Şimdi Ara

Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey (283. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.988
Cevap
211
Favori
475.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence sistem sadece internete muhtaç kalmamalı. Hem local hem external olmalı. Philips hue kullananlar bilirler. Yani sistem aynı ağ ve internet üzerinden kontrol edilebilsin. Bu da internet arızalarında ve bunun gibi server arızalarında sıkıntısı yaşatmaz. böyle olursa on numara olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdemirbozan57 -- 20 Ocak 2018; 0:41:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosa 7 adreste de son kullanım kodu olan otomatik sistemde çalışmayı saat 18 gibi durdurdu. Devam eden şanslı Kullanıcılar. Siz uyuyun biz....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde cosa MH burada bazı arkadaşlarımız kadar bile, ne anlatabiliyor ne de savunabiliyorlar. Buraya giremeyen kullanıcılar için ulaşılabilir tellerinizi bırakınız ki size ulaşabilsinler.

    HEY MİLLET COSA KENDİ FİRMASINDA ÇEVRİMDIŞI FAKAT BAZILARINDA ÇALIŞIYOR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akşam misafirlikteydim eve gelince konuyu inceledim coşmuş ve hala sunucu sorunu devam ediyor.



    Bir kaç saat önce de yazmıştım bu durum basit bir güncelleme vs. Olamaz. Planlı değil olağan dışı bir durum. Bir kaç ay önce de oldu, geçen sene de yaşadık önceki sene de.



    Ortada mağduriyet var evet ama yazılan tüm mesajları okudum. Galyana gelen arkadaşlarımız öfkesini kontrol edemeyenler olmuş. Arkadaş böyle bir cihazı kullanıyorsan elektriğin de kesilecek, internetinde kopacak, sorun da olacak. Türk malı şöyle böyle diyenler dünya markalarında da bu sunucu sorunları yaşandı yaşanacaktır da. Evet ekran yok müdahale edemiyoruz yada cihaza offline bağlanmalıyız bağlanamıyoruz.



    Devre dışı bırakıp kombiyi kısıkta çalıştırın diye yardım edenleri de afaroz etmişsiniz cosa çalışanı yapmışsınız. Zora ki kimse size kullandırmıyor ki bu cihazı. Ay sonu faturan gelince şöyle iyi geldi böyle iyi ısınıyorum diye havasını atmayı bilenler bir sorun da hemen vay şunu yapalım bunu yapalım moduna girmişler.



    Bende ve benim kontrolümde olan evlere ilk mailin geldiği anda uyarı yaptım sakın ellemeyin hiç bir ayarınızı ve ola ki ev soğursa devre dışı bırakın diye. Ev sıcak ve çalışması gerektiği gibi devam etmekte.



    Evet sorun var olmamalıydı ve maalesef Cosa ekibi bir kere daha sınıfta kaldı. Şuan yapılması gereken yaş 55 te olsa 85 te olsa sorun varsa kombi ünitesinda ki alev butonuna bir iğne sokup ışığın yanmasını görmek ve sonra kombi çalışacak ve derecesini kısıp termostatsız çalışmasını sağlamak hepsi bu.



    Acil çözüm planını uygula ve sonrasında senin kararın ister kullanırsın ister kullanmazsın cihazı. Kullanmazsan ararsın müşteri desteği yaşanılan sorunu ben kabul etmem iade edeceğim dersin olmadı tüketici heyetine bir dilekçeye bakar.



    Üç kıştır kullanıyorum arkadaş, evet olmamalı ama yılda bir iki gün maalesef sunucu sorunu yaşadık. Sebebi ne bilmiyoruz saldırı olabilir herşey olabilir yani.



    Özetle sabır arkadaşlar yandım bittim dondum mahfoldum modundan çıkıp evinize acil planı uygulayın. Öncelik ailenizin konforu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim bu sene Cosa ile 3. senem ve her kış mutlaka buna benzer bir olay oluyor ve 1 gün veya ertesi gün içinde sorunu gideriyorlar ama dediğim gibi mutlaka bu server olayı yaşanıyor ben artık alıştığım için midir veya düzeni bozmamak adına mıdır hiç kurulumu sıfırlamadım böyle bir mail geldiyse çalışma falan yok bildiğiniz geçiştirmeye çalışıyorlar durumu sakın resetlemeyin sadece cihaz üzerindeki düğmeden manuel geçiş yapın veya program ayarlı ise sorun çözülene kadar fişten hiç çekmeyin çünkü bağlantı falan olmasa da üzerinde hep kırmızı da yansa o ayarladığımız programda devam ediyor ola ki fişten çektiniz manuel mod değişikliği yine yapabilirsiniz tabii bu söylediklerim cosayı sıfırlamayanlar için burda cosa desteğin yapmış olduğuben büyük yanlış ki bunu geçen sene kendilerine mail olarakta yazmıştım kullanıcılara kandırma maili değil sorun olduğu ve cosayı sıfırlama yapmamaları gerektiği gibi bir bilgilendirme yapmaları bunu neden yapmaz yada yapamaz yada yapmak istemez bir firma anlamış değilim bu sorun dediğim gibi her kış mutlaka bir kez oluyor inşallah bu sene de bu son olur ve sizlerde bundan sonra bağlantı sorunu olduğunda asla sıfırlama yapmayın çünkü sorun sizden değil serverdan kaynaklı ve aynı yaptığınız program devam edecek veya program yapmamışsanız manuel değiştirin sorun giderilene kadar hepimize konforlu huzurlu sıcacık (inşallah) günler diliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosayi manuel kullanmak istiyorum yalniz hangi renk hangi mod anlayamadim yeşil mavi lacivert vs. Var hangisi hangisi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Musteri hizmetleriyle konustum simdi. En gec yarim saatte sorunun duzelecegini soylediler. Her zman yaptigimiz guncellemede teknik bi sikinti oldu ve bu yuzden problemi bir turlu cozemediler dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • noname0056 kullanıcısına yanıt
    Mor ev

    Sarı uyku

    Mavi dışarı

    Turkuaz gibi kullanıcı

    Diğeri kapalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • noname0056 kullanıcısına yanıt
    Hocam pembe olan ev modunuz açık mavi dışarı modunuz sarı gece modunuz koyu mavi ise kullanıcı modunuz sizin ayarladığınız derecelerde yani onlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah tskler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gökhan Tr iyiki eve döndün yoksa, haklısın donmuştuk. Ne elektrik kesildi ne fişten çektik nede dokunduk. Bu yüzden ilk kez cosa psylaşımınıza yazdım. 18:00den bu yana var olan manuel yanmada kesildi. Bizdeki şiddet ve celal evde olduğumuzdan da sendeki belliki yeni geldiğinden.

    Unutma ki. Firmalar bin mutluluk yanında bir şikayete kendini hem tanımlar hem düzenler hem yontur. Sen dedinde anladıkki bizimki halt etmekmiş. 15 25 55 85 sana sonsuz teşekkürlerini sunar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim anlayamadığım bu güncellemeler neden hep kış dönemine denk geliyor. aynı olay geçen kış da oldu. firma sahibi Cem bey e dahi ulaştım. fakat bir çözüm getiremediler. şahsen ben yeni bir termostat bakmaya başlayacağım.
  • Halen düzelmedi umarım şuan uğraşıyorlardır düzeltmek için.
  • Sanıyorum ki az önce sorun halledildi, umuyorum ki tekrarlanmaz.

    Cosa Oda Termostatı Kombi ve Klima Kiti Hakkında Herşey

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorunu çözdüler. Şuan saat gibi çalışıyor.
  • Bir arıza sayesinde ne kadar Cosa kullanan olduğunu gördük. Baya da çokmuş. Bu gayretlerini iyi zamanlarda kullanım paylaşımlarında da görmek isteriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala calismiyor.

    Hedef sıcaklığın altina düşünce kombiyi ateslemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala kormızı ışık ve en son kalan mod yanıyor.uygulamada da kırmızı wifi ekranı var.

    Siz de dırumlar nasıl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mesaybelf -- 20 Ocak 2018; 9:51:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cosa demek ki en iyi kalitede üretilmiş. Bu kesinti de programdan şaşmadı. Eve gece 12 de girmeme rağmen tıkır tıkır çalışmış.
  • Ben şuan sorunsuz kullaniyorum.
  • 
Sayfa: önceki 281282283284285
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.