Şimdi Ara

Yeni Focus 1.0 Ecoboost 125 bg (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
442
Cevap
12
Favori
150.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    zaman gösterecek. ayrıca turbo motorların bakımları daha hassas. kullanıcı da önemli. ayrıca düşük devirlerde kalkarken turbo devreye girmeyecek. 1.0 motor ile aracı hareket ettirmek zorundasınız. atalet momenti var.

    turbo kalkarken devreye girmeyecek mi?
    arabanın rolanti devri 900, kalkarken yaklaşık 1250 devirle kalkılıyor, bu araba 1400 devirde max torkuna (170) ulaşıyor.. 1400 devirde pat 170 tork üretmiyor ki, 1000 devirde de 100 tork üretiyor. :) (grafik önce linke tıklayın sonra 2 44 ü silip sayfaya gidin..http://www.focu44sclu44btr.com/topic/996-10-ecoboost-tanitimi-ueretim-basladi-made-in-germany/?p=170825) 1.4 benzinli atm motorların torku bile 4500 devirlerde 125 civarıdır.
    hassasiyet doğru, dizelide aynı benzinliside.. arabada turbo varsa kullanıcı önemlidir.. 70 binde turbo dağıtanda var, 200 binde de.



    işin uzmanı değilim ama kullanıcı olarak söylüyom. tdci focus II kullandım. atmosferik motorlu başka bir ford benzinlide lineer bir kalkış ve ivmelenme vardı. turbo dizelde ise ilk kalkışta turbo devreye sonradan giriyor, siz gaza basıp arabayı kaldırıncaya kadar, atı alan üsküdarı geçiyo, sonra turbo motor hınç yapıyo, bi patlama aralarda tork paketleri fırlatıyor motorun içinde, sonra da zaptetmek için uğraşıyon zınk diye bi fren var. turbo motorlar bana keskin sirke gibi geldi. ağırlıkla - atılmayı ayarlayamayan şehir kabadayısı. 1.0 ecoboost motoru da denemek isterim. ama bunun da atmosferiğe göre dengesizlikleri olabilir, şizofreni bir motor bu turbolar.




  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    eğer yakıt derdiniz had safhada değilse, benzinli motor yukarıda yazdığınız nedenlerden, dizelden daha iyidir. turbo benzinli daha iyidir..
    valla tavsiye ederim bir kullanın, fikriniz değişecek mi göreceksiniz.. yeni makyajlı focuslar yılbaşından itibaren türkiye ye girecek.. test araçları çoğalır..
    hele 1.5 150 bg lik focus a bayılırsınız. çünkü turbosuz halide 1500 cc olunca çok dengeli ve atak olduğunu göreceksiniz.
  • tdci motoru gördükten sonra , yakıt bende 2. sırada kaldı, 5 kuruş fazla yaksın benzin veya lpg olsun. tdci motor tamamen ticari bir motor, kişisel araba zevki olanlara hiç tavsiye etmiyom. arabadan soğursunuz. benzinin kıymetini bilin. 1.5 ecoboost test aracı gelirmi bilmem, gelirse denemek lazım.
  • dikiş tutmayan focus modellerinden biri focus 2-3 1.6 dizelleri on numaradır
  • f3 dizel 115 bg likler gayet atak aslında, f2 de 90 ve 110 luklar vardı. makyajlı kasa ile 1.5 120 bg dizel manuel ve otomatik gelecek..
  • Arkadaşlar araçlarınızdaki 1.0 motorlarınınzın son yakıt verilerinizi 19 kasım 2014 tarihli incelediniz mi? Bu oranlar fabrika değerlerine yaklaştı mı? Ben peuguet 2008 e-vti ile focus 1.0 style arasında kaldım. Her ikiside benzinli ve sınıflarında yeni motor teknolojileri.Lütfen bana focus 1.0 motorun yakıt ekonomisi ve tasarruflarının peuguet 2008 e-vti 'ye göre üstün taraflarını paylaşırmısınız. Çok agresif kullanıcı değilim.Sakin araç kullanırım.Çok gezmeyi sevmem.Ancak aracımın masrafsız,az bakım isteyen,tutumlu,yolda bırakmayan, masrafı az olan , binicisine : parça ,yakıt , işçilik,yıllık veye km bakımlarında aşırı pahalı olmayan bu araçlardan hangisini tercih etmeliyim.Lütfen bir yardımcı olursanız , memnun olurum.teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEMRUTDAĞI

    Arkadaşlar araçlarınızdaki 1.0 motorlarınınzın son yakıt verilerinizi 19 kasım 2014 tarihli incelediniz mi? Bu oranlar fabrika değerlerine yaklaştı mı? Ben peuguet 2008 e-vti ile focus 1.0 style arasında kaldım. Her ikiside benzinli ve sınıflarında yeni motor teknolojileri.Lütfen bana focus 1.0 motorun yakıt ekonomisi ve tasarruflarının peuguet 2008 e-vti 'ye göre üstün taraflarını paylaşırmısınız. Çok agresif kullanıcı değilim.Sakin araç kullanırım.Çok gezmeyi sevmem.Ancak aracımın masrafsız,az bakım isteyen,tutumlu,yolda bırakmayan, masrafı az olan , binicisine : parça ,yakıt , işçilik,yıllık veye km bakımlarında aşırı pahalı olmayan bu araçlardan hangisini tercih etmeliyim.Lütfen bir yardımcı olursanız , memnun olurum.teşekkürler.

    yakıtta değişen yok.. iş ev arası 5 km, hafta sonları 12 km lik çarşı gidiş-dönüşü yapıyorum..
    ev iş arasında lamba yok 3-4 tane dönüş var, çarşıya giderken 3-4 lamba var.. tüketim 6 lt.. konya gibi düz bir şehirde..
    bu ank-ist da dur-kalk a göre 6,5 - 7 lt leri bulur.

    makyajlı focus bayilere geldi.. benim motor euro 5, makyajlılarla gelen motorda özellikle karma ve ş.içi tüketim %10 lara varan bir azalma ile euro 6 normlarını karşılıyor. eğer bu tüketimler doğru ise yeni 1.0 alsam 6 yerine 5.5 lt yakarım.

    şu anda style donanımda 1.0 motor 2. elde var.. illa sıfır 1.0 derseniz makyajlı titanium yada makyajsız titanium veya trend-x i almak zorundasınız. titanium oldukça dolu bir araç, 8 inç lik ekranı ile.
    parça pejo ford u aratmaz parça pahalılığında, ama bakıma gelince 1.0 ın yağı serviste indirimli 270 tl, piyasada zor bulursun 200 tl.. ama 1-2 seneye ucuzlayacaktır, çünkü ilk araçların garantisi bitecek.
    1. bakıma 420, ikinciye polen filtresi ilave 480 verdim, %15 indirimli.. otokoç olmayan servislerde biraz daha ucuz olabiliyor.

    tampon komple, yan sanayi 350 tl, orjinal 850 tl..
    pejo ile ford u kalite ve sağlamlık bakımından ben olsam karşılaştırmam..

    1.0 focus lar sedan 1300 kg.. yeni pejo 308 1090..hb 1.0 f3 de 1275 kg..

    euro 5 1.0 tüketim: 4.4 - 5.1 - 6.4 CO salınım: 117
    euro 6 1.0 tüketim: 4.2 - 4.8 - 5.8 CO salınım: 110 ( bir arabanım gerçek tüketim değeri co salınımından anlaşılır.. co salınıma bakarsak %10 yerine en az %5-6 azalma var..verilerde hata olabilir. normal 1.6 benzinli araçta bu oran 135-150 arasıdır)
    MAKYAJLI FOCUS 3 MOTORLARI - nisan ayında 1.5 dizel otomatik, 2016 dan itibaren 1.5 dizel manuel ve ecoboost otomatikler gelecek.

     Yeni Focus 1.0 Ecoboost 125 bg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 22 Kasım 2014; 12:11:28 >




  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    Golf ve focus arasında kaldım. Makyajlı focus dün akşam bayiye gelmiş, inceleme fırsatım oldu. Dokunmatik panel güzel olmuş. Özellikle dikkatimi çeken 1.6 versiyondan 4.000tl daha Pahalı eco motor. Şuanki kasada aralarında 1.000 civarı oynuyordu. (Ben mi yanlış Hatırlıyorum)Acaba fiyatlarda değişiklik olur mu? Birde eco motor gelmediğini söyledi. Yıl başından sonra mı gelir? Bilginiz var mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xdian -- 23 Kasım 2014; 10:22:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ford yetkili satıcılarında yeni makyajlı modellerin kasım- aralık ayından itibaren satışta olacağını belirtmişlerdi. Ayrıca ford yeni makyajlı modellerinin avrupa (ALMANYA) ile aynı anda Türkiye'de satışa sunulacağı açıklanmıştı. Peki arkadaşlar yeni ford focus Almanya yeni makyajlı modellerinin tüm versiyonları satışa sunulmuşken ve bizim ülkemiz almanya'dan daha zengin bir olduğu için mi? ne oradaki yeni ford focus fiyatları neden Türkiye'den daha hesaplı bilgisi olan paylaşır mı? Almanya'daa tüm yeni ford focus araçların tüm versiyonlarını satışa sunuyorlar ve bizim ülkeden daha ucuz. Yeni makyajlı ford focus 1.0 100 beygir veya 125 beygir Almanyada satışta iken Türkiye'de tüketiciyi neden yeni ford focus makyajlı ( 1.0 125 beygirlik titanyum ) modelini görebiliyoruz.Ford tüm avrupa'da ve türkiye'de başta olmak üzere aynı anda tüm yeni makyajlı ford modellerini satışa aynı anda sunulacaktı. Sanki Türkiyede'ki ford almak isteyen tüketiciler başka markaların araçlarını almaya teşfik ediliyor gibi. Bu durumu Türkiye ford satış ve reklam yetkilileri kasım ve aralık aylarında yeni ford focus ( 1.0 eco bost ) motor modellerinin neden Almanya'da olduğu gibi Türkiye'dede satışa sunmuyorlar.Ford Türkiye satış yetkililerinin bu şekilde Türk Milletinide düşünmelerini ve tek bir yeni makyajlı ford focus 1.0 titanyum modelini almaya muhtaç bırakmamalarını temenni ediyoruz.Bizlerin alım gücü bir Almanın alım gücü kadar olamaz.Onların milli geliri bizim milli gelirimizin kat kat üzerindedir.Ve Almanlar Türkiyeden daha hesaplı ve daha fazla model çeşitliliğine Türkiye'den önce sahip oluyorlar.Ford Türkiye Yetkilileri bu sese kulak verirlerse seviniriz . Saygılar..




  • eco motorlar 1.5 lt olanlar sanırım, 2015 nisan ve 2016 başı..

    nemrut kardeş; ford burada koç tarafından temsil ediliyor malum. yüzbinlerce araç üretip ihrac ediyorlar. işler tıkırında, olaya maddi para kazanma olarak bakıyorlar duygusal değil. ben türkiyede kaç focus satıldığının umurlarında olduğunu sanmıyorum.
    avis bunların ellerinde hep focus ve linea var. bu araçları ülkedeki çeşitli kurumlara kiralıyorlar. bireysel alıcıda alıyor zaten.. yıllık kotalarını dolduruyorlarsa yarabbi şükür diyorlardır.

    avrupalının 100-120 tl ye aldığı yağı bize 270-300 tl ye kakalıyorlar. malum geçenlerde ötv artışı oldu, bu yüzden burada arabalar az daha pahalandı, eskiden avrupa ile aynı idi fiyatlar. ama sonuçta alım gücü denen birşey var. onlar 10 aylık maaşıyla bu arabayı alabiliyorken biz 20 aylık maaşımızla alabiliyoruz.
    burada devlet politikası işin içine giriyor. araba satılırsa, yol lazım, benzin lazım dolayısıyla döviz lazım.

    otosan fabrikaya sipariş verir, şu şu özellikleri olan focus istiyorum diye, banttan ona göre araba çıkar türkiye pazarına..dua edin tek ford diye birşey var artık.
    neredeyse motorlar hariç, tüm dünya ülkelerinde %90 aynı ford satılıyor. motorlarda yakıtın ucuz olduğu ülkelerde daha büyük. abd de kimse 1.0 focus a binmez. gider 2.0 eb motorlu satılır ve alırlar.(250 bg-300 tork vs)

    adamlar her donanımın dizel ini ve tüpçüler için 1.6 sını getiriyor, çünkü bu pazarda bu araçlar daha çok gidiyor. 1.0 motora lpg takılsaydı en çok satan model olurdu. 1.6 eb motorlu focus 2.5 sene satılddı, daha doğrusu satılmayınca çektiler 180 bg lik arabayı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 23 Kasım 2014; 17:17:14 >




  • mdmrx M kullanıcısına yanıt
    eco motor yoksa niye listede var anlamış değilim. mayıs ayında sorduğumda yine aynı cevabı aldım.Bu motorlar gelmiyor ama üzerinden 6 ay geçmiş hala eco motorlar listede var. Madem yok sitede yılın moturunun reklamını da yapmayın. . İnsanın kızdığı bir başka nokta Mt arkadaş 1.6l daha iyi gerek yok ki konuşmaları delirtiyor.
  • Ford Türkiye'nin yıl sonu satış politikasını beğenmiyorum.Ancak bunu 2014 kasım ayı içinde bir ford focus 1.0 titanyum hariç başka model 1.0 sedan aracını satın almayı ciddi ciddi düşünürken izledikleri satış stratejilerini beğenmiyerek linea 1.3 multijet dizel urban model bir fiyat araç almaya daha yakınım.Ford araçlarının lineadan çok daha üstün olduğunu bilmeme rağmen Ford Türkiyenin tüketici memnunniyetini ve menfaatini düşünmek yerine kendi satış stratejilerini önde tutmaları beni bu yönde başka bir araç almaya yöneltti.Belki hata yapmışımdır. Ancak müşteri memnuniyetini en önde tutan ( 30 ay sıfır faiz 30.000 TL) kampanyası gibi kampanyaları yapan Fiat firmasına teşekkür eder , Ford'un sadece Türkiye pazarında satmayı planladığı focus 1.0 titanyum modelinden başka bize tercih bırakmadığı için Fiat firmasının 1.3 multijet dizel aracını almaya çok yakınım.




  • bugün gazete okudum..
    focus la ilgili haberler başlamış yapılmaya..
    1.5 dizel powershift AT, 1.5 ecoboost otomatik AT mayıs haziran, 1.0 ecoboost AT 2015 aralık veya 2016 yılbaşı gelecekmiş..

    dikkat ederseniz dizel çift kavramalı otomatik, eb motorlarda klasik otomatik var.. sanırım vw nin düştüğü hataya düşmek istemiyorlar çünkü vw 1.2 tsi lerdeki dsg ler sorun çıkarıyor. a dedişer sonra b oldu en son c tip kavrama ürettiler dsg çanzıman için son durum ne bilmiyorum. arıza verdiği km leri kaça çıkardılar istatistikleri vardır firmada.
    bir diğer bilgi de başka başlıklarda yazmıştık, şu anda kuru tip üretilen çift kavramalılar, yağlı sisteme dönecek.. bu da öyle yada böyle yakıt tüketimini arttıracak ama sorunları minimize edecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 24 Kasım 2014; 21:04:06 >
  • LPG takılabilen 1.6 litre Ti-VCT motordan 1500 lira fazla verip kimse 1.0 Ecoboost motoru almaz diye düşünüyorum Türkiye'de. Şartlar belli çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    LPG takılabilen 1.6 litre Ti-VCT motordan 1500 lira fazla verip kimse 1.0 Ecoboost motoru almaz diye düşünüyorum Türkiye'de. Şartlar belli çünkü.

    doğru söylüyorsunuz..

    ama şunu düşünmesi lazım alıcıların..
    benzin 4.5 tl den, lpg 2.4 den düşünürsek..

    1.6 focus 8 lt den 36 krş
    1.0 focus 6.5 lt den 30 krş
    1.6 lpg 9.5 lt den 23 krş yakar.. + 2 krş benzin = 25 krş

    benim lpg ile işim olmaz dedim ve 1.0 aldım.. lpg taktırıpta, şu ayarı bu ayarı diye sanayiye uğramayan yoktur.. kafa sürekli rahatsız, ha şimdi oldu olacak ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 4 Aralık 2014; 21:21:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    LPG takılabilen 1.6 litre Ti-VCT motordan 1500 lira fazla verip kimse 1.0 Ecoboost motoru almaz diye düşünüyorum Türkiye'de. Şartlar belli çünkü.

    doğru söylüyorsunuz..

    ama şunu düşünmesi lazım alıcıların..
    benzin 4.5 tl den, lpg 2.4 den düşünürsek..

    1.6 focus 8 lt den 36 krş
    1.0 focus 6.5 lt den 30 krş
    1.6 lpg 9.5 lt den 23 krş yakar.. + 2 krş benzin = 25 krş

    benim lpg ile işim olmaz dedim ve 1.0 aldım.. lpg taktırıpta, şu ayarı bu ayarı diye sanayiye uğramayan yoktur.. kafa sürekli rahatsız, ha şimdi oldu olacak ???

    1.6 Ti-VCT motorlu Focus sahibiyim, BRC Kit mevcut. LPG taktığımdan beri 6700km yaptım aracımla, bir kere bile sanayiiye LPG için gitmedim. Hiç gideceğim gibi de gözükmüyor

    Zaten bu ECU ya sahip bir kit, ayarını kendi yapıyor. Sizin bahsettiğiniz ayarlar karbüratörlü araçlarda oluyor. Kaliteli bir kit ve doğru montajda sıralı sistemde hiç sıkıntı yaşamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeune Ottoman

    1.6 Ti-VCT motorlu Focus sahibiyim, BRC Kit mevcut. LPG taktığımdan beri 6700km yaptım aracımla, bir kere bile sanayiiye LPG için gitmedim..


    6700 km için çok erken konuşmuşsunuz
    mesele sadece gaz ayarı değil, orta ve uzun vadede yapısal başka sorunlar..subap yağlaması ve benzinden gaz a geçişi daha yüksek dereceye ayarlamak(örneğin 40 derece) bu tür sorunları giderebiliyor veya süreyi iki katına çıkarabiliyor.
    ama emin olun temennim, gitmemeniz yönünde;
    iyi günlerde kazasız belasız binmenizi diliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 5 Aralık 2014; 22:26:32 >
  • 20000km de 1.0 tit focus ile samsun tokat tokat içi biraz dolasma ve geri samsun toplam 490 km yol yaptım yola cıkmadan fullemiştim dönünce tekrar fulledim ve 110 tl. 22.5 krs a tekabul ediyor bence makul. ortalama 5.0 litre gösterge verisi. benzin 4.28 olması lazımdı. aracta 4 kişiydik bagaj yok sayılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cermen_555 -- 22 Aralık 2014; 14:13:10 >
  • Yaklaşık bir ay önce 2012 1.0 ecoboost 34000 km trend x focus aldım. Daha önceki aracım 2012 fiesta. Aracı almadan önce forumlardan bihayli araştırmalarım oldu. Aracı kullanıpta yorum yazan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Anlattıklarının fazlası var eksiği yok. Araç tam bir dağ keçisi diyebilirim. Sollamalarda hiç korkum kalmadı, yokuş yukarı araç performansından hiç ödün vermiyor hatta vites artırtıyor. Fiestayla 60 a düştüğüm Toroslarda rahatlıkla 100 le tırmanıyor. Maksimum hız ne kadar yapar henüz test edemedim çünkü hızdan aşırı korkan eşimden ayrı ş.arası yolculuk yapamadım. Buna rağmen ara sıra 180 e çıktım ama o hiç hissetmedi. Araç gerçekten hızı hissettirmiyo, yormuyo, savurmuyo. En önemlisi güvende hissettiriyor. Yakıt ş.içi 500 km yaptım 6.0 lt ortalama. Ş.arası 2500 km Akdenizden Karadenize ordan Ankaraya ve tekrar Akdenize yolculuk yaptık. Bu arada gittiğimiz yerlerde ş.içindede dere tepe dolaştık tabi. 3 kişi sedan bagaj ağzına kadar dolu, giderken yoğun kış şartları dönüş normal yol, 6.1 yaktı. Yazın bu oran 5.5 altına çok rahat düşer. Hatta 110km üstüne çıkmaz ve yokuşlarda çok kovalamazsanız 5. lt garanti. Totalde çok bi şey farketmez bence 1000 km de en fazla 40 lira kâr eder deyip araçtan ve sürüşten keyif almak bence daha değerli. Almayı düşünen arkadaşlara umarım biraz faydası olur. Bu arada trend x modeli de tatmin edici dolulukta. Tabiki titanium kadar olamaz. Sözün özü FOCUS parasını hakeden bir araç bence.
     Yeni Focus 1.0 Ecoboost 125 bg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • expertexpert kullanıcısına yanıt
    Mrb şu anda 2007 Focus 1.6 benzin-lpg kullanıyorum. Nasip olursa inşallah ileride yine focus almayı düşünüyorum. 1.0 motorun bu şekilde olması çok güzel. Lpg gibi yakıyor. Turbolu olması da güzel performans açısından. Yorumunuz yardımcı oldu teşekkürler. Hayırlı yolculuklar :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.