Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 9

     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-




  • seg teşekkürler.

    T-Jet'in tork/devir grafiğini bulabilen var mI?
  • ellerine sağlık güzel resimler..
    arkadaşlar vw nin Tsi ları 200nm torku 1500-4000 devir arasında geniş bir aralıkta veriyor...
    acaba T-jet lerde de aynımı? 1500 de başlıyor ama hangi devire kadar devam ettiğini yazmıyor yada ben bulamadım!!!
  • Tork bandını bilemiyorum ama sportif ruha sahip bir Fiat ın nefesi 4000 de kesilmez tecrübe ettiğim kadarıyla.
  • arkadaşlar yeni bravoya bakmaya gittik arkadaşlarla araba çok hoşuma gitti 1.6mültijet 105ps modeli vardı test edelim dedik araç yeni gelmiş plaka işlemleri yapılmadıgı için test yapamadık pazartesi günü test ettikten sonra görüşlerimi yazarım iyi forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasefa -- 7 Mart 2008; 19:25:51 >
  • 1,6 MULTIJET DEMEK İSTEDİN HERALDE BRAVO'DA ÖYLE MOTOR YOK...
  • TÜM BRAVO BAŞLIKLARINI BİRLEŞTİRSEK NASIL OLUR ÇOK DAĞINIK.
    SIRF FİAT BAŞLIĞI ALTINDA 4 ALT BAŞLIK VAR....
    BİR DE OTOMOBİL GENEL BAŞLIĞI ALTINDA VAR...
    KONU DAHA DERLİ TOPLU OLUR VE SAYFA SAYISI ARTAR.
    BRAVO BAŞLIĞI HONDA CİVİC GİBİ 200'LÜ SAYFALARA GİDECEK GİBİ GÖRÜNÜYOR.
    SİTE YÖNETİCİLERİNE SAYGILARIMLA...
  • Bence bu başlık daha mantıklı çünkü diğer başlıkların adı, satışa sunuldu,Türkiye de gibi özel ama sınırlı ifadeler.Bu başlık altında çok daha genel paylaşım yapmak mümkün.
  • Arkadaşlar yeni arayüzü ile forumumuza bekleriz...
    www.fiatbravotr.com



     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asonas -- 8 Mart 2008; 1:00:56 >
  • Fiat Bayisinden aldığım bilgiye göre Bravo test araçları yalnızca 105 Multijet miş. Başka test aracı kullanılmayacakmış. T-jet 120 denemek isterseniz Linea T-jeti sunuyorlar. Keşke 150bg lik Tjet lerden de test aracı getirseymiş Tofaş. Linea çıktığında daha satışa çıkmadığı halde T-jet test araçlarını çıkarmıştılar ve bu güzel bir uygulamaydı. Test araç seçeneklerinin Linea'ya göre daha kısıtlı olmasının sebebi Bravo nun ithal ediliyor olması galiba. 120lik Multijet lerin de test edilemiyor olması kötü.
  • Ayrıca başka bir başlıkta GP de olmasına rağmen Bravo da çift bölgeli klimanın olmadığından bahsedilmişti. Bayide sordum Bravo da çift bölgeli klima varmış. Ztn kitapçığında da Active hariç tüm versiyonlarda standart olarak görünüyor. Ancak GP de uygulanan sistemden daha farklı bir klima sistemi uygulanmış Bravoda. GP de her iki tarafda oklar varken Bravo da yalnızca tek tarafda okların olması çift bölgeli klima olmadığı konusunda yanılttı galiba aracı test edenleri.
  • Ben yazmıştım onu. Ama dediğim doğru. Çift bölgeli klima var demiştim zaten Bravo'da ama hava yönlendirme çift taraflı değil. Yani sürücünün ayakları ile yolcunun cam tarafı aynı anda ısıtılamıyor. GPde bu var ama.
  • Bahsettiğiniz özellik yoksa o zaman Bravodaki çift bölgeli klima yalnızca yolcu ve sürücü tarafının ısı düzeylerini farklı ayarlıyabiliyor galiba. Hava yönlendirme farklı kontrol edilemiyorsa o zaman pek fazla bi espirisi kalmıyor çift bölgeli klimanın.
  • arkadaşlar 2 yıl çift taraflı klima kullandım C4 te ama hiç ayrı derecelerde yada yönlerde çalıştırma ihtiyacı hissetmedik.ne ben ne eşim... dolayısıyla pekte önemli değil bence. ama insan yinede özellik olarak bulunsun istiyor....
  • bugün bende test ettim. araç bence güzel olmus. müzik sistemi çok iyi ses veriyor. 1. viteste yığılma veya duraksama olmuyor cok iyi ivmeleniyor yalnız bişey hissettim 1.vitesten 2 ye atarken sanki o güç devam etmiyor ama sonrasında toparlıyor. 4000 devrie kadar kesintisiz hızlanıyor. motordan içeriye hiç ses gelmiyor desem yeridir cam açıkkende kapalıykende dizel oldugunu hissettirmiyor. rölantide çalışırken hissedilir şekilde debriyaj pedalı titriyor pedal çok yukarda karıyor. frenler çok iyi .özellikle bozuk yollarda veya çukura girince 17 jant olmasına ragmen konforu iyi. ben araca renk yakıstıramadım acıkcası şu ünlü kırmızı rengi fena diil ama beyazınıda görmek lazım. spor paketlisi çok güzel ama esp paketimi spor paketimi kararsız kaldım. auiristen sonra her nekadar auris kadar olamasada iç mekanı ve konforunu çok beğendim. bence alınır.

    1.6 105 bg multijet dinamik 36750 + esp paketi 1000 + stil paket 1000 = 38750 ye geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamel -- 8 Mart 2008; 17:27:20 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: karamel

    bugün bende test ettim. araç bence güzel olmus. müzik sistemi çok iyi ses veriyor. 1. viteste yığılma veya duraksama olmuyor cok iyi ivmeleniyor yalnız bişey hissettim 1.vitesten 2 ye atarken sanki o güç devam etmiyor ama sonrasında toparlıyor. 4000 devrie kadar kesintisiz hızlanıyor. motordan içeriye hiç ses gelmiyor desem yeridir cam açıkkende kapalıykende dizel oldugunu hissettirmiyor. rölantide çalışırken hissedilir şekilde debriyaj pedalı titriyor pedal çok yukarda karıyor. frenler çok iyi .özellikle bozuk yollarda veya çukura girince 17 jant olmasına ragmen konforu iyi. ben araca renk yakıstıramadım acıkcası şu ünlü kırmızı rengi fena diil ama beyazınıda görmek lazım. spor paketlisi çok güzel ama esp paketimi spor paketimi kararsız kaldım. auiristen sonra her nekadar auris kadar olamasada iç mekanı ve konforunu çok beğendim. bence alınır.

    1.6 105 bg multijet dinamik 36750 + esp paketi 1000 + stil paket 1000 = 38750 ye geliyor.


    izlenimlerin için teşekkürler.bu halde bayiler indirim yapıyor mu?zira dinamik dizel fiyatı 38.000 ytl,sen ise 36750 belitmişsin.yakıt tüketimine hiç dikkat ettin mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliserpil2006 -- 8 Mart 2008; 17:50:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Ben yazmıştım onu. Ama dediğim doğru. Çift bölgeli klima var demiştim zaten Bravo'da ama hava yönlendirme çift taraflı değil. Yani sürücünün ayakları ile yolcunun cam tarafı aynı anda ısıtılamıyor. GPde bu var ama.


    Olsa iyi olurmuş tabi,GP da var Bravo da neden yok misali.

    Belki bana öyle geliyordur ama sanki çiftli klimaların soğutma performansları biraz zayıf gibi,GP da yazın klima yetersiz,156 aracımızdada aynı,önceki aracım Laguna II de pek aman aman bir performans sergilemiyordu,şu an yeni Corolla mızda var onun kliması çok çok iyi ama tek bölgeli mesela..
  • evet bayiler indirim yapıyor 36750 fiyat aldım ve bunun 36500 olacanı tahmin ediyorum. bence araç satışları çok az

    valla yakıt tüketimi test aracında ortalama 8.5 yazıyordu. tabi binen herkez sonuna kadar kökleyince yakıt yükselmis olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamel -- 8 Mart 2008; 18:06:41 >
  • çok teşekkürler karamel,bizleri aydınlattın...
    üstelik indirim olayı süper.. peki şu yer yer kırmızı renkli olan şu spor döşemeyi(kırmızı dikişli falan) emotion paketinde isteyebiliyormuyuz? yoksa dynamicler satılsın diye sadece ona mı koymuşlar?
  • Onu sadece lav kırmızı dynamicte veya 1.4 t-Jet 150 hpde tüm renklerle alabiliyorsun. Emotionda yok. Dynamicin lav kırmızısı renkleri haricinde de yok.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.