Şimdi Ara

YENİ FİAT FİORİNO COMBİ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
232
Cevap
2
Favori
176.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 03-09-2007

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurozgel


    quote:

    Orjinalden alıntı: Elbistan 46

    Bizde almayı düsünüyoz ne dersiniz arkadaslar hem iş amaçlı hafif ticari hem binek hemde köyde tatilde falan kullanmak icin alacagız annem babam ve ben yani 3 kişiyiz ne dersiniz ?


    sahsi dusumcem panaroma modeli tam sana gore olur. arka koltuklari ticari araclara gore cok daha rahat. ayrica yuksek ve amortisorlu olmasi koy yollari icin idel bir arac yapiyor. tip de super. yakit da oldukca ekonomik. ayrica ticari arac olarak da kullanabilirsin.

    15-20 liram olsa hic dusunmem alirim birtane

    panaroma modeli piyasaya çıktımı acaba?
    ayrıca 15-20 ye vereceklerini hiç sanmıyorum combimix bile 25 lira civarı.


    tabiki vermezler ama bende 15 daha olsa alirim demek istemistim

    panaromalar daha cikmadi. az kaldi cikmalarina




  • fiorino fiorino fiorino


    yine fıat yapmış yapacagını fiorinonun koltuksuz modeli olan cargo da olan özelliklerin coğu yenicıkan koltuklusunda yok insana hoppala dedirtecek bu olay tam fıat adam gibi bir araba yapmış derken herşeyi mahfetti tabi baktılarki araba tuttu herzamanki koç taktiği bir cok özelliğini ÇALDILAR ARABANIN

    KARDEŞİM BE BU KADAR DA OLMAZ YA YILLARCA BU ÜLKENİN İNSANLARINA YAPTIĞINIZ KAMPANYALAR SONUCU ALDIĞINIZ HURDA ÇAMAŞIR MAKİNASI BUZDOLABININ DEMİR AKSAMINI ERİTİP ARABA YAPIP SATTINIZ BUKADAR HIRSIZ OLUNMAZKİ YA AYIPTIR BE TAM DÜŞÜNÜYORDUM FİORİNO ALMAYI KOLTUKLUSUNUN BİR COK ÖZELLİĞİNİ ÇALDIĞI İÇİN VAZGEÇTİM BU İŞTEN YAZIKLAR OLSUN FİAT SANA YAZIKLAR OLSUN KOÇ SANA HIRSIZLAR

    ADİ HIRSIZ HERİFLER




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedobey

    arkadaşlar merhaba.. bugün bu arabadan sipariş vermeye gittim bir aydır araştırıyorum ama hayal kırıklığına uğradım. neden derseniz: araçta sürücü koltuğu yükseklik ayarı yok - elektrikli dikiz aynaları yok - yükseklik ve derinlik ayarlı direksyon yok - sis farı ve park sensörünün bulunduğu görüş paketi de yok. birçok firmayı arayıp bunu araştırdım fakat van modelinde olan bu özelliklrin hiçbiri malesef combi modelde yok. şimdilik vazgeçtim. sizlerde araştırıp bi bakın erken karar vermeyin..


    Katılıyorum sana arkadaşım gerçi son incelediğmde görüş paketi opsiyonel olarak listelenmiş ama diğer özellikler malesef daha ucuz modeli olan fiorino cargoda bulunurken fiorino combi de opsiyon olarak bile alınamıyor.Yine klasik pazarlama taktikği (malum bunun için fiat bünyesinde çalışan üstün zekalı insanlar var onlarda parasını çıkaracak bir şekilde)uygulanıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolga_107


    quote:

    Orjinalden alıntı: sedobey

    arkadaşlar merhaba.. bugün bu arabadan sipariş vermeye gittim bir aydır araştırıyorum ama hayal kırıklığına uğradım. neden derseniz: araçta sürücü koltuğu yükseklik ayarı yok - elektrikli dikiz aynaları yok - yükseklik ve derinlik ayarlı direksyon yok - sis farı ve park sensörünün bulunduğu görüş paketi de yok. birçok firmayı arayıp bunu araştırdım fakat van modelinde olan bu özelliklrin hiçbiri malesef combi modelde yok. şimdilik vazgeçtim. sizlerde araştırıp bi bakın erken karar vermeyin..


    Katılıyorum sana arkadaşım gerçi son incelediğmde görüş paketi opsiyonel olarak listelenmiş ama diğer özellikler malesef daha ucuz modeli olan fiorino cargoda bulunurken fiorino combi de opsiyon olarak bile alınamıyor.Yine klasik pazarlama taktikği (malum bunun için fiat bünyesinde çalışan üstün zekalı insanlar var onlarda parasını çıkaracak bir şekilde)uygulanıyor.


    Aynen katılıyorum arkadaşım ,aracı bizzat inceledim ve test sürüşü yaptım (fiorino combimix) bir araçtan bu kadar da çalınmaz ki ...




  • çalma derken neleri kastediyoruz?

    direksiyon mu yok yada ne bileyim spesifik bisey mi eksik
  • şimdi sanırım sorun şurdan kaynaklanıyo. combimix otomobil olarak ruhsata geçtiği için +%25 veya tam bilemicem bu dolaylarda özel tüketim vergisi ekleniyo. ticari araçlarda bu oran yok. böyle olunca baya bi miktar aracın üstüne zam geliyo. firmalarda bu zammı fazla yansıtmamak için oradan buradan çalıp maliyeti düşürmeye çalışıyo, artı zaten kolltuktur,camdır,iç kaplama gibi maliyetler gelince iş gerçekten her yerden maliyeti düşürmeye kalıyo. bakarsanız tüm araçların aynı marka ticari-ve binek modellerine arada uçurum var. doblo panorama ve cargo örneğin. bence sorun bu. işte ben geçen bi soru sormuştum bundan dolayı. acaba dedim ticari alıp camlı yaptırsam bide koltuk atsak trafikte çok sorun olurmu. ama sanırım o soru dh fiorino grup taydı. kimseden cevap gelmedi. neyse kolay gelsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: redcheek99

    şimdi sanırım sorun şurdan kaynaklanıyo. combimix otomobil olarak ruhsata geçtiği için +%25 veya tam bilemicem bu dolaylarda özel tüketim vergisi ekleniyo. ticari araçlarda bu oran yok. böyle olunca baya bi miktar aracın üstüne zam geliyo. firmalarda bu zammı fazla yansıtmamak için oradan buradan çalıp maliyeti düşürmeye çalışıyo, artı zaten kolltuktur,camdır,iç kaplama gibi maliyetler gelince iş gerçekten her yerden maliyeti düşürmeye kalıyo. bakarsanız tüm araçların aynı marka ticari-ve binek modellerine arada uçurum var. doblo panorama ve cargo örneğin. bence sorun bu. işte ben geçen bi soru sormuştum bundan dolayı. acaba dedim ticari alıp camlı yaptırsam bide koltuk atsak trafikte çok sorun olurmu. ama sanırım o soru dh fiorino grup taydı. kimseden cevap gelmedi. neyse kolay gelsin.


    Arkadaşım eline sağlık benden önce gerekl cevabı vermişsin. Ticari araçlar yeni yasaya göre artık özel yapılamıyor, camlar açılamıyor. Araçların iç yapısıda zaten buna müsait değil. Örneğin ticari aldığın bir fiorinoya arkaya koltuk koydurmaya kalksan koltuğa oturanı kafası tavana çarpar ,iç alt taban koltuk koymaya müsait değil .Çünkü koltuk çok yüksekte kalıyor.




  • hadi yasa masa bizim milleti pek zorlamazda ama dediğin gibi eğer fiziksel şartlarda uymuyosa gerçekten zor o zaman. saol ayancıklı. artık napalım bizde açtırmayız arkayada kilim , tabure filan idare ederiz
  • Arkadaşlar araç gerçekten muhteşem panaroma modeli çıktığında piyasayı sallıyacağından eminim panoroma modelinde yok yok otomatik dizel motor seçeneği, Blue&Me ve direksiyon simidi üzerinde 8 tuşlu çalıştırma kumandası, usb girişi ........ çoğu araçta olmayan bir sürü özellik mevcut araç almayı düşünmeyen kişi bile bu aracı gördüğünde alır ben 2008 model fiat marka araç aldım fakat panaroma çıkınca değiştirmeyi düşünüyorum. Bazı arkadaşlar araçtırmadan yazmışlar yok şu yok bu yok diye inanın fazlasıyla hepsi var. sabırsızlıkla bekliyoruz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: t_3_

    Arkadaşlar araç gerçekten muhteşem panaroma modeli çıktığında piyasayı sallıyacağından eminim panoroma modelinde yok yok otomatik dizel motor seçeneği, Blue&Me ve direksiyon simidi üzerinde 8 tuşlu çalıştırma kumandası, usb girişi ........ çoğu araçta olmayan bir sürü özellik mevcut araç almayı düşünmeyen kişi bile bu aracı gördüğünde alır ben 2008 model fiat marka araç aldım fakat panaroma çıkınca değiştirmeyi düşünüyorum. Bazı arkadaşlar araçtırmadan yazmışlar yok şu yok bu yok diye inanın fazlasıyla hepsi var. sabırsızlıkla bekliyoruz.

    Nerde gördün, bindin, test sürüşü yaptın da böyle iddialı konuşuyorsun ? Önce araç bir çıksın , daha aracın ne zaman piyasada olacağı belli değil. Fiorino combimixte test sürüşü yapmış birisi olarak ben bu araca pek olumlu bakmıyorum.




  • Fiat Fiorino Fun Club'ümüze bekliyorum.

    Herkese iyi paylaşımlar.

    http://forum.donanimhaber.com/m_22630300/tm.htm
  • Dün bayide arabaya bindim ama sürmedim benim için ilk başta kaybetti araç..Eğer sizinde binme olağanağınız varsa sadece binin ve ayağınızı debriyaja basın debriyaja basarken kaval kemiğiniz kookpitin altına(ön göğüs yada konsol) sürtüyor.. sürtmede değil sürekli kullandığınız zaman yara bile yapar. bana göre fiat mühendisleri çook büyük bir hata yapmışlar.sadece gördüğümü ve bildiğimi söyledim başka bir niyetim yok (modeli kötülemek gibi)
  • o şikayeti bende duydum ama ben denedim ben öyle bi sorun ile karşılaşmadım ama bilemem tabi yine
  • quote:

    Orjinalden alıntı: multijet

    o şikayeti bende duydum ama ben denedim ben öyle bi sorun ile karşılaşmadım ama bilemem tabi yine



    debriyajın tam olarak diptok yapması gerekir...özellikle geri vitese geçirirken diptok'un da altında bir sertliği almak gerekir.
    araç çıplak ayakla değil ,ayakkabıyla kullanıldığı için ..ayak ucuyla basılmazsa ayakkabı topuk yüksekliği nedeniyle diptok yapamayacak ve ya vites geçişleri sorunlu olacak ya da ayak veya diz bir yerlere sürtebilecektir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DobloDoblo

    Dün bayide arabaya bindim ama sürmedim benim için ilk başta kaybetti araç..Eğer sizinde binme olağanağınız varsa sadece binin ve ayağınızı debriyaja basın debriyaja basarken kaval kemiğiniz kookpitin altına(ön göğüs yada konsol) sürtüyor.. sürtmede değil sürekli kullandığınız zaman yara bile yapar. bana göre fiat mühendisleri çook büyük bir hata yapmışlar.sadece gördüğümü ve bildiğimi söyledim başka bir niyetim yok (modeli kötülemek gibi)



    Arkadaşın bahsettiği şikayeti araçta görmek için dün fiorinonun üçüz kardeşinden bippere baktım. Gerçektende kokpitin yani torpidonun alt tarafı debriyaja basıp kaldırırken direk insanın kaval kemiğine rahatsız edecek şekilde değiyor. Aynı şekilde ön tarafta oturan yolcu bacaklarını uzaltamıyor, aynı şekilde bacağını uzatmaya kalksa aynı durum yolcuyuda rahatsız ediyor. Bu arabayı düzenleyen Türk Mühendislerini kutluyorum. Hiç test etmeden mi üretime aldırmışlar bu araçları .




  • selamlar..

    öyle bir durum yok

    bu kaval kemiği sürtme olayını çok detaylı bir şekilde inceledim...defalarca değişik koltuk pozisyonlarında denedim..ne sürücü tarafında ne de yolcu tarafında hiç değmediği gibi çok yeterli diz mesafesinin olduğunu tespit ettim..

    1 - koltuğa kurallara uygun doğru oturdum(yatarak değil)

    2 - debriyaja doğru bir biçimde bastım(ayağımın ortasıyla basınca bile dizim değmedi.)

    3 - aracın tüm ergonomik fonksiyonlarını ve tasarımını mükemmel derecede başarılı buldum.

    4 - 105 kg ağırlığında ve 1.78 boyundayım..yanımda 1.88 boyunda bir çalışanımı da götürdüm o da herhangi bir sorun yaşamadı.

    yaşayanların yandan ve yukardan ve pedala basılı ve kaldırırken değen biçimde fotoğraflarını incelemek amacıyla talep ediyorum.

    saygı ve sevgilerimle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 22 Mayıs 2008; 18:55:02 >
  • dün akşam Silifke Festivalinde gördüm, hem fiorino hem de bipper ı. 1.85 boyum var öyle kaval kemiği sürtmesi ya da dokunması gibi bi sorun olmadığını gördüm.ha belki debriyaja ökçeyle basarsanız olabilir dokunma. almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alif33

    dün akşam Silifke Festivalinde gördüm, hem fiorino hem de bipper ı. 1.85 boyum var öyle kaval kemiği sürtmesi ya da dokunması gibi bi sorun olmadığını gördüm.ha belki debriyaja ökçeyle basarsanız olabilir dokunma. almayı düşünüyorum.


    Debriyaja ben bu zamana kadar ayağın ön kısmıyla (uç kısmıyla ) basarak araç kullandım . İlk defa burda debriyaja ayak taban ortasıyla ve ökçe kısmıyla basıldığı gibi şeyler duydum. Özellikle fiorino gibi araçlarda istesenizde ayağınızın orta ve ökçe kısmıyla basamazsınız.

    Bu torpidonun alt kısmının kaval kemiğine dokunma olayını özellikle bu forumda bunu yazan bir arkadaşın şikayetinden sonra denedim ve her iki tarafta da (şöför koltuğu ve yanında ) aynı çarpma olayını yaşadım. Benimde boyum 1.85 ve bu araçlardan birisini almayı düşünüyordum. Demek ki herkesin aracı test etmesi farklı şekilde sonuçlar verebiliyor. Bizim de amacımız yerli üretimi destekleyerek, biz kullanıcıların olumsuz olarak gördüğü bazı noktaları yetkililerin değerlendirerek Türk yapımı araçların avrupada üretilen araçlarla yarışabilir hale gelmesini sağlamaktır.
    Burada kimsenin herhangi bir markayı karalamak olumsuz görüşler bildirmek gibi bir amacı yok...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayancıklı


    quote:

    Orjinalden alıntı: alif33

    dün akşam Silifke Festivalinde gördüm, hem fiorino hem de bipper ı. 1.85 boyum var öyle kaval kemiği sürtmesi ya da dokunması gibi bi sorun olmadığını gördüm.ha belki debriyaja ökçeyle basarsanız olabilir dokunma. almayı düşünüyorum.


    Debriyaja ben bu zamana kadar ayağın ön kısmıyla (uç kısmıyla ) basarak araç kullandım . İlk defa burda debriyaja ayak taban ortasıyla ve ökçe kısmıyla basıldığı gibi şeyler duydum. Özellikle fiorino gibi araçlarda istesenizde ayağınızın orta ve ökçe kısmıyla basamazsınız.

    Bu torpidonun alt kısmının kaval kemiğine dokunma olayını özellikle bu forumda bunu yazan bir arkadaşın şikayetinden sonra denedim ve her iki tarafta da (şöför koltuğu ve yanında ) aynı çarpma olayını yaşadım. Benimde boyum 1.85 ve bu araçlardan birisini almayı düşünüyordum. Demek ki herkesin aracı test etmesi farklı şekilde sonuçlar verebiliyor. Bizim de amacımız yerli üretimi destekleyerek, biz kullanıcıların olumsuz olarak gördüğü bazı noktaları yetkililerin değerlendirerek Türk yapımı araçların avrupada üretilen araçlarla yarışabilir hale gelmesini sağlamaktır.
    Burada kimsenin herhangi bir markayı karalamak olumsuz görüşler bildirmek gibi bir amacı yok...


    Neler duyacağız daha yok ökceyle yok burunla dabriyaj debriyajdır herzaman nasıl basılırsa öyle basıylır
    Test etmeden karar vermeyin




  • galiba farklı araçları test ediyoruz...!!!

    benim testimde koltuğa oturduğumda diz arkası koltuğu rahatça tutuyordu..ve koltuğu çekebildiğim kadar öne çektiğimde debriyaja basıp çekerken kaval kemiğimle kokpit arasında en az 15 cm boşluk vardı..değme olasılığı bile yoktu..koltuğu alabildiğim kadar geri aldığımda da açıklık 20 cm i bulmuştu...

    kaval kemiğinin değebilmesi için kaval kemiğiyle ayak ucu arasının 15 cm den kısa olması gerekir ki bu da topukla debriyaja basmak anlamına gelir ...araç kullanma bilgilerine tam uyumsuz bir durum..

    üstelik bu araç satışa çıkmadan önce 11 ülkede 1.5 sene test edildi ve böyle bir bildirim duyulmadı..

    haydi hayırlısı..bekleyelim biraz bakalım ne olacak?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.