Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (349. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
11.399
Cevap
173
Favori
896.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • keşke apple car play taktırılabilse..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 egea alan arkadaşlar bakabilirlermi halen klima iç sirkilasyon varsayılan olarak açıkmı geliyor.Bi kaç yerde okudum ole bir gariplik var ve aslında tam tersi olması lazım. İç hava dolaşımını koku egsoz gelmesin diye ben kendim açmalıyım egea sürekli açık ve her defasında kapatmanız gerekiyor imiş , özellikle kış günlerinde iç hava acık kalınca içeride aşırı nem meydana gelme durumu varmış.
  • Urban Plus ile Mirror da özellik farkı olarak koltuk kumaşı deseni, multimedya ekranı ve jant dışında ne özellik farkı var acaba ?
  • daldiy D kullanıcısına yanıt
    Benim 2019.Urban plus dijital klima.

    Fanı sürekli kullandığım için orta düğmedeki on-off düğmesini hep açıkta bırakıyorum.

    İç sirkülasyon ise hep kapalı.Ben açarsam açılıyor ve lambası yanıyor.

    Kontağı her çevirişimde de bu şekilde buluyorum.Hiç kendiliğinden açıldığını görmedim iç sirkülasyonun..
  • Linea'nın bitmez bilmez sorunlarından sonra egea düşünmüştüm bir dönem ama gel gör ki ısıtma buji, turbo sorunları devam ediyormuş..
    Frene basmayıp vites düşürerek hafif performanslı kullanımda dahi sibop patlatan orası burası bozulan linea'dan pek bir farkı yokmuş. Eh :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serar1453

    Benim 2019.Urban plus dijital klima.

    Fanı sürekli kullandığım için orta düğmedeki on-off düğmesini hep açıkta bırakıyorum.

    İç sirkülasyon ise hep kapalı.Ben açarsam açılıyor ve lambası yanıyor.

    Kontağı her çevirişimde de bu şekilde buluyorum.Hiç kendiliğinden açıldığını görmedim iç sirkülasyonun..
    2017 model HB Lounge Plus'ta havalandırmayı kapattığımda o an iç sirkülasyon devre dışı olsa dahi otomatik olarak aktif konuma geçiyor ve her seferinde kendim devre dışı bırakıyorum. Siz de bu şekilde havalandırmayı kapatmayı deneyebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Kesinlikle haklısınız, emniyet kemerinine uzanırken gerçekten zorlanıyorum...

    Alıntıları Göster
    1.85 im banda geride geliyor linea ve astrada daha yakındı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasrhere

    1.85 im banda geride geliyor linea ve astrada daha yakındı

    Alıntıları Göster
    Bu konu gündeme geldi ve burada konuşuyoruz ya psikolojik her sabah kemer daha gerideymiş gibi gelmeye başladı

    Benim boyum o kadar uzun değil ama sonuçta kısa biri de sayılmam (174 cm) ama kemer epey geride kalıyor.
  • sarppy kullanıcısına yanıt
    Her sabah cebelleştiğim illet bir durum (2017 - 1,3 Urban)
  • selamlar
    konuya bakındım ama bulamadım:
    arac 16 binde, dun ve bugun "dpf temizleniyor çalışır vaziyette bırakın"uyarısı var ekranda
    yaklaşık bir saattir rolantide bekliyor ama sönmedi daha, ne yapmak lazım acaba var mi bilgisi olan... daha sürecek mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birisileri

    Linea'nın bitmez bilmez sorunlarından sonra egea düşünmüştüm bir dönem ama gel gör ki ısıtma buji, turbo sorunları devam ediyormuş..
    Frene basmayıp vites düşürerek hafif performanslı kullanımda dahi sibop patlatan orası burası bozulan linea'dan pek bir farkı yokmuş. Eh :)
    Her iki problemi de yaşadım.

    Ön kızdırma bujilerinden 1 tanesi ve yaklaşık 1 ay kadar önce de turbo garanti kapsamında ücretsiz olarak yetkili serviste değişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkbora

    Arkadaşlar 1.4 bezinli egea düşünüyoruz ama sıfır easy mı alalım yoksa 10-20 binde urban mı karar veremedik. Easy ile urban arasında çok fark var mı? Teşekkür ederim.
    Sıfır ya da ikinci el mi olur bilmemem ama Urban paket almaya bakın. Arada dağlar kadar fark var.

    Easy modelinin hedef kitlesi düşük donanım seviyeli, en az maliyetli şekilde bünyelerine araç almayı düşünen şirketlerdir.

    Easy modeli normal kullanıcılar için ilk alış maliyeti düşük olduğundan cazip gelebilir ama aradaki farklar düşünülürse Urban modeli çok mantıklı olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a z i z

    selamlar
    konuya bakındım ama bulamadım:
    arac 16 binde, dun ve bugun "dpf temizleniyor çalışır vaziyette bırakın"uyarısı var ekranda
    yaklaşık bir saattir rolantide bekliyor ama sönmedi daha, ne yapmak lazım acaba var mi bilgisi olan... daha sürecek mi
    Bu bir arıza uyarısı değil ama yine de servise danışmanızda fayda var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celebic -- 14 Mart 2019; 10:22:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a z i z

    selamlar
    konuya bakındım ama bulamadım:
    arac 16 binde, dun ve bugun "dpf temizleniyor çalışır vaziyette bırakın"uyarısı var ekranda
    yaklaşık bir saattir rolantide bekliyor ama sönmedi daha, ne yapmak lazım acaba var mi bilgisi olan... daha sürecek mi
    Aracı rolantide değil de kullanmanız gerekir. Zannediyorum kullanım kılavuzunda da bu şekilde açıklama var. 2000 devir üzeri 10 dk kullanmak yetwrli gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim burada dik yokuşlar mevcut. Symbol 3. Viteste çıkıyor. Geçen gün oturdum bankta bakınıyorum akşam saatleri. Yokuştan 4 egea çıkmaya çalıştı 2 si stop etti sanırım, durdu bir süre kaldıramadı arabayı ikisi de.

    Diğeri hiç çıkamadı adam geri geri gitti, muhtemelen daha düz olan diğer yoldan girmek için dedim ve evet ordan gelmiş üst sokaktan geçerken gördüm.

    Bir tanesi sıkıntısız çıkabildi o da motoru zorladı belli ki bağırıyordu çünkü araba...

    Ben 301’le 2. Viteste çıkıyordum jetta da sıkıntısız çıkıyordu ancak otomatik olduğu için kaçta çıkıyordu bilmiyorum. Sportage aldım birinci viteste sıkıntısız çıkıyor ama muhtemelen hayvan gibi içiyordur yakıtı...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • iodio75 İ kullanıcısına yanıt
    celebic kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim sönmeden stop ettim, öyle yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    Her iki problemi de yaşadım.

    Ön kızdırma bujilerinden 1 tanesi ve yaklaşık 1 ay kadar önce de turbo garanti kapsamında ücretsiz olarak yetkili serviste değişti.

    Alıntıları Göster
    Bir yerden tanıdım diyorum meğer s7 forumunda da görüyormuşum:)

    Tecrübeme göre ki sizin kadar olamaz, vites düşürüp motor devrini yükselterek araç hızını düşürmeye çalışmayın sibop patlıyor. Varsın frene basın balatalar problem değil.
    İkincisi ise çok mecbur kalmazsanız bilindik olmayan yerlerden kesinlikle ucuz da olsa yakıt almayın. Mecbur kaldığım 1 ayda 3-4 defa alım sonrası başıma gelenler malum. Pompa filtre sökülüp temizlendi turbo devreye girmeme gibi sorunlar sibop patlaması..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarppy kullanıcısına yanıt
    Denedim.Havalandırmayı kapatınca dediğiniz gibi aktif oluyor.

    Devamlı havalandırma açık kullandığım için farketmemiştim daha önce.
    Ama saçma olmuş bu.Her seferinde devre dışı bırakmak zor..Servise sormak lazım.Yolum düşerse sorarım..
  • birisileri kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serar1453

    Denedim.Havalandırmayı kapatınca dediğiniz gibi aktif oluyor.

    Devamlı havalandırma açık kullandığım için farketmemiştim daha önce.
    Ama saçma olmuş bu.Her seferinde devre dışı bırakmak zor..Servise sormak lazım.Yolum düşerse sorarım..
    Servise danıştım ama onlar da çözüm bulamadılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.