< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İlk fotoşokum, nasıl? ![]() |
|
_____________________________
Asla kendisi gibi olmaya cesaret edemeyecekleri bir adamın ölüsüne, ömür boyu ve her gün tekrar tekrar yenilenler, "yaşayan ölüler"
"...biz O’nun gövdesine tapan bir putperest değil, ölmez eserine ve mânasına bağlı bir şuuruz. O, kendi vücuduyla beraber kaybolacak fani bir milletin değil, kendi manasıyla beraber yaşayacak ebedi bir milletin yaratıcısıdır.” ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
herkes doğasının gereğini yapar.
|
|
Kasanın uzunluğunu büyütüp taşıma kapasitesini artırdıktan sonra tek kabin veya çift kabin olayını opsiyonel hale getirirse Renault markası Toros sonrası Logan MCV ile yapamadığını bu kez başarır. 500 kilogram yük kapasitesi çok az kalmış. Sıradan bir sedan aile otomobili 800 kilogramdan fazlasını taşıyabiliyor. Bazen buna ek 750 kg'lik römork takılıyor. İlk yazdığımı detaylandırayım: Kapasiteyi 1500-2000 kg olarak güncelle, kasanın uzunluğunu en az 25-30 mm uzat, çift kabin opsiyonel seçeneğini ekle ve eline çekirdeğini alıp satışları izle. Tabi fiyatı abartma. Sürümden kazanmayı hedefle. |
| _____________________________ |
|
Çok küçük, 2 kişilik olması da kötü. bence tutmaz. |
|
_____________________________
T-ROC
|
|
işciler için kabinde ayrıca bir kola-fanta gözü yapılırsa tutar bence TR de |
|
_____________________________
|
|