Şimdi Ara

Yeni Ford Ranger Kulübü (88. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.888
Cevap
20
Favori
363.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tamam benin şirket var fakat ben Rangeri istediğim yerde normal bir vatandaş gibi kullanamam mı yani , bu kadar aptalca bir yasa olur mu ya
  • K2 belgesini alan var mı aranızda (ticaret amaçla kullanmıyanları soruyorum).

    Benim şirket var fakat Ranger binek gibi kullanıyorum / yük taşıma yok.

    Yük taşima ne demek ? İstesem kendi eşyamı taşiyamam mı? O zaman kartal kullananda taşıyamaz.

    Kafam çok karışık.
  • Selam,
    Az önce bu K2 olaylarına kesin bir son vermek için ulaştırma bakanlığını aradım. Bana dedikleri aynen şu:
    Eğer şahıs adına bir aracınız varsa ve ticari amaçla kendi iştigal ettiğiniz alanda dahi yük taşımıyorsanız K2 belgesi almanıza gerek yok.
    Ama eğer polis çevirmesinde ticari amaçla taşındığı alenen görünen bir yükünüz varsa 2074 TL cezası var. Ayrıca yılbaşından sonra yüzde 7 oranında artış olacakmış bu cezalarda.

    Durum bu arkadaşlar. Siz bir de Karayolu Taşıma Yönetmeliğini gönderiyorum. Orada en detaylı bilgileri bulabilirsiniz.

    http://rapidshare.com/files/439508975/KarayoluTasimaYonetmelik.doc

    Yukarıdaki gibi çıkıyor link. nedendir anlayamadım. Rapid ile yükledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recklessmaster -- 27 Aralık 2010; 17:17:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: recklessmaster

    Selam,
    Az önce bu K2 olaylarına kesin bir son vermek için ulaştırma bakanlığını aradım. Bana dedikleri aynen şu:
    Eğer şahıs adına bir aracınız varsa ve ticari amaçla kendi iştigal ettiğiniz alanda dahi yük taşımıyorsanız K2 belgesi almanıza gerek yok.
    Ama eğer polis çevirmesinde ticari amaçla taşındığı alenen görünen bir yükünüz varsa 2074 TL cezası var. Ayrıca yılbaşından sonra yüzde 7 oranında artış olacakmış bu cezalarda.

    Durum bu arkadaşlar. Siz bir de Karayolu Taşıma Yönetmeliğini gönderiyorum. Orada en detaylı bilgileri bulabilirsiniz.

    http://****.com/files/439508975/KarayoluTasimaYonetmelik.doc

    Yukarıdaki gibi çıkıyor link. nedendir anlayamadım. Rapid ile yükledim.


    Sorun yok o zaman




  • Topic baya sessiz. Başlarda okuduğum kadarıyla epey talep varmış ama artık insanlar araçlarından soğudular herhalde.
    Çok fazla kişiye ulaşacağından şüphem var ama yine de sormak istiyorum: Arka tarafın yüksüzken daha konforlu olması için ne tür uygulamalar yapılabilir?
  • Aranıza katılalı henüz daha üç gün oldu,açıkcası L200 ile Ranger arasında baya bir tereddüt yaşadım.Nihai olarak Ford bayinin yaptığı hatırı sayılır indirim tercihimin Ranger'dan yana olmasını sağladı.Üçgünlük deneyim seçimimde hata yapmadığım duygusunu pekiştirdi,araca ilave ağırlık ekletmeyi düşünüyorum,birde rollback denilen storlu kapatma deneyimi olanlar,deneyimlerini paylaşırlar ise sevinrim,bu tarz kasa kapatma uygulamalarında bagaj içine su sızıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recklessmaster

    Topic baya sessiz. Başlarda okuduğum kadarıyla epey talep varmış ama artık insanlar araçlarından soğudular herhalde.
    Çok fazla kişiye ulaşacağından şüphem var ama yine de sormak istiyorum: Arka tarafın yüksüzken daha konforlu olması için ne tür uygulamalar yapılabilir?


    Selam
    Lastik havalarının gereksiz yere yüksek olması aracı çok zıplatıyor. Ben ön ve arka lastik havalarını 30 yapıyorum zıplamayı epey azaltıyor. (zaten sürücü kapı içinde de araç yüksüz iken hava basıncı 30 diyor)
    Ayrıca arkaya ağırlık taktırıp kullanan arkadaşlarda var topik de yazıları ve uygulamaları mevcut.
  • recklessmaster

    zıplama kesilsin diye L200 cülerin dediği gibi makaslardan yaprak çıkarayım deme bozma orjinalini. Kasa kapatırsan oda azaltır zıplamayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.M.K.

    recklessmaster

    zıplama kesilsin diye L200 cülerin dediği gibi makaslardan yaprak çıkarayım deme bozma orjinalini. Kasa kapatırsan oda azaltır zıplamayı


    M.M.K öneri için teşekkür ederim. Aynı görüşleri başka insanlardan da aldım. Bozmayın diyor herkes. Makas ile kasa arasına (sanırım) havalı süspansiyon takılabiliyormuş. Şimdi onu araştırıyorum. Ya da en basitinden koyacağım 120-130 kilo arkaya. Yüksek yükler taşıma ihtimalim olduğu için kasayı sürgülü kapak ile kapatmayı düşünüyorum. Bakalım artık... :) tekrar teşekkür ederim.
  • arkadaşlar merhaba
    aracımın ilk bakımı geldi istanbulda un uygun nerede yaptıra bilirim bilgisi olan paylaşırsa sevinirim şimdiden teşekkürler
  • bir pickup almayı düşünüyorum. araştırmalarım sonucu en mantıklı seçenek ranger gibi görünüyor. sağlamlığı, gücü, görünüşü ve muadillerinden daha uygun fiyatı cazip geliyor.

    kesin olarak 4x2 almaya karar verdim, kullanım amaçlarıma baktığımda ekstra yakıt tüketimi, vergi vs ödemeye gerek yok. fakat kafamı karıştıran bazı şeyler var, STD nedir, XL nedir, XLT nedir bunun açıklamasını bulamadım. 35 sayfaya ulaşan bu başlığa da göz gezdirdim ama burası daha ziyade hi-rider ile ilgili gibi. benim bütçem ise 20.000 tl civarı.

    özellikle şu harflerin açıklamalarını ve tavsiyelerinizi alabilirsem sevineceğim.

    şimdiden teşekkürler.
  • 1 yıl daha bekle yeni rangerin olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_ikbal
    1 yıl daha bekle yeni rangerin olsun...

    Bana dediysen tam anlamadim. 1 yil bekleyince param ikiye mi katlanacak?
  • Arkaşlar merhaba,

    benim Ranger (2008) sabahları / veya 5-6 saat durduktan sonra çalışmakta sorun yapıyor. Marşa basıyorum , dönüyor dönüyor .... ve sonra 500 U/min. çalışıyor fakat gaz almiyor. 30-45 saniye sonra tam çalışiyor ve gaz almaya devam ediyor. Bunu başka biriside yaşadı mı? (61.000km)

    Saygılar
  • Beyler bende 2005 Ranger XLT var 4x2 modeli. Geçen gün arka paspasa su dökülmüştü, ön koltuğu ittirip altını kurulama yapıyım dedim. Ön sağ koltuğun tam altında ortada döşemenin ortasında parmak kadar bir açıklık var altında da 2 tane biri siyah biri beyaz kablo ve soketleri var. Nedir bu varmı bilen. Arka hoparlörlerim çalışmıyordu onunla alakalımıdır dedim ama baktım değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aquadigio

    Arkaşlar merhaba,

    benim Ranger (2008) sabahları / veya 5-6 saat durduktan sonra çalışmakta sorun yapıyor. Marşa basıyorum , dönüyor dönüyor .... ve sonra 500 U/min. çalışıyor fakat gaz almiyor. 30-45 saniye sonra tam çalışiyor ve gaz almaya devam ediyor. Bunu başka biriside yaşadı mı? (61.000km)

    Saygılar


    Mazot ısıtma müşüründe sorun olabilir bende de aynısı oldu değiştirdim yarım marşta bile çalışıyor. 35-40tl falandı masrafı.
  • 4x2 nin üzerindeki lastikler ile karlı yollarda kullanılabilir mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkd_m4a1

    4x2 nin üzerindeki lastikler ile karlı yollarda kullanılabilir mi ?


    Üzerindeki fabrika çıkışı Bridgestoneları diyorsan eğer, kar performansı açısından pek de iyi lastikler oldukları söylenemez. Biraz yük bindimi arkaya azıcık daha artıyor tutunması. Şahsi tecrübeme göre kar performansına 10 üzerinden 5 veririm ben. Vakumlu bir lastik daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
  • merhaba arkadaşlar

    ranger aracımla kaza geçirdim. araç servisten çıktıktan sonra direksiyonunun sağa doğru dönük olduğunu farkettim. servisteki ustalar düzelttiklerini ifade ettiler. daha sonra rot-balançıya götürdüm. ancak direksiyonda hafifte olsa sağa dönüş var ve araç sağa çekiyor. bu konuda ne yapmamız gerekir ?

    resimlerinide ekliyorum.

    http://img69.imageshack.us/i/kaza2277.jpg/
    http://img707.imageshack.us/i/kaza2279.jpg/
    http://img707.imageshack.us/i/kaza22731.jpg/




  • ford ranger gerçekten arazi şartları için tasarlanmış enfes bir araç. dayanıklılık bu aracın en temel özelliği bence. yüksekliğine göre dengeli ve dört çekeri de oldukça işlevsel ve kullanışlı. arazi aracı arayanlara ilk tavsiye edeceğim bu olurdu. asfalt jipi değil gerçek arazi aracıdır.
  • 
Sayfa: önceki 8687888990
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.