Şimdi Ara

Yeni Ford Ranger Kulübü (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.888
Cevap
20
Favori
363.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4x2 benim araç hesabıma göre 285 ytl km yakıyor çoğunlukla şehir içi ve kısa mesafe durkalk lı izmöirde
  • park sensör işini ben desi marka ile çözdüm
    arka krom barın 1cm altına kasa genişliğinde 2x3 cm lik krom profil yaptırdım bu profili 5cm lik tırnaklarla tamponun civ ata yerlerine montajladım değişik bir görüntü verdi çok beğeniliyor bu arada sorunu böylece çözdüm
    önemli not bu park sensörleri metal ile temas etmermeliymiş bu yüzden silikonladık ve lastik conta kullanarak montaj işini bitirdik
    şimdi rahatım tavsiye ederim
    maliyet şu krom profil
    110 ytl sensör 100 ytl montaj dahil
  • krom profilin ölçüsü 4x3 cm olacak arakadaşlar düzeltmiş oldum saygılarımla
  • adv eskişehirde okumuştum şuan orada dostlarım var fakat bana firma adı vermen gerek onlarla irtibat kurarsam gerekirse eskişehirede gidebilirim buna değer çünkü bagaj sorununu eniyi bu şeklide çözebilirim
    bilgi verirsen sevinirim tşk
  • corian tşk ederim ilgine
    adv nin bahsettiği bagajı yaptırabilirsem daha iyi olacak yok eğer bulamazsam senin taktırdığında ii olmuş yarın ist daki firmayı arayıp fiyat hakkında bilgi alacağım tşk ederim saygılar
  • cankap olmasi lazim,Ranger a uygulayabiliyorlardir umarim...Beni de bilgilendirirsen sevinirim...http://cankap.com
    park sensoru Thunder modelinde var,aynisi takilamiyor mu acaba...Ne de olsa ayni demir var ikisinde de.Hi-Rider i olan arkadaslara bir sorum olacak,aracta 4 kolon var sanirim,Thunder modelindeki gibi tweeter taktiran oldumu acaba...
  • kamyonet kullanan arkadaşlar bu konu önemli.
    K-2 belgesi uygulamasının şimdiki haliyle tüm kamyonet kullanıcılar (navara,L200,doblo,kango,partner,caddy...vs) K-2 belgesini almak zorundayız.
    burada bir sorun var ticaret odalarına kayıtlı olanlar için sorun yok bu belgeyi alabiliyorlar ama devlet memuru olanlar hiçbir zaman alamıyorlar. yani istifa edip ticaret odalarına kayıt yaptırmaları gerekiyor.

    Ancak bu hali çok saçma.Burdaki amaç karayolunda ticari amaçlı taşımaclık yapanların bu belgeleri alması.
    Sanırım belge alma süresini uzatacaklar ( henüz resmen açıklanmadı ama )
    uzamasa bile hususi amaçlı kullananlar bu uygulamanın dışında diye her an tebliğ çıkabilirmiş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: adv

    cankap olmasi lazim,Ranger a uygulayabiliyorlardir umarim...Beni de bilgilendirirsen sevinirim...http://cankap.com
    park sensoru Thunder modelinde var,aynisi takilamiyor mu acaba...Ne de olsa ayni demir var ikisinde de.Hi-Rider i olan arkadaslara bir sorum olacak,aracta 4 kolon var sanirim,Thunder modelindeki gibi tweeter taktiran oldumu acaba...


    metal barlara takilabilen park sensorleri farkli direk tampona takilan park sensorleri farkli yani park sensoru metala takilamaz diye birsey yok thunder modelindeki gibi ayni yerlere takilabiliyor

    ben de ses sistemini merak ediyorum 2 tweeter 1 woofer taktirmak istiyorum yapan oldu mu hic?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducky -- 16 Şubat 2008; 21:06:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bayford

    4x2 benim araç hesabıma göre 285 ytl km yakıyor çoğunlukla şehir içi ve kısa mesafe durkalk lı izmöirde




    saol dostum.
  • lokosit bu para ne vergisi anlamadım?
    vergi olarak 1163ytl verdim demişsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    kamyonet kullanan arkadaşlar bu konu önemli.
    K-2 belgesi uygulamasının şimdiki haliyle tüm kamyonet kullanıcılar (navara,L200,doblo,kango,partner,caddy...vs) K-2 belgesini almak zorundayız.
    burada bir sorun var ticaret odalarına kayıtlı olanlar için sorun yok bu belgeyi alabiliyorlar ama devlet memuru olanlar hiçbir zaman alamıyorlar. yani istifa edip ticaret odalarına kayıt yaptırmaları gerekiyor.

    Ancak bu hali çok saçma.Burdaki amaç karayolunda ticari amaçlı taşımaclık yapanların bu belgeleri alması.
    Sanırım belge alma süresini uzatacaklar ( henüz resmen açıklanmadı ama )
    uzamasa bile hususi amaçlı kullananlar bu uygulamanın dışında diye her an tebliğ çıkabilirmiş.



    lokosit merhaba bir arkadaş kamyonet aldı aldığı yer şöyle demiş "eğer ruhsata hususi yazarsak k belgesi alamassın" arkadaşta taşıma amaçlı aracı aldığı için husisi yazdırmamış. Ayrıca internetden k2 belgesi için gerekli evraklara baktım
    -vergi levhası fotokopisi
    -ticaret odası kaydı
    falan gibi evraklar var bunların bizlerle alakası olmayan şeyler gibi düşünüyorum zaten ssk-bağkur-gibi bordolu çalışanlar ticaret odasına kayıt yaptıramıyor.
    gelişme oldukça bilgilendirmeye devam edersen herkeze faydalı olur.




  • arkadaslar hi-rider modelini bu karda kullanmayi deneyen var mi?
    4x4 unun performansi nasil sadece kar lastigi ile?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducky -- 22 Şubat 2008; 17:13:39 >
  • Ya yaz lastiğiyle karda çok zor gidiyor . Normal yolda problem yok da eğimli yerde patinaj problemi var . Hatta düz yolda mahallede çok kar olan kaldırım kenarına parkederken çok zorlandım . Otomatik olmasa bir nebze ama otomatikte zor oluyor ayarlamak.
    Ayrıca motor uyarı lambası yandı ve çekiş düştü acaba üzerinde kar vardı ondanmı oldu anlamadım ya da soğuktanmı acaba.
  • hayir corian buyuk ihtimal Mass Air Flow sensoru yuksek girdi okudu diyecek servis sana ayni olay bende de oluyor kapa ac gectiyse iyi en kotu ihtimal 12 saat icinde kendi kendine gidiyor ayrica 15 20 dakika icinde performans eski haline donuyor ama sadece isik yanmaya devam ediyor ve soguk havalarda isik yanarken bazen oksuruyo gibi yapiyo araba ilk calistirirken



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducky -- 19 Şubat 2008; 0:03:30 >
  • Burada çok değerli tecrübe ve bilgilerini yazarak bana focusumu satıp ranger xlt hi-rider almanın ne kadar saçma bir fikir olduğunu gösteren tüm katılımcılara teşekkür ediyorum.
    not: bu karlı havada pirelli p7 ile (4 mevsim lastiği) karda ne kaydım nede patinaja düştüm (focus hb, benzinli).
    Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: c-max

    Burada çok değerli tecrübe ve bilgilerini yazarak bana focusumu satıp ranger xlt hi-rider almanın ne kadar saçma bir fikir olduğunu gösteren tüm katılımcılara teşekkür ediyorum.
    not: bu karlı havada pirelli p7 ile (4 mevsim lastiği) karda ne kaydım nede patinaja düştüm (focus hb, benzinli).
    Kazasız belasız sürüşler diliyorum.


    2007 Aralık ayında 2005 model ford c-max trend benzinli düz vites aracımı takasa verip üzerine 9000 ytl ekledim ve xlt 4x2 otomatik vites hi-rider aldım 3000 ytl de kasayı starbox şeklinde ruhsat masrafları dahil kapatmak için harcadım. sonuçta bu araç bana 35000 ytl mal oldu. şimdi sorarım 2500 motor, dizel, otomatik vites, devasa boyutlarda, dikkat çeken ve şehir içi 280 ytl şehir dışı 240 ytl yakan bu aracı, bu bedele kullanmak saçmalık mı?
    Bu gibi araçlarda ki fiyat avantajı devletin uyguladığı %4 ötv oranından ileri geliyor. Devlet bu araçları binek sınıfına soksa Ötv oranı %54 olacak tı. (bu da düşünülüyor muş)
    Bu fiyata bu farklılığı kullanmanı şiddetle tavsiye ediyorum pişman olmayacaksın. Ranger ile ilgili aklına takılan tüm sorularını, ben ve forum arkadaşlarım cevaplamaya hazırız.
    Saygılar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: M.M.K.


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    kamyonet kullanan arkadaşlar bu konu önemli.
    K-2 belgesi uygulamasının şimdiki haliyle tüm kamyonet kullanıcılar (navara,L200,doblo,kango,partner,caddy...vs) K-2 belgesini almak zorundayız.
    burada bir sorun var ticaret odalarına kayıtlı olanlar için sorun yok bu belgeyi alabiliyorlar ama devlet memuru olanlar hiçbir zaman alamıyorlar. yani istifa edip ticaret odalarına kayıt yaptırmaları gerekiyor.

    Ancak bu hali çok saçma.Burdaki amaç karayolunda ticari amaçlı taşımaclık yapanların bu belgeleri alması.
    Sanırım belge alma süresini uzatacaklar ( henüz resmen açıklanmadı ama )
    uzamasa bile hususi amaçlı kullananlar bu uygulamanın dışında diye her an tebliğ çıkabilirmiş.



    lokosit merhaba bir arkadaş kamyonet aldı aldığı yer şöyle demiş "eğer ruhsata hususi yazarsak k belgesi alamassın" arkadaşta taşıma amaçlı aracı aldığı için husisi yazdırmamış. Ayrıca internetden k2 belgesi için gerekli evraklara baktım
    -vergi levhası fotokopisi
    -ticaret odası kaydı
    falan gibi evraklar var bunların bizlerle alakası olmayan şeyler gibi düşünüyorum zaten ssk-bağkur-gibi bordolu çalışanlar ticaret odasına kayıt yaptıramıyor.
    gelişme oldukça bilgilendirmeye devam edersen herkeze faydalı olur.


    http://www.kanalvip.com.tr/haber_detay.asp?ID=25220&baslik_id=22

    burada bir haber var ama balon çıktı maalesef

    eğer bu yazının yorumlarını sondan başlayarak okursanız durumun kötü olduğunu göreceksiniz

    özellikle uzman nickli kişinin yorumlarına dikkat ediniz

    maalesef bende memurum ve bu belgeyi almama imkan yok
    31 aralığa kadar bekleyeceğim ve hususilerden bu belgeyi iptal etmezlerse satacağım:((




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ducky

    hayir corian buyuk ihtimal Mass Air Flow sensoru yuksek girdi okudu diyecek servis sana ayni olay bende de oluyor kapa ac gectiyse iyi en kotu ihtimal 12 saat icinde kendi kendine gidiyor ayrica 15 20 dakika icinde performans eski haline donuyor ama sadece isik yanmaya devam ediyor ve soguk havalarda isik yanarken bazen oksuruyo gibi yapiyo araba ilk calistirirken

    Sağol ducky . Dediğin doğru çıktı sabah ışık artık yanmıyordu ve çekiş gücü yerine gelmişti.En kısa zamanda servise gidip MAF ı kontrol ettireceğim.Tekrar sağol.
  • Kazasız günler dileyerek beni rahatsız eden şeyleri saymak istiyorum;
    -K1-2-3 sorunu
    -Sık sık yanan motor arıza sorunu sonuç itibarıyla sensore toz girdi diye bir açıklama
    arazi aracı (4X4) versiyonu olan aynı kasa aynı motor bir araçta çok komik, nerede kaldı bunun 4X4 lüğü (hi rider ile 4X4, aynı motor ve kasaya sahip)
    -Yol tutuş sorunu (otobanda önümde giden ranger xlt nin frene bastığı virajlı yokuş aşağı yerde focusla çizgimden çıkmadan 140 km/saat ile geçtim
    önce sürücü hatası dedim ama anlatılanlardan denge sorunu olduğunu düşünmeye başladım)
    -Kabin çok dar sanki arka koltukta koltuk değil sandalyede oturuyorsunuz, üstelik çocuk sandalyesi, oturunca ayaklar yukarıda kalıyor (bel ağrısı için bire bir pozisyon arkada hanım ve çocuklar oturacağını düşünürsek yemekleri cezalı yemek var işin ucunda, çocuklarda zıplayan yaprak aks yüzünden kusmaya başlar)
    -Motoru çok gürültülü
    -Ses kalitesi çok kötü, radyosu kötü
    -Kalitesi yetersiz işçilik kötü (bir xlt kullanıcısının araç yıkanırken "H" harfinin çıktığını yazdığını okumuştum)
    -Eğer kamyonet diye şehirde heryerede giremeyeceksek ki yeni trafik yasaları arasında bu da olacakmış
    Focus'u satıp bunu almak mantıklımı?
    Dahada kötüsü hiç bir zaman adını anmadığım seat ilgimi çekmeye başladı, kimsenin umurunda olmadığı TCS ve ESP yi , ghia donanımında olmayan diğer elektronik yardımcıları standart donanımında sunuyor:(
    8 hoparlörlü müzik sistemini, elektrikli kapanan aynaları (kontak kapandıktan sonra), işçiliği v malzemesi çok kaliteli, deri koltuk vb.... bahsetmedim bile (euro ncap tanda 5 yıldız almış:()
    motor özelliklerini hiç anlatmayayım fiyatıda 34 bin ytl:(
    haaa birde vw group
    Sanırım artık ford a elveda demenin zamanı geldi...




  • dostum sen en iyisimi vazgeç rangerdan. anladığım kadarıyla sen konfora çok düşkünsün. c segmenti bir alman işini görür.
    quote:

    Orjinalden alıntı: c-max

    Kazasız günler dileyerek beni rahatsız eden şeyleri saymak istiyorum;
    -K1-2-3 sorunu
    -Sık sık yanan motor arıza sorunu sonuç itibarıyla sensore toz girdi diye bir açıklama
    arazi aracı (4X4) versiyonu olan aynı kasa aynı motor bir araçta çok komik, nerede kaldı bunun 4X4 lüğü (hi rider ile 4X4, aynı motor ve kasaya sahip)
    -Yol tutuş sorunu (otobanda önümde giden ranger xlt nin frene bastığı virajlı yokuş aşağı yerde focusla çizgimden çıkmadan 140 km/saat ile geçtim
    önce sürücü hatası dedim ama anlatılanlardan denge sorunu olduğunu düşünmeye başladım)
    -Kabin çok dar sanki arka koltukta koltuk değil sandalyede oturuyorsunuz, üstelik çocuk sandalyesi, oturunca ayaklar yukarıda kalıyor (bel ağrısı için bire bir pozisyon arkada hanım ve çocuklar oturacağını düşünürsek yemekleri cezalı yemek var işin ucunda, çocuklarda zıplayan yaprak aks yüzünden kusmaya başlar)
    -Motoru çok gürültülü
    -Ses kalitesi çok kötü, radyosu kötü
    -Kalitesi yetersiz işçilik kötü (bir xlt kullanıcısının araç yıkanırken "H" harfinin çıktığını yazdığını okumuştum)
    -Eğer kamyonet diye şehirde heryerede giremeyeceksek ki yeni trafik yasaları arasında bu da olacakmış
    Focus'u satıp bunu almak mantıklımı?
    Dahada kötüsü hiç bir zaman adını anmadığım seat ilgimi çekmeye başladı, kimsenin umurunda olmadığı TCS ve ESP yi , ghia donanımında olmayan diğer elektronik yardımcıları standart donanımında sunuyor:(
    8 hoparlörlü müzik sistemini, elektrikli kapanan aynaları (kontak kapandıktan sonra), işçiliği v malzemesi çok kaliteli, deri koltuk vb.... bahsetmedim bile (euro ncap tanda 5 yıldız almış:()
    motor özelliklerini hiç anlatmayayım fiyatıda 34 bin ytl:(
    haaa birde vw group
    Sanırım artık ford a elveda demenin zamanı geldi...




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.