Şimdi Ara

_Yeni FIAT 500 Kulübü_ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
2
Favori
15.128
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Arkadaşlar o zaman siyah konsol tercih edelim.

    siyah konsol varmı?
    muhtemelen vardır siyah arabaya beyaz konsol gitmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 03-09-2007 -- 21 Ekim 2008; 12:31:48 >
  •  _Yeni FIAT 500 Kulübü_
  • Fiat 500 ü autoshowda inceledim. Aracı birebir görene kadar cok hoşuma gidiyordu. Fakat yakından inceleyince fikrim değişti. Araca olabildiğince kalitesiz sert plastik kullanmışlar. Aracın fiyatı gayet yüksek. Buna rağmen fiat geleneği bozmamış ve en kötü plastiği kullanmış.

    Arcın boyutları aşırı küçük. En güzel yeri direksiyonu ve parlak olan ön konsolu. Diğer yerlerinin pek tatminkar olacağını düşünmüyorum istenilen FİYATINA göre. Bu aracın 20.000 den başlaması gerekirdi en fazla. Ayrıca araçta opsiyon çok. Bu da para ek külfet demek. Kimsenin başlangıç paketini alacağını düşünmüyorum.

    Yürüyen aksam konusunda bir fikrim yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Fiat ın efsanevi modeli yeniden yorumlanarak tutkunlarına hoş bir sürpriz yaptı.Ve artık ülkemizde de satılılmaya başlandı.Yakın zamanda birçok kişi bu aracı alacak veya almak için hazırlıklara başlayacaktır.Böyle bir başlık altında araç sahipleri ve sevenleri güzel bir paylaşımda bulunabilir düşüncesiyle başlığı açıyorum.Hayırlı olsun..


    Asıl sürprizi Tofaş yaptı..
    giriş modelini 28.00ytl fiyatla satışa sundu...
    kaç kişi b sınıfı bile olmayan araca bu parayı verir ??
    Stilo,idea,panda,bravo şimdi de Fiat 500
    İtalya'da bile baz modeli g.puntodan ucuz olan aracı burada g.puntodan daha pahalı satıyor..
    Avrupa'lı tüketici ile istek ve beklentilerimiz o kadar farklı ki..
    evet orada çok satıyor ama burada satmaz..imkanı olan eşine,kızına,oğluna alır belki
    ikinci araba olarak....bu da yukarıda saydığım modeller gibi yeni bir hayal kırıklığı olmaz umarım..
    yıllardır Tofaşı ve hatta Fiat'ı ayakta tutan doblo'ya da doydu piyasa..
    daha ne kadar filo Linea satışı yapacak ??
    kendi ayağına kurşun sıkmaktan başka birşey değil bu



    16.000 liradan bir kuruş yukarı etmez bir araç. Onca yoğun reklama rağmen sadece İtalya ve Yunanistan'da az miktarda satmaktan öteye gidemez. Böyle uyduruk bir otomobile 28.000 lira istemek ise çok komik. Bedava verseler binmem, satar parasıyla düzgün bir otomobil alırım.
    Bence 2 nci Bis faciası yaratacak bir araç.
    Fiat firmasının tüm dizaynırlarını işten atmaması ileride başına büyük dertler açacak. Benden söylemesi.
    Örneğin Bir Yeni Ford Ka'ya bakın, ya da Chevrolet Beat, ya da BMW Mini, Toyota IQ... Sadece bu örnek 4 araç bile FİAT 500'e otuz çakar. O yüzden artık FİAT hisse senetlerinden uzak durun.
    Son 10 yılın en berbat araçlarından biri bence.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc

    Fiyat ilk bakışta tabiki yüksek görünüyor.Fakat donanımları ve aracın piyasaya konumlandırılması düşünülünce bence pek bir sorun yok.Ülkemizde bence daha çok imaj amaçlı kullanılacak bir model.Benzer şekilde Mini nin fiyatlarına baksak olayın çok daha farklı boyutlarda olduğunu görürüz.Ama ben satış rakamlarının yine de yüksek olacağını düşünüyorum.


    Satış rakamları konusunda ciddi bir biçimde yanılıyorsunuz. Hatta 2008-2009'da 500 tane satın, 500 ncü arabayı alana Mor Lale ödülü vereceğim. Bu fiyatlarla hayatta satmaz. Sadece farklılık yaratmak isteyen çok az sayıda insan alır aracı. Hepsi o. 250 adedi geçmez toplam satış... Tekrar söylüyorum bu aracın satış fiyatı 15.000 lirayı kesinlikle geçmemeli. Ki o fiyattan bile 2000 adedi geçemez asla!...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LAST_DRIVER



    16.000 liradan bir kuruş yukarı etmez bir araç. Onca yoğun reklama rağmen sadece İtalya ve Yunanistan'da az miktarda satmaktan öteye gidemez. Böyle uyduruk bir otomobile 28.000 lira istemek ise çok komik. Bedava verseler binmem, satar parasıyla düzgün bir otomobil alırım.
    Bence 2 nci Bis faciası yaratacak bir araç.
    Fiat firmasının tüm dizaynırlarını işten atmaması ileride başına büyük dertler açacak. Benden söylemesi.
    Örneğin Bir Yeni Ford Ka'ya bakın, ya da Chevrolet Beat, ya da BMW Mini, Toyota IQ... Sadece bu örnek 4 araç bile FİAT 500'e otuz çakar. O yüzden artık FİAT hisse senetlerinden uzak durun.
    Son 10 yılın en berbat araçlarından biri bence.



    olay budur arkadaş çözmüş meseleyi... tam bir otorite edasıyla.... fiat hemen seni işe almalı yoksa işi zor....

    fiat 500 bahsettiğin araçların hepsinden fazla ilgi görmüştür avrupada.. eğer biraz araştırma yeteneğin varsa avrupadaki satış rakamlarını falan incelemeni tavsiye ederim...avrupa bu sene satışlarını artıran tek marka fiat. bu fiat500 ve bravo sayesinde gerçekleşmektedir...

    ayrıca car of the year 2008(yılın otomobili) ödülünü alan aracıda araştır bakalım şaşırırsın belki...ama şaşırma dünya otomobilden senden daha çok anlayan insanlarla dolu...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SON KELAM

    Fiat 500 ü autoshowda inceledim. Aracı birebir görene kadar cok hoşuma gidiyordu. Fakat yakından inceleyince fikrim değişti. Araca olabildiğince kalitesiz sert plastik kullanmışlar. Aracın fiyatı gayet yüksek. Buna rağmen fiat geleneği bozmamış ve en kötü plastiği kullanmış.

    Arcın boyutları aşırı küçük. En güzel yeri direksiyonu ve parlak olan ön konsolu. Diğer yerlerinin pek tatminkar olacağını düşünmüyorum istenilen FİYATINA göre. Bu aracın 20.000 den başlaması gerekirdi en fazla. Ayrıca araçta opsiyon çok. Bu da para ek külfet demek. Kimsenin başlangıç paketini alacağını düşünmüyorum.

    Yürüyen aksam konusunda bir fikrim yok...




    Yumuşak plastik daha kaliteli demek değildir.Bir şehir efsanesi var yumuşak malzeme sertten daha kaliteli diye.Ne bir teknik dayanağı ne de elle tutulur bir kanıtı var.Ama insanımız takılmış gidiyor bazı fikirlere.Gidip bir Volvo S80 incelersen kokpitin malzemesi sert mi yumuşak mı bir tespit et.Ondan sonra burada konuşmaya devam edelim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LAST_DRIVER
    16.000 liradan bir kuruş yukarı etmez bir araç. Onca yoğun reklama rağmen sadece İtalya ve Yunanistan'da az miktarda satmaktan öteye gidemez. Böyle uyduruk bir otomobile 28.000 lira istemek ise çok komik. Bedava verseler binmem, satar parasıyla düzgün bir otomobil alırım.
    Bence 2 nci Bis faciası yaratacak bir araç.
    Fiat firmasının tüm dizaynırlarını işten atmaması ileride başına büyük dertler açacak. Benden söylemesi.
    Örneğin Bir Yeni Ford Ka'ya bakın, ya da Chevrolet Beat, ya da BMW Mini, Toyota IQ... Sadece bu örnek 4 araç bile FİAT 500'e otuz çakar. O yüzden artık FİAT hisse senetlerinden uzak durun.
    Son 10 yılın en berbat araçlarından biri bence.


    Çok aydınlatıcı,objektif, bilimsel yanıtınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum.Ve insanlara sesleniyorum: Avrupa da satışları artan sadece 3 markadan biri olan Fiat ın arabasından, hissesinden, showroomundan, satış elemanından, yan sanayi firmasından, kataloğundan.. her neyi varsa uzak durun.Arkadaşlar ne de olsa raporu çıkarmışlar dimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




  • Şimdi bu fiat murat 124'üde yeniler 35 bin ytl den vatandaşa satmaya kalkar. arkadaşlara katılıyorum 15 bin ytl civarı bir fiyatı olsa güzel olurdu.
  • bu kadar özelliğ var 15000ytl diyorsanız size hiç bişey demem şu arabayı başka firma yapsı en az başlangıcı 40,000ytl lur birde sert plastik kaltiltesiz lastik deme değildir hatta daha iyi bence mazeme işçilik iyi ama malesef işte zaten çok satma gibib bi niyetleri yok sadece hayranlarına ve anlayanlara
  • selamlar...

    fiat 500 "A++" sınıfındadır.

    tüm montaj parçaları en üstün ve yeni tekniklerle çok kaliteli olarak tasarlanıp üretilmiştir.

    euro n-cap'tan "5 yıldız" almıştır.

    mükemmel bir yol tutuş,inanılmaz ekonomi ve ergonomi sağlamıştır.

    avrupada satış rekorları kırdığı gibi,ülkemize geç gelmesinin nedeni de "kota" ile ilgilidir.

    avrupadan daha pahalı satılmasının nedeni de ülkemizdeki yüksek ve katlamalı vergilerdir.

    zaten ucuz bir araç değildir,küçük olmak ucuz olmayı gerektirmez.

    grande puntonun ucuz olması kotasının elverişli olması ,üretimin imkan tanıması ile ilgilidir.

    fiat 500' e avrupadan gelen yoğun talep nedeniyle ülkemize ayrılan kota da sınırlıdır..ülkemizde de çok kar etmek amacıyla değil "fiat prestiji öncelikli" satılmaktadır.

    kokpit konusunu da daha önceki yazılarımda detaylı açıklamıştım.yinelemiyeceğim...

    şimdilik bu kadar..

    sevgilerimle....




  • bildiğim kadarıyla bu araçlar üretimi kişye özel

    iç döşeme renklerini aksesuarları fln takıp çıkarılabiliyor.çift enk yada yapıştırıcılar yapıştırılabiliyor

    28.000 normal fiyat ama 1.2 si için pahalı

    mesela 23 den fln başlasaydi daha iyi olabilirdi
  • Kimsenin anlayamadığı bir gerçek var.Bu araba ucuza satılıp binlerce satılması için üretilmedi.(Gerçi baya bi satıyor ama.)Herkes hala şu fiyata satılsın diyor.Daha düşük fiyata zaten Panda var.Yakında ufak ucuz bir model daha üretilecek.Bu arabaya pahalı diyenler Mini ye ne diyor gerçekten merak ediyorum..
  • Evet minide gayet pahalı bir araç ama Miniyi BMW üretiyor. Bunu unutmayalım. Mini 500 den daha kaliteli ve daha prestijli bir araçtır. Bunuda inkar etmeye kalkma istersen! Ayrıca sert plastik elbette her zaman kalitesiz anlamına gelmiyor. Ama Fiatın plastiği ezelden beri en kalitesizidir bunu unutma.
    Bana Volvo örneğini vermişsin ve çok alakasız bir örnek olmuş. Volvonun plastik hamuruyla Fiatın hamurunda dağlar kadar fark var. Önemli olan sertlik veya yumuşaklıktan çok hamurun kaliteli yada kalitesiz olmasıdır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc


    Kimsenin anlayamadığı bir gerçek var.Bu araba ucuza satılıp binlerce satılması için üretilmedi.(Gerçi baya bi satıyor ama.)Herkes hala şu fiyata satılsın diyor.Daha düşük fiyata zaten Panda var.Yakında ufak ucuz bir model daha üretilecek.Bu arabaya pahalı diyenler Mini ye ne diyor gerçekten merak ediyorum..




  • bence fiat bu modeli en az 24,000 ytlden başlatması gerekirdi.
  • alı size birkaç fiat500 fotosu

     _Yeni FIAT 500 Kulübü_


     _Yeni FIAT 500 Kulübü_
  • Mini nin fiyatının sınıfına göre çok çok yukarıda olduğunu anlatmaya çalışmıştım.Zaten BMW nin üretiiğini biliyoruz.Ayrıca BMW üretiyor diye her konuda kaliteli diye birşey yok.Önceki nesil Miniler de Chrysler motoru vardı.Demek ki BMW üretiyor diyip işin içerisinden çıkamazsın.
    Volvo örneğim gayet mantıklı bir örnektir.Volvo nun en alt modeli olan c30 da yumuşak malzeme varken en üst modeli olan S80 de sert malzeme kullanılıyor.Demek ki malzemenin kalitesi yumuşaklığıyla ölçülemez.Plastik hamuru demişsin ama plastik fabrikasında mı çalışıyorsun da hamur kalitesini buraya yazıyorun.Klasik Fiat önyargısı ile Fiat ın ki kalitesiz Volvo nun ki kaliteli diyip olayı bitirmek,ezelden beri en kalitesizi demek önceden de belirtiğim gibi engin bilginin bir tezahürüdür.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SON KELAM

    Evet minide gayet pahalı bir araç ama Miniyi BMW üretiyor. Bunu unutmayalım. Mini 500 den daha kaliteli ve daha prestijli bir araçtır. Bunuda inkar etmeye kalkma istersen! Ayrıca sert plastik elbette her zaman kalitesiz anlamına gelmiyor. Ama Fiatın plastiği ezelden beri en kalitesizidir bunu unutma.
    Bana Volvo örneğini vermişsin ve çok alakasız bir örnek olmuş. Volvonun plastik hamuruyla Fiatın hamurunda dağlar kadar fark var. Önemli olan sertlik veya yumuşaklıktan çok hamurun kaliteli yada kalitesiz olmasıdır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mhecc


    Kimsenin anlayamadığı bir gerçek var.Bu araba ucuza satılıp binlerce satılması için üretilmedi.(Gerçi baya bi satıyor ama.)Herkes hala şu fiyata satılsın diyor.Daha düşük fiyata zaten Panda var.Yakında ufak ucuz bir model daha üretilecek.Bu arabaya pahalı diyenler Mini ye ne diyor gerçekten merak ediyorum..





  • Plastik fabrikasında çalışmıyorum. Kaliteli plastik hamurunu bilmek için sadece biraz kaliteden anlamak ve dokunmak yeterlidir. Dokunma duyunu bilinçli kullansan sen bile anlarsın eminim kaliteli mi değil mi diye!


    Orjinalden alıntı: mhecc

    Mini nin fiyatının sınıfına göre çok çok yukarıda olduğunu anlatmaya çalışmıştım.Zaten BMW nin üretiiğini biliyoruz.Ayrıca BMW üretiyor diye her konuda kaliteli diye birşey yok.Önceki nesil Miniler de Chrysler motoru vardı.Demek ki BMW üretiyor diyip işin içerisinden çıkamazsın.
    Volvo örneğim gayet mantıklı bir örnektir.Volvo nun en alt modeli olan c30 da yumuşak malzeme varken en üst modeli olan S80 de sert malzeme kullanılıyor.Demek ki malzemenin kalitesi yumuşaklığıyla ölçülemez.Plastik hamuru demişsin ama plastik fabrikasında mı çalışıyorsun da hamur kalitesini buraya yazıyorun.Klasik Fiat önyargısı ile Fiat ın ki kalitesiz Volvo nun ki kaliteli diyip olayı bitirmek,ezelden beri en kalitesizi demek önceden de belirtiğim gibi engin bilginin bir tezahürüdür.
    Orjinalden alıntı: SON KELAM

    Evet minide gayet pahalı bir araç ama Miniyi BMW üretiyor. Bunu unutmayalım. Mini 500 den daha kaliteli ve daha prestijli bir araçtır. Bunuda inkar etmeye kalkma istersen! Ayrıca sert plastik elbette her zaman kalitesiz anlamına gelmiyor. Ama Fiatın plastiği ezelden beri en kalitesizidir bunu unutma.
    Bana Volvo örneğini vermişsin ve çok alakasız bir örnek olmuş. Volvonun plastik hamuruyla Fiatın hamurunda dağlar kadar fark var. Önemli olan sertlik veya yumuşaklıktan çok hamurun kaliteli yada kalitesiz olmasıdır.

    Orjinalden alıntı: mhecc


    Kimsenin anlayamadığı bir gerçek var.Bu araba ucuza satılıp binlerce satılması için üretilmedi.(Gerçi baya bi satıyor ama.)Herkes hala şu fiyata satılsın diyor.Daha düşük fiyata zaten Panda var.Yakında ufak ucuz bir model daha üretilecek.Bu arabaya pahalı diyenler Mini ye ne diyor gerçekten merak ediyorum..






  • Arkadaşlar selamlar,

    Bugün 500 ü bende inceledim;ilk olarak diyebileceğim içinden inmek istemeyeceğiniz şirinlikte bir otomobil olduğu,iç tasarım çok hoş,nostalji ve güncel teknolojiler çok güzel harmanlanmış,dış tasarım zaten kolay kolay eleştirilemeyecek çekicilikte!..

    Kaliteye yönelikse donanımına göre extra kaliteli detaylar göze çarpabiliyor ama genel plastik kalitesi Punto ile benzer gibi geldi,kapı açma kolunun verdiği his ve galerideki 500 lerin hepsinin çizik konsola (kokpiti yatay olarak ikiye ayıran parlak parça) sahip olmaları ise biraz düşündürücüydü.

    En hoşuma giden yanlarından biride ses sisteminin akustiği,bagajdaki minicik şapkalık ve arkada oturmanın verdiği eğlenceli histi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SON KELAM

    Plastik fabrikasında çalışmıyorum. Kaliteli plastik hamurunu bilmek için sadece biraz kaliteden anlamak ve dokunmak yeterlidir. Dokunma duyunu bilinçli kullansan sen bile anlarsın eminim kaliteli mi değil mi diye!



    Dokunma duyumu gayet güzel kullanıyorum zaten.Ama objektiflik ölçün "dokunma" gibi öznel bir yargıysa fazla tartışmaya gerek yok tabi.Örnek gerekirse Uzakdoğu otomobillerinin karakteristik bir malzeme dokuları vardır.Çoğu arabalarında bunu görmek mümkündür.Kimisinin bu doku hoşuna gider kimisinin gitmez.Şimdi hoşuna giden adam en iyi malzeme bunda dese veya beğenmeyen adam en rezil malzeme bunda dese neye göre karar vereceğiz?Mesela ben plastik malzemenin rijitliğine bakarım.Kapı içi ceplerinin olduğu bölümlerde uzun bir kısım desteksiz plastiktir.Bu bölgelere kuvvet uygulanınca oluşan esneme ve oynama miktarı malzemenin kalınlığı ve sağlamlığı hakkında oldukça iyi bir fikir verir.
    Sen dokunmaya devam et.Fabrikalar belkide böyle uzmanlar arıyordur.Bu yetenek fazla kişide olmadığından çok yüksek maaşla işe girmek te mümkün olabilir....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A8DE30D30 -- 22 Ekim 2008; 21:38:04 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.