Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın izmir_selçuk yanıtınız için çok teşekkür ederim..
    şu an 300 küsür kilometredeyim ve yakıt tüketimini 7.6 olarak gösteriyo... ve bu hiç hoşuma gitmiyo
    bu kilometreye kadar hep şehir içi kullandım sürekli dura kalka...
    3000 devri geçmemeye özen gösterdim...
    araç yeni olduğu için mi böyle daha sonra rayına oturur mu???
    birisi aydınlatsın lütfen
    saygılar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xxxloadingxxx

    sayın izmir_selçuk yanıtınız için çok teşekkür ederim..
    şu an 300 küsür kilometredeyim ve yakıt tüketimini 7.6 olarak gösteriyo... ve bu hiç hoşuma gitmiyo
    bu kilometreye kadar hep şehir içi kullandım sürekli dura kalka...
    3000 devri geçmemeye özen gösterdim...
    araç yeni olduğu için mi böyle daha sonra rayına oturur mu???
    birisi aydınlatsın lütfen
    saygılar..


    benim de araç yeni sayılır.ancak genelde şehir dışı kullanıyoru.120 km yi pek geçmiyorum.ortalama 5,5 litre tüketim var.bildigim kadarıyla 5000 km boyunca ia 100 km de 1-1,5 litre fazla yakması normal




  • teşekkür ederim hocam.. yani 7.6 lık ortalama şu an için normal midir?
    kullanma şeklimde bi problem olduğundan değil dimi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmir_selçuk

    motor 800-1000 km yapana kadar açılması gerekli ve motoru açmak için sakin değil aksine spor kullanman lazım yani o an sakin olarak gitmen gereken vites yerine bir alt vites ile gitmek gibi.birde yavaşlama esnasında viteste yavaşlaman gerekiyor.bu yazdıklarım motor mühendislerinin rodaj ile ilgili yazdıkları yazılardan çok kısa bir özet sadece.günümüz motor yağları üstün koruma ve kaplama özelliğine sahip yağlar olduğu için motor yağı motor bloğunun iç yüzeyini iyice kaplamadan önce bu rodaj işleminin bitirilmiş olması gerekiyormuş.buda en fazla 800 ila 1000 km kadar bir yol yapıldığında bitmiş oluyormuş.yavaşlama esnasında viteste yavaşlama sebebine gelincede rodaj esnasında segmanlar tarafından bloğun iç yüzeyinden alınan toz talaşın egzost gazı atılırken atılması böylece daha kolaylaşıyormuş ve o talaşın motor yağına karışma yüzdesi azalıyormuş.son olarakta arabada kullanmak istediğin mp3 cd lerini bilgisayarında kopyalarken olabilecek olan en düşük hızda kaydetmelisin mesela 4x yada 6x gibi hızlarda.eğer böyle yaparsan hiç sorunsuz kullanırsın.bu genel olarak tüm cd çalarlar için geçerli birşey aslında yüksek hızda kaydedilmiş cd leri okumakta zorlanırlar ve eğer okuma işlemi uzun sürerse hata verirler.evde kullanılan cd yada dvd playerlarda bile bunu yaşarsınız.bu birebir aynı olmasa bile bazıları 48x te kaydedilene bazılarıda 52x te kaydedilene hata verir.ve bunu sadece hata verme yada vermeme olarak değerlendirmeyin yüksek hızda kaydedilmiş bir cd yi hata vermiyo alsa bile kullanıyor olmanız ilerde cd çalarınızın lazerine ve lensin sürekli olarak okumakta zorlanmasına bağlı olarak sorunlar çıkarabilir.


    2009 dizel Focus umu bu şekilde rodajdan geçirmiştim.

    Özellikle viteste ayağımı gazdan çekerek hafif yüksek devirde yokuş aşağı gittikten sonra aracın rahatladığını net olarak hissediyordum.




  • Bende düşnüyorum almayı. Bravo Emotion Dualogic.Koç Ailem indirimimde mevcut.Hesaplı fiyata geliyor.Ancak kafamda soru işaretleride yok değil.8 haftada geliyor hiç bir bayide test aracı bulunmuyor vs.
    Birde iç mekanda zamanla tıkırtı oluşur mu diye soruyorum kendime.Çok fazla eklemeli parça var.Araca hiç yakışmayan tarafı kapı tutamağı ve üzerinde bulunan cam açma kapama düğmelerinin verdiği ucuz his...
  • yaklaşık olarak 4000-5000 km yapana kadar yavaş yavaş düşüyor yakıt tüketimi ve sonrada tam olarak oturuyor diyebilirim.benim araç şu anda 7000 km ye geldi.şehir içinde eğer çok sakin kullanırsam yakıt lambası yanana kadar 810 km yapıyor.eğer fazla kasmadan normal bir şekilde kullanırsam mesela en son depoyu öyle bitirdim.ama bunu yanlış anlamayın basmadım sadece sakin olmak için çok özen göstermedim.o şekilde ise 741 km de ışık yandı.ışık yandığı anda tam 47.5 litre yakıt aldı.mazotu depo kapağında görene kadar doldurdum daha önceki alışlarımdada öyle yapmıştım.yani tam 47.5 litre ile sadece şehir içinde normal bir kullanım ile 741 km yol yapıyor.1.6 multijet 105 hp.bu arada arabanın menzili bu değil çünkü yakıt lambası yandığında depoda daha 10 litre mazot oluyor.birde daha şimdiye kadar tam 1 depoyu sadece şehir dışı kullanmak nasip olmadı.şehir dışına gidip geliyorum ama en fazla 200 km civarı oluyor.bir kere depoyu doldurup direk şehir dışına yola çıkmıştım.88 km git 88 km de gel tam 176 km yol yaptım.inat ettim 90 km yi hiç geçmedim cruise control ile gidip geldim.full depo çizgisinden sonraki ilk küçük ara çizgi varya o çigi ile full depo çizgisinin arasının yarısı ile gidip geldim beni baya şaşırttı.90 km ile giderken düzyolda cruise control devrede iken anlık tüketimde 3.0-3.1 gibi değerler gösteriyor.yanlız bunu ben kendim kullanarak denedim 3.4 ten aşağı inemedim.cruise controlunde bir miktar faydası var yakıt tasarrufu olayına.

    hazır cevap yazıyorken yukarıda bir arkadaşta otomatik vitesi ve hillholderi sormuş şöyle söyliyim bendeki düz vites ama otomatik bravo kullananlar aşırı derecede memnunlar vitesten ve geçişlerinden şimdiye kadar şikayet eden hiç olmadı.aksine test edenler yada otomatik sahibi olanlar övgüyle bahsediyorlar.hillholder olayına gelince bende var ve geri kalkışlarda olsun yada düz kalkışlarda yokuşta inanılmaz yardımcı oluyor.ben acemi biri değilim yaklaşık 17-18 senedir araba kullanan birisiyim hillholder olmasada arabayı kaydırcak değilim ama güzel bir özellik kullanırken insanın yüzünde bir gülümsemeye neden oluyor.yani kısacası senin soruna tam karşılık evet görevini tam yapıyor.

    birde sn. natehuffman bence eğer almayı kafaya koyduysanız inanın bu araç için o süre beklenmeye değer ve bence beklenmeli.birde ilerde acaba iç mekanda tıkırtı olurmu diye sormuşsunuz ama yanlış anlamayında bunu size kim nasıl yanıtlayabilir yada garanti edebilirki.zaten şuda var belli bir süre sonra ufak tefek ses yada ne bileyim arıza yapmayan araçmı var.bunları bravoda birşey var yada yok diye yazmıyorum.sadece gerçekçi olalım.önemli olan arıza yapması yada binlerce km sonra tıkırtı gelmesi değil bunlar olsa bile giderilecek şeyler.önemli olan sık arıza yapan ve kronik arızaları olan bir araç olmaması.yazmışken onuda cevaplıyım.ben ve benim gibi birçok bravo sahibininde olduğu fiatbravotr.com forum sitesindende okuyup takip edebileceğiniz gibi bende şimdi söyliyim şu ana kadar kronik hiçbir sorun çıkaran olmadı.birde siz yazınızda çok fazla eklemeli parça var demişsiniz.monoblok olan arabamı var biryerde her araba birbirine eklenen değişik parçalardan oluşmuyormu.kimisinde bir eksiktir kimisinde bir fazla.son olarakta yanlış anlamayın ama eğer 10 gün yada 15 gün kadar erken davranmış olsaydınız stok olan bravolardan birisine şu anda biniyor olurdunuz birazda sizin geç karar vermeniz yada geç davranmanız sonucunda stokların bittiği ana denk gelmişsiniz.ama ilk baştada dediğim gibi inanın bu araba için 8 hafta beklemee değer.

    ötv indirimi çıktığından sonra yaklaşık 3-4 gün öncesine kadar herkes tam istediği yada istediğine en yakın seçeneği buldu ve aldı.ve şu anda bize forumdan yazan arkadaşların hepsi aracı seçip kapora verip mayıs teslim bravo larını beklemeye başlayan arkadaşlar.inşallah sizde gönlünüze göre bir bravo alırsınız.




  • Şimdi benim durumum biraz farklı ben kendi aracım olan megane'ı ötv indirimi başladıktan 1-2 gün sonra sattım.Hafta içi yoğun şekilde çalıştığım için haftasonu cumartesi galerileri dolaştım ki bingo ! Hiç bir bayide hiç bir otomobil kalmamış. Zaten Ben indirim başlamadan öncede sipariş verseydim hiç bir bayide dizel otomatik bravo bulunmuyormuş. 8 haftalık süre yine işleyecekti.
    Ses olayında şöyle bir durum söz konusuki sattığım megane ile evin diğer aracı astra eş zaman dilimlerinde alınan araçlardı.Ben aracımı sattığımda her iki araçta yaklaşık olarak aynı kmlerdeydi.Megane aracımın muhtelif yerlerinden tıkırtı ve sesler gelmekteydi.Kapı iç plastiklerinde güneşten renk solmaları mevcuttu siyah tampon çıtalarıda rengini çoktan atmıştı. Dönüp Astraya baktığımda bu durumların hiç birisi söz konusu değil.Demekki 3.5 senelik kullanımda dayanıklılık açısında Astra çok daha iyi.
    Konsolu radyo teyp hariç tek parça ki teyp ve kalorifer kumandalarının olduğu farklı kısım hiç boşluksuz çok iyi monte edildiğinden hiç bir tıkırtı vs yapmadılar.İş seyahatlerinde kiraladığım araçlardan Ford Focuslardada böyle bir durum söz konusu değil. Tıkırtı,cızırtı,tıngırtı namına en ufak falso yok.Maaşlı çalışan ve aracın bir miktarını kredi ile satın alacak ve en az 4-5 sene kullanmak zorunda kalacağımdan canımı sıkmayacak kalitede bir araç almak istiyorum.
    Aracı 2 kez test ettim eski aracıma göre daha üstün buldum.Buraya yazıyorum çünkü uzun km yapmış arkadaşlardan objektif fikir almak istiyorum.Kısmetimizde varsa alırız artık.
    Bu arada Blue Me opsiyonu alındığından ipod aux girişi oluyor mu ? Satışçı bilmiyordu bilen varsa parmak kaldırsın :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmir_selçuk

    yaklaşık olarak 4000-5000 km yapana kadar yavaş yavaş düşüyor yakıt tüketimi ve sonrada tam olarak oturuyor diyebilirim.benim araç şu anda 7000 km ye geldi.şehir içinde eğer çok sakin kullanırsam yakıt lambası yanana kadar 810 km yapıyor.eğer fazla kasmadan normal bir şekilde kullanırsam mesela en son depoyu öyle bitirdim.ama bunu yanlış anlamayın basmadım sadece sakin olmak için çok özen göstermedim.o şekilde ise 741 km de ışık yandı.ışık yandığı anda tam 47.5 litre yakıt aldı.mazotu depo kapağında görene kadar doldurdum daha önceki alışlarımdada öyle yapmıştım.yani tam 47.5 litre ile sadece şehir içinde normal bir kullanım ile 741 km yol yapıyor.1.6 multijet 105 hp.bu arada arabanın menzili bu değil çünkü yakıt lambası yandığında depoda daha 10 litre mazot oluyor.birde daha şimdiye kadar tam 1 depoyu sadece şehir dışı kullanmak nasip olmadı.şehir dışına gidip geliyorum ama en fazla 200 km civarı oluyor.bir kere depoyu doldurup direk şehir dışına yola çıkmıştım.88 km git 88 km de gel tam 176 km yol yaptım.inat ettim 90 km yi hiç geçmedim cruise control ile gidip geldim.full depo çizgisinden sonraki ilk küçük ara çizgi varya o çigi ile full depo çizgisinin arasının yarısı ile gidip geldim beni baya şaşırttı.90 km ile giderken düzyolda cruise control devrede iken anlık tüketimde 3.0-3.1 gibi değerler gösteriyor.yanlız bunu ben kendim kullanarak denedim 3.4 ten aşağı inemedim.cruise controlunde bir miktar faydası var yakıt tasarrufu olayına.


    ilginiz için ve ayrıntılı yanıtınız için çok teşekkür ederim. biraz daha rahatladım şimdi.. çok sağolun saygılar..




  • bende arkadaşımın astrasında ses problemi yaşadığına kendim şahit olmuştum.bu tamamen aracın kullanım koşullarına ve ne kadar yıpratıldığına bağlı bence.yani burda hiçbir astra tıkırtı sorunu yaşatmaz diyemeyiz.mesela benim bir önceki aracım palio idi.tam 3 sene 1 ay kullandım 49000 km de bravo almak için sattım.ve bana hiçbir sorun yaşatmadı.hiçbir yerindende ses gelmiyordu ama yine bir arkadaşımda albea vardı ve benim arabadan 1 yaş daha gençti ama onda zaman zaman tıkırtı sesleri geliyordu.ve yine bir arkadaşımda 2008 megane 2 sedan var deri koltuklu falan dizel full bi araç daha 1 yaşını doldurmadı ama ses gelmiyen yeri yok nerdeyse.yani kısacası şansta diyebiliriz kullanımla alakalıda diyebiliriz ama bence her araçta olabilecek şeyler.

    sizin sorunuza gelince blue me olan bravolarda usb girişi var ordan mp3 leri dinliyorsunuz.onun haricinde teypte aux girişi mevcut fakat giriş yapabileceğiniz bir jak yok.onun için bu işi yapan birine teybin arkasından jak taktırıp onu istediğiniz bir noktaya çekip öyle kullanmanız lazım.ama şuda var zaten aux tan takıp mp3 dinleyeceğiniz herhangi bir cihaz yerine bir flash belleğe attığınız mp3 leri usb girişinden zaten dinleyebilirsiniz.hemde cihazın kendi ses kalitesi ile.bu arada bravonun müzik sisteminde iyi ses var.ön kapılarda 2 tweeter yine ön kapılarda 2 sub woofer arka kapılarda ise 2 kompanent hoparlör var.gayet temiz ve yeterli ses veriyor.bu ses sistemi standart buna ek olarak isteyen 260 watt amfili sub woofer da opsiyon olarak alabiliyor.

    sn. loading sizede yardımcı olabildiysem sevindim.rica ederim.




  • arkadaşlar aracım 870 km oldu yakıt hala yüksek 7 3 gösteriyor geçende fokusla kapıştık ben 205 km hız yaptım araç gitmiyo fokus gitti ama bence aracı benzinli idioyüzden geçemedim aracımda kontağı her açtığımda radyo çalışıyor serviste baktırıcam 90 km hızla giderken direksiyonusağ veya sol yaptığımda direksiyon oyönde kalıyor sizlerde böyle sorunlar varmı iyi günler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: galatasayarlı

    arkadaşlar aracım 870 km oldu yakıt hala yüksek 7 3 gösteriyor geçende fokusla kapıştık ben 205 km hız yaptım araç gitmiyo fokus gitti ama bence aracı benzinli idioyüzden geçemedim aracımda kontağı her açtığımda radyo çalışıyor serviste baktırıcam 90 km hızla giderken direksiyonusağ veya sol yaptığımda direksiyon oyönde kalıyor sizlerde böyle sorunlar varmı iyi günler

    yakıt tabiki tamamen kullanıma bağlı olarak artış gösterecektir.eğer yazdığınız gibi sürekli kapışmalarla araba kullanıyorsanız 7.3 litre az bile.bu arada 870 km bir arabanın yakıtı net olarak düşüş göstermez.ben şu anda 6-6.5 litre arası yakıtla şehir içinde 100 km yol yapıyorum.benim araç 105 hp dizel.eğer sakin kullanırsam 6 litreye çok rahatlıkla iniyor yakıt.ancak 4000-4500 km civarında net olarak bir düşüş olduğunu hissedersin.ben sesnin yazdığın 7.3 litre ve civarını sürekli olarak sportif ve şehir içi kullandığımda görüyorum.radyonun kontak açıldığında açılıp kapatıncada kapanmasını istemiyorsan kullanım klavuzunda nasıl iptal edileceği ve hangi menüde olduğu yazıyor.direksiyonunda yaşadığın problem bende yok ama bence öyle kullanman sakıncalı durumlara yol açabilir.servise bir göster bence.son olarakta ben birçok pejo 307-308 ve focus ile defalarca onlar bana bulaştığı için kapıştım.yanlış anlama ama beni daha henüz geçemediler.senin kapıştığın araç chip tuning yapmış modifiyeli bir araç olabilir.birde senin arabadaki motor sanırım daha 870 km de olduğundan tam açılmamıştır.yüksek hızlar karşıdan daha fazla rüzgar esmesine neden olduğundan dolayı o rüzgara karşı gitmek için arabada torkun yüksek olması lazım e o yüksek torkta 1.6 multijette var.




  • yazın için teşekür edrm dediğin gibi o arçları geçiyorsan sorun yok çevremde reno megancılar var aracımı çok kötülüyorlar canım sıkılıyo aracım çok hoşuma gidiyo siyah renk flm çektirdim çok yakıştı
    motoruda güzel bir şekilde açarsam daha iyi olacak iyi akşmlr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: galatasayarlı

    arkadaşlar aracım 870 km oldu yakıt hala yüksek 7 3 gösteriyor geçende fokusla kapıştık ben 205 km hız yaptım araç gitmiyo fokus gitti ama bence aracı benzinli idioyüzden geçemedim aracımda kontağı her açtığımda radyo çalışıyor serviste baktırıcam 90 km hızla giderken direksiyonusağ veya sol yaptığımda direksiyon oyönde kalıyor sizlerde böyle sorunlar varmı iyi günler


    arkadaşım bence motoru fazla zorlama rodaj dönemindesin.bu dönemde aracı 200 km rin üsta-nü çıkarman çok ütehlikeli.mzira mekanik aksamlar birbiriyle uyum aşamasında.ben de 900 km deyim.ama 130 km yi geçmedim.motoru açmak istiyorsan küçük viteste 3500 devri geçmeden yol al ve motor fireni ile yani gazdan ayağını çekerek yavaşla.buna kompresyon ve dekompresyon gibi bişey deniyor. 4000 devri geçme.yoksa motoru eline alırsın benden söylemesi.bence servise göstermen faydalı olabir.zira o kadar moturu zorlaman mekanik aksama zarar vermiş olabiri.benmi ortalam tütektimin 130 kmyi geçmeden 5,5 litre gösterdi.motor açılınca hepsini tokatlarsın merak etme.dizel aracın nasıl motor açlıağı konusunda internette arama yaparsan faydalı olur.




  • @ galatasaraylı ;


    Aracın hayırlı uğurlu olsun güle güle kazasız belasız günlerde kullan.


    Çevredeki sürücülerin yorumlarına aldırma,insanlar nedense rakip modellere çamur atmayı seviyorlar ve Fiat ın imajı Türkiye de ısrarla aşağıda tutulmaya çalışıldığından Bravo da istinatsız eleştirilere maruz kalıyor,emin ol birçoğu aslında aracını kıskanıyordur,aracı hakkında en ufak şikayeti,pişmanlığı olmayan biri karşı tarafa kolay kolay çamur atmaz


    Performans konusuna gelince bende yeni Focus dizel var,yakın arkadaşımda da Bravo 105hp emotion.

    Müsait zamanlarda yaptığımız kapışmalarda Focus galip geliyor,sürücü faktörünü dengelemek için araçları değiştiğimizde de durum aynı,tahminen performans sırlamasında 105hp Bravo,az farkla Focus,daha iyisi 120hp Bravo şeklinde.

    Araç performanslarının nerde daha iyi olduğunu anlamak içinse iki aracıda bizzat birkaç gün kullanmak gerekiyor,muhtemelen 105hp Bravo 109hp Focus tan şanzıman ve tork avantajıyla özellikle rampalarda başarılı olacaktır,kaybettiğin kapışmaların sonuçlarına görede aracını yadırgama,bu huyundan vazgeçmezsen çok basit bir nedenden aracından soğuyabilirsin,bugün sen geçersin yarın çıkan yeni nesil bir araçda seni geçer vs vs..

    Yakıt tüketimi için biraz daha sabret,ben şu an Focus la 5.2/5.6 gibi karma değerler görüyorum,aracımı ilk aldığım günse 10.3l/100km lerdeydim ve bu durum ancak 2500-3000km civarı ciddi olarak düşmeye başladı,şu an 22.000km deyim ve dahada az yakıyor.




  • Arkadaslar Ötv den yararlanıp Bravo almak istiyoruz.Şu an için başka arabaya bakmıyoruz.Kullanan arkadaslar bir yardımcı olabilirmi.Gerçekten parayı hakeden bir araçmı ?
  • arkadaşım ben 8-9 aydır 105 hp dizelini kullanıyorum.gayet menunum.bence bir test sürüşü yapıp birde arabayı her yönüyle yakından incelersen karar vermen daha kolay olur.

    megane ile bravo yu hangi yünüyle kıyaslayıp bravoya çamur atıyorlar acaba.megane sedanın virajda savrulmasımı yoksa 1500 dizel motordan alabildiği 100 hp 200 nm olan düşük tork mu yoksa radyosunda sadece 6 adet fm kanalı olmasımı yoksa daha 1 senesi dolamış olan megane 2 nin her yerinden gelen tıkırtı seslerimi yoksa isteseniz bile alamadığınız esp mi yoksa iç kısımlarda kapı kollarındaki kaplamalarının her yerinin kaplamasının atmasımı.
  • slm arkadaslar ben bı fıesta sahıbıyım ama bravo alamamıs bı bravo hayranıyım yasımız daha genc o da olur ınsallah....bravo forumunuda elımden geldıgınce takıp edıyorum herkesın aracı hayırlı olsun gule gule kullansınlar bravo her yonuyle gercekten harıka bı arac ambleme falan takılmaya gerek yok cogu ınsan onyargıyla yaklasıyo bence markadan cok cıkrtılan urunde onemlı fıat bravo hyundaı i30 bunlar hıcde kucumsenmmesı gerekn araclarkı bravo sınıfında en ustlerde cok kolay yer alır neyse lafı uzatmıyım meganela kıyaslıyanlar varmıs galıba ve camur atıyolarmıs meganeda kullandım ben bravonun yakından gecıcek bı ozellıgı yok hele o fıyatlara acırım bı kere onu vermeye 5 arabdan 3 u megane oldu zaten....araclarınızı ıyı gunlerde kullanmanız dılegıyle ıyı forumlar.....
  • Arkadaslar pderin mesliği astsubay Bildiğim kadarıyla Bir indirim oluyor bu indirim ne kdar acaba? Bİlen varmı ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NiGhT_W@Lk£r

    Arkadaslar Ötv den yararlanıp Bravo almak istiyoruz.Şu an için başka arabaya bakmıyoruz.Kullanan arkadaslar bir yardımcı olabilirmi.Gerçekten parayı hakeden bir araçmı ?


    Verilen parayı fazlasıyla hakediyor çünkü;

    -Yol tutuşu çok iyi
    -Konforuda yol tutuşuna rağmen gayet iyi
    -Şanzımanlar çok iyi
    -Motorlar çok iyi
    -Kalite gayet iyi
    -Donanımı çok iyi

    vs vs..

    Bu araçlardan bu kadar korkmayın,gidin test edin.
  • yanlış bigilendirmek istemiyorum ama bir tanıdığıma birkaç ay önce grande punto aldık.kardeşi ordu mensubu olduğu için birinci derecede akrabalarına indirimde yaptıkları için tsk indirimi denilen indirimi uyguladılar.27.600 olan araçta 700 tl indirim yaptılar.sanırım % 2.5 civarı birşey yapıyorlar.tabiki şu andaki ötv indirimden dolayı yüzdeler değişmediyse.
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.