Şimdi Ara

yeni espace detaylar geldi .TURKIYEYE GELMIYOR. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
107
Cevap
2
Favori
6.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel araç. Avrupa sürsün sefasını.
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde bende renault müşteri hizmetlerine mail attım... Getirilmeyecek cevabı aldım. Linkte satış yapılacak ülkeler var... Listede ingiltere de yok... Sebep sağdan direksiyonlu üretilmeyecekmiş. ilk defa bir renault modeli hoşuma gitmiş almayı düşünür olmuştum...
    http://espace.renault.com/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geleceğini duyduğumda şaşırmıştım zaten .
  • Getirmemelerinin sebebi bize Espace'ı layık görmemeleri değil de, Türk halkı olarak Espace'ı kendimize layık görmeyişimiz olmasın sakın? Bu segmentte hangi araç tercih edildi (Ford Galaxy, VW Sharan, Seat Alhambra vs)Türkiye'de de Espace tercih edilsin? Bu durumun en büyük sebebi, vatandaşlarımızda olan sedan sevdası. Varsa yoksa sedan. Modeline göre hb araçlar da tercih ediliyor ancak, insanımızın aklına araba denildiğinde genel itibariyle sedan geliyor. Adam ihtiyacına göre almıyor ki arabayı Türkiye'de, değer kaybını nasıl minimum seviyede tutarım, hatta onu da geçtim nasıl kar ederim derdinde olduğu için algı tamamen sedan araçlar üzerine yoğunlaşmış. Espace gibi araçların Türkiye'ye gelmesini istiyorsak önce toplumumuzdaki bu algının kırılması ve değişmesi lazım. Ondan sonra firmalar satış politikalarını, hangi modelleri Türkiye'ye getireceklerini tekrar gözden geçirirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zgn61 kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de bu segmentin tutulmamasına sebep, MPV araçların satış fiyatlarının belirlenmesinde bir hata yapılmış olması olabilir mi? Ülke insanları hakkında ne kadar çok atıp tutmayı seviyorsunuz... İnsanlar neden aile arabası diye hafif ticari araçlara yöneldiler? Ülkenin gelir ortalaması belli, bir araca ayırabileceği miktar belli... Ama bu araçlar için sedana göre fahiş fiyat istenince yeteri kadar araç satışı olmadı, 2. el pazarı oluşmadı... Araçlara motor hacmine göre alınan vergiler arttı... Bu araçların motor hacmi fazla olduğundan bir darbede oradan aldılar... Distribütörlerde sedan satışından iyi kazandıkları için MPV satışlarını önemsemediler, sedan fiyatına satsalar belki daha az kar ediyorlardı, üzerine düşmediler... Neyse sonuç olarak MPV konusunda en son suçlayacağınız grup tüketicilerdir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44mami44

    Fransada vergiler nasil acaba, bir arkadas (orhan5656 nickli ) %19 hesaplamis. O zaman 46000 euro luk en fulu bize 180.000 tl civarina geliyor. Arkadasin hesabiyla en ucuzu 118.000 tl. Hadi hayirlisi.

    Ben vergiyi araştırarak yazmıştım.
    mesajımda da belirttiğim gibi bu benim tahminimdir.
    latitude veya scenic gibi araçların fiyatları ile de mukayese edilip ortalama bir fiyat bulunabilir.
    duyduklarımız kadarıyla zaten espace Türkiye'ye gelmeyecekmiş.
  • Çok hoş gözüküyor. Hatta mükemmel. Umarım bizim gurbetçiler alır da yazları doya doya bineriz.

    Ayrıca bizde aile aracı dendin mi Doblo, Fiorino, Tourneo ve Caddy başta olmak üzere ticari araçlar geliyor. Escape isterse bu araçların fiyatlarında olsun yine Doblo vs satılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 11 Şubat 2015; 20:21:09 >
  • Gelse guzel olacakti tam ikinci el de pusuya yatilacak arac olurdu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeytinbey

    Türkiye'de bu segmentin tutulmamasına sebep, MPV araçların satış fiyatlarının belirlenmesinde bir hata yapılmış olması olabilir mi? Ülke insanları hakkında ne kadar çok atıp tutmayı seviyorsunuz... İnsanlar neden aile arabası diye hafif ticari araçlara yöneldiler? Ülkenin gelir ortalaması belli, bir araca ayırabileceği miktar belli... Ama bu araçlar için sedana göre fahiş fiyat istenince yeteri kadar araç satışı olmadı, 2. el pazarı oluşmadı... Araçlara motor hacmine göre alınan vergiler arttı... Bu araçların motor hacmi fazla olduğundan bir darbede oradan aldılar... Distribütörlerde sedan satışından iyi kazandıkları için MPV satışlarını önemsemediler, sedan fiyatına satsalar belki daha az kar ediyorlardı, üzerine düşmediler... Neyse sonuç olarak MPV konusunda en son suçlayacağınız grup tüketicilerdir...



    Yapmayın hocam siz de en az benim kadar tüketici isteklerinin arzı nasıl belirlediğini biliyorsunuz. Elbette distribütörlerin de suçu var, ancak onlar da tüketicinin isteklerini göz önünde bulundurarak hareket ediyorlar. Tüketicilerdeki algının ne yönde olduğunu sokağa çıktığımızda anlamak zor olmasa gerek. Bahsettiğiniz hafif ticari araçların fiyatları da çok uygun değil (bkz. Vito, Transporter). Vatandaşın geniş arabaya ihtiyacı var, hemen sağdan soldan geniş araba al, bagajı geniş şu sedan var, önerilen 10 arabanın 8'i sedan 2'si hafif ticari. İyi de piyasada MPV, stationwagon araçlar da var, ki otomobilden daha konforlu, kullanışlı, ticariden daha avantajlı. Ama ne hikmetse kimse önermiyor, önerenler de onun piyasası yok denilerek susturuluyor. Genç kardeşimiz tek kapı, coupe araç istiyor, ne yapacaksın onu hb 5 kapı olsun, satarken sıkıntı yaşarsın cevabı alıyorlar. Bırakın insanlar ihtiyaçlarına, zevklerine göre araba alsınlar. Ülkem insanları hakkında atıp tutmaktan ziyade, anlayış biçimlerine itirazım var desem yeridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • zgn61 kullanıcısına yanıt
    Mahalle baskısı anlamında yazdıklarınıza katılmakla birlikte, ben bu konuda sorumluluğun büyük kısmının distribütörlerde olduğunu düşünüyorum halen... Hafif ticariden kastetdiğim caddy, doblo, fiorino, ford courier gibi araçlar... Bunların fiyatları sedandan uygun...İç mekan genişlik bagaj olarak sedan dan daha büyük ama konfor olarak gerideler... Ama Şahin-Doğan kullanıp arabasını değiştiren vatandaş için MPV'ler ile bu saydığım hafif ticarilerin fiyatları arası çok fazla fiyat farkı var...
    Notunuzda distribütörün getirmemekte haklı olduğu havası oluşmuştu... Halen de talebe göre arz yapılıyor tarzı genel geçer ekonomik kural üzerinden aynı havadasınız... Ama arzın niteliği talebin yönünü değiştirir... Ben MPV arzında fiyat yüksekliğinin talebi etkilediğini söyledim ve vergi gibi dış faktörlerde bu fiyatların oluşmasına ve talebin düşmesine neden oldu... Distribütörler zamanında daha uygun fiyat politikaları izleseydi bu sınıfın satışları bu durumda olmazdı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ama fransızlara tuvalet kültürünü biz götürdük ?
    😜



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CyberBot -- 13 Şubat 2015; 11:45:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    gelmesini isteyenler bu amcaya mail atsın aybar@renault.com.tr


    kendisi renault genel müdürü.
  • KOMBO KRALI kullanıcısına yanıt
    Sağolsunlar Renault Türkiye olarak araçtan soğuttular beni...
    Kendilerine hayatta başarılar diliyorum buradan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Scenic'i bile kaldırmışlar sitelerinden. Kajdar mıdır ajdar mıdır nedir onu layık görecekler herhalde millete .
  • bu sınıftaki hangi araç aman aman satmışki espace de gelsin,ülkede daha sw araçlar yaygınlaşmamış varsa yoksa doblo,kango,partner,caddy

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeytinbey Z kullanıcısına yanıt
    s max'in en boşunun ingiltere fiyatı 24 bin pound, 90 bin TL, üstüne %45 ötv koy eder 130 bin tl, burada 92 bine satılıyor, alhambra desen keza öyle,

    kısaca adamlar avrupa fiyatından %30 indirimli satıyor, bir allahın kulu almıyor.

    Bu arada otomotiv sektöründe egzotikler- porsche hariç en karlı firmanın bürüt satış karlılığı %9, sektör ortalaması % 4-5

    bu arabanın en boşunun fransa fiyatı 35 bin euro yani 96 bin TL, üstüne %45 ötv koy oldu sana 140 bin tl. 100 bine satılsa alan olur muı?

    kısaca bu arabalar bizim nitelik değil gösteriş peşinde koşan tüketicimiz için çok çok fazla nitelikli "minibüs"ler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    s max'in en boşunun ingiltere fiyatı 24 bin pound, 90 bin TL, üstüne %45 ötv koy eder 130 bin tl, burada 92 bine satılıyor, alhambra desen keza öyle,

    kısaca adamlar avrupa fiyatından %30 indirimli satıyor, bir allahın kulu almıyor.

    Bu arada otomotiv sektöründe egzotikler- porsche hariç en karlı firmanın bürüt satış karlılığı %9, sektör ortalaması % 4-5

    bu arabanın en boşunun fransa fiyatı 35 bin euro yani 96 bin TL, üstüne %45 ötv koy oldu sana 140 bin tl. 100 bine satılsa alan olur muı?

    kısaca bu arabalar bizim nitelik değil gösteriş peşinde koşan tüketicimiz için çok çok fazla nitelikli "minibüs"ler.





    İngiltere fiyatları da vergisi içinde hesaplanmıştır muhtemelen... Vergisiz fiyatları bulup karşılaştırma yapmak lazım...




  • Gelmiyor diye kızıyorsunuzda şu araba gelse 1 kişi almaz aranızdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • basit olayı çok uzatıyorsunuz bence
    Türk tüketicisi bilgisiz durum bu , araştırma zaten sıfırın altın da

    bakın babam ile son yaşadığım diyalog
    babam da 2005 model kangoo var , bizim şirketin de Alteayı satıyoruz
    km dışında hiç bir sıkıntısı yok her şeyi ben yaptırmışım biliyorum

    babama diyorum ki baba kangoo yu bize ver lazım gümrüğe giderken falan
    üstüne 3-5 de ben koyarım alteayı sana vereyim adam gibi arabaya bin
    yok ben istemem diyor
    diyorum baba senin araba da 1 hava yastığı var bun da 8 tane var
    bana verdiği cevap aynen şu ;

    bana hava Lastiği lazım değil.

    ne espace sı kardeşim ne anlatıyorsunuz siz :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    s max'in en boşunun ingiltere fiyatı 24 bin pound, 90 bin TL, üstüne %45 ötv koy eder 130 bin tl, burada 92 bine satılıyor, alhambra desen keza öyle,

    kısaca adamlar avrupa fiyatından %30 indirimli satıyor, bir allahın kulu almıyor.

    Bu arada otomotiv sektöründe egzotikler- porsche hariç en karlı firmanın bürüt satış karlılığı %9, sektör ortalaması % 4-5

    bu arabanın en boşunun fransa fiyatı 35 bin euro yani 96 bin TL, üstüne %45 ötv koy oldu sana 140 bin tl. 100 bine satılsa alan olur muı?

    kısaca bu arabalar bizim nitelik değil gösteriş peşinde koşan tüketicimiz için çok çok fazla nitelikli "minibüs"ler.





    ingiltere fiyatları*3,5 şu andaki fiyatlarımız oluyor hocam aşağı yukarı.

    yani fiyatı normal.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.