|
Kim sıkışık trafikte manuel kullanmak için otomatik! vites alır ki? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Çift kavramalı şanzımanların çoğu sorunlu fakat DSG'nin problemi aslında yapısal bir problem diye hatırlıyorum. Hem şanzımanın hem de mekatronik kartının tasarımsal olarak olarak zarar görmesi çok açık, hele ki DQ200 kodlu 7 ileri yağsız şanzımanlarda. Kuru şanzımanlarda yağlı olanlara ısı iletimi daha zor olduğu için aşırı ısınma ile mekatronik kart veya hidrolik ünite zara görebiliyor. Yeni modellerde kullanılıyor mu bilmiyorum ama örneğin 250 nm tork üzeri araçlarda Vw genelde DQ250 yağlı 6 ileri şanzıman kullanıyor ve DQ250, 200'e göre daha az sorun çıkarma eğiliminde. Ha DSG'nin avantajı artık büyük sanayilerin hepside bir DSGci var, diğer şanzımanlara göre onarımı daha ucuz |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
"trafikten manuel kullanirsan " İstanbulda dsg kimse almasin o zaman < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Ben de aynı şeyi diyorum ama kullananlar bunu savunuyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ben değil. Otomatik alırsam tork konvertörlü tercihim olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |