Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hep ayni hikaye porshe ye fiat amblemi koyup satsalar siz onada bi kulp bulursunuz
  • inan bu konuda önyargılı falan değilim.sadece ciddi ciddi almayı düşünüyordum dizel120 bg lik olanı , 105 i kullanınca hayal kırıklığına uğradım.120 gelince tekrar bakacağım ama sanki araçta birşeyler eksik gibi....

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurozgel

    hep ayni hikaye porshe ye fiat amblemi koyup satsalar siz onada bi kulp bulursunuz
  • herkes nar ekşili salatayı sevmez eğer sen seviyorsan alma bu arabayı
  • bakın arkadaşlar,yorum yaparken parametreleri iyi belirlemeli ve ona göre mukayese etmeliyiz.
    Fiat yeni Bravo'da, hakkaten kaliteli malzemeyi iyi işçilikle birleştirmiş,yeni geliştirdiği motorlarla da arabaya hayat vermiş,insanların güvenini kazanmak için bağımsız test kuruluşu olan euro_ncap 'a sokmuş araçlarını ve 5 yıldız almış,donanımını üst düzeyde tutmuş(ESP,Diz hava yastığı,Hilholder,sensörle vs vs..), ve tüm bunları da spor bir kasa ile sonlandırmış. Gelelim fiyatına... benzinlinin full olanını 38bin YTL'ye dizelin full olanını da 41bin YTL'ye satışa sunmuşl..
    siz şimdi eğer bu aracı VW golf,jetta ile kıyaslayacak iseniz arada en az 5-6bin ytl fark var,yeni focusta da benzer durum sözkonusu..
    kaldı ki ona rağmen kıyaslanacak kadar güzel..
    seat leon,citroenC4 ile yakın fiyatlarda...
    yeni civic ve coralla 3-4 bin ytl daha fazla...
    tüm bunları gözönünde bulundurmalıyız...

    Fiat rekabetçi fiyatları ve KALİTELİ malzeme,İYİ işçiliği ile övgüyü hakediyor..
    Bravo Fiat!




  • HEPSİ DİZEL

    TARİH: NİSAN 2007

    Citroen :2,0lt 136ps -- 320 Nm

    Fiat : 1,9 lt ---120 ps-- 255 Nm

    Ford : 2,0 lt--- 136 ps-- 320 Nm

    Honda : 2,2 lt--- 140 ps-- 340 Nm

    Kia : 1,6 lt--- 115 ps-- 255 Nm

    Opel : 1,9 lt ---120 ps-- 280 Nm

    Renault : 2,0 lt--- 130 ps-- 300 Nm

    Toyota
    : 2,0 lt ---126 ps-- 300 Nm

    VW : 2,0 lt--- 140 ps -- 320 Nm


    Fiat bravo için tam bir hayal kırıklığından bahsediliyor.. ön taraf geniş ama arkası felaket deniliyor.. astra ve bravo arasındaki tork'a bakın.motorlar aynı.
    bu motoru türkiye kullanan pek olmaz ama.... test işte bakın derimm

    AMA ARABA GÜZEL....VE GAYET UYGUN FİYATLI...Bence de BRAVO Fiat

    SONUÇLAR RESİMDE :))

    http://img517.imageshack.us/img517/3757/tara000888vb3.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 25 Mart 2008; 23:41:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    HEPSİ DİZEL

    TARİH: NİSAN 2007

    Citroen :2,0lt 136ps -- 320 Nm

    Fiat : 1,9 lt ---120 ps-- 255 Nm

    Ford : 2,0 lt--- 136 ps-- 320 Nm

    Honda : 2,2 lt--- 140 ps-- 340 Nm

    Kia : 1,6 lt--- 115 ps-- 255 Nm

    Opel : 1,9 lt ---120 ps-- 280 Nm

    Renault : 2,0 lt--- 130 ps-- 300 Nm

    Toyota
    : 2,0 lt ---126 ps-- 300 Nm

    VW : 2,0 lt--- 140 ps -- 320 Nm


    Fiat bravo için tam bir hayal kırıklığından bahsediliyor.. ön taraf geniş ama arkası felaket deniliyor.. astra ve bravo arasındaki tork'a bakın.motorlar aynı.
    bu motoru türkiye kullanan pek olmaz ama.... test işte bakın derimm

    AMA ARABA GÜZEL....VE GAYET UYGUN FİYATLI...Bence de BRAVO Fiat

    SONUÇLAR RESİMDE :))

    http://img517.imageshack.us/img517/3757/tara000888vb3.jpg

    Yapılan teste nasıl inanılabilirki. Fiat bu motorlarla Bravoyu Türkiye'ye getirmedi. Yeni geliştirmiş olduğu 1.4 120, 1.4 150 hp benzinli ve 1.6 105 beygir 290 tork ve 1.6 120 beygir 300 torkluk dizel motorlarla satışa sundu. Bilmeni isterimki Fiat bünyesinde Alfa Romeo, Ferrari, Masserati, Lancia gibi markaları barındırır. Motor konusunda ise uzmandır.




  • Ekteki tabloyu inceledim.

    romork kapasitesi 7 puan verilmiş. herkes 14 puan üstü almış nedir ramör kapasitesi kimn ne işine yarar
    donanıma düşük puan verilmiş.

    bravo en iyi standart donanıma sahip araçlardan biri

    golf standart donanımında ne varki her bir donaım için dünyanın parasını ödüyorsun.

    sırf böyle şeylerden 20 puan kaybetmiş.

    bu tablo çok önemli değil.

    arabada sürüş konforu yok denmiş. buna katılmak imkansız.

    bizzat test ettim

    son zamanlarda bindiğim en konforlu araba

    fiat fanatiği değilim.

    ama böyle desteksiz atılmasıda hoş değil.




    quote:

    Orjinalden alıntı: uA_Y_C_A

    HEPSİ DİZEL

    TARİH: NİSAN 2007

    Citroen :2,0lt 136ps -- 320 Nm

    Fiat : 1,9 lt ---120 ps-- 255 Nm

    Ford : 2,0 lt--- 136 ps-- 320 Nm

    Honda : 2,2 lt--- 140 ps-- 340 Nm

    Kia : 1,6 lt--- 115 ps-- 255 Nm

    Opel : 1,9 lt ---120 ps-- 280 Nm

    Renault : 2,0 lt--- 130 ps-- 300 Nm

    Toyota
    : 2,0 lt ---126 ps-- 300 Nm

    VW : 2,0 lt--- 140 ps -- 320 Nm


    Fiat bravo için tam bir hayal kırıklığından bahsediliyor.. ön taraf geniş ama arkası felaket deniliyor.. astra ve bravo arasındaki tork'a bakın.motorlar aynı.
    bu motoru türkiye kullanan pek olmaz ama.... test işte bakın derimm

    AMA ARABA GÜZEL....VE GAYET UYGUN FİYATLI...Bence de BRAVO Fiat

    SONUÇLAR RESİMDE :))

    http://img517.imageshack.us/img517/3757/tara000888vb3.jpg




  • Bu test tam bir fiyasko. Zaten Avrup'da özellikle İtalya'da ortalık ayağa kalktı bu testten sonra.

    Testte çok büyük tutarsızlıklar var. En çarpıcı olanlardan biri.


    Soru:

    Testte Bravo'nun şu an üretimde olmayan 1,9 120 hplik versiyonu kullanılıyor ve 1,9 150 hp motor neden yok sayılıyor?

    Diğer yandan Golf'ün Almanyada en çok satan dizel versiyonu 1,9 105 Hp dizel yok sayılıp teste 2,0 140 hplik versiyon sokuluyor. Bütün bunlarla beraber fiyattan hiç bahsedilmiyor. Neden?
  • sevgili arkadaşlar bu tür gazete haberleri ticari maksatlar gözetilerek ve genellikle "yanlı" olarak değerlendirilir.nitekim bu haberde dediğimi doğrular nitelikte.
    Allah aşkına Bravo için düşük donanım denilmiş.şu anda sınıfının neredeyse en donanımlı arabası.hatta fiyatına bakarsanız EN DONANLMLISI..
    sürüş konforundan ne bekliyor acaba bu haber yazarı? yani arabayı test edip sürmesek kandıracaklar adamı!
    ben bu tür haberlere itimat etmiyorum arkadaşlar. en doğrusu bizzat test etmek ve kendi düşüncelerimizi önemsemektir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmert -- 26 Mart 2008; 10:19:57 >
  • Bu test autoshow da yayınlanmıştı(autobild in yaptığı testlerden birisi).Bir test puanlamasında ancak bu kadar saçmalanabilir.Ancak bu kadar tutarsız olunabilir.Bu sonuçlar üzerine konuşmaya değmez bile.Autobildin yaptığı veya yapacağı karşılaştırmalardaki arabaları bana söyleyin size karşılaştırma sonuçlarını direk anlatabilirim.
  • arkadaşlar aslında biz burada boş konuşuyoruz.

    alıcı arkadaşlar zaten aynı sınıf araçların kalitesini özelliklerini standartlarını ve fiyatalarını incelerlerse olayı kavrarlar. en azından desteksiz atan insanların yorumlarına kanmazlar.

    bu arada o testi yapan kişiyle görüşmek lasım
  • topspeed miydi- fifth gear mıydı..bitanesinin şu video sitesinde bi vdieosu var...bilenler o programı bilirler... o adamlarki bravo hakkında ii konuştular , dierlerine pek kulak asmamak lazım...
  • dün bravoyu test ettik..araç heryerde olduğu gibi 1.6multijet dynamic+spor paketti...
    öncelikle şunu söylemeliyim fiyat konusunda bayiler çok sıkı,çok fazla indirim yapmıyorlar ama göstermelik olarak 150-200 ytl gibi bişeyler yapıyorlar..
    araç hakkındaki ilk izlenimlerimiz gayet olumlu oldu,arabanın içine binmeden bile insan kaliteyi hisediyor.

    olumlu yönleri..
    **direksiyon gerçekten mükemmel,city fonksiyonu olağanüstü hafifletiyor ve yolda hızlandıkça sertleşiyor.
    **iç mekanda kullanılan malzemeler gerçekten kaliteli,özellikle ön konsol çok hoş
    **hava çıkışları ve göstergelerdeki krom çerçeceler spor havasını artırıyor.
    **motor performansı çok hoşumuza gitti gaz verdiğimizdeki aracın tepkisi gerçekten güzel,birde rodaj süresi dolduktan sonra performansın artacağını düşünürsek..
    **ilk çalıştırma anında aracın içindeki ses dizel bir araç için bence normal,zaten vitesler büyüdükçe ses falan kalmıyor.
    **bagaj hacmi oldukça büyük,neredeyse sedanlar kadar diyeblirim
    **dikiz aynalarının görüş açıları mükemmel,büyük tasarlanmış olması güzel
    **vites ve direksiyon insana hoş bir his veriyor hiç yabancılık çekmiyorsunuz..
    **koltukların oturma pozisyonları başarılı

    olumsuz yönleri..
    **torpido gözü çok derin ulaşılması zor gibi görünüyor
    **kolçak ve altındaki bölmede küçük tasarlanmış,tek su şişesi sığıyor..
    **arkadaki diz mesafesi söylendiği gibi dar ama abartılacak kadar değil
    **arka kapılardaki camların yukarıya doğru küçülmesi biraz karanlık hissi uyandırıyor ama dışardan bakıncada tasarıma güzellik kattığını görüyorsunuz.

    sonuç olarak biz aracı beğendik arkadaşım otomatik vitesin gelmesini bekleyecek bende elimdeki aracı satar satmaz almayı düşünüyorum...
    insan bıraktığı kalite hissi gerçekten mükemmel................




  • hakkaten çok güzel özetlemişsin dtnaim kardeşim....
    aynen katılıyorum.özellikle arka cam meselesinde haklısın,içeride kasvetli bir hava dışarıda ise spor duruşa katkıda bulunuyor...
    motor bencede yeterli hele bir de 120 hp olanını düşün! ben eminim ki arada ki fark hissedilir derecede olacak..
    fiyat konusunda şimdilik sıkılar ama sene sonu herşey değişir...
    ben kısmetse aralık 2008 de alacağım.. (tabi bir 10 bin ytl daha fazla biriktirebilirsem 122hp tsi passat düşünebilirim)
  • 10000 ytl için passat tan vazgeçmeyin derim.her iki aracıda kullandım aralarındaki fark atla deve deyiminin doğruluğunu kanıtlar nitelikte.
  • bu sıteyı yazdan berı takıp edıyorum 0 araç almak ıstediğim için her aracı inceledim en sonunda 1.4 120 hp emotıon grı renk araç aldım araç pazartesi teslim edilecek...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serkan228

    bu sıteyı yazdan berı takıp edıyorum 0 araç almak ıstediğim için her aracı inceledim en sonunda 1.4 120 hp emotıon grı renk araç aldım araç pazartesi teslim edilecek...

    Hayırlı olsun..
  • hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim .

    bende tjet düşünüyorum .

    artık sürüş izlenimlerini paylaşırsın resimlerini de bekliyoruz.


    quote:

    Orjinalden alıntı: serkan228

    bu sıteyı yazdan berı takıp edıyorum 0 araç almak ıstediğim için her aracı inceledim en sonunda 1.4 120 hp emotıon grı renk araç aldım araç pazartesi teslim edilecek...
  • herhalde biri at diğeri deve
    türkçesi biri c sınıfı diğeri d sınıfı

    tabiki kıyaslanamaz



    quote:

    Orjinalden alıntı: mulligun

    10000 ytl için passat tan vazgeçmeyin derim.her iki aracıda kullandım aralarındaki fark atla deve deyiminin doğruluğunu kanıtlar nitelikte.
  • rüzgar sesi içeriye giriyormuydu ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: dtnaim

    dün bravoyu test ettik..araç heryerde olduğu gibi 1.6multijet dynamic+spor paketti...
    öncelikle şunu söylemeliyim fiyat konusunda bayiler çok sıkı,çok fazla indirim yapmıyorlar ama göstermelik olarak 150-200 ytl gibi bişeyler yapıyorlar..
    araç hakkındaki ilk izlenimlerimiz gayet olumlu oldu,arabanın içine binmeden bile insan kaliteyi hisediyor.

    olumlu yönleri..
    **direksiyon gerçekten mükemmel,city fonksiyonu olağanüstü hafifletiyor ve yolda hızlandıkça sertleşiyor.
    **iç mekanda kullanılan malzemeler gerçekten kaliteli,özellikle ön konsol çok hoş
    **hava çıkışları ve göstergelerdeki krom çerçeceler spor havasını artırıyor.
    **motor performansı çok hoşumuza gitti gaz verdiğimizdeki aracın tepkisi gerçekten güzel,birde rodaj süresi dolduktan sonra performansın artacağını düşünürsek..
    **ilk çalıştırma anında aracın içindeki ses dizel bir araç için bence normal,zaten vitesler büyüdükçe ses falan kalmıyor.
    **bagaj hacmi oldukça büyük,neredeyse sedanlar kadar diyeblirim
    **dikiz aynalarının görüş açıları mükemmel,büyük tasarlanmış olması güzel
    **vites ve direksiyon insana hoş bir his veriyor hiç yabancılık çekmiyorsunuz..
    **koltukların oturma pozisyonları başarılı

    olumsuz yönleri..
    **torpido gözü çok derin ulaşılması zor gibi görünüyor
    **kolçak ve altındaki bölmede küçük tasarlanmış,tek su şişesi sığıyor..
    **arkadaki diz mesafesi söylendiği gibi dar ama abartılacak kadar değil
    **arka kapılardaki camların yukarıya doğru küçülmesi biraz karanlık hissi uyandırıyor ama dışardan bakıncada tasarıma güzellik kattığını görüyorsunuz.

    sonuç olarak biz aracı beğendik arkadaşım otomatik vitesin gelmesini bekleyecek bende elimdeki aracı satar satmaz almayı düşünüyorum...
    insan bıraktığı kalite hissi gerçekten mükemmel................







  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.