Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet , karışık tüketim içerisinde Bursanın sıkışık trafiğide mevcut henüz uzun yolculuk yapmadım aracım en fazla 1 saat aralıksız çalışmıştır evden işe işten eve :) araç şuan 1400 km de h.avni beyinde yazdığı gibi 10.000 km lere gelince dahada düşeceğini umuyorum.....

    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3

    hocam super sizin tuketim. bu karısık tuketım dimi?
    hos 6.5 sehir icide benim icin cok super bir deger bence

    quote:

    Orjinalden alıntı: taner_celik


    Aracımın ortalama yakıt tüketimi 5.6 lt görünüyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sixers3


    quote:

    Orjinalden alıntı: taner_celik

    Arkadaşlar aracımın ilk depo ile gittiği yol 1050 Km. genelde aracı sakin kullandım ama içersinde ani kalkışlar ve sıkışık trafikte kullanımda var .bana göre süper bi durum sizce nasıl ? (araç 105 hp multijet)


    hocam sizin ortalama yakıt olarak ne kadar gosteriyor yol bilgisayarında?!
    benim ilk 500kmlik kullanımda 6.6 sehirici..
    daha suan 1100 kmde 300u sehir disi 6.1 litre ortalamam..








  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmert

    senin aracında 105hp 1.6 multijetti galiba serkancım.210 km ye çıktım demişsin.acaba düz yoldamı? yoksa eğim varmıydı? bu arada arabandan memnun olmana çok sevindim,güle güle kullan..



    arkadaslar benım aracım 1.4 120 hp emotıon modeli...210 km hıza düz yolda çıktım...fotografları eklemek ıcın hala ugrasıyorum site fotografları boyutu buyuk oldugu için kabul etmıyor...Bu arada aracın kaskosu ıcın fıyat arastırması yapan varmı ben peşin 1000 ytl fiyat aldım en son...forumu okurken dikkatimi çekti aracı kullanırken turbo motordan dolayı dikkat etmem gereken birsey varmı...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    quote:

    Orjinalden alıntı: levis_mk

    sayin havnitekin bey,ben bravo almayi ciddi ciddi dusunuyorum,ilk tercihim linea,ydi ancak vazgectim(nedenini biliyorsunuz)bravo acaba 1.4 90 hp lik baz motor mu yoksa 1.4 120hp lik t-jet motor mu?siz ne dusunuyorsunuz?benim icin hiz o kafar onemli degil ama ara sira gaza basmayi seviyorum,ilk once 120hp lik t-jet dusunuyorum sonra yurbo motor alma diyorlar sonrasi kotu,cok masrafli motorlarmis benzinli turbo motorlari,hem tuketim acisindan hem de eskidigi zaman....ote yandan baz motor olan 1.4 16v 90hp lik motoru bizim bir dergide okudum ve cok soguttular bu motordan.dergide soyle yaziyordu sonuc olarak: bu mukkemmel arabaya bu motor hic yakismiyor adeta 1.4 luk bu motor bu arabanin kanser yarasi....diyor,simdi ben tam buna isinmisken boyle seyler de okuyunca insan ister istemez soguyor....size soruyorum siz olsaniz hangisini alirdiniz ve eger mumkunu varsa baz motorlu bir fiat bravoyu benim icin dener miisiniz?ben denedim ve sizin denemenizi ve yorumlarinizi bekliyorum cunku size cok inaniyorum...sanki siz aliracasina cevap vereceginizi de biliyorum....makedonyadan selamlar ve size de onceden cok tesekkurler


    selamlar....

    bravo 1.416v 90 hp lik motor çok güzel bir motordur...ancak aynı motorun turbo uyarlanmış 120 hp lik modeli bence tercih edilmelidir.
    motor ,turbo uygulamasına uygun hale getirilmiştir. herhangi bir kullanım hatası ya da çok nadir de olsa fabrikasyon hatası olmadıkça uzun yıllar kullanılabilir...turbo motorlar motor soğukkken zorlamadan kullanılmalı,stop etmeden önce en az 15 ,20 sn rölantide çalıştırılarak kapatılmalı,yetkili servislerde periyodik bakımları zamamında yaptırılmalıdır..

    fiat grubu turbo benzinli motorlarda çok uzun yıllardır tecrübe sahibidir.ve hep başarılı turbo motorlar üretmiştir..içiniz rahat olsun....

    sevgilerimle....

    avni bey,size gore 1.4 90hp lik baz motor iyi ama neden test eden gazetecilere gore bu motor hayal kirikligi anlamiyorum?cok mi zayif kaliyor bravo ya yoksa eski teknoloji motoru mu?




  • fiat bravoda kullanılan 1.4 16 v çift kamlı 90 hp motorun hiç eleştrilecek bir yanı yok bence...teknolojisi de mükemmel..

    o eleştiriler belki bravoya 90 hp lik motorun yetersiz kalacağı endişesi ile yapılmış olabilir..aynı motorun turbo uygulamalı 120 ve 140 hp lik modelleri

    hiç eleştri almadı..bence olay bu...
  • merhaba avni abi.bilindiği gibi PSA gurubunun ve ford'un yaklaşık 5 yıldır kullandığı 1.6 lt Hdi 110 hp 240nm/tork 'luk motorları var.ben de 2 yıl boyunca bu motora sahip bir araç kullandım ve gördüm ki hakkaten de performanslı ve bir okadar da tasarruflu mtorlar..
    şimdi fiat aynı hacimden daha fazla tork daha fazla beygir elde etmeyi başardı.. üstelik daha da az yakıt tükettirerek...
    fiat bunu nasıl başardı avni abi? ve sence bu motorlarda PSA grubunun ki gibi sorunsuzca 100 bin km yi devirecek mi?(ve daha fazlasını)
  • selamlar...

    zaten motor geliştirme çalışmaları güç ve tork arttırılırken yakıt tüketiminin azaltılması yönünde yapılıyor..oldukça karışık bir çalışma..

    malzeme mühendislerinin ve endüstri mühendislerinin payı çok büyük..enerjiyi ısıya en az çeviren alaşım ve malzemeler kullanılırken ,binlerce parçadan oluşan motorun her parçası mühendislik hesapları ve testlerden sonra şekilleniyor...bu işleri fiat ve tofaş arge bölümleriyle ortaklaşa ayrı,anlaşmalı motor geliştirme firmaları tasarlıyor...avusturyadaki bir firma bunun örneğidir...en son geliştirilen,testleri tamamlanmış ve satışa geçilmiş bulunan 1.6 turbodizel fiat motorları rahatlıkla 500000 km ve üstünü yapabilecekler....

    sevgilerimle...
  • Güzel bir araç. Oldukça yakışılı
  • teşekkürler avni abi.
  • Bravolara 750 YTL daha zam geldi. Geçmiş olsun
    http://www.fiat.com.tr/bravo_fiyat.aspx
  • resim yüklemeyi buldum şu an yüklüyorum inşallah görünür

    başka merak ettiğiniz varsa resim çekip yüklerim inşallah

     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-




  • 2 resim daha

     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-


     -Yeni Fiat Bravo Kulübü-
  • aracınız hayırlı olsun.mümkünse kapı açma kollarındaki ışıklandırmanın resimlerini koyabilirmisiniz.birde şuan yakıt tüketimi ne kadar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hazarguney

    aracınız hayırlı olsun.mümkünse kapı açma kollarındaki ışıklandırmanın resimlerini koyabilirmisiniz.birde şuan yakıt tüketimi ne kadar.

    resimlerini eklerim acma kolarındaki ama cok bir sey beklemeyin kolun uzerınde ince çizgi seklinde bir ısık var...yol bilgisayarı a.o.t 10.5 lt gösteriyor...1.4 motor az yakıyor beklemesin kimse belki benim sürüşümde etkılı olabilir yuksek devirde kullanıyorum çünkü...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    fiat bravoda kullanılan 1.4 16 v çift kamlı 90 hp motorun hiç eleştrilecek bir yanı yok bence...teknolojisi de mükemmel..

    o eleştiriler belki bravoya 90 hp lik motorun yetersiz kalacağı endişesi ile yapılmış olabilir..aynı motorun turbo uygulamalı 120 ve 140 hp lik modelleri

    hiç eleştri almadı..bence olay bu...

    ancak turbo motorlari ne olursa olsun nasil teknoloji olursa olsun yine de huylu motorlardir ve normal motorlara gore daha cok bakim ve daha dikkatli kullanim isterler,benim simdiye kadar butun okudugum dergilerde(genellikle tum turbo motorlar hem dizel hem benzin,sadece fiata agit degil) bu motorlarin huylu olduklari anlasiliyor hele benzinlilerin dizellerden daha huylu,harcayici ve masrafli olduklarini biliyoruz....
  • güle güle kullan serkancım.çok hoş...
    dikkatimi çekti lastiklerin michelin marka(muhtemelen energy serisi).. ben tümünde bridgston turanza var sanıyordum.demek ki değişebiliyor.. bu lastikleri 2 yıl kullnadım çok konforludur..

    bide uzaktan çektiğin foto çok parlamış,şöyle bulutlu bir anda çeksende beyazın ihtişamını görsek, gözümüz gönlümüz açılsa
  • merhabalar

    drmert kardeş lastik konusuna değindiğin iyi oldu benim araçtada michelin energy takılı. arkadaşın 1.4 emotionda pirelli takılı galeride gördüklerimdede bridgstone vardı ayrıca istepnem continental. yani her çesit lastik kullanılmış araçta
  • bence sen de şanslılardansın taner kardeşim.michelin energy serisi gerçekten konforlu,yumuşak kıvamlı bir lastik..
    nasip olurda ben de alırsam bakalım şansıma ne çıkacak ! :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drmert

    güle güle kullan serkancım.çok hoş...
    dikkatimi çekti lastiklerin michelin marka(muhtemelen energy serisi).. ben tümünde bridgston turanza var sanıyordum.demek ki değişebiliyor.. bu lastikleri 2 yıl kullnadım çok konforludur..

    bide uzaktan çektiğin foto çok parlamış,şöyle bulutlu bir anda çeksende beyazın ihtişamını görsek, gözümüz gönlümüz açılsa

    sagolasın kardes...aracın rengi metalık grı yalnız aceleye geldı bıraz fotograf eklerım yenılerını ...evet lastıkler mıchelın ama araca gore degısıyor,bayiye almaya gittiğimde dizel vardı birtane o aracta pırellı lastıkler vardı...




  • fiata bravo diyorum baskada bşrsey demiyorum
  • En nihayetinde bugün aracı test ettim,araç 105hp dizel.

    Görüşlerim şu şekilde;

    -Araç sıcak ve sempatik bir havaya sahip;yol üzerinde sürücüsü ile bütün olanlardan.

    -17" jantlara rağmen süspansiyon konforu sahibi olduğum yeni nesil Corolla ile aynı,hatta biraz daha iyi,süspansiyon ayarları yol tutuş ile konfor arasında harika bir çizgi yakalamış.

    -Kabin gürültüsü düşük,yüsek hızlarda yan aynalar rüzgar sesi yapabiliyor.

    -Yol tutuş ve direksiyon tepkileri gayet iyi,frenler güven verici ama bu konuda Punto biraz daha iyi gibi geldi.

    -Performans gayet iyi,aracın motoru çok devirli sayılmaz ancak torku çok yüksek ve bu yüzden kalkışlardan ziyade üst viteslerdeki hızlanma başarısı çok iyi,yanılmıyorsam 6. viteste 2500 devirde 143km hız yapıyordu.

    -Vites değişimleri rahat,debriyaj olması gereken yumuşaklıkta,vites yolları kısa,vitesle oynamayı sevenlere göre ve dizel motorla bu sayede sportif sürüş elde edilebiliyor.

    -Malzeme kalitesi açısından şimdiye kadarki en tatmin edici Fiat,herşey dayanıklı görünüyor ve şapkalık hariç en bozuk yollarda bile tıkırtı oluşmuyor,belki sert plastik aksamların yüzeyleri biraz daha kaliteli algılanacak şekilde tasarlanabilirdi.

    -Ses sistemi başarılı,özellikle kabin akustiği ve tiz frekansların netliği hemen dikkat çekiyor.

    -Kabin içi önde geniş,arkada sadece baktığım kadarıyla tatminkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 23 Nisan 2008; 22:09:41 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.