Şimdi Ara

Yeni, Hızlı, Ekonomik EAT6 Tam Otomatik Şanzıman (Peugeot) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
8
Favori
99.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Car Expert

    PSA bu şanzımanı çok yüksek teknoloji ürünü ve yüksek kalitelidir.

    Japon arabalarının hiç birinde bu kadar güzel vites geçiren sarsıntısız şanzıman YOK.

    Alman şanzımanlarına taş çıkarıyor.

    Helal PSA
    Helal AISIN

    Vaay erdal93 de buradaymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sarsıntısız ve güzel şanzaman bu araçlarda kullanılmış. Tabi aradaki uyum hepsinde bu kadar iyi olmayabilir. Daha iyi ama kötüleri de vardır elbet.
    Aisin AW TF-8# SC series
    BMW
    2014–present BMW i8
    Fiat Chrysler Automobiles
    Alfa Romeo
    2005–2011 Alfa Romeo 159[4] [nb 1]
    2005–2010 Alfa Roemo Brera[4] [nb 2]
    2006–2010 Alfa Romeo Spider[4] [nb 3]
    Fiat
    2005–2011 Fiat Croma [nb 4]
    Lancia
    2008–2014 Lancia Delta [nb 5]
    Ford Motor Company
    Ford
    2005–2007 Ford Five Hundred
    2006–2012 Ford Fusion[5] [nb 6]
    2007–2014 Ford Mondeo MkIV
    Lincoln
    2005–2012 Lincoln Zephyr
    2005–2012 Lincoln MKZ
    Mercury
    2005–2010 Mercury Milan[5]
    2005–2007 Mercury Montego[5]
    General Motors
    Cadillac
    Cadillac BLS [nb 7]
    Cadillac SRX [nb 8]
    Chevrolet
    2008–present Chevrolet Cruze[1] [nb 9]
    Opel / Vauxhall
    Opel/Vauxhall Astra
    Opel/Vauxhall Vectra
    Opel/Vauxhall Signum
    Opel/Vauxhall Zafira
    2008–present Opel/Vauxhall Insignia
    2014–present Opel/Vauxhall Meriva
    Saab
    2003–present Saab 9-3 II[nb 10]
    2013–present Saab 9-3 III
    2010-2012 Saab 9-5 II (TF80-SC)
    Hyundai
    2006–2014 Hyundai Veracruz[4]
    Jaguar
    2007–2009 Jaguar X-type [nb 11]
    Land Rover
    2006–2014 Land Rover Freelander 2
    2011–present Land Rover Range Rover Evoque
    Luxgen
    2014-2015 S5TURBO/U6TURBO 2.0T
    Mazda
    2005–2008 Mazda 6 I
    2006–2012 Mazda CX-7
    2006–present Mazda CX-9
    2006–present Mazda MPV III
    2007–2012 Mazda 6 II
    PSA Peugeot Citroën
    Citroën
    Citroën C4
    Citroën C5
    Citroën C6
    Citroën DS4
    Citroën DS5
    Peugeot
    Peugeot 307
    Peugeot 308
    Peugeot 407
    Peugeot 408
    Peugeot 508
    Peugeot 607
    Peugeot 3008
    Peugeot 5008
    Renault
    Renault Espace
    Renault Vel Satis
    Suzuki
    2014–Present Suzuki Vitara All Series (FWD & AWD)
    Volvo
    2005–2014 Volvo XC90[5][6][7][8] (FWD & AWD) [nb 12]
    2006–2009 Volvo S60[6] (FWD & AWD) [nb 13]
    2006–2008 Volvo V70 II (FWD & AWD) [nb 14]
    2006–2008 Volvo XC70 (AWD)
    2007–2016 Volvo S80 II[7][10] (FWD & AWD) [nb 15]
    2008–2016 Volvo V70 III[11] (FWD & AWD) [nb 16]
    2008–2016 Volvo XC70 II[7] (FWD & AWD) [nb 17]
    2009–present Volvo XC60[7] (FWD & AWD) [nb 18]
    2011[7]–present Volvo S60 II (FWD & AWD) [nb 19]
    2011–present Volvo V60 (FWD & AWD) [nb 20]
    2011–2012 Volvo S40 II (FWD) [nb 21]
    2011–2012 Volvo V50[12] (FWD) [nb 22]
    2011–2013 Volvo C30 (FWD) [nb 23]
    2011–2013 Volvo C70 II (FWD)
    2012–2014 Volvo V40 II (FWD) [nb 24]
    ^ 1.9 JTDm; 2.4 JTDm; 3.2 JTS
    ^ 2.4 JTDm; 3.2 JTS
    ^ 2.4 JTDm; 3.2 JTS
    ^ 1.9 JTDm; 2.4 JTDm
    ^ 1.8 DI Turbo
    ^ 3.5L V6
    ^ 1.9 D; 1.9 D (TST)
    ^ 2.8L
    ^ US market; 2.0L Turbo Diesel
    ^ 1.9 TiD, 1.9 TTiD & Aero 2.8L
    ^ 2.2d
    ^ D5 & D5 AWD, 3.2, T6 AWD and V8 AWD[9]
    ^ 2.4D, D5 & D5 AWD, 2,5T and R AWD[5] ('06-'08)
    ^ 2.4D, D5 & D5 AWD, 2,5T and R AWD ('06-'07)
    ^ D5 & D5 AWD, 3.2, T6 AWD and V8 AWD
    ^ D5 & D5 AWD, 3.2 and T6 AWD[11]
    ^ D5 & D5 AWD, 3.2 and T6 AWD[11]
    ^ D5 & D5 AWD and T6 AWD
    ^ D5 & D5 AWD and T6 AWD
    ^ D3, D5 & D5 AWD and T6 AWD
    ^ D3 and D4
    ^ D3 and D4
    ^ D3 and D4
    ^ D3 and D4



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 31 Aralık 2016; 17:51:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EAT uzun yolda kilit modu ile manuel ekonomisi de sunabiliyor, tork konvertörlü şanzıman için çok önemli bir özellik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende eat6 şanzumanlı 508 kovalıyorum bakim yakalayabilecek miyim
  • bugün ilk defa kar modunda kullandım bu şanzımanı garip bir şekilde aracı 3. vites ile kaldırıyor. garip derken kötü anlamda değil benim çok garibime gitti:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kmlb -- 31 Aralık 2016; 21:39:17 >
  • Kar modunda direk 3 te kaldırıyor ve gaza yüklemişse bile patinaj yada kayma yaptırmıyor.Tabi yoğun kar ,buz tutmuş yoldan bahsetmiyorum.Yolun kısmen kardan kaplandığı yollarda çok işe yarıyor.
  • erol börek kullanıcısına yanıt
    Aslında bende 8k gibi para verip 86 model 5 serisi alıp preminyum! bir araca biner deltaya verdiğin paranın 6 birini öderim

    Elma armut işi olmuş senin delta örneği

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aaguler

    Aslında bende 8k gibi para verip 86 model 5 serisi alıp preminyum! bir araca biner deltaya verdiğin paranın 6 birini öderim

    Elma armut işi olmuş senin delta örneği

    İşte burda ince bi nüans var.
    86 model kendi mabadını toplayamayan pirimiyum araç ile o 100binlik peco arasındaki fark
    ve
    2014 model (2 yaş eski) 50 binlik delta ile arasındaki fark.....
    kendin değerlendir.

    Ki zaten 2. el piyasası olamayan bi araçla yaptığım karşılaşrıtma reel olamaz. Buradaki amacım zaten b*ku çıkartılan sıfır fiyatların üstüne bir de 308 gibi bir araca EAT6 seçeneğinde istenen 100lü rakamlara sektirmedir. (Aynı mallık diğer markalarda da vardır. Örneğin bkz: fiat TCT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    EAT uzun yolda kilit modu ile manuel ekonomisi de sunabiliyor, tork konvertörlü şanzıman için çok önemli bir özellik

    Hocam kilit dediginiz ne oluyor tam olarak biraz bilgi verir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shamsheytani


    quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    EAT uzun yolda kilit modu ile manuel ekonomisi de sunabiliyor, tork konvertörlü şanzıman için çok önemli bir özellik

    Hocam kilit dediginiz ne oluyor tam olarak biraz bilgi verir misiniz?

    Tork konvertörlü (tam otm) şansımanlarda güç aktarımı viskoziteye dayalı olarak gerçekleştiğinden arada güç kaybı olmakta. Fakat yeni nesil tork konvertörlülerde (hepsinde var mı bilmiyırum) sabite yakın hıza kavuşulduğunda güç aktaran ve aktarılan organkar aasında tam kilitlenme ile kayıpsız aktrım sağlanıyor. İşin tekniğini iyi bilen birisi daha detaylı açıklayabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim cevabiniz icin. Dediginiz olayda kullanicinin yapacagi bir sey yok yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG pabuç dama :)

    Bugün sürme fırsatım oldu. Tercih edilebilir araba gerçekten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farego

    DSG pabuç dama :)

    Bugün sürme fırsatım oldu. Tercih edilebilir araba gerçekten.


    biri tam otomatik diğeri yarı otomatik. dsg nin sorunlarını bir kenara bırakırsak tam otomatik bir şanzımanla kıyaslanabiliyorsa bence dsg iyi iş çıkarmış demektir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG bu şanzımanın yanında dayanıksız,sorunlu kalır

    Başarılı bir şanzıman ancak konunun özüne bakıcak olursak 308 sorunlarıyla kullanıcılara saç baş yoldurtan bir araç ne yazıkki aşamadılar kendilerini,sorunsuz araç yapamıyorlar..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xweser X kullanıcısına yanıt
    insanlar sonuclar ile ilgilenir. eger dsg bozulmasaydi dedigin dogru olurdu.
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    hocam, benim bildiğim sabit hızla gitmeye başlayınca şanzıman bu moda giriyor. ancak her tam otomatik değil. konu olan EAT6' da bu özellik var. zira uzun yolda hız sabitlersen manuel ile aynı tüketim oluyor. şehir içinde de pratiklik veriyor. satış fiyatı da DSG gibi 10 bin değil. aksine stoktan dolayı indirim yapılıyor. daha ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    insanlar sonuclar ile ilgilenir. eger dsg bozulmasaydi dedigin dogru olurdu.

    evet sorunlu bir şanzıman ama sorun yaşamayanlarda var. genellemek ne kadar doğru olur biliyorum. tarafsız bir istatistik olsa toplam satılan araç içerisinde ki payına bakmak gerekir. yine aynı şekilde edc, powershift in de böyle bir istatistiği olmalı.



    türkiye de yanılmıyorsam en çok kullanılan yarı otomatik şanzıman olduğu için en çok konuşulan da haliyle bu oluyor. bilmiyorum böyle bir çalışma var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xweser X kullanıcısına yanıt
    calisma var mi yok mu bilmiyorum. ancak vw bile dsgnin sorunlu oldugunu kabul etmis durumda. turkiye icin konusmak gerekirse neredeyse dsgli araclarin yarisi bir sekilde o arizayi tadiyor. bu cok yuksek bir rakam. 1000 aractan biri ikisi hatali cikar, olabilir derdik.

    diger firmalara gelince eger onlarda kronik bir sorun olsa az veya cok sattigina bakilmadan bu ortaya cikardi. mesela edc veya powershift ile oyle bir durum yok. fakat nissan'in cvtsi cok unludur. insanlar nasil dsgye sorunlu diyorsa nissan cvt icin de aynisini soyluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    calisma var mi yok mu bilmiyorum. ancak vw bile dsgnin sorunlu oldugunu kabul etmis durumda. turkiye icin konusmak gerekirse neredeyse dsgli araclarin yarisi bir sekilde o arizayi tadiyor. bu cok yuksek bir rakam. 1000 aractan biri ikisi hatali cikar, olabilir derdik.

    diger firmalara gelince eger onlarda kronik bir sorun olsa az veya cok sattigina bakilmadan bu ortaya cikardi. mesela edc veya powershift ile oyle bir durum yok. fakat nissan'in cvtsi cok unludur. insanlar nasil dsgye sorunlu diyorsa nissan cvt icin de aynisini soyluyor.

    edc ile ilgili bir arkadaş şirket araçlarında sorun yaşadığından bahsetmişti ama genel durumu bilmiyorum tabii.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumları okuyorumda gülüyorum gerçekten, C segmenti bir araç 308 ve en son teknoloji şanzıman kullanıyor 100 tane mühendis 2015 yılında yılın en iyi otomobili seçiyor. Ama bizimkiler maşallah adeta bir mühendis gibi sırf arabanın markası pejo diye arabayı yersen yere vuruyor. Yıl olmuş 2017 bu adamlar hağla o sürekli bozulan eski 208 ler gibi arabamı üretiyor sanıyorsunuz. Yuhh..



    Bu arada benim birçok arabam oldu. Daha 6 ay önce sıfır 308 aldım. Sizin gibi çekincelerim vardı, ama arabayı 6 ayda 15000 yaptı. Şansıman motor 120 hp 300 torku gidişi mükemmel. Araba hiç yormuyor aksine insan zevk alıyor. Bu arada arabayı yada eat6 şanzımanı kullanmadan yorum yapmasın. Bilende sallıyor bilmeyende



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rakadeniz -- 30 Ocak 2017; 21:16:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.