Şimdi Ara

Yeni Eve Taşındım Stor Perdeler Kısa Kaldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
4.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni eve taşındım storlar biraz kısa kaldı kısa kalan yerlere nasıl bir çözüm bulabilirim cam folyoları şık durur mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Giden Her Sevgilinin Ardından,
    Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi,
    Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki?
    Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran,
    Bize Her Sevdadan Geriye Kalan,
    Sadece Galatasaray.
    Umut K.
  • Öncelikle yeni eviniz hayırlı olsun güle güle oturun. Benimkide kısa gelmişti seneler önce. Perdecime götürdüm. Üstte katlama yerini sıfırladi yani tamamen açtı. Perde kumaşına uygun ek atıp üstten 25 cm uzatmış oldu. Karton piyer ölçünüzüde verin. üstten uzatılması lazım.

    _____________________________
  • Resim var mı tam olarak nasıl duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teşekkür ederim hocam 3 perdeci gezdim bir şey yapamayız yenisi dikilecek dediler biraz paragöz yaklaşıyorlar olaya sanırım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Giden Her Sevgilinin Ardından,
    Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi,
    Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki?
    Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran,
    Bize Her Sevdadan Geriye Kalan,
    Sadece Galatasaray.
    Umut K.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Yeni Eve Taşındım Stor Perdeler Kısa Kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Giden Her Sevgilinin Ardından,
    Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi,
    Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki?
    Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran,
    Bize Her Sevdadan Geriye Kalan,
    Sadece Galatasaray.
    Umut K.
  • Etek kısmına bişey uydurulabilir.
    Yeni Eve Taşındım Stor Perdeler Kısa Kaldı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • onuc0bir O kullanıcısına yanıt

    uzun krem rengi boncuklar tak gitsin yada o tarz bir şey

    _____________________________
    imzamı atarım,yeri gösterin + _ -
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut K.

    bence o kadar da kötü durmuyor

    _____________________________
  • onuc0bir O kullanıcısına yanıt
    Perdecilere etek sordum yapmıyoruz diyorlar anlamadım ki bi etek olsa kurtarıcak aslında

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • fsh77 kullanıcısına yanıt
    Mantıklı bu ama kafama uygun bir şey bulamadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Nikopoll kullanıcısına yanıt
    Diğer camlar mobilyaların arkasında kaldı zaten bi tek bu resmini attığım böyle kaldı. Kötü durmuyorsa kalsın böyle ben taktım galiba kafama

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umut K.

    Diğer camlar mobilyaların arkasında kaldı zaten bi tek bu resmini attığım böyle kaldı. Kötü durmuyorsa kalsın böyle ben taktım galiba kafama

    sanki abimlerin evde böyle diye hatırlıyorum ben hiç aşağıya kadar kapattıklarını hatırlamıyorum storlarla

    _____________________________
  • Nikopoll kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam teşekkürler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Terzide oraya cirtli bu komas yaptıramaz mısın
    Demirin olduğu yerden aşağı doğru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bence kötü durmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Trust.Me T kullanıcısına yanıt
    Perdeciler yanaşmıyor terziye sorayım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ayakta oturun hocam böylece kimse sizi görmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    hükümsüzdür
  • açılın perdeci geldi, hocam onun altına etek dilimi+boncukla yukardaki arkadaşın attığı gibi biraz kurtarabilirsiniz ama onun dışında malesef yeni yaptırmanız lazım, kısa gelmenin pek çözümü yok.

    _____________________________
    You won't let me live,you won't let me die.
    Tell me,do you bleed ?
  • Alt kısımlara cam filmi çekebilirsin.

    Ben giriş katta ikamet ediyorum, boy hizasından itibaren alt tarafa film çektim mutfağa çok kullanışlı oldu.

    _____________________________
    İmzasına sahip olduklarını yazanlara acayip kıl oluyorum. Sizin sahip olamadıklarınız bizim söz etmeye dahi tenezzül etmediklerimizdir.
  • Henry Cavill kullanıcısına yanıt

    Hocam etek dilimini yapmıyorlar siz yapıyor musunuz veya kime yaptırabilirim İstanbul”dayım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Giden Her Sevgilinin Ardından,
    Hep Biz Olduk El Sallayan,Haykırsak Duyarlar Mı Sesimizi,
    Hangi Sevdadan Galip Çıktık Ki?
    Zaten Aşklar Hep Yalan Dolan, Sonu Hep Acı Hüsran,
    Bize Her Sevdadan Geriye Kalan,
    Sadece Galatasaray.
    Umut K.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.