Şimdi Ara

Yeni Golf & dsg !!! (2017,18,19,20)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ali_0017 (3 mesaj) tonodias (2 mesaj) selcuksel (1 mesaj) cormen (1 mesaj) yabancı34 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (5 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Markalar ve Modelleri >> Yeni Golf & dsg !!! (2017,18,19,20)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3705 Mesaj
    trafikte manuel kullanırsan, durmak için önce vitesi n konumunda getirip, sonra el frenini çekip, ayağını frenden kaldırıp, vitesi d konumuna alıp, bunu her defasında yaparsan ömrünün uzadığını söylüyorlar. ama kimse kesinlikle sorun çıkarmaz demiyor. en iyi ihtimalle kavraması bitiyor diye biliyorum.
  • Yarbay
    6965 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_0017

    trafikte manuel kullanırsan, durmak için önce vitesi n konumunda getirip, sonra el frenini çekip, ayağını frenden kaldırıp, vitesi d konumuna alıp, bunu her defasında yaparsan ömrünün uzadığını söylüyorlar. ama kimse kesinlikle sorun çıkarmaz demiyor. en iyi ihtimalle kavraması bitiyor diye biliyorum.

    Kim sıkışık trafikte manuel kullanmak için otomatik! vites alır ki?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1236 Mesaj
    Allah aşkına şu saçmasapan şehir efsanelerine itibar etmeyin.

    Arabaya binerim d konumuna alırım, inerken de p konumuna alırım bu kadar basit...

    Tradikte manuel kullanacaksak ne diye otomatik arabaya biniyoruz...

    Aracım 2015 dsg 120.000km hiç bir sorunu yok...
    Sakarya istanbul arasını 7 saat trafikte de sürdüm,
    Arkasına araba bağlayıp çektiğim de oldu
    Ama hiç manuele almadım, araba çekerken bile...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6115 Mesaj

    Çift kavramalı şanzımanların çoğu sorunlu fakat DSG'nin problemi aslında yapısal bir problem diye hatırlıyorum. Hem şanzımanın hem de mekatronik kartının tasarımsal olarak olarak zarar görmesi çok açık, hele ki DQ200 kodlu 7 ileri yağsız şanzımanlarda. Kuru şanzımanlarda yağlı olanlara ısı iletimi daha zor olduğu için aşırı ısınma ile mekatronik kart veya hidrolik ünite zara görebiliyor. Yeni modellerde kullanılıyor mu bilmiyorum ama örneğin 250 nm tork üzeri araçlarda Vw genelde DQ250 yağlı 6 ileri şanzıman kullanıyor ve DQ250, 200'e göre daha az sorun çıkarma eğiliminde.


    Ha DSG'nin avantajı artık büyük sanayilerin hepside bir DSGci var, diğer şanzımanlara göre onarımı daha ucuz

    |
    |
  • Yüzbaşı
    679 Mesaj
    Dun serviste ogrendigim artik 7 degil 4 yil iyi niyet garantisi var dsglerde.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1107 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar selamlar,

    Yeni kasa golflerin dsg problemleri devam ediyor mu bilgisi olan var mı bu konu hakkında ? Malum Beklemede, kalkışta felan vs. problem yaratabiliyor. Bu konuyla alakalı olarak , arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi ? Değerli yorumlarınız için teşekkürler. İyi forumlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Er
    4 Mesaj
    Merhabalar, DSG şanzımanlarda bu kalibrasyon problemi vardır ve bu sebeple çok hızlı kavrama tüketirler. Araç hemen 2ye atıp araç durmadan düşürmez ve hep 2 de kalkmaya çalışıp kavramayı bitirir. Yaptığım çalışmalr sonucu 1 den 2 ye hemen atma ve 2 den 1e zor düşme problemini çözdüm. 0532 556 20 46 nolu telefonda bilgi alabilrisiniz.
  • Yarbay
    3421 Mesaj

    Nasıl çözdünüz ? Buraya yazın bilelim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    selcuksel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2834 Mesaj

    bu chip tuning yapan yerlerde DSG tuning diye birşey gördüm. galiba yazılımsal olarak oynama yapıyorlar atıyorum 10km hızdan önce 2ye atma 10km hızın altana düştüğünde 1. vitese düş gibi. Ama dediğim gibi tamamen tahmin ve bunu neden koskaca volksvagen yapmıyor bilmiyorum illaki bir sebebi vardır ama ne.
    |
    |
    2jz1993 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2160 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_0017

    trafikte manuel kullanırsan, durmak için önce vitesi n konumunda getirip, sonra el frenini çekip, ayağını frenden kaldırıp, vitesi d konumuna alıp, bunu her defasında yaparsan ömrünün uzadığını söylüyorlar. ama kimse kesinlikle sorun çıkarmaz demiyor. en iyi ihtimalle kavraması bitiyor diye biliyorum.

    "trafikten manuel kullanirsan "

    İstanbulda dsg kimse almasin o zaman  




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4471 Mesaj

    Ediyor.

    |
    |
  • Binbaşı
    1107 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Herkes eritti bitirdi bu dsg’yi. Helal olsun valla.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    CihangirCanavarı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3705 Mesaj

    Ben de aynı şeyi diyorum ama kullananlar bunu savunuyor.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yabancı34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3705 Mesaj

    Ben değil. Otomatik alırsam tork konvertörlü tercihim olur




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Blue_Knight kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Sohbet
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.