Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

<<<

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
16.101
Cevap
181
Favori
1.033.049
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj

    Sanırım ben eksik izah ettim. Zarar etmeme hususunu ortalama olarak belirttim. Yani bir Polo, Fiesta ya da Corsa marka model araçları sıfır alıp birkaç yıl sonra satarken ne kadar zarar ediyorsanız o kadar edersiniz desem daha yerinde olur. Zaten kasko, zorunlu trafik, yıllık vergi, bakım, vs giderleri de dahil ederseniz herhangi bir otomobilden kar etme diye bir durum söz konusu değil. Bunu kabul ediyor ve eksik ifadeyi bu şekilde tamamlıyorum.
    Yazdıklarımın göreceli olduğunu da kabul ediyorum. Nasıl ki araçla ilgili olumsuz ifadeler göreceliyse, olumlu olanlar da göreceli... Tamamen beklentiyle alakalı bir durum...
    |
    |
    barantula kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1675 Mesaj

    Fiyat ve donanim olarak kendi segmentindeki en basarili arac bence. Ne kadar ekmek o kadar kofte. 75 bg dusuk torklu bir araba ne verebilirse clio onu veriyor. Limitleri zorlayinca da yakit olarak geri donusu cebe biraz zarar oluyor. Bu yuzden arac alirken ihtiyaclari iyi belirlemek lazim 1,2 joydan 1,6 dci performansi beklersek hem kendmizi uzeriz hem araci bosuna kotulemis oluruz. Zaten bu yuzden malum sitede bir suru dusuk km'li her marka ve modelden satilik ilani var.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    moondance kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj

    hocam zaten motorunun düşük performansı dışında clio 4 ün hiçbirşeyine bir lafımız yok,olmadı da.. Benim araç 1.2 75 bg touch..Daha önceki yazılarım da, ne ibiza,ne polo,ne corsa nede diğer vs lerin hiçbiri clio 4 ün yanına yaklaşamaz bile.. yine daha önce dediğim gibi, camlardan gelen rüzgar sesi, kapılardan gelen tıkırtı sesi, iç plastik aksamının sert ve kalitesiz oluşu, yok torpido gözünde ışık olmayışı vs vs vs gibi küçük ve olmasa da olur diyebileceğimiz ayrıntılara ben hiç takılmadım,takılanı da takılmaması hususunda yönlendirdim:) piyasasına, alım-satımdaki kolaylığına,bakımının ucuzluğuna ve çok sık sıkıntı çıkarmayışına da ayrıca memnunum..
    Lakin bahsettiğimiz konu sadece 1.2 75 bg denen benzinli motorun performansının kötü olduğu.. bahsettiğiniz virajlı yokuşların uzunluğunu ve dik açısını bilemem ama, sonucta düşük vitesle yüksek devirde çıkmışsınız..Bu bile öyle rahat rahat yokuş çıkmadığını zaten belirtiyor..
    Ben Zonguldaklıyım.. İşlerimin ve akrabalarımın çoğunun Bolu'da olması sebebiyle sık sık oraya gidiyorum..Bilenler bilir.. Zonguldak ve bolu nun bitmek bilmez yokuşlarında bu arac nefessiz kalıyor ve yer yer mecburen 2 inci vitese bile düştüğünüz oluyor.. işte burda o bahsettiğimiz kamyonların ve otobüslerin bana sellektör yapıp benden yol istemeleri, evlat acısı gibi koyuyor ne yalan söylim:)
    tamam yanımdan vızır vızır geçen diğer araçlar daha yüksek hacimli motorlu yada turbolu olabilir ama, bir binek otomobilin ne olursa olsun nefessiz kalıp, kamyonlara geçilmesi biraz can sıkıcı..
    yani insan biryerden sonra " 1.2 motor aga benim araç..olur o kadar,tabiki beni geçerler." diyemiyor,deli oluyor.. Resmen en sağ şeride geçip,camları açıp telefonla konuşuyorumda,ondan yavaş ve dikkatli gidiyorum ayakları yapıyorum:)
    velhasıl başka bir sıkıntısı yok ve hep dediğim gibi, Rabbim bugünümüzden aşağı etmesin,bugünümüze şükür.. Belki çoğu kişinin hayal edip binemediği bir araca biniyoruz..
    kusurum varsa affola.. saygılarımı sunarım..
    |
    |
    moondance kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    CLİO IV 2014 TOUCH 1.2 23750 KM- WHİTE

    Velhasıl uzun sözlere hiç gerek yok.!
    Dil ; hicabından lal olmalı seni anarken..!




  • Yüzbaşı
    970 Mesaj

    Rice ederim, eleştirebilirsiniz tabiki de, para verip almışsınız, bu hakkınız. Sadece bu durumun beklentiyle ilgili olduğunu belirtmek istedim.
    Bu arada açıkçası kapı plastiklerinin malzeme kalitesi, ses sistemi, sert süspansiyonlarla ilgili benim de eleştirilerim var. Bunu Renault memnuniyet anketinde de belirttim.
    Bu arada sizin kullanım şartlarınızda ben de daha performanslı bir araç isterdim. Ancak yılda iki üç kez şehirlerarası kullandığım için, onda da düşük vites-yüksek devir idare ediyorum.
    Hepimiz aracımızı güzel günlerde kullanalım
    |
    |
    67turkey67 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    194 Mesaj
    Mayıs ayında 1.5 dizel 75 beygir bende ikinci el araç aldım 3 defa istanbuldan karabük kastamonu uzun yol yaptım kilima yolculukların yüzde yetmişin de açıktı bir çekiş problemiyle karşılaşmadım öyle aşırı şekilde yol isteyende görmedim konuyu görünce yazmak istedim
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj

    Sizin problem yaşamamanız normal, çünkü aracınız 75 bg ama dizel ve 200 nm tork var, sürüşü de gayet keyiflidir..
    Bizim üzerine konuştuğumuz 1.2 16v 75 bg benzinli araç ve 107 nm gibi oldukça dikkat çekici bir torku var, sizin aracınızla kıyaslanmaz
    |
    |
    tema1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1600 Mesaj

    Düşük hacimli motorlarda yokuşa geldiğinizde deviri 4000 civarlarında tutmaya çalışın. Bende de clio-1 1.4 tek nokta enjeksiyonlu lpg aracımla yokuşlarda zorlanıyorum ama devri yüksek tutup yokuşa oranla gaza basmayı arttırınca bayılmayı minimuma indiriyorum. Buda yakıt tüketimini artırıp biraz kafa şişiriyor ama yapacak bir şey yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    67turkey67 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Clio 1 1998. 1.4 rt
  • Teğmen
    194 Mesaj
    Dogru diyorsunuz demek ki dizelin tork farkından dolayı çekiş problemi yaşamadım çünkü araba çekmiyor diyenlere şaşırıyordum hatta dizel de 75 beygir oldugu halde çogu zaman yokuşlarda yol istiyorum
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj

    1.2 16v'e göre 1.5 dci 75 bg dizelin yokuş performansı kesinlikle daha iyi..
    Ama ilginç olan birşey var ki 1.2 16v 0-100 km hızlanma 14,5 sn iken, 1.5 dci 75 bg'in 14,3 sn..
    Yine 1.2 16v maksimum hız 167 km iken 1.5 dci dizel için 168 km.. Tabi ben dizeli kullanmadım ama kağıt üzerindeki değerler bu şekilde..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moondance -- 28 Eylül 2016; 10:34:45 >
    |
    |
    tema1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    970 Mesaj
    Arkadaşlar Clio 4 yenilenen versiyon için broşür indirip inceledim. Kasada ve iç mekandaki ufak değişiklikler bir yana iki ilginç değişim var.
    Birincisi 0.9 TCe 90 bg benzinli versiyon satıştan çekilmiş. Anlaşılan o ki Türkiye piyasasında bu versiyon tutulmadı.
    İkincisi ise 1.2 TCe 120 bg turbo benzinli versiyon, manuel vites seçeneğiyle birlikte satışa çıkarılmış ki kağıt üzerindeki en iyi performans bu versiyonda..
    Bence Clio 4'ün yol tutuşuna ve duruşuna en çok yakışan motor seçeneği bu..
    _____________________________
  • Çavuş
    42 Mesaj
    Arkadaşlar yakın zamanlarda aranızda servise gideniniz var mı? 30000 bakımını yaptıracağım. Tahmini fiyat olarak ne kadar bakım ücreti öderim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    6005 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    realbrutal



    0.9 motor hiç mantıklı değildi zaten. kafamda dizel clio almak yokken 0.9 versionun performansı yüzünden 1.5 dci almıştım. zaten türkiyede 0.9 motoru kimseye anlatamazlar ne kadar teknolojik iyi bir motor olduğu söylensede 120 bg lik bir motorun yanında 90 bg in esamesi okunmaz
    |
    |
    moondance kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj

    4-5 gün kadar önce kdz.ereğlisi yetkili servisinden 23000 kmdeki aracımın yağ değişimi için 450 TL fiyat aldım.. fren balatalarının da değişmesi gerektiğini söyledim ve garanti kapsamında olup olmadığını sordum, " siz gelin,yardımcı oluruz " dediler :) sanırım adamına göre muamele
    Ama daha öncede bu balata değişimi mevzusunu araştırmıştım, gerçekten de o servisin insiyatifine kalmış birşey olduğunu öğrendim..Yani bazı servis, balataları hiç garantiye sokmazken, bazısı balata ücretinin yarısını,bazısı da %75 ini talep ediyor..
    1 hafta içinde bakım yaptırcam, bakıcaz artık:)
    saygılar..
    |
    |
    mryamanoglu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    CLİO IV 2014 TOUCH 1.2 23750 KM- WHİTE

    Velhasıl uzun sözlere hiç gerek yok.!
    Dil ; hicabından lal olmalı seni anarken..!
  • Teğmen
    117 Mesaj
    1.5 dci joy aracına krom kaplama yaptıran oldu mu? Fiyat nedir? Birde İcon paketen bagaj kapağı kapı altı haric krom kaplama bulunuyor mu?
    _____________________________
  • Yarbay
    3729 Mesaj
    1.2 16v joyların piyasası yok mu, araçlar hep ilanda satılmıyor gibi
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj

    Ben touch aracıma, ön far altı kromu,arka stop lamba altı kromu,krom cam çıtaları ve krom kapı kolları internetten sipariş etmiştim 6-7 ay kadar önce ve 200 lira civarı ödemiştim..
    iyice araştırın.. çünki bir ürün bir sitede 35 liraya satılırken, diğer sitede 55-60 liralara satılıyor..
    icon paketlerde krom kaplamalar orjinal fabrika çıkışında yok diye hatırlıyorum.. opsiyonel olarak veriliyor,yani fiyat farkını ödeyerek..
    Bence kendiniz internetten sipariş ederek daha ucuza mal edebilirsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 67turkey67 -- 28 Eylül 2016; 23:21:37 >
    |
    |
    eski acik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    CLİO IV 2014 TOUCH 1.2 23750 KM- WHİTE

    Velhasıl uzun sözlere hiç gerek yok.!
    Dil ; hicabından lal olmalı seni anarken..!
  • Teğmen
    141 Mesaj

    joy paketler genellikle şirket filoları için üretilip satılıyor..Buda insanlarda alıp-satarken bir tedirginlik meydana getiriyor.. Bir kaç aksesuar ve birkaç donanım dışında icon versiyonla arasında, motor,kaporta,güvenlik,yürüyen veya mekanik aksam gibi hayati ekipmanlar da herhangi bir fark yok..
    Ancak herzaman dediğim gibi ,bütçe yetmiyorsa, joy almak yerine biraz daha bekleyip,para ekleyip icon donanım alınması taraftarıyım..
    Çünki bir kaç aksesuar ve donanım dediklerim arasında, sürüş keyfini kat kat artıran anahtarsız giriş ve çalıştırma,dijital klima,navigasyon,yağmur sensörü,elektirkli ısıtmalı aynalar,far sensörü,park sensörü,eco yakıt modu,çelik jant,16-17 inç lastikler,piano black ve krom iç kaplamalar,hatta en basitinden sayabileceğimiz kol dayama gibi donanımlar mevcut ve bütün bunlar için icon donanım şart..
    joylardan yaşanan en büyük pişmanlığın,bu ekipmanların eksikliğinden kaynaklandığı kanaatindeyim..
    saygılar..
    |
    |
    Skayn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    CLİO IV 2014 TOUCH 1.2 23750 KM- WHİTE

    Velhasıl uzun sözlere hiç gerek yok.!
    Dil ; hicabından lal olmalı seni anarken..!




  • Binbaşı
    1984 Mesaj
    makyajlı versiyon broşüre baktığımda dci edc için 5 vites demiş. grandtour dci edc 6 vites demiş. aynı şekilde 1.2 tce edc için de 6 vites diyor.
    90 bg dci edc ler kaç vites? ben 6 olması lazım diye biliyorum. broşürde mi hata var acaba?
    +
    acaba clio nun 25. yılı için özel seri ya da night&day gibi birşeyler yapar mı önümüzdeki yıl renault? 20. yılda yapmıştı hatırladığım kadarıyla ve donanım olarak falan daha üstündü normallerine göre bu araçlar.
    |
    |
    _____________________________
    This world will soon be annihilated
  • Yarbay
    4273 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 67turkey67

    4-5 gün kadar önce kdz.ereğlisi yetkili servisinden 23000 kmdeki aracımın yağ değişimi için 450 TL fiyat aldım.. fren balatalarının da değişmesi gerektiğini söyledim ve garanti kapsamında olup olmadığını sordum, " siz gelin,yardımcı oluruz " dediler :) sanırım adamına göre muamele
    Ama daha öncede bu balata değişimi mevzusunu araştırmıştım, gerçekten de o servisin insiyatifine kalmış birşey olduğunu öğrendim..Yani bazı servis, balataları hiç garantiye sokmazken, bazısı balata ücretinin yarısını,bazısı da %75 ini talep ediyor..
    1 hafta içinde bakım yaptırcam, bakıcaz artık:)
    saygılar..

    26 binde tam garantisi yeni bitmişti ki aracın ön balataları değiştirdim bende
    fatura bedelinin yarısı tahsil edildi
    bilmem ne özel indirimi bişiler söylediler 160 tl lik 2 balatayı 80 tl ye halletmiş oldum.
    |
    |
    _____________________________
    GS..
    megane sedane 1,2 tce edc..
    panasonic plazma..




  • Binbaşı
    1258 Mesaj
    S-dizayn adlı firmadan ben telefon ile almıştım havale yaparak. Firma güvenilir ürünleri başarılı. Zaten ya omsa line var yada s dizayn piyasadaki kaliteli ürünlerin üreticisi bu ikisi.
    TEmin konusunda yardımcı olabilirim arkadaşlar.
    |
    |
    _____________________________
    VOLVO V40 R- Design REBEL BLUE
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
üniversite
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,984
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.