Şimdi Ara

Yeni Civic Satışlarda 2.sırada. (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
1
Favori
8.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alembizim kullanıcısına yanıt
    Millet dizeli yasaklar,honda civic'e dizel motor gelir
  • siz hala milletin alım gücü yok diye saçmalayın.bence fiyatlar gayet normal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetinOztok

    Hocam o teknoloji 13-14 sene once vardi Golflerde diyorsunuz, peki simdi nerelerde onlar? Belli ki, omru kisa onlarin, yeni teknolojiyi cikartiyorlar, tamam da ama ne kadar saglam? Dizel herkes istiyor, zaten pazarda uretmeyen bikac tane marka var, bulunabilir.
    Ama dizel cok riskli bir yakit, cevreye ciddi bir zarar verdigini herkes anladi artik, bunlar da Emisyon skandallarina nedeni oldu. Honda bu konuda cok dikkat ediyorlar, sorunsuz teknolojiye gibi, o yuzden atmosferik motor hala var.
    Civic C segment araci oldugu icin satislari daha fazladir, dizel motoru boyle sorunlarla cikmamasi icin gelistirmek icin biraz zaman almasi normaldir, seneye dizel motor geliyor bu arada. Ve bu sadece Turkiye icin degil,Avrupaile ayni zamanda gelecek. Bir Hindistanda oldugunu okudum, CRVnin 2.0 dizel motoru takmislar, fiyati da ona gore yuksek, teknik ozellikleri de daha performansli, burda bu aracin C segmente girmesi imkansiz.
    Daha cok secenek sunun vs soylenmesi kolay, Son OTV lerde bitirmisler bu imkanlari, ve bu sadece Honda icin gecerli degil, tum markalar icin. Fiyatlari yukseldikce talep dusuyor, arzi da dusurmek zorunda kaliyorlar ureticiler.
    Kimse ovmuyor burda sizden de bunu kimse beklemiyor, mantikli bakarsak boyle dusuncelere variyoruz sadece. Ve insanlarin aradigi sadece performans(hiz) degildir. Ve son sozum 6 yil motor garantiyi kimse bozulacak yada dokulecek araca vermiyor hocam.
    Iyi gunler dilerim, Honda'ya tebrikler

    Bak kardeşim sana şöyle örnek vereiym nerde şimdi onlar diyorsun ya meganelar, astra h kasalar, golf 5ler cirit atıyor sokaklarda. Bundan iki önceki aracım 2004 model golf 5'ti, ben 3. sahibiydim, aracı 44binde aldım, üstleik forumda o hiç beğenilmeyen sözde kötü fsi motorluydu. Teknik verileri bugün hondanın 100bin liraya sattığı arabayla hemen hemen aynıydı ki buna rağmen şehir içi tüketimi daha azdı. 4 sene memnun kullandım gayet güzel karla sattım geçen sene, alan sahibi hala çok memnun kullanıyor. Yani nerde o dediğiniz araçlar gayet sokakta var. Araç 2004 olmasına rağmen, içi, döşemeler,, plastikleri taş gibiydi, koltuk süngerleri bile deforme olmamıştı ve bir tane trim sesi bulunmuyordu, buyur burdan yak.

    Tamam şimdi o teknoloji 2004 araçta olunca ses çıkarmıyorsun da yıl olmuş 2017 bütün markalar turbo motora geçmiş, turbo motorlu araç sahibi olunca bir daha atmosferik motorlu araç sürmem diyorsun. Daha iyi performansı daha az yakarak bol torkla veriyor sana. Motor çok rahat çekiyor, bastımı gidiyor, basmadınmı az yakıyor. Bahsettiğimiz araç geçen sene 53bine satılan 1.33 corolla ya da 60binlere satılan 1.6 motorlu 2016 astra olsa tamam adamlar uygun fiyata araba veriyor, motor da atmosfeirk olsun denir ama 90-100 bin vereceksem ben bunu kabul etmem.

    Dize o kadar da kirli değil, işini kitabına göre yapan firmaların dizel motor emisyonlarına bakın benzinliye göre çok az bir ekstra kirlilik yaptıklarını görürsünüz. Hondanın sorunsuzluğua o kadar kafayı taktığını düşünmüyorum, her mal sorun çıkarır. Bozulmasın diye elektrikli, motorlu olan herşeyi çıkarıp manuel ayarlı yapsın honda o zaman. Hayır sanki her turbo motorlu aracın 100binde motoru bitiyormuş gibi bir algı yaratılmaya çalışılıyor. Böyle birşey yok. Bugün adam gibi üretilen her araç normal tüketiciye yetecek sağlamlıkta. Fazlası fantazi, çok çok az insan bir aracı alıp 20 sene aynı araçla devam ediyor genelde 5-6 senede yeniliyoruz.

    Ben ötv konusuna da katılmıyorum. İmkan çeşitlilik sunmakla ötvnin bir alakası yok. Spor araç yapıp sadece otm vermek, renge göre keyfine göre iç mekan rengi seçtirmek hondada var. Önceki kasada da deri döşeme executivede vardı sadece, diğer donanımlara opsiyonla bile alamıyordunuz. Niye? Ben belki deri koltuğu çok seviyorum ve ağzına kadar dolu araç dğeil reta donanım ama deir koltuklu almak istiyorum, niye bana opsiyon sunmuyor? Civic hatch yaptı dizel. Harika motor, güzel tasarım(göreceli) ingiltere üretim herşey mis ama otm şanzıman koymadı. Niye koymuyorsun? Ne oldu kimse almadı o kasayı unutuldu gitti. Milletin dilinde tüy bitti kaç senedir, "yahu şu hatcbackteki dizel motoru sedana da koysanıza" diye, honda salladı mı potansiyel müşteriyi? Hayır. Daha say say bitmez bir sürü hataları var hondanın.
  • Civicin stop lambalarını iğrenç bulan bi ben miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogisan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Yanlış düşünüyorsun.



    Arabaya ödenen para bir kere ödeniyor. Ama yakıt sarfiyatı sen bindiğin sürece hep var. Arabaya 100 bin tl veren bir insan için yakıt sorun değildir mantığı saçma ve yanlış bir mantıktır. Tek Turbo motoru var diye boş bir araba almak ya da sırf dizel diye yine boş bir araba almakta saçmalıktır.



    Bugün Civic için konuşuyorum. 1.6 Elegance Otomatik 91 Bin TL ye alınıyor fabrika çıkışlı LPG li.



    Elektrikli katlanır aynadan tut, sunroof a kadar , ön park sensöründen tut , otomatik klimaya kadar adam donanım sunuyor.



    Şimdi bana 90.000 tl ye otomatik c sınıfı sedan , sunroof olan , katlanır ayna olan, çift bölgeli kliması, ısıtmalı koltuğu olan c sınıfı bir araba bul bakalım bana.



    Megane Sedanda bunların çoğu üst pakette bile opsiyon. Jetta keza öyle.



    Herşey motor değil ama o paraya o donanımda araç yok.



    Gidipte turbo motor almam donanımdan kısıp. Ki halkta böyle düşünüyor.

    Hayır sen yanlış düşünüyorsun.

    Kardeş, kaç tane araba sürdün sen? Bir aracın en ama en önemli kısmı önce motoru, sonra da şanzımanıdır. Dünyalar kadar donanımı olsun bu ikili tırtsa o araçta tırttır. Önce motor iyi olacak. Sonra şanzıman iyi olacak. Sonra donanım, kalite, tasarım falan gelir.

    Ne zamandan beri donanım motordan daha önemli oldu?

    "tek turbo motoru var diye boş arabaya para vermek" ne demek. Oradaki turbo motor senin istediğin bütün donanımlardan daha önemli, seni yolda donanım götürmüyor motor götürüyor.

    Halk öyle falan düşünmüyor. Sen öyle düşünüyorsun. Halkın derdi az paraya çok köfte yemek. Ama bunu yaparken kmde kuruşu az görünsün diye 100bine araba alıp kendilerini kaybeden de çok işte.



    İyide güzel kardeşim aracın motorunda ne var onu anlamadım.

    ben yollarda görüyorum civicleri vızır vızır gidiyorlar.

    Sanki le mans yarışına katılacağız. Adam motoru üretmiş mi üretmiş arabasına takmış

    garantisi var hem de ekonomik daha ne olacak. Yok turboymuş vırtmış zırtmış banane

    Halk öyle düşünmüyor diyorsun ya yanılıyorsun

    evli barklı çocuklu devlet memuru bi adamım yani bildiğin halkım ve diyorum ki "yanılıyorsun".


    Bu arada ben otomobil tutkunu bir adamım çoğunuzun altı bezli iken formula 1 takip ederdim.
    bende isterim bi mustangim olsun yeri göğü inleterek araba kullanayım ama öyle olmuyor işte
    İşe yetişeyim çocuğun okuluna yetişeyim diye her gün 70 km yol yapıyorum ben.

    Millet aç aç






    Motorunda ne olduğunu yazdım, okursanız anlarsınız. Eski teknoloji diyoruz, eski teknoloji VERİMSİZ

    Arkadaş senin 14 sene önce sürdüğün arabanın aynısı performası daha çok yakıt tüketerek veriyor diyorum, hala nesi varmış diyorsunuz.

    Kimse yarışa katılalım demiyor, insan gibi çeksin, bastımı gitsin istiyor. Atmosferik devri bitti artık. Yok çeksin diye vites düşür, yok 3bin devir altı sürme, aman torku kazanmak için vitesi doğru ayarla, rampada düşük vitesle çık, turboda böyle şeyler yok. Basıyorsun koltuğa yapıştırıyor düz yolda da rampadada. Yüklü yüksüz fark etmiyor. Bu da sürüş zevki veriyor. Araba yük kamyonu mu odun gibi tatsız tatsız sürelim, yarışmayalım ama 100bin veriyorsak da biraz tatmin etsin.

    Bu kadar para verip de yeni motorlu araçlar yandan vızır vızır geçtiğinde, siz rampada hıııııınn diye aracı bağırtarak çıkarken o zaman pişman olursunuz bu zamanda bu arabaya bu parayı neden verdim diye.

    Evli barklı olmakla alakası yok, kimisi arabaya eşek gözüyle bakar, size 96 corolla verseler onunla da mutlu olursunuz oh sağlam araba ama diye. Ben verdiğim paranın karşılığına bakarım. Para kolay kazanılmıyor arkadaş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 21 Mart 2017; 18:20:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Millet dizeli yasaklar,honda civic'e dizel motor gelir

    Dizeliden kzananlar kazandı zaten.Yıllardır var.1.3 multijete kadar satılıyor.Ülkemizdeki akaryakıt fiyatları belli.Arabistandaki gibi benzin ucuzda biz mi dizel araba alıyoruz.Özellikle yılda 20 bin km sınırı var.Yada benzinli bile olsa tüp taktırma peşindeyiz.Ama 88 bin arabaya verip tüp taktırmak...Yazdım zaten 60/65 bine alıp tüp taktıranı anlarım.

    Dizel gelse eminolun ellerindeki tüplü civicleri satıp koşarak alırlar.Bunu honda yaptı bu çevremi kirletmiyor derler (!)

    Bu kadar marka fanatikligine gerek yok.Corollanın/astranın/megane sedan vs 60/65 bin bandında satıldıgı yerde yine atmosferik motorla 88 bine civic mi olur?
  • murat8361 kullanıcısına yanıt
    Rüzgar sesi önde yok, lastik/motor sesi önde çok az, arkada ise davlumbazlardan geliyor, bir de arka c sütunu çok rüzgar sesi yapıyor nedense. Yani önde oturana herşey güzel ama arka izolasyon anlamında iyi değil, onu da çok ferah iç mekanı güzel diz bacak mesefesiyle affettiriyor. Ama hala alman araçları seviyesinde izolasyonu olmadığını belirteyim.
  • 2016 01-02 golf satış rakamı 2.287
    2016 01-02 civic satış rakamı 914


    Tek başına Mart 2016 ise
    2016 mart golf satış rakamı 2.077
    2016 mart civic satış rakamı 1.054
  • lpg uyumu yüzünden. yoksa o motora kimse katlanmaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluance'den sonra Megane satar tipi iyileşti donanım zenginleşti EDC ve motor seçenekleri var.Olması gereken buydu zaten Megane bu segmentin en değerlilerinden Corolla,Civic,Megane iyi kapışacaklar rakipleri yok Jetta,Focus eskidi Astra K oldu sedanı değişmedi Octavia ve Elentra pek tutmuyor zaten.
  • Civic de
    Sunroff var
    Apple car var
    Geri görüş kamerası var
    Tam bağımsız arka süspansiyon var
    Arka koltukla 3 kişilik rahat alan var..
    Ve Bunlar obsiyon değil

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Tüplü araba hastası millete bu yakışır

    Keşke ülkendeki insanlar kendi ülkesini gondiklemeye değilde kalkındırmaya uğraşsa. Tüplü araç sevdalısı olmayan amerıkanların en çok tercıh ettiği marka Honda - Toyota onlarada yakışıyormu sence ?? Bırakın atmosferikmişte tüplüymüşte laflarını ezmek için bahane arayacağınıza dönün bi ülkenize bakın neden bu araç tercih ediliyor neden insanlar benzınle gezmek varken benzın kadar motora sağlıklı olmayan tüpü taktırmaya gidiyor diyin ozaman anlarsınız neden lpg nın benzine mazota tercih edildiğini. Aksini idda edemiyorsanda bi zahmet satsın bu araba.

    Kalitesine laf atanın zaten objektif baktığını hiçbir şekilde düşünmem atmosunada rs inede bindim dibine kadar test ettim. Ses yalıtımından fren kalitesine trim seslerinden plastik yumuşaklığına herşeyde iyileştirme yapılmış. Tasarım olarak iç-dış hertürlü beğeniyorum zamanla göze güzel gelmeye başlar bu başarıyı elde etmesinde kalitesel olarak hiçbir mani yok parasının hakkıdır dahada fazla satması gerekir diye düşünüyorum. Tek eksiği ZF şanzıman onuda koysalardı kimse tutamazdı bu aracı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Tüplü araba hastası millete bu yakışır

    Keşke ülkendeki insanlar kendi ülkesini gondiklemeye değilde kalkındırmaya uğraşsa. Tüplü araç sevdalısı olmayan amerıkanların en çok tercıh ettiği marka Honda - Toyota onlarada yakışıyormu sence ?? Bırakın atmosferikmişte tüplüymüşte laflarını ezmek için bahane arayacağınıza dönün bi ülkenize bakın neden bu araç tercih ediliyor neden insanlar benzınle gezmek varken benzın kadar motora sağlıklı olmayan tüpü taktırmaya gidiyor diyin ozaman anlarsınız neden lpg nın benzine mazota tercih edildiğini. Aksini idda edemiyorsanda bi zahmet satsın bu araba.

    Kalitesine laf atanın zaten objektif baktığını hiçbir şekilde düşünmem atmosunada rs inede bindim dibine kadar test ettim. Ses yalıtımından fren kalitesine trim seslerinden plastik yumuşaklığına herşeyde iyileştirme yapılmış. Tasarım olarak iç-dış hertürlü beğeniyorum zamanla göze güzel gelmeye başlar bu başarıyı elde etmesinde kalitesel olarak hiçbir mani yok parasının hakkıdır dahada fazla satması gerekir diye düşünüyorum. Tek eksiği ZF şanzıman onuda koysalardı kimse tutamazdı bu aracı.

    Nickinde honda olan biri çok objektiftir zaten

    Ülkeyi kalkındırmak benim işim değil.Oy verdiğin adamlara söyle
  • Civic satışlarının çoğu bireysel. Geçen gün otoparkta gördüm, komşum satın almış, mavi rengi oldukça güzel duruyordu. C sınıfı sedan modeller arasında şu ara benim de beğenimi kazanan tek tük modellerden biri oldu.

    Golf'ün satışları genel anlamda iyi ama eskiye oranla düşüş var. 2012 yılında tanıtılmış bir model olduğu için artık yüzü eskisi, alan aldı, zaten fiyatları da eskisi gibi uygun değil. Satışlarının çoğunu filolar tarafından sağlanıyor, eskisi gibi biniciye giden bir araba olmaktan çıktı. Zaten C sınıfı otomobilleri satın alabilmeniz için Türkiye'de ortalama gelirinin üstünde olanız lazım. Son gelen zamlardan sonra sıfır araba almanın hiçbir mantıklı yanı kalmadı. Kendinize ait şirketiniz ya da engelli indirimi almak gibi bir imkanınız yoksa ikinci elden başka çare yok.
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Bu lpg li yeni civic tahmini şehir içi ne yakar?
  • Nirvana333 kullanıcısına yanıt
    Bende varım.Yandan görünen o muhteşem tasarım arkadan görünüşle facia oluyor.Ön taraf ledlilerde güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni Astra HB 1.6 Dizel 136 HP AT6 Enjoy 98.500
    Yeni Civic Sedan Elegance ECO 125 PS & 1.6L Otomatik Vites Benzin / LPG 91.900 TL

    Astra veya dizel hayranı değilim. Rastgele seçtim. Ekonomi ve otomatik vites seçeneği sadece 6-7 bin lira farkla, civic' i performans ve yol tutuş bakımından 2' ye katlayacak bir araçla da sağlanabiliyor. Sundukları özellik bakımından da denk sayılırlar. Yıllarca golf, tek tip tasarımıyla eleştirildi ancak honda, bu tek tip motoruyla zerre eleştirilmiyor.

    Ve o lpg fabrika üretimi değil. Fabrika montajlı. Dışarıda 2 bin liraya takılabilecek lpg sistemini 5 bin liraya satıyorlar. Bu milletle dalga geçmektir. Ekonomi, güvenlik, performans astra' nın üstteki modelinde ancak, civic de bu yönleriyle öne çıkarılıyor. Bu motor yeter kardeşim, ralli mi yapacaz deniliyor. Sonra 1.2 turbo benzinli motorlar "fındık" diye küçümseniyor. Ben kim ne anlatmaya çalışıyor anlamadım.

    Üretim bandından çoktan kaldırılması gereken bir motor, 100 bin liraya lpg ve sorunsuzluk kandırmacasıyla bu fiyata satılabiliyor. Sorunsuz motor deniliyor ancak sorunlu motor olarak herhangi bir markanın motorları da örnek gösterilemiyor. Sene 2017 ve kronik sorunlu motor yok artık. Öyle bir motor çoktandır yok. O devirler kapandı.

    Motor arabanın her şeyidir, şanzıman sistemi arabanın bel kemiğidir. Ve görüyorum ki civic' in bu fiyatı savunulurken sunroof ve ısıtmalı koltuk anlatılıyor. Bunun golf' ün tok kapı sesinden ne farkı kalıyor? Bir arabayı araba yapan en temel noktalar en basitinden çöpten ibaret. Motor ve şanzıman. Ancak biz, sunroof var diye bu fiyatı savunuyoruz. Akıl almıyor. Git Hindistan' da sat kardeşim bunu diye honda bayileri protesto edilecekken, koşa koşa bu motor şanzıman kombinasyonunu alıyoruz. Milletçe ne ekonomiden ne de arabadan anlamıyoruz. Ben atmosferik motor kullanıyorum. 2.0 altı atmosferik cehennemin dibine diyebiliyorum. Bundan tad alan, pek fazla araba görmemiştir.

    3 kişi varken, en hafif yokuşta 3. vitese düşüp motor bağırtmanın keyfini hala alamadım. 11 saniyede 100 km hıza çıkmanın keyfini hala alamadım. 4 bin devirde 130km hızla gitmenin keyfini hala alamadım. Motordan sorun da yaşamadım ancak, 120 bin km' dir turbo benzinli arabasını eşşek gibi kullanan arkadaşım da sorun yaşamadı. 30 sene önceki muhabbetler bunlar.
  • Megane sedanı tebrik ediyorum iyi satmış.Geri kalanı malesef megane dan kötü araçlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir fd6 kullanıcısı olarak yeni kasa Civic'in( bu arada kodu nedir bunun?) efsane fd6'nın yerini alabilecek bir model olduğunu düşünüyorum. Eksikleri mutlaka var, fiyatı da yüksek ama alternatiflerine bakınca en alınası araç olarak bu görünüyor. O sebeple normal değerlendirmede (filo satışlarını hesaba katmazsak) ilk sırada olması çok normal.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLacKeLDiaBLo

    Eski bir fd6 kullanıcısı olarak yeni kasa Civic'in( bu arada kodu nedir bunun?) efsane fd6'nın yerini alabilecek bir model olduğunu düşünüyorum. Eksikleri mutlaka var, fiyatı da yüksek ama alternatiflerine bakınca en alınası araç olarak bu görünüyor. O sebeple normal değerlendirmede (filo satışlarını hesaba katmazsak) ilk sırada olması çok normal.

    Fc5 hocam.

    Görüşünüze kesinlikle katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.