Şimdi Ara

Yeni Civic Sedan 2017 almak istiyorum yorumlarınız nelerdir ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
0
Favori
6.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    Önceki mesajlarima bakarsan civic e karşı görüşlerimi gorebilirsin. Ama bu konuda sana katılmıyorum. Araç gayette iyi gidiyor. 0-100 değeri cvt şanzıman ile 10.5-11 arası. Standart bir c sınıfı aracın değeri de aşağı yukarı bu. Bu araba gitmiyor diyorsanız 2.0 e90 var galiba sizde. Ya da 1.5 1.7 dizel arabanız var ve torku yuksek olduğu için gittiğini zannediyorsunuz. 100-200 kmh arası civic ile didismeyin üzülürsünüz. Dizel 100 120 ye kadar gider sonrasında atmosferik alır gider. Fd6 manuel ile golf dizel manuel roll videolarını izleyin, manuel fb7 ler 1.4 tsi jetta ile yürüyor. Bu arabanın gitmediği tek yer rampa buna tamamen katılıyorum 180 le girdiğiniz bir rampayi dip gaz yapsaniz bile 165 civarı bir hızla bitiriyorsunuz.

    Nasıl iyi gidiyor allah aşkına.. 11.6 fabrika verisi var LPG li otomatik versiyonun.. İki defa test ettim.. Aniden gazı kökleyince tepki bile vermiyor..



    Eski kasaya göre 100 kilo ağır.. Ama motor, tork aynı..



    Bu araba dolu ve klima açık halde yerinden kıpırdamaz.. Asla sollamaya çıkılmaz..



    Aç youtube da otopark sitesinin testi var.. Açıkça gitmiyor diyor adamlar.. Onların demesine de gerek yok gerçi.. Gitmiyor işte.

    BU MESAJA ATTİGİM CEVAP NEDEN SİLİNDİ???



    TEKRAR YAZIYORUM ZORUNA GİDEN ADMİN ADAMSA CEVAP VERSİN.



    İyi sallamışsın ; yok sollamaya çıkılmaz , yok yerinden kımıldamaz . Bağcılar'dan Edirne'ye gittim. 5 kişi yetişkin, bagaj full ve klima açıktı . Atmosferik motorun karakteri gereği devirli kullandım ve 205 kmh ı gördüm, sollamalarda tek şeritli yollarda hiç tedirgin olmadım, düz yolda bastikca gidiyor, sadece yokuşta 165 kmh i geçmiyor ort o hızlarda gidiyor ve bu performanslı sürüş ile 25 krş yaktım, yakıtı keşan daki girişte olan bp den 2.78 den aldım .

    Şimdi sana soruyorum yeni kasanın 0-100 testleri internette var ve yaklaşık 11 sn. Şimdi bana ortala bir c sınıfı aracın 0-100 değerini soyle. Sonra 0-200 sonra 100-200. Hatta 60-140 . Bakalım civic gidiyor mu gitmiyor mu? Dizelin torku sizi yanıltıyor. Fd6 manuel ile golf 1.6 manuel roll lerini izle. Fd6 manüel ile 1.4 tsi lik vw lerin roll lerini izle . Fd6 ile kapıdan 1.6 cdti astra nın uzun yol maceralarını izle ve şu civic gitmiyor muhabbetinden kurtul. Kaç sn de çıksın abi 7 sn de mi çıkmasını bekliyorsun ? 1.6 turbo c180 bile 9 sn anca 100kmh â ulaşıyor. Bu arabada turbo yok ve 11 sn de ulaşıyor ki cvt nin ilk gaz tepkisinde ki gecikmesi var. Ayrıca 1.6 manüel fb7 nin 0-100 değeri 9.9 sn. 1.4 122 lik jetta lar bile 9 sn zor 100 e ulaşıyor ayrıca 140 tan sonra hepsi eşşek gibi gitmiyor. Sen o ilk kalkistaki torka aldanıp atmosferik gitmiyor diyorsun. Araba sürmeyi bilmiyorsun ya da bu motor dan cok şey bekliyorsun.

    Yani sanki sen civic kullanıyorsun. 1 senedir kullanıyorum ben bu arabayı, ne zaman yüklü iken gitmem demiş ? 6-7 kişi binip bagajı full doldurup hatta yanımıza bile eşya alıp gittiğimiz günleri bilirim. Öğrenci idim o zamanlar. O durumlar da bile gitmem demedi. Bu araba beni hiç üzmedi ve beklentilerimi hep karşıladı. Şu direksiyon soyulması yüzünden arabamdan soğudum ama senin bu yalanlarına cevapsız kalamam. Bu arabanın gitmediği tek yer yokuştur o da 165 in üstüne çıkmıyor. Gerisini zırvalamışsın .

    gençsin herhalde kardeş, çok ateşli yazıyorsun da sonuç değişmez..



    Bin senenin atmosferik motoru.. Yok şöyle yok böyle diye örnekler verme.. Amerikayı yeniden keşfetmiyoruz.. 20 senedir aynı motor..

    Ha bi de araba kullanmayı da bilmiyor muşum onu da senden öğrendim sağol, ilk fırsatta gelirim yanına, öğretirsin..



    Bu araba için "hah şimdi gitmeye başladı galiba" dediğinde devir saati kesinlikle 5 binin üstüdür..



    Onun altı yok..



    5 bin, 6 bin devirlerde sürerim, o zaman gidiyor diyorsan, buyur sür.



    Yokuşta 165 i geçmiyormuş.. O nasıl bi yokuşmuş 165 le gidilebilen..



    Bak kardeşim değil honda, istersen bisikletle çık, eğer kesintisiz gidebildiğin bi yokuş varsa, zaten gider..



    Sorun şu ki virajlı bir rampada ya da önüne engel çıkıp, gaz kesmek zorunda kaldığın bir rampada atmosferik arabanın, bıraktığı aynı hıza gelmesi asırlar sürer, kanser eder..



    165 le gidilen rampa zaten rampa değildir.. Bi de algı yapıyor, 165 miş.. Hadi bi gaz kes bakayım, o 165 e kaç ayda tekrar geliyorsun..



    Ben burda hiçbir araçla, motorla, dizelle falan karşılaştırmadım arabayı..



    Sadece olanı söyledim..



    152 torklu, atmosferik motora bi de LPG çakarsan, üste bir de cvt varsa, bir de eski kasasına göre ağırlaşmışsa.. Geçmiş olsun..



    6 bin devirleri beklersin "gidiyor" diyebilmek için..

    Vurmuş gol olmuş Jeneriklik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek


    quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    1.3 linea nereye geçiyor civic i ? Abi oturduğunuz yerden sallayıp durmayın. Kardeşimde şirket arabası olarak vardı, nereye geçiyor o 1.3 linea. Su dizelin torkuna güvenip civic ile didismeyin üzülürsünüz. Ben çok fazla 1.5 dci megane, 1.6 tdi golf üzdüm, hatta tdi tiguan . Torku yuksek arabayı gidiyor sanıyorsunuz.

    Linea yı boşverin. benim punto ile aynı 0-100 değerine sahip. hoş 0-100 önemli değil de ara hızlanmalarda cvt atmosferik lpg li bir civic i çok güzel üzerim. her zamanda denemeye hazırım

    Civic fb7 mle Ankara Çevre yolunda bekliyorum, mesajları kutuma alayım

    Vutututututu,keçinin olmadığı yerde koyuna abdurrahman çelebi derlermiş.sizinkisi de o hesap.

    Belli başlı üyeler var, Civic leri yok, geliyor buraya civic düşmanlığı yapıyor. Arkadaş tamam düşüncenizi söylediniz, konu belli 2017 civic almak istiyorum demiş adam tamam. Buradan hala Civic e atıp tutuyorsunuz. Sizin yaptığınız inatçılık ben anlamıyorum. Her Honda, Civic konusu altında bitiyorsunuz, hep aynı kişiler. Ya tamam anladık, belli başlı bişeyler var onlara takmışsınız her yerde yazıyorsunuz. Ben neden önceden bindiğim astra, kısa süreli tanıma imkanı bulduğum corolla ve kardeşimin sahibi olduğu ve kullandığım insignia forumlarında at koşturmuyorum? Onların eksileri artıları yok mu var. Ee neden inatla yazmıyorum. Çünkü adamın sorusuna odaklanıyorum takıntı gibi gidip diğer üyelerin dedikleriyle kafamı bozmuyorum. Adam seviyorsa malını bir bildiği var evet. Ama sizler belli başlı Civic düşmanları, burada civic sevenleri beğenip kullananları küçük düşürme gayreti içinde bulunuyorsunuz. Ooo millette bakıyor birisi civic e laf çakmış, birisine laf takmış hemen artıyı basayım çocukluk yapmayın vutututuuu diye burada kimse gelip civic vtec cart curt yapmıyor. Doğruları konuşuyor. Az ötede oynayın lütfen, ben olanları söylüyorum gördüğüm bildiğim bu. Fanatiklik yapmıyorum ama siz kendinizin dediği şeyleri demediğimiz için fanatik diyorsunuz. 2017 göçüyor Hatchback kasa al diyoruz. Konfor derdin yoksa ikinci el alırım diyorsan Fb7 bir önceki kasayı al diyoruz. Daha ne diyelim. Benim performans derdim yok. Arabanın dilinden iyi anlıyorum. Hele yüksek devirde gelen o motor sesi var ya çıldırtır civic düşmanlarını.. Türk F16 sı gibi düşmana korku dosta güven verir

    ''Türk F16 sı gibi düşmana korku dosta güven verir.'' Sonra C sütununu görünce her ikisini de gülmekten öldürür. :D
    2 kez civic almaya niyetlendik ilki 5 6 yıl kadar önceydi nasip olmadı almadık. İkincisi de bu naylon kasa. :) Abi gülermisin ağlarmısın. İyi ki nasip olmamış.
    Hala almak istiyorum gibi yazılar okuyunca şaşırıyorum. Ver 100bini bagaj kapağı sağa sola oynayan, belli bir hızı geçince kaputu deniz gibi dalgalanan, göçükleri söylemeye bile gerek yok zaten. Motor olayına girmeye gerek varmı bilmiyorum? Hiç tarzım değil ama datça alırım daha iyi bea




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    Önceki mesajlarima bakarsan civic e karşı görüşlerimi gorebilirsin. Ama bu konuda sana katılmıyorum. Araç gayette iyi gidiyor. 0-100 değeri cvt şanzıman ile 10.5-11 arası. Standart bir c sınıfı aracın değeri de aşağı yukarı bu. Bu araba gitmiyor diyorsanız 2.0 e90 var galiba sizde. Ya da 1.5 1.7 dizel arabanız var ve torku yuksek olduğu için gittiğini zannediyorsunuz. 100-200 kmh arası civic ile didismeyin üzülürsünüz. Dizel 100 120 ye kadar gider sonrasında atmosferik alır gider. Fd6 manuel ile golf dizel manuel roll videolarını izleyin, manuel fb7 ler 1.4 tsi jetta ile yürüyor. Bu arabanın gitmediği tek yer rampa buna tamamen katılıyorum 180 le girdiğiniz bir rampayi dip gaz yapsaniz bile 165 civarı bir hızla bitiriyorsunuz.

    Nasıl iyi gidiyor allah aşkına.. 11.6 fabrika verisi var LPG li otomatik versiyonun.. İki defa test ettim.. Aniden gazı kökleyince tepki bile vermiyor..



    Eski kasaya göre 100 kilo ağır.. Ama motor, tork aynı..



    Bu araba dolu ve klima açık halde yerinden kıpırdamaz.. Asla sollamaya çıkılmaz..



    Aç youtube da otopark sitesinin testi var.. Açıkça gitmiyor diyor adamlar.. Onların demesine de gerek yok gerçi.. Gitmiyor işte.

    BU MESAJA ATTİGİM CEVAP NEDEN SİLİNDİ???



    TEKRAR YAZIYORUM ZORUNA GİDEN ADMİN ADAMSA CEVAP VERSİN.



    İyi sallamışsın ; yok sollamaya çıkılmaz , yok yerinden kımıldamaz . Bağcılar'dan Edirne'ye gittim. 5 kişi yetişkin, bagaj full ve klima açıktı . Atmosferik motorun karakteri gereği devirli kullandım ve 205 kmh ı gördüm, sollamalarda tek şeritli yollarda hiç tedirgin olmadım, düz yolda bastikca gidiyor, sadece yokuşta 165 kmh i geçmiyor ort o hızlarda gidiyor ve bu performanslı sürüş ile 25 krş yaktım, yakıtı keşan daki girişte olan bp den 2.78 den aldım .

    Şimdi sana soruyorum yeni kasanın 0-100 testleri internette var ve yaklaşık 11 sn. Şimdi bana ortala bir c sınıfı aracın 0-100 değerini soyle. Sonra 0-200 sonra 100-200. Hatta 60-140 . Bakalım civic gidiyor mu gitmiyor mu? Dizelin torku sizi yanıltıyor. Fd6 manuel ile golf 1.6 manuel roll lerini izle. Fd6 manüel ile 1.4 tsi lik vw lerin roll lerini izle . Fd6 ile kapıdan 1.6 cdti astra nın uzun yol maceralarını izle ve şu civic gitmiyor muhabbetinden kurtul. Kaç sn de çıksın abi 7 sn de mi çıkmasını bekliyorsun ? 1.6 turbo c180 bile 9 sn anca 100kmh â ulaşıyor. Bu arabada turbo yok ve 11 sn de ulaşıyor ki cvt nin ilk gaz tepkisinde ki gecikmesi var. Ayrıca 1.6 manüel fb7 nin 0-100 değeri 9.9 sn. 1.4 122 lik jetta lar bile 9 sn zor 100 e ulaşıyor ayrıca 140 tan sonra hepsi eşşek gibi gitmiyor. Sen o ilk kalkistaki torka aldanıp atmosferik gitmiyor diyorsun. Araba sürmeyi bilmiyorsun ya da bu motor dan cok şey bekliyorsun.

    Yani sanki sen civic kullanıyorsun. 1 senedir kullanıyorum ben bu arabayı, ne zaman yüklü iken gitmem demiş ? 6-7 kişi binip bagajı full doldurup hatta yanımıza bile eşya alıp gittiğimiz günleri bilirim. Öğrenci idim o zamanlar. O durumlar da bile gitmem demedi. Bu araba beni hiç üzmedi ve beklentilerimi hep karşıladı. Şu direksiyon soyulması yüzünden arabamdan soğudum ama senin bu yalanlarına cevapsız kalamam. Bu arabanın gitmediği tek yer yokuştur o da 165 in üstüne çıkmıyor. Gerisini zırvalamışsın .

    gençsin herhalde kardeş, çok ateşli yazıyorsun da sonuç değişmez..



    Bin senenin atmosferik motoru.. Yok şöyle yok böyle diye örnekler verme.. Amerikayı yeniden keşfetmiyoruz.. 20 senedir aynı motor..

    Ha bi de araba kullanmayı da bilmiyor muşum onu da senden öğrendim sağol, ilk fırsatta gelirim yanına, öğretirsin..



    Bu araba için "hah şimdi gitmeye başladı galiba" dediğinde devir saati kesinlikle 5 binin üstüdür..



    Onun altı yok..



    5 bin, 6 bin devirlerde sürerim, o zaman gidiyor diyorsan, buyur sür.



    Yokuşta 165 i geçmiyormuş.. O nasıl bi yokuşmuş 165 le gidilebilen..



    Bak kardeşim değil honda, istersen bisikletle çık, eğer kesintisiz gidebildiğin bi yokuş varsa, zaten gider..



    Sorun şu ki virajlı bir rampada ya da önüne engel çıkıp, gaz kesmek zorunda kaldığın bir rampada atmosferik arabanın, bıraktığı aynı hıza gelmesi asırlar sürer, kanser eder..



    165 le gidilen rampa zaten rampa değildir.. Bi de algı yapıyor, 165 miş.. Hadi bi gaz kes bakayım, o 165 e kaç ayda tekrar geliyorsun..



    Ben burda hiçbir araçla, motorla, dizelle falan karşılaştırmadım arabayı..



    Sadece olanı söyledim..



    152 torklu, atmosferik motora bi de LPG çakarsan, üste bir de cvt varsa, bir de eski kasasına göre ağırlaşmışsa.. Geçmiş olsun..



    6 bin devirleri beklersin "gidiyor" diyebilmek için..

    Gençlik ateşi ne alaka şimdi? Sen bana söylediklerimde yalan var mı yok mu onu söyle? Bilgi ile gençliğin alakası ne ?



    Ben sana araba sürmeyi bilmiyorsun demedim. Neden mağdur edebiyatı yapıyorsun ? Ben sana orda koşullu bi cümle öne sürdüm.



    Benim yazdigimi farklı cümle ile yazıp sanki halkıymışsın gibi hava verme, adı üstünde atmosferik motor devirli kullanmazsan gitmez ki ben de devirli kullandığımı söyledim. Olan birseyi söylerek ne amaçlıyorsun? Evet araba 5bin çeviri geçmeden yürümüyor? Ben aksini mi iddaa ettim ?



    Dediklerimi neden sağa sola çekiyorsun ? Yokuşun eğimini mi yazayım ? Edirneye giderken hızım 180-190 dı ve yokuşa geldiğimde hızım 165 e düştü ve ben de vites düşürüp 3. Viteste aynı hızla devam ettim. Bunda yalan olan ve ya saçma olan ne ? Performans istemesem 5. Viteste 80 le de çıkarım. Performans istersem 3. Viteste 160 la çıkarım. Bunda saçma olan ne ?



    İsterse 100 yıllık motor olsun sen verimine bakacaksın, ben bu performanslı sürüş ile 25 krş yaktım ortalama ben motor dan istediğimi alıyorum, daha performanslı c sınıfı bir araba istesem hem cebimden daha fazla çıkacak hem yakıtı fazla olacak. Motordan beklentim belli ve beni tatmin ediyor ayrıca yakıtına göre gayet iyi. Şimdi sana soruyorum bu neden senin zoruna gitti? Sen de civic yoksa sanane arabanın motor yılından ?



    Yokuşta yavaşlayıp tekrar hızlanma uzun sürer demissin. Diğer cümlemde karşılaştırma yapmıyorum demissin. E bu kadar mantık hatası fazla değil mi? Simdi sana soruyorum yokuşta yavaşlayıp sonra aynı hızına geri gelin herhangi bir c sınıfı aracın süresi ile karşılaştırmadan sana bunun cevabını nasıl vereyim ? Yani beklentin ne onu soylesöyle bari. Yani neye göre yıllar sürüyor bu arabanın yokuşta hızlanması ? Ben diyorum ki yavaşlasam ve tekrar hızlanmak istesem vites düşürüp devir yükseltip hızlanabiliyorum. Bu süre beni tatmin ediyor.ediyor peki senin beklentin ne ? Mesela 1.6 atmosferik motordan ne bekliyorsun onu söyle.



    152 tork+lpg+eski kasaya göre 100 kg ağır diyorsun. E tamamen sallamasyon ve tahmine dayalı bir yorum çünkü; yeni kasası eski kasasına göre daha iyi gidiyor. İnsan bi açar bakar teknik özelliklere de öyle sallar.



    PES!

    Bak kardeş, başka bi boyuta geçmişsin artık, benim de ne zamanım var ne de sabrım var her cümleni tek tek düzeltmeye..



    Çünkü yazdıklarını yazmadım, yazamadıklarını yazdım diyorsun..



    Uğraşamıycam şimdi "bak öbür mesajında bunu yazmıştın şimdi böyle diyorsun" diye..



    Bana "ya araba sürmeyi bilmiyorsun ya bu motordan çok şey bekliyorsun" demiştin..



    İkisi de itham.. Şimdi de "yok ben öyle söylemedim, koşullu cümle yazdım" diyorsun..



    Bi defa koşullu cümle ona denmez.. Sonra, motordan çok şey beklenmemesi gerektiğini anlatıyorum zaten bütün yazdıklarımda.. Karşı çıkan sensin..



    5bin devri geçmeden bu araba yürümez diyorum, sen de kabul etmişsin sonunda..



    O zaman tamam.. Şehir içinde şehir dışında 5-6 bin devirlerde "20 senelik verimli" motorunla sana iyi sürüşler..



    Bi de Jan janlı laflar ediyor.. "isterse motor 100 senelik olsun önemli değil verimine bak" mış..



    Aha verimi: 152 tork. 12 saniye hızlanma.. 10 litre benzin..



    Ha bi de fb7 de 9.9 saniye 0-100 hızlanma var diyorsun.. Bunda da neredeyse 12 saniye ama bu daha iyi gidiyor diyorsun..



    Ben de tamam diyorum..



    Bu arada yokuşta hız kaybedince vites düşürür tekrar eski hızıma gelirim tespiti de süperdi.. Gerçekten kimsenin aklına gelmez bu..



    Ama işte yeni motorlarda buna gerek kalmıyor, derdimiz bu zaten..



    Siz bizim gibi "honda türk tüketicisine layık arabalar yap" diyenlere laf yetiştirmeye harcayacağınız enerjinizi honda'ya "yokuşta vitesle boğuşmak istemiyorum" şeklinde yansıtsanız.. Belki bu muhabbetlere hiç gerek kalmayacak..



    Dediğim gibi sıkıldım çok.. Cevap yazarsan yaz ama benden bu kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Göçük konusunu göz ardı ediyorsanız araba çok güzel. Ama sıfır bir arabada da öyle bir sorun olursa insan gerçekten üzülür.




  • Şu ülkede, böyle insanları görünce hala nasıl “zengin” olamadık karankara düşünüyorum :)



    Durdugu yerde kaportası göçen arabayi bile bile almak ? Tıp literatüründeki karşılığı biraz karışik. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arabaya 100 bn tl vereceksın alıcaksın göcükden haberın var belkı senın arabanda ya olucak yada olmıyacak olursa hiç canın sıkılmıcak bunu merak eedıorum da
  • Salladımı nereden çıkardın? Bence sen sallıyorsun,arabadan anladınızı sanmıyorum,atmosferik bir arac turbolu bir aracı geçemez... Hele hele 1.6 TDI yazmışsın ya çok güldüm.. 1.3 dizele gelemeyen 1.6 dizelimi geçiyor... Kardeşim marka tutma.. eğriye eğri doğruya doğru yazın,sitenin bir anlamı kalmıyor ozaman..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oduncu06 O kullanıcısına yanıt
    Dostum kalkışta geçemez fakat ileri hızlarda kesinlikle geçer, defalarca denendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllarca atmosferik AT arabalar kullanık(1.2/1.4/1.6, biliyoruz yani!)

    1.6 BlueHDI EAT6 ve 1.5T ZF8 aldıktan sonra anladım ki, atmosferik AT/cvt Civic NB gitsin kumda oynasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondacilarla vag cilar ölümüne yarışır olmuş. Kudurun, catlayin vs diyen var yaw.

    Kimisi sol şeridi kimseye bırakmıyormuş, kimisi ölümüne devir çeviriyorum, tiplere bak.

    Bir de hayatında kullanmadığı motora b.k atıp kendi psikolojilerini rahatlatıyorlar. Ne hikmetse 3 liradan aldıkları LPG de hep 8 10 litre yakiyorlar, sanki sarfiyat sabitleme var arabada, 5000 bin devirden aşağı inen yok ama yine de 25 kuruş yakıyor.

    Bir de 5000 üstü devirde deli gibi bağıran motor sesine kapılıp F1 mod açanlar var. Vututu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her zaman soylerim, gamzeleri olmasin cok super araba. Umarim yeni jenerasyonlarinda halletmislerdir bu sorunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArslanF

    1.3 linea 0-100= 13.8 sn.

    1.6 fb7 otomatik civic:12.2 sn

    1.6 fb7 manüel civic:9.9



    Aynen line geçiyor civic i. Aynen atmosferik motor turbo motoru geçemez aynen.

    Boşver arslan uyma şunlara. Ne anlatsan inanmazlar, yüksek tork olunca araçlarını uçuyor kaçıyor sanıyorlar
    Ekleme: Arslan 1.6 yüksek torklu araçları belki geçer otomatik civic i ondan yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 14 Ocak 2018; 13:46:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda efe deyim. Şu makinayı Allah herkese nasip etsin inş. Show room da 4 tane yeni civic var kırmızı executive in sol yanında hafifçe çok dikkatli bakılarak görülen bir göçük var onun dışında sorun yok


    Fiyatı 260bin tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 23 Ocak 2018; 9:49:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Güya yeni üretim araçlarda göçük yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah herkese 260.000₺ vererek göçüklü Honda almayı nasip etsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Güya yeni üretim araçlarda göçük yok...

    Ya hocam var işte şimdi foto çekmeye çalışsam başıma toplanır herkes nisanda kaza yapmıştım hasarı Efe Honda onardı sonradan baktım düzgün yapmamış çamurluk ve tampon birbirine kenetlenmemiş onu getirdim. Servis müdürü buraya darbe almış ondan böyle olmuş demeye getirdi, dedim imkanı yok hem başından beri böyleydi dedim bir daha bakalım dediler Şu Efe Honda ya Allah bir daha beni düşürmesin adamı yalancı çıkarıyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • showrumdaki ve fabrikadaki araçlara da köpük sıkacaklar merak etmeyin. bizimkilerde yeni üretimlerde sorun yokmuş diyecek yaldır yaldır alacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Allah herkese 260.000₺ vererek göçüklü Honda almayı nasip etsin...

    Yav Kragen buradan da kendine pay çıkardın yine değil mi dikkat ettiysen executive dedim type r demedim. Lafı nerenden anlıyorsun? Bak biz dörte dört deriz tamam mı geçmişte bana fanatik deyip duruyordun? Sen kafayı bozmuşsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 23 Ocak 2018; 10:22:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım Birgün deneme şansın olur ... Hiç atmosferik kullanmasam tamam.. hondayi kullanmasam tamam..

    Kardeş Multijet zaten kalkarken yavaş kalkar ve 1700 devirlerde fişekler resmen.. ve 3. Vitesten sonra açılır.. 1.3 95 HP her halükarda senin 1.6 125 HP lik aracına verir.. ve sen hondayi satar Linea alırsın 🤣🤣🤣🤣

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oduncu06

    Umarım Birgün deneme şansın olur ... Hiç atmosferik kullanmasam tamam.. hondayi kullanmasam tamam..

    Kardeş Multijet zaten kalkarken yavaş kalkar ve 1700 devirlerde fişekler resmen.. ve 3. Vitesten sonra açılır.. 1.3 95 HP her halükarda senin 1.6 125 HP lik aracına verir.. ve sen hondayi satar Linea alırsın 🤣🤣🤣🤣

    Ahahha kalkışta belki burun farkıyla gider ama sonu hüsran senin aracın...

    Civic uzarda uzaaarrrr bişey gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.