< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
T50B'yi bilmiyorumda, sakın Asus alma. Yazılım açısından tam bir çöpler. Kendim Airties'dan başka modeme yanaşmıyorum. İkinci elde 100 liraya bulacağın 5650v3 ilk bağlanma hızında ve kurulum kolaylığında o binlerce liralık modemlere takla attırır. Yeni eviniz hayırlı olsun. |
| _____________________________ |
|
T50B yi 9 ay sorunsuz kullandım. Tavsiye ederim. Çift bant olmak kaydı ile diğer modemleride tavsiye ederim. Özellikle Boardcom chipset bulabilirseniz saha dolabı uyuşmazlığı şansınıda en aza indirmiş olursunuz. İnternet hattınız sorunlu değilse çok önemli değil. Ev çok geniş olduğu için alacağınız modemler çok uzak odalarda verimsiz çalışabilir. Hele ki modem evin bir ucunda konumlanmış ise. Birde son olarak ben sormak istiyorum. Fiber hat hemen geliyor mu sizin bölgenize? Bina toplantısında “Telekom ile görüşüldü fiber gelecek” dendi, 1 yıldır ne gelen var ne giden. Site dolabına kadar fiber geliyor bu arada < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tcebeci1 -- 1 Ocak 2024; 12:32:17 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İnternet alt yapınız sorunlu değil ise öneririm. Model yılı olarak baya eskidi tabi. Kenetic Hero kullandım. Bulabilirseniz Hero daha güncel bir modem. İşlemci, Ram, Gigabit bağlantı gibi bir takım teknolojik artı özellikleri var. Hatta Extra dsl yi eleyin Hero araştırın derim. 1200 TL ikinci elde baya iyi bir rakam. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tcebeci1 -- 1 Ocak 2024; 12:53:51 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
Fiberde Keenetic Hooper Dsl'de sorun yaşayan arkadaş var; bakabilir misin? https://forum.donanimarsivi.com/konu/tuerktelekom-gpon-sacmaligi-nasil-halledebilirim.866195/ |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
Yazdım; desteğe de yaz dedim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
Yazdım; desteğe yazmasını tavsiye ettim. |
|
_____________________________
|