Şimdi Ara

Yeni Ford Focus Türkiye'de satışa çıktı! İşte fiyatları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
2
Favori
17.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PowerShift çift kavrama şanzımanı bırakıp tork konvertörlü otomotik şanzımana geçmeleri doğru karar olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    PowerShift çift kavrama şanzımanı bırakıp tork konvertörlü otomotik şanzımana geçmeleri doğru karar olmuş.
    Bence bu kötü bir karar. Bu kararı çift kavrama şanzıman sorunları yüzünden değil dışarıdan aldıkları için pahalıya geldiğinden verdiler. Şimdi ford-gm ortak üretimi (ucuza malettikleri) tam otomatiği kullanıyorlar. Fiyatlardan görülüyor ki (avrupada da aşağı yukarı aynı otomatik şanzıman farkı) ÖTV indirimini cebe indiren plaza gibi FORD da çift kavrama - klasik otomatik fiyat farkını cebe atmış.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Otomobil sektöründe rekabet iyice arttı. Dikkat ederseniz Ford artık arka bağımsız süspansiyon sistemini bu 4.jenerasyon Focus'da kaldırmış. Hem maliyeti ve işçiliği düşürmek, hem de arıza derdinde kurtulmak amaç zannedersem. Tabi mutlaka başka şeylerden ödün verilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapacak bir şey yok arkadaşlar. Forda kızamam.Bu modelin İngiltere'deki "vergili satış fiyatı" 18bin pound yani 125 bin tl.
    Adam zararına satamayacağına göre, başkalarına kızmamız lazım

  • mlhkhy kullanıcısına yanıt
    İçi de egea :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Y-ZiyA

    Bir araba kendimize bir araba devletimize.
    ARAÇ İÇİN ; Bir kendimize , iki devlete...

    BAKIMLARDA ; Bir kendimize , bir servise...

    2019 , bayiler/servisler ve sigortacılar yılı olacak bana göre , servis bakım parça sigorta kasko acayip bindirecekler.
  • Şu arabalara şu fiyatları görünce gerçekten çıldırıyorum... Bunları alacaklarda çok şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam otomatik olduğunu yeni farkettim. Bu çok farklı özellik çok daha iyi. Sorun daha az olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 motor asya pazarında sattıkları 3 silindir motor. Avrupada satışı yok. Beş para etmez.
  • Madem atmosferikle piyasaya çıkıyorsun Honda gibi LPG seçeneği sun da milleti cezbetsin.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    hayalet gösterge makyajla gelecektir muhtemelen.

  • 1.5 motoru çöp. TSI motor varken bunlar alınmaz.

  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 19 Nisan 2021; 18:42:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baya geride kalmis ford heralde son focus olur artik ureticegi.

    dijital kadransiz arac kalmadi nerdeyse ama o gosterge hic yakismismi forda opsiyon olarak bile yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkede yaşamak eziyet yaşayan var mı ondanda şüheliyim... avcılar ve avlar....

  • evde doğalgazı açmaya korkarken... araba fiyatına bak... yurtdışındaki oran orantılara göre afganistana döndük...

  • Çok pahalı

  • Focus bu jenerasyonda şase dengesini orta sınıf kompak hathbackler için çıtayı yeninden belirleyen bir iş çıkarmış olabilir.

    Geriye doğru gerilmiş tasarım ve daha uzun ön kaput var gibi geldi bana. Sanki homojen ön-arka ağırlık dengesi için yapılmış gibi. Bmw 1 serisi gibi. Önden çeker olduğu için haliyle ön tekerler çok uca gidemiyor haliyle.

    Bakalım inceleme testleri, kullanıcı yorumları geldikçe görülür.

    Ama fiyatlar sektörde olduğu gibi pilot.. Yapacak bişey yok.
  • Görseldeki araç Sw st-line sanırım söylenecek bir şey yok muhteşem.



    Emisyon seviyesine Euro 6.2 yazmalarıda manidar olmuş.



    Demek ki euro kuru emisyonla ilgili,dağılabiliriz konu kilit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne lan bole

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.