Şimdi Ara

YENi Fiat EGEA (ANA KONU PAYLASIMLAR BURADAN) (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11.399
Cevap
174
Favori
896.962
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yakit konusunda kafama takilan bikaç bişey var. Önceki aracim benzinli olduğu için ve istasyonlar arasi dizel kadar farketmedigi için dikkatimi cekmemisti.
    1. Öncelikle istasyonlarda 3.4 ila 2.75 arasinda tabi bunlar benim gittigim güzergahlar için geçerli fiyatlar var. Bunun sebebini gerçekten merak ediyorum.
    2. Ucuz olan İleride ciddi manada sıkıntı verirmi, verirse ne tür bi sıkıntı verir.
    3. Araci teslim alirken yakitimi sürekli opetten aldığım takdirde opetin yakit kaynakli sorunlarda garantisi olduğu söylendi bayide. Farkli biyerden aldigim yada sürekli opetten alip almadigim belli olurmu.
    4. Geçen energy diye bi istasyondan 2.85 e yaklaşık 120 tlye fullettim gerçekten çok bi zarari olmayacaksa güzel değerler benzinli araçtan sonra.
    5. Bu konuda sizler nasil bi yol izliyosunuz fikirlerinizi merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zoro07

    teşekkürler hocam, yani ilk taksit vade tarihi 30/06/2016 görünüyordu benimki gibi

    yanlışlık var o işte, ilk taksit vadesi 01.02.2016 dır.
    ikinci vade ise 31.07.2016.
    bayinin ödemesi lazım ilk taksiti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: zoro07

    teşekkürler hocam, yani ilk taksit vade tarihi 30/06/2016 görünüyordu benimki gibi

    yanlışlık var o işte, ilk taksit vadesi 01.02.2016 dır.
    ikinci vade ise 31.07.2016.
    bayinin ödemesi lazım ilk taksiti.

    Benim aracinda tescil tarihi 13.01.2016. ilk taksit vadesi 13.02.2016 görünüyo henüz ödenmedi. Geçen Ayın sonunda aradım dedim ödenmemiş görünüyo diye; toplu yatiracaklarini söylediler. bekliyorum ayin 13 üde gelsin bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yargicc -- 3 Şubat 2016; 10:03:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erka1907 kullanıcısına yanıt
    Değerlerin kaynağını şunun için merak ettim fordun bcd sinifindan hiç araç yok listede. Kaynak antifordcu falan mı ki acep

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    Corolla benzinli otomatik 73 bin iken 60 bin iyi bir rakam.

    Yakıt tüketimi ve 0-100km/h verilerine de bakmak lazım.


    1.6 e-torq 110 bg,152 nm tork euro 6 motor.
    6 ileri tam otomatik,0-100=11.2 sn.Son hız=192 kms.
    Yakıt tüketimi;
    Şehir içi:8.5
    Şehir dışı:5
    Ortalama:6.3 Lt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracinizi üzerinde gelen lastikler hangi marka model? Lastikler mi çok sert havası mi fazla anlayamadim fazla cirpiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dombıra552 -- 3 Şubat 2016; 11:38:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dombıra552 kullanıcısına yanıt
    Araç üzerinde gelen lastikler urban donanımda Pirelli Cinturato P1'dir. Bu benim çok araştırma yaparak, f/p oranı mükemmel, yol sesi az olan önceki iki aracıma taktırdığım lastikler. Bu arabamda da görünce çok sevindim. Kesinlikle çok güzel lastikler. Eski Pirelli ile karıştırmayın. İnternette test sonuçları var.

    Araçın vergisi tescil tarihinden bir ay sonradır. Bayi bir ay içerisinde bu ücreti yatırmalıdır. Takip edilmeli ve bayi uyarılmalıdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdalnihal E kullanıcısına yanıt
    hocam cevap için teşekkürler ancak eski aracınızın lastik ebatı neydi bilmiyorum ama bildiğiniz gibi lastikler kendi ebatlarında değerlendiriliyor ve aynı lastik farklı ebatlarda çok değişik sonuçlar verebiliyor...

    Ben pirelli cinturato p1'in 205/55/R16 ebatı için başarılı bir lastik olduğu sonucunu edinemedim yaptığım araştırmalar sonucunda isterseniz sizde bir göz atın ;

    http://www.lastikgelsin.com/adac-2015-yaz-lastikleri-test-sonuclari,S138_1.html ( 185/60/R14 için yapılan test)

    http://www.otopark.com/2015/04/yaz-lastigi-testleri/204/ ( Burada 185/60/R15'te sıralamada 6. ancak 205/55/R16 karşılaştırmasında P1 değil P7 alınmış teste)

    http://www.otoalsat.com/haber/sektor/pzero-ve-cinturato-p1-acik-ara-lider.html (195/65/R15'te birinci olduğu yazıyor burada)

    https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2015_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=228381&SourcePageId=31821 (205/55/R16 için ADAC'ın yaptığı 2015 yılı testi)

    https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2014_Sommerreifen_Test_195_65_R15.aspx?ComponentId=201884&SourcePageId=31821 (2014 yılı, 195/65/R15 testi)

    Benim genel olarak edindiğim izlenim bu lastiğin orta taban genişliğinde (185,195) R14 ve R15'de iddialı olduğu, bizim kullandığımız ebat için p7 başarılı olan




  • Aracın dizel otomatiği DCT şansıman mı olacak bilginiz var mı?
  • bugün bayi ile görüştüm, fiat genel merkezi yatıracak ilk taksiti dedi. zaman içinde ödenir dedi. işyerimden bi arkadaşımın da ilk taksit vadesi 30/06/2016 görünüyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lamettrie

    Aracın dizel otomatiği DCT şansıman mı olacak bilginiz var mı?

    Evet Alfa daki çift kavramalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dombıra552 kullanıcısına yanıt
    P1 küçük ve orta performans araçlar için uygun. P7 ise orta ve yüksek güçteki motorlar ve performans için uygun. Yani motor gücü yüksek araçların daha fazla yol tutuşuna ihtiyacı olduğu için P7 daha iyi bir hamur kullanılarak üretiliyor. Benim fikrim ki bu konuda uzman değilim, P1 benim aracım (1.4) için yeterli. Çünkü bu motorla aracı üst düzeyde zorlamam mümkün değil. Aracımın lastiklerini İzmir'den Kuşadası'na giderken denedim. Bilen bilir Kuşadası'na girişteki virajları. Lastiklerin yol tutuşu mükemmel. Hiç zorlanmadım. Egea gerçekten çok dengeli bir araç. P7 olsa daha mı iyi olurdu bilmiyorum. İnşallah o kadar zor manevralar yapmak zorunda kalmam. Ama kullanıcı yorumu olarak P1 çok iyi. İleride bu lastik eskiyince f/p oranına bakarak yeniden bu lastiği tercih ederim çünkü bu üçüncü aracım bu lastiği kullandığım. Sözün özü P7 daha iyi ve pahalı. P1 f/p oranı iyi, sessiz ve uzun ömürlü bir lastik. Bu yazdıklarım benim naçizane fikirlerimdir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet3976


    quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    Corolla benzinli otomatik 73 bin iken 60 bin iyi bir rakam.

    Yakıt tüketimi ve 0-100km/h verilerine de bakmak lazım.


    1.6 e-torq 110 bg,152 nm tork euro 6 motor.
    6 ileri tam otomatik,0-100=11.2 sn.Son hız=192 kms.
    Yakıt tüketimi;
    Şehir içi:8.5
    Şehir dışı:5
    Ortalama:6.3 Lt.

    Bence en az satan model otomatikler olacaktır. Artık fabrika verisi 5 litrenin bile altına düşen bir çok benzinli otomatikler varken 6,3 karma tüketim nedir? Şehir içinde rahatlıkla 10 litreyi geçecek demektir. Performans yüksek olsa o zaman belki bu tüketime göz yumulabilir performans aracı denilerek ama o da yok maalesef. Dizel otomatik çok daha fazla rağbet görecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YSF_023 kullanıcısına yanıt
    Rapid, jetta, Toledo ve daha başkaları. Bunların hepsi karma tüketimde 5 litrenin altında. Şehir içinde de 8-9 litre yakıyor. Egea'nın bu motoru -%20-30 fazla yakıyor görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YSF_023 kullanıcısına yanıt
    Tam otomatik yakıtta dezavantaj doğru ama ömür ve konfor konusunda ise avantaj.. Egea'nın bu kombinasyonu evladiyelik resmen. Motor ne olursa olsun LPG ile yakıt dert olmaktan çıkıyor zaten.

    Egea 1.4 urban'a insanlar Corolla 1.33 life ya da piyasada olmayan Astra 1.6 edition modellerini alternatif öneriyorlardı. Ancak iş otomatiğe gelince bu modellerin sundukları bir anda yukarılara zıplıyor. Şu anda 60.000 fiyat seviyesinde bu araca rakip yok. K.. kırık Rapid'in 90 beygirlik otomatiği bile 64.000 lira.

    Ben de özellikle İstanbul'da bu versiyona talep olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dombıra552

    Aracinizi üzerinde gelen lastikler hangi marka model? Lastikler mi çok sert havası mi fazla anlayamadim fazla cirpiyor

    Fabrikada gelen araçlarda genelde lastik havaları fazladır, aracı alındıktan sonra kontrol etmenizde fayda var %90 tavsiye edilen rakamların çok üstünde çıkacaktır
  • Artık yeni az tüketen tam otomatikler var ama her firma kullanmıyor. Aisin mesela ABD de FCA kullanmaya başladı. Yine FCA bazı mozelleri için zf de kullanıyor. Bu otomatikleri kullansa da bir iki bin lira fazla satsalar aslında çok iyi olur kullanıcılar için.. TCT(dizel için gelecek denen çift kavramalı otamatik) için sadece yorumlar okudum ama nasıldır dayanıklılığı bilmiyorum açıkcası..
  • Merhaba arkadaşlar, bugun henüz 88 km de olan 1.4 urban mistik gri aracimizi kısa surelide olsa test etme imkânı buldum. Şehir dışında oldugum için ancak bugün...

    Aracın iç donanımını çözmek için yaklaşık yarım saat aracın içinde oturdum. Yaklaşık yarım saat kadar da surus yaptim.

    İlk olarak eğer firsatim olursa hafta sonu 2015 focus dizel, 2014 1.4 85 hp Seat İbiza sportourer araçlarla videolu, fotoğraflı olarak karşılaştırma yapmayı planlıyorum.


    Araçla ilgili olarak ilk izlenimlerin ve dikkatimi direk çeken unsurlar şunlar;

    1- Arac rolantide ibizaya gore daha sesli çalışıyor, motor yalıtımıni gelen yorumlara gore daha basarili bekliyordum.

    2- aracın kemikli ve vites geçiş aralıkları uzun olan vites yapısını sevmedim, özellikle o geri vitese alırken mandali cekip geriye cekme olayı albeadan süregelmiş bana gore fonksiyonel değil.

    3- araç darbe sonumlemesinde amortisorlerden gelen ses dahil olmak üzere ibizadan bariz daha basarili.

    4- aracın yola oturması fiat standartlarının üzerinde olmuş özellikle bana bir iki defa hadi caniiiiim dedirtti. Buna sebep olan olay ise Tarsus mersin otobanindan d400 e bağlanan otoban bağlantı yolunda iki defa son hız demedim ve bağlantı virajina 160 civarı hızla yaklasip panik frenle birlikte sert sağ sollar yaptim araç arkasını biraksin diye baya ugrastim araba benle "hadi lan ordan" diyerek dalga geçti sanki. Bir iki lastik sesi geldi sonra baktim araba çizgisinde devam ediyor çok sasirdim. Ayrıca panik frende 4lu flasorler ani yanıp dönüyor bu özelliğin olduğunu bilmiyordum.

    5- Araç 4500 devirden sonra güzel tat veriyor.

    6- yol ve rüzgar sesi konusunda beklediğinden başarılı çıktı araç yüksek hızlarda güven veriyor.

    7- araç bostayken ayağınızı debriaja basıp çekince araç 1300 devire kadar gaz verip bırakıyor bu bi sorun mu yoksa araç ilk kalkışta stop etmesin diye mi yaptılar bilmiyorum ama vites boş ayak frendeyken basıp çekince yapmıyor aynı şeyi. Acaba yokuş kalkış desteği için olabilir mi??

    8- araçta yol bilgisayarı çok detaylı akunun amperine kadar gösteriyor ama ben direksiyondan neden radyo frekansı değiştirip ses açıp kapatamiyorum?? Ya ben beceremedim yada yok. Yoksa can sıkıcı...

    9- koltuk oturma pozisyonu benim beklentisi karşılamadı kendimi çok rahat hissedemedim ama kol dayanağı hoş denebilir.

    10- fren dozajlamasini begendim.

    11- araca inip binmek İbiza ya gore çok daha rahat ibizada kaldırıma yanaşıp inmek isterken zorlanıyordu egea bu konuda başarılı

    12- kornasinin sesi güzel ama içeriye biraz fazla veriyor sanki...

    13- dijital klimanın ambiansi çok iyi iç mekan kalite algısını artıran en önemli unsur bence. Dokunmatik için aynı şeyi soyleyemicem.

    14- kadrani begendim sık duruyor ayrıca dijital hız göstermesinin rakamları çok sportif bence

    15- araç bugün bağlantı yolunda 193 u gördü enson ama fotografini telefondan yüklemeyi basaramiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dombıra552 kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık hocam, güle güle kullanın..

    Direksiyonun arkasında parmaklarınızın hemen ucunda ses ve frekans ayar tuşları mevcut. Fiat'ın bu yeni direksiyon tipi klavye gibi, üzerinde 20 küsür tuş oluyor neredeyse, buna rağmen Karmaşık değil. Bu benim Hoşuma giden detaylardan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    O iki düğmeyi farkettim sol taraftaki radyonun bant ayarini değiştiriyor. Sağ taraftaki de sesi tamamen kapatıyor. Ses açma kapama ve frekans ileri geri olayını yapamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.