Şimdi Ara

Yeni ev mutfak peteğim neredeyse hiç ısınmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
536
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fotoğrafları attığım şekilde bağlantısı yapılmış mutfak peteğim 50 derecede neredeyse hiç ısınmıyor bile. Diğer odalara el vurulmuyor ama bu petek üstü hafif ılık altı resmen buz. Yani üst alt farkından ziyade direkt ısınmıyor. Tesisatcilar çok kurnaz üst alt farkı olur diye geçiştiriyor. Ev daha yeni 1 aylık ilk oturan benim. Ne yapmam lazım. Sorun nedir sizce . Petek ters bağlanmış gibi fotolara bakarsanız. Izgaralar altta boşluk kısım ise üstte. Bir usta böyle hata yapar mı ya da bu hata değil mi başka yer mi sorun? Oturduğum ilde tüm ustalar milyoner muteahhit oldular bu işlere bakmıyorlar sallıyorlar. Ne yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • _____________________________




  • Ters takılmış o yüzden devr daim yapamıyor olabilir. Birde havasına baktınız mı peteğin ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55mehmetceylan55

    Ters takılmış o yüzden devr daim yapamıyor olabilir. Birde havasına baktınız mı peteğin ?

    Havası alındı ama böyle hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Başka fikri olan var mı
    _____________________________
  • ya bu montaj işini hiç bilmıyen kişi bile petegı ters bağlamaz.
    öncelikle bu durum düzeltilmeli.
    sonra vanalar kontrol edilmeli.
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    ya bu montaj işini hiç bilmıyen kişi bile petegı ters bağlamaz.
    öncelikle bu durum düzeltilmeli.
    sonra vanalar kontrol edilmeli.

    Valla bana da öyle geldi çok anlamam ama teknik açıdan fark eder sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Isı girişi alttanmı oluyor yani ilk kombi yandığı zaman hemen bakın ilk ısınan boru üstenmi giriş alttan mı? Görünüşte zaten ters bağlantı yapılmış eğer sıcak su alttan girişli ise hiç ısınmaz. En ideal bağlantı üstten sıcak girip alt çaprazdan çıkacak.
    _____________________________
    PHILIPS 55PFS8109 &amp;amp; SONY BRAVIA KDL-40X3500 &amp;amp; SONY VEGA KV-32CS75E &amp;amp; PHILIPS FR995 DIGITAL AV SORROUND RECEIVER &amp;amp;TECHNICS COMPACT DISC CHANGER SL-PD888 &amp; VU+SOLO2 SATELLITE RECEIVER
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.