Şimdi Ara

Yeni Egea Test Sürüşü ve Fotoğraflar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
3.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Linea da egea da B segmentidir.
  • Rapid ve toledonun bagajı egeadan daha geniş.Sınıfında en geniş falan denmiş ama değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık Enes
    Bugün ilk defa aracı gördüm.Parketmiş dışardan inceledim.Multijetti.İçini inceleme şansım olmadı.
    Kısaca fikrim dış görünüşe bakarak fiyatın belli bir zaman sonra linea seviyesine düşeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    Linea da egea da B segmentidir.

    Nokta. Kaliteli diye bir üst segmente çıkılmıyor.

    Audi A1 de daciaya göre D sınıfı o zaman.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    Rapid ve toledonun bagajı egeadan daha geniş.Sınıfında en geniş falan denmiş ama değil.

    özür diliyorum incelemeye ekledim. Uyarınız için teşekkür ederim :)

    icemy. abi ben teşekkür ederim okuduğun için. Sen de test ettikten sonra mutlaka bekliyorum yorumlarını :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    Elektrikli bel destek ayarına koltuk Isıtma yazan bir araç inceleme !

    yanlış bir anlaşılma olmuş, aracı aldığımda her hangi bir satış danışmanı yanımda olmadı. Aracı teslim ederken gerekli bilgilendirme de yapılmadı. Kusura bakmayın.
  • İnceleme için teşekkürler Enes,

    Dediğin gibi C sınıfı bir otomobil değil, başta belirtilmesi gerekilen faktör budur bence. Forumda Linea için de aynı söylemler yıllardır yapılıyordu. Bu modele karşı ciddi bir ilgi var ama ben bunun Linea kadar çok satacağını düşünmüyorum. Alıcı kitlesi ağırlıklı olarak kurumsal araç kiralama firmaları olacaktır zaten, biniciye gidecek olan bir otomobil olduğunu düşünmüyorum. Linea'nın mevcut fiyatlarına indirim yapıp bunu Linea fiyatlarına konumlandırsalar daha mantıklı olurdu. Piyasada ucuz otomobil kalmadı evet ama halkın genel fikri Fiat'a o kadar para verilmeyeceği tarafında, haksız da sayılmazlar.
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Otomatik şanzıman, hb ve sw kasaların gelişi ile ilgili herhangi bir bilgi var mı ? Bayiye sordun mu haberleri var mı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine segmentine alınmış bazı arkadaşlar, yahu illa Egea C segmentidir demiyoruz ki, eğer Egea C ise o zaman 301/C-Elysee de C'dir diyoruz. Ee o zaman da C'lik ayağa düşmüşse Egea C olsa ne yazar, B olsa ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weycell1905

    Otomatik şanzıman, hb ve sw kasaların gelişi ile ilgili herhangi bir bilgi var mı ? Bayiye sordun mu haberleri var mı acaba ?

    2016 yılı içerinde hb ve sw kasa satışa sunulacak. Bu kasalarla birlikte 1.4 turbo motor gelecek.

    Ayrıca tct çift kavrama şanzıman ile 2016 yılında dizel otomatik de gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Linea clio c elyse 301 bunlarin hepsi b sinifi dir ama tanimlarken B2 denir. Egea B3 yada C0 (sıfır) olarak gorebiliriz. Opel astra ve ford focusun segmentini bi soyleyin hocam bana. Sonrada nekadar ezişip büzüştugunuzu arka koltukda , önde oturanlari diz kapagini belinde hissettiginden vs.. Segmenti kim sallar gözunuzu sevim gidin de b segmenti yeni cazz görün bi ondan sonra bu konusa saplantilara girelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Testini pek samimi bulmadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: S.A.M.C.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    quote:

    Orijinalden alıntı: S.A.M.C.R.O

    "Diğer husus ise aracı testimde symbol ve c-elyse/301 ile kıyaslamak oldu ancak egea bunlardan her ne kadar kaliteli olsa da test sürüşü boyunca şunu gördüm ki kesinlikle bir c segmenti olamaz."

    Sonrasını okumadım.

    Otomobil Bilgin devamını anlamaya yetmez zaten

    Emre test aracı en üst paket yani lounge. Alınabilecek en büyük ekran orada gördüğün. Özellikle navigasyonda adresi yazarken ciddi anlamda zorlanıyorsun.

    En azından düzgünce bir yorum yapmanızı beklerdim.
    Yazık.

    Ortada bir emek var. Siz nasıl davranırsanız öyle karşılık alırsınız.

    Emeğe saygı "C" düşüncenize hayır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Testini pek samimi bulmadım.

    Samimi olmayan noktalar nedir? Bahsedin düzelteyim. Egeanın baz donanımı 43-44 seviyesinde olsa kendi aracımla Takara girer alırım. Fiat markasını severim ama sanki insanlar Egeayı fazla büyütüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tartışmak yersiz, önümüzdeki beş yılda dağlarda taşlarda bu arabayı göreceğiz. Linea da da zamanında aynı kavga yokmuydu vardı, yok B+ yok C ne oldu, TOFAŞ filolara bir pompaladı lineayı dağlar taşlar linea oldu.
  • B'si C'si farketmez, bu araç 50 bin lira etmez
  • Egea bir kere b sınıfı bir araç bunu üretcisi söylüyor,bu arada bende test ettim 1996 dan beri sadece kendime ayit 11 araçım 6 değişik marka arabam oldu bir çok değişik markaların bir sürü aracını kullanmama rağmen bir test yapıp burada karşılaştırma yaparım ançak 5 yıl garatili üretilmiş bu aracı bende test ettim,mjet2 teknolojili motor bir tdi yada bir renultun 1,5 motorundan daha sessiz olduğuna kalıbımı basarım,ayrica tomtomun üretmiş olduğu multimedia dokunmatiğinin hassaslığı yeni mondeo dakiyle aynı ,17 jant yakışıyor lakin bana sert geldi türkiye yolları 45 yanağa gelmez,plastik kalite arıyorsan bir hondaya bin yada kiaya bakalım onları beyenecekmisiniz,direksiyon tepkisi kaç km de hangi yolda ölçtünüz 17 jantta bu kadar vasat tepki varsa direksiyonda 16 olanlar yandı o zaman desenize ,önüne gelen test edip yorum yapması kafa karışıklığına sebeb oluyor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalite hedefiniz yukarılara doğruysa bu aracı kesinlikle almazsınız. ama orta alta göz koyan, doğan şahinci bir neslin mantık olarak devamıysanız egea sizin için biçilmiş kaftan.
  • Bu araç taksi segmenti. Demedi demeyin bir kaç ay sonra taksi olmaya başlar 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Konsoldaki ekran biraz büyük olmuş.

    Tam tamına 3 inç falan sanırım.

    Kelebek etkisi, çok güzel yere konmuş gibi duruyor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.