Şimdi Ara

YENİ FİAT FİORİNO COMBİ (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
232
Cevap
2
Favori
176.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FIORINO COMBIMIX 1.3 ACTIVE 24.250
    yarım camlı modeli.fakat bu fiyatta klima yok

    OPSİYONLAR - Actual - Active - Fiyat YTL
    Klima O - O - 1.420
    klimayıda ekleyince fiyat artıyor.tam camlı modeli demekki baya bi pahalı olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emir18rebrov -- 25 Mart 2008; 10:22:37 >
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bugün Fiorino Active versiyonu test etme şansım oldu. Fiat bu aracıyla beni gerçekten olumlu yönde acayip şaşırttı. Daha önce Linea almak için niyetlenmiş hatta kaparo bile verip test sürüşünden sonra feci halde bozulmuş ve Fiat marka bir araçmı bundan sonra Allah Korusun dediğim bir olaydan sonra Fiat a kocaman bir bravo gönderiyorum.

    Öncelikle araç resimlerde göründüğünden çok daha hoş duruyor. Özellikle Trekking paketli ön tamponu kromajlı tavan raylrı olan ve gövdesinin yanlarında daha kalın çıtalar bulunan versiyonu çok şık. Deyim yerindeyse mini bir arazi aracı gibi duruyor.

    Aracın özellikle performansı konusunda çok meraklıydım. Malum daha önceki Linea faciasından sonra aslında pekde bir beklentim yoktu. Fakat 1,3 cc 75 HP lik motor yoldaki performansı ile beni acayip şaşırttı. Bir ticari araç olması göz önüne alındığında bu araca bu motor cuk oturmuş denebilir, bu sebeple Fiat Ar-Ge ekibini ve mühendislerini kutlamak gerekli.

    Araç oldukca fonksiyonel, Arkadaki koltukların yatırılabilmesi yanında ön yolcu koltuğununda yatırılabilmesi çok kullanışlı olmuş. Tüm bunların yanında özellikle sürüş pozisyonu ve ön görüş açısı oldukça başarılı.Aracın ön konsol işçiliği ve malzeme kalitesi ise oldukça tatmin edici düzeyde. Bu arada şu an kullandığım aracın imzamda göründüğü üzere bir VW olduğunu belirtmek istiyorum. Bu sebeple aracın malzeme kalitesi hakkında beklediğimden daha iyi bir sonuç gördüğümü belirtmeliyim.

    Dikkatimi çeken önemli şeylerden birtanesi ise aracın ticari versiyonu olarak piyasaya sunulduğu kanısına vardığım Actuel versiyonunda stansart olarak bulunan ön konsolun üzerine yerleştirilmiş kağıt yada benzeri araçlar için eklenmiş tutacak kısmının ve kapaklı torpidonun bir üst donanım olan Actuel araçlarda olmamasıydı. Fakat aracın yolcu koltuğuna oturunca özellikle torpido kapağının olmamasının sebebini anladım. Çünkü yolcu tarafına oturup tarpidoyu açınca oldukça derin bir göz bulunduğu için kapak ayaklarınıza dayanıyor ve sıkışarak tam açılmıyor. Bu sebeple yolcu koltuğunda oturan kişiler için büyük bir rahatsızlık yaratıyor. Diğer tutacak kısmı ise bence olsada olur olmasa daolur tadında bir şey çünkü kullanımı pek pratik değil.

    Aracın performansı 1. viteste diğer Multijet motorlarda olduğu gibi aracı hareket ettirmek ve turbo boşluğunu kapatmaya çalışmakla geçiyor.(Burada bir dip not eklemek istiyorum; daha önce Doblo 1,3 multijet bir araçta kullandım ve Fiorino nun 1.vitesteki atikliği Doblodan çok daha iyi, bunun sebebinin aracın ağırlığıyla ilgili olduğuda bir gerçek.) 2. vites ve sonrasında ise aracın 1,3 bir araç olduğunu anlamak gerçekten çok zor, çünkü araç oldukça atik bir kullanım karakteri sunuyor. Şehir içinde çok kullanışlı olacağı bir gerçek. Aracın 190 Nm lik torku yüksek viteslerde düşük devirde yakalandığınızda aracı zorlanmadan sırtlıyor ve motor güzelce devirleniyor. Aracın arkasında makas yerine kullanılan amortisörlerin ise oldukça rahat bir yolculuk ve yol tutuş sağladığını gördüm. Özellikle Doblo, Kangoo ve Connect e göre daha rahat olduğunu belirtmeliyim. Caddy nin arka koltuğunda yolculuk etmediğim için bir yorumda bulunmayacağım, fakat makas kullanılması sebebiyle Fiorino dan daha rahatsız olacağını tahmin ediyorum.

    Aracın yakıt tüketimi oldukça makul geldi. Zaten multijet motorlar fabrika verilerini yakalamak konusunda pek zorlanmıyor. 1 depo ile şehir içinde 800-1000 km aralığında yol almak mümkün görünüyor. Bu arada aracın yakıt deposunun kapasitesinin 45 Lt. olduğunu eklemek istiyorum. Oldukça ekonomik bir araç olmuş. Yıllık MTV si ve aracın tamamı ile Türkiye'de üretilmesi gözönüne alınınca yedek parça bakım fiyatlarının oldukça uygun olacağını düşünüyorum. Ne kadar tutacağını sormadığım için net rakamlar veremiyorum. Ayrıca Tofaş-Fiat markasının en büyük avantajı olan yaygın servis ağıda cabası.

    Fiat Fiorino Active donanıma sahip araç ve tüm ek opsiyonlar ile birlikte (sürücü tarafı sürgülü kapı, güvenlik paketi -ki içinde yolcu ve yan hava yastıkları mevcut-,görüş paketi,müzik paketi,trekking paketi vs. otomatik vites haricindeki tüm opsiyonları ekleyerek) 25.950 YTL fiyat aldığımızıda belirtmek istiyorum. Aracın standart donanımıda o sınıftaki bir ticari araca (sonuç itibarı ile Fiorino bir ticari araç olarak ortaya çıktı. En azından şu anki versiyonları ile) göre oldukça zengin donanıma sahip. Gerçi Fiorino yeni bir sınıf yaratmak amacıyla üretildi ve ben de bugün bu amaca ulaşılmış olduğunu görmüş oldum.

    Genel olarak izlenimlerim sonunda aracın fiyatına göre çok başarılı ve yeterli performansı sunan bir araç olduğunu, özellikle büyük şehirlerde yaşayan küçük esnaf ve tek çocuklu çekirdek aileler için biçilmiş kaftan olduğunu söyleyebilirim.

    Tofaş-Fiat bu kez gerçekten OLMUŞ dedirtti bana..

    Saygılarımla.




  • klima dahilmi o fiyata.birde tam camlımı yoksa sadece sürgülü kapıdamı cam var?
  • Klima dahil. Yan sürgülü kapılarda cam var. En arkada küçücük camları olan versiyon 2-3 ay sonra gelicekmiş. ama kendinizde yaptırabilirsiniz çünkü yeri hazır durumda..
  • Oluru ne acaba?
    25.950 ytl. son fiyat mı?

    Şu K2 belgesi zorunuluğu gelecekmiş.Sırf o yüzden vazgeçmiştim.Siz yine
    kafamı karştırdınız.ÇOk güzel bi inceleme yapmışsınız.Paylaşımınız için teşekkürler.

    Birde,"tek çocuklu çekirdek aileler için "demişsiniz.Benim kafama takılan bu arka koltuğa 3 kişi oturabilir mi?

    İzlenimlerinizi paylaşmaya devam edin.Sağlıcakla....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaztebeşir -- 27 Mart 2008; 17:40:07 >
  • Arka koltuğa 3 kişi oturabilir ama çok rahat edebileceklerini zannetmiyorum.

    Bu arada Fiat aynı Fiat dedirten bir olayla karşılaştım bu araçtada.

    Fiorino nun ticari versiyonu olan camsız Actuel modelinde koltuk yükseklik ayarı ve kol dayama standart olarak yer alırken. Nispeten binek olarak düşünülmüş camlı ve koltuklu olan Active donanımında, tüm ek paketler dahil olarak bile alsanız bu iki özellik yok.Ayrıca yine görüş paketini ticari olan Actuelde aldığınızda sis farı ve park sensörü varken, aynı paketi Active donanımda alınca sadece park sensörü var. Sis farı yok. Sis farı olması için komple ön tamponu değiştirmeliyiz onun içinde epeyce ekstra ücret alıyoruz dendi.

    Bu sebeple buradan Fiata yine kocaman bir gönderiyorum.

    Bu kadar güzel bir araç yapmışsınız niye böyle aptal bir satış stratejiniz var kardeşim. Yıllardır marka imajınız bu durum yüzünden yerlerde sürünmeye başladı. Hiç mi ders almadınız.

    Yeni gelecek tamamı ile camlı binek versiyonda bunların olabileceğini belirttiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhancoban -- 28 Mart 2008; 10:37:08 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurozgel


    quote:

    Orjinalden alıntı: sedobey

    arkadaşlar merhaba.. bugün bu arabadan sipariş vermeye gittim bir aydır araştırıyorum ama hayal kırıklığına uğradım. neden derseniz: araçta sürücü koltuğu yükseklik ayarı yok - elektrikli dikiz aynaları yok - yükseklik ve derinlik ayarlı direksyon yok - sis farı ve park sensörünün bulunduğu görüş paketi de yok. birçok firmayı arayıp bunu araştırdım fakat van modelinde olan bu özelliklrin hiçbiri malesef combi modelde yok. şimdilik vazgeçtim. sizlerde araştırıp bi bakın erken karar vermeyin..


    sizin arastirdiginiz aracin fiorino olduguna eminmisiniz. ozellikle combi modelinde bu saydiklarinizin hepsi var. yanlis bilgilendirilmissiniz.


    sedobey i onaylıyorsun yani...
    Cidden çok saçma olmuş.Oysa o özellikler ne kadar ekonomi sağlar ki, ama satışta çok insan vaz geçirir.




  • Fiorino Combimix'in donanım listesini aşağıya kopyalıyorum. Gördüğünüz gibi görüş paketi opsiyonu var. Selamlar...


    FIORINO COMBIMIX ACTIVE
    DIŞ DONANIM VE STIL
    Plastik yan koruma çıtaları S
    Tam boy jant kapağı S
    Ön sis farları Görüş Paketi
    Yolcu tarafı sürgülü yan kapı S
    Sürücü tarafı sürgülü yan kapı O
    Asimetrik çift kanatlı arka kapı S
    Metalik boya* S
    Tam boy sac stepne S
    Trekking Paketi O
    SÜRÜCÜ KABİNİ VE KOLTUKLAR
    Kapı panellerinde bardak tutuculu fonksiyonel cepler S
    Okuma lambası S
    Tek parça katlanabilir arka koltuk S
    YÜK BÖLÜMÜ
    Yük sabitleme kancaları S
    Yük bölümü zemin kaplaması S
    Yük bölümü aydınlatması S
    FONKSİYONEL ELEKTRİK
    Hidrolik direksiyon S
    Elektrikli ön camlar S
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit S
    Klima + polen filtresi O
    Arka tamponda sesli park yardım sistemi Görüş Paketi
    Comfort Matic vites** O
    Ön far yükseklik ayarı S
    Yol bilgisayarı S
    Bluetooth Ses Paketi
    My Car (otomobili kişiselleştirme fonksiyonu) S
    "Follow-me-home" refakatçi aydınlatma sistemi S
    Fiat CODE(immobilizer) S
    12 volt ilave elektrik çıkışı S
    MÜZİK SİSTEMİ
    Radyo- CD çalar S
    Radyo- CD MP3 Ses Paketi
    GÜVENLİK
    Dört sensörlü ve EBD'li ABS S
    FPS (yangın önleme sistemi) + yakıt pompası üzerinde atalet sensörü + çift yönde akışı kesen selenoid valf S
    Anti-submarine koltuklar S
    Ön kapılarda darbe emici çelik kuşaklar S
    Kontrollü deforme olabilen tampon içi barlar S
    Sürücü hava yastığı + Aktif gergili emniyet kemerleri S
    Yolcu hava yastığı Hava Yastığı Paketi
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları Hava Yastığı Paketi

    S: Standart | O: Opsiyonel




  • Nihayet Fiat sitesinde Fiorino Combimixin özelliklerini yayınlamış...

    http://www.fiat.com.tr/fiorino_combimix_fiyat.aspx
  • bunun arka kapısının yukarı doğru açılanı yok mu?
  • ne kadar şu anki fiyatı ?
  • Arka kapısı yukarı doğru açılanı Temmuzdan sonra gelecekmiş.

    Şu anda otomatik vites hariç diğer tüm opsiyonlarla fiyatı 25.950 YTL..

    Ayrıca donanım listesinde görüş paketi içinde sis farı görünüyor ama sadece ticari versiyonu için var. Neden böyle bir uygulama olduğunu sorduğumuzda bu özelliklerde bir aracın sipariş edilip fabrikadan geleceğini onunda 2 ayı bulacağını söylediler.

    Sis farlarının görüş paketi içinde olması hakkında yukarıdaki verdiğim bilgi Fiat bayisinin bana verdiği bilgidir.

    Saygılarımla..
  • temmuz cok geç yaaa
  • araç çok süper oLmuş rengide göz kamaştırıcı....!!!!!!!!!!
  • Fiziksel görünüm olarak combi güzel model ama Eylül 2008 de çıkacak panorama modeli daha da güzel. Ama şunu şöylemek istiyorum. Palio 2005 1.3 mjet kullanıyorum. Fiorino ile pek çok malzemesi aynı. Fiorino cobi mix i yetkili bayide inceledim. Ama hüsrana uğradım. İşçilik ve malzeme kalitesi gerçekten çok düşük. Örneğin direksiyon simidi palio 2005 ile aynı ama malzeme berbat. Palio 2005 direksiyon simidi Avrupa malı gibi duruyor. Çocuk kilidi palio 2005 de olduğu gibi manuel, yani kapının yanındaki kilidi anahtar ile çevirmek gerekiyor. Çok çok kullanışsız. Bunun gibi daha çok pek şey var. İncelemeden karar vermeyin.
    Ben hüsrana uğradım. İnşallah Eylül 2008 de çıkacağı söylenen Panorama Fiorino daha kaliteli olur. çünkü palio bana küçük geliyor. Fiorino yu görünce tam bana göre demiştim. İncelemeye gittiğimde Combi mix beni hüsrana uğrattı. Şimdi Panorama modelini bekleyeceğim. Umarım Tofaş/fiat bu forumları inceliyordur veya insanların biraz daha beklentilerine göre kalite sunar. Bu model de teknoloji ve kalite 2005 den 2008 kadar sanki hiç değişmemiş hatta düşmüş.




  • Arkadaslar hepinizin yorumunu okudum sanırım bu fiorino cok tatlı ve iyi bir arac pek begenmeyen yok sanırım.Sey diyecem ben bunun combimix olan modelini almayı düsünüyorum en fulunu ne dersiniz birde aracla ilgili elinizde resim falan varsa eklerseniz sevinirim ?
  • ŞEYTAN DİYO UNOYU SAT BUNU ALLL ACABA ŞEYTANA UYSAM MIII?????????
    quote:

    Orjinalden alıntı: İSTANBULLUHOCA

     YENİ FİAT FİORİNO COMBİ


    Görüntüsü çok hoş




  • Bizde almayı düsünüyoz ne dersiniz arkadaslar hem iş amaçlı hafif ticari hem binek hemde köyde tatilde falan kullanmak icin alacagız annem babam ve ben yani 3 kişiyiz ne dersiniz ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Elbistan 46

    Bizde almayı düsünüyoz ne dersiniz arkadaslar hem iş amaçlı hafif ticari hem binek hemde köyde tatilde falan kullanmak icin alacagız annem babam ve ben yani 3 kişiyiz ne dersiniz ?


    sahsi dusumcem panaroma modeli tam sana gore olur. arka koltuklari ticari araclara gore cok daha rahat. ayrica yuksek ve amortisorlu olmasi koy yollari icin idel bir arac yapiyor. tip de super. yakit da oldukca ekonomik. ayrica ticari arac olarak da kullanabilirsin.

    15-20 liram olsa hic dusunmem alirim birtane
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurozgel


    quote:

    Orjinalden alıntı: Elbistan 46

    Bizde almayı düsünüyoz ne dersiniz arkadaslar hem iş amaçlı hafif ticari hem binek hemde köyde tatilde falan kullanmak icin alacagız annem babam ve ben yani 3 kişiyiz ne dersiniz ?


    sahsi dusumcem panaroma modeli tam sana gore olur. arka koltuklari ticari araclara gore cok daha rahat. ayrica yuksek ve amortisorlu olmasi koy yollari icin idel bir arac yapiyor. tip de super. yakit da oldukca ekonomik. ayrica ticari arac olarak da kullanabilirsin.

    15-20 liram olsa hic dusunmem alirim birtane

    panaroma modeli piyasaya çıktımı acaba?
    ayrıca 15-20 ye vereceklerini hiç sanmıyorum combimix bile 25 lira civarı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 03-09-2007 -- 3 Nisan 2008; 11:54:45 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.