Şimdi Ara

Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey (358. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.988
Cevap
211
Favori
476.062
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 356357358359360
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i.yavuz

    Merhaba arkadaşlar benim cosanın bağlantısı ile ilgili sıkıntım var 1_2 saate bağlantı kopuyor fişini takıp çıkarmam gerekiyor . Modemler ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorum ama bu işlerden anlamadığım dan çözme şansım yok yardımcı olabilecek bir arkadaşımız varmdıır
    Modeminizin arayüzune girip yayin kanalini otomatikten 11 e ayarlayin. modemin arayuzune girmek icin internet tarayicinizin adres bolumune 192.168.xxx gbi bir adres girmeniz ve acilan sayfada modemin kull adi ve sifresini girmelisiniz. modemin altinda genelde yazar. yoksa modeminizin marka/modelini google'da aratip bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    hala bana geri dönüş olmadı ve firmayı aradım çok yoğun çalışıyorlarmış teknik servisleri onay verirse ancak ürünü kargo yapabilirmişim yoksa arızalı olan ürünümü yollayamazmışım ulan kış günü cihazı sökmüşüm arızalı diye yollamak istiyorum ama ürünü teknik servise yollayamıyorum. lanet olsun sakın cosa almayın aldırmayın ne lanet firmaymış muz cumhuriyetince yaşıyoruz sanki salak yerine koyular adamı. gelin fişe takın yeniden deneyelim diyor allah bin türlü belanızı versin sizin.
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    hepsi arıza zaten bu konuda, samsung tv yi servise götürdüm abi bu kullanıcı hatası dedi garantiyi iptal etti eee ben peki nayaptımda kullancı hatası olmuş dedim kem küm sıktı birşeyler...nerdeyse dalıyordumtv sephasında durup duruken bozuldukaç ay tüketici mahkemesiyle uğraştım işimden izin alıp sövmelerden tansiyonum fırlamıştır yeminle
  • Cosa ilk çıktığında "bu sefer Türk firmasından iyi birşey çıktı" diye sevinmiştik.Adamlar iyi başlayıp,hızla kötü olma yolunda ilerliyorlar.Millet üstüne koyar,bunlar altını kazıyorlar.Vallahi pes.
  • pikalos kullanıcısına yanıt
    allah bin türlü belalarını versin yaa tansiyonum çıktı abi yaa yerli malı diyoruz destek verelim diyoruz bunlar yüzünden bin tane bela okudum yaa salak kafam alsana yabancı marka sanane senmi kurtarıcan memleketi ahh kafam ah...




  • renovatio033 kullanıcısına yanıt
    Normalde söylediğinizin tam tersi oluyor. Yani;

    Durma aralığı; kombinizin ayarladığınız sıcaklıktan kaç derece aşağıya kadar durması gerektiğini,

    Calısma aralığı; ayarladıgınız sıcaklıktan kaç derece yukarıya kadar çalışmayı sürdürmesi gerektiğini bildirir.



    Gökhan hocanın hep çalışma sıcaklığını 0.0 yapmaya çalışmasının sebebi de, ayarladığınız sıcaklıkta kombinin durup ortam sıcaklığının fazla dalgalanmadan kombinin kapatılmasıydı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    sende yabancı maraklar bozulmuyor türkiyedeki servisleride şahane sanıyorsan anladığım kadarı ile teknik servis kadrosu yetersiz sayıda yetişemiyor talebe....ama sonuçta bakarsak türkiyede bir nolu satılan ürün ot olarak kullanıcı sayısı cosa 700.000 ev aştığı soylenmiş bazı yerlerde bu az buz bir rakam değil....
    arzuma tost makinemi vermiştim tamire 75 gün sonra alabildim ocak tost makinesiyle yaşadım 75 gün
    burası türkiye diyip sakin ol kablo uçlarını kısa devre yapıp kombini kullan bekle başka çaren yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 23 Ekim 2018; 13:16:39 >




  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Siz yine de bela okumayın...Sakin olun biraz bence sanki cosa kombinizi patlatmış ta kış günü ısınamıyormuş gibi konuşmuşsunuz.

    Kerimcem samsung örneğini vermiş. Elinizde milyonluk siemens termostat olsa da garantisi bittikten 1 ay sonra bozulsa kader kısmet mi diyeceksiniz..

    Cosanın çalışanı değil kullanıcısıyım. Ama O başka sektörden Türk üretici firmalardan birisiyiz.

    Türk firmalarının kaderi budur. Piyasaya girmek için ucuz ürün satmaları gerekir. Ama sıkıntı çıkarsa da tüketiciye pahalı emsalleriyle aynı hizmeti vermek zorundadırlar. Ürünü çalışan tüketici memnundur ucuza aynı hizmeti aldığı için. Çalışmayan da .....

    Siz yine de bela okumayın destek verin. Bir japonya olamayız belki ancak biryerlere gelebilmemiz yine bize bağlı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: css2005

    Normalde söylediğinizin tam tersi oluyor. Yani;

    Durma aralığı; kombinizin ayarladığınız sıcaklıktan kaç derece aşağıya kadar durması gerektiğini,

    Calısma aralığı; ayarladıgınız sıcaklıktan kaç derece yukarıya kadar çalışmayı sürdürmesi gerektiğini bildirir.



    Gökhan hocanın hep çalışma sıcaklığını 0.0 yapmaya çalışmasının sebebi de, ayarladığınız sıcaklıkta kombinin durup ortam sıcaklığının fazla dalgalanmadan kombinin kapatılmasıydı.
    Soyledigim gibi oluyor bende.

    Calisma araligi : 0°

    Durma araliği: 0.1°



    24° ye ayarlarsam, 24.0 da calisiyor, 24.1'de duruyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün aradım geri döneceklerini söylediler



    Kombi ters çalışıyor, uygulama ile ev kodu yapınca klima ve kombi duruyur.. Kapalı konuma getirince ise iki cihazda çalışıyor, ayrıca oda termostatının dokunmatiği de çalışmamaya başladı... Ürünü kullanamıyorum geri dönüşü mü bekleyeceğim şimdi bu soğukta?













    Dokunmatik çalışmıyor..



    https://photos.app.goo.gl/WfhVVuXSKPkv4aoa8

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DiyagnostikMan D kullanıcısına yanıt
    Cosa web sayfasindaydi sanirim.tuslarin kalibrasyonu ile ilgili bir bilgi vardi.soru cevap bolumude olabilir tam emin degilim.ust tusa basiliyirdu sonrasini hatirlayamadim.sayfasina bir bakin tuslarin kalibrasyonunda sikinti olabilir.bazen bendede bendede takiliyor.ama genelde calisiyor.ben de pil ile kullaniyorum.elektrikte hic sikinti olmamisti ama pilde 2kez baglanti koptu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ekran açıkken 3 kere hızlı bir şekilde üst tuşa seri olacak biçimde basın kalibrasyon yapıcaktır bu süre zarfında kesinlikle dokumayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üç kez peş peşe basıp ok işaretini söylüyorsunuz.. Pilli, pilsiz her şekilde denedim ama düzelmedi... Çünkü dokunmatik algılamıyor dahi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiyagnostikMan -- 23 Ekim 2018; 20:47:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olmadı fabrika ayarlarına yeniden dönüp deneyin isterseniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Cosa kombi kitini geçen yıl almıştım. Havaların da soğuması ile tekrardan kullanmaya başladım ancak yazılımının güncellenmesinden dolayı geçen yıl ki Raporlar kısmını bulamadım bir türlü. Tüm günü grafiksel olarak gösteriyordu. Şimdi bakıyorum sadece en düşük ve en yüksek sıcaklık nem bilgilerini veriyor.



    Hangi saatte çalışmaya başlamış, hangi saatte durmuş, ne aralıklarla çalışmış, bağlantı hiç kopmuş mu?



    Bu geçen yılki baktığım kısma nasıl ulaşabilirim? Yoksa o grafik komple kaldırıldı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eagle58 kullanıcısına yanıt
    Eğer android kullanıyorsanız bir önceki sayfada app linki var. Eski programı indirip kurabilirsiniz. Program için güncellemeyi kapatmayı unutmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DiyagnostikMan D kullanıcısına yanıt
    Bendede sol tus calismiyor.tuslar stabil calosmiyor.insanda biraktigi izlenim urun kalitesiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • css2005 C kullanıcısına yanıt
    Iphone kullanıyorum. Anlaşılan yeni programda bu özellik yok, öyle mi?

    Önceki sayfadaki linkten Hanımın android telefonuna kurdum artık. Yalnız güncellemeyi nerden kapatıyoruz? Play Store dan tüm güncellemeleri kapatıyor. Sadece bu uygulamanın güncellenmesini nasıl engelleriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle58 -- 23 Ekim 2018; 22:3:32 >
  • fatihbayindir kullanıcısına yanıt
    Resetleme yapmadan kendi kendine düzeldi.. Ama öncesinde klimam.. Cosa kapalı konumda iken çalıştı ve sonrasında dokunmatik düzeldi uzaktan bir işlem mi yapıldı bilmiyorum...

    Düzeltme.. : Dokunmatik sorunu tekrar nüks etti.. Sanırım cihazım arızalı. Yazılımsal bir durum değil... Değişim veya onarım talep ettim geri dönüş bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiyagnostikMan -- 24 Ekim 2018; 0:45:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eagle58 kullanıcısına yanıt
    Yeni uygulamada yok ancak kontrol.cosa.com.tr adresinden eski uygulama arayüzüne erişim devam ediyor, ben grafik için bunu kullanıyorum, safaride favori ekledim uygulama gibi açıyor.
    Yeni uygulamaya da gelecektir grafik bilgisi daha yeni bir çok şey gelecektir diye düşünüyorum boşuna uygulama arayüzünü değiştirmezlerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 356357358359360
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.