Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
17
Favori
110.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askerlikforum

    C5 shine donanimi ile a sedan ve a3 baz modellerin donanimlarini karsilastirmani oneririm.
    Suv - sedan tercih farki ise ayri boyutu
    Bence bir araç eğer SUV ise o araç suya,dağa,taşa,tepeye aklınıza gelebilecek her yere girip çıkabilmeli tıpkı kendi segmentindeki XV gibi.Bence C5 aircross yerden yüksek bir araba,SUV değil.Onun haricinde binmedim,sürmedim yorum yapamam diğer konularda.
    Tabi donanım,yürütme maaliyeti vs. gibi konularda premium markalardan çok daha makul olabilir fakat 250 bin tl'yi araca verebilen biri,senede 1-2 bin fazla servis,1-2 bin fazla kasko parasınıda zorlanmadan verebilir kanımca.Zevkler,renkler.Beğenip alınmış bizede hayırlı olsun demek düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araca BMW 5 kasadan sonra gecicem.premium hissi konusunda dediğiniz araçlar belki ustun olabilir.donanim konusunda bilgim yok araştırmadım.ancak önceden 2 kişiydik.şimdi 3 kişiyiz:) çoluk çocuk olunca en rahatı bu dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes A serisinde yol sesinden sağır oluyordum! Hangi konuda üstünmüş C5A’dan?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texasboy77

    Mercedes A serisinde yol sesinden sağır oluyordum! Hangi konuda üstünmüş C5A’dan?
    Ben herhangi bir konuda üstün denedim zaten Ayrıca yeni a serisini kullandınız mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni A serisinden bahsediyordum zaten, niyetlenmiştim bayağı, test ettim, bir yol sesinin fazlalığı bir de direksiyondan vites değiştirme olayını yadırgadım. Küçük araba düşünen tercih edebilir daha makul fiyatlar oluşursa. Bir de ben AMG test etmiştim, param ona yetmiyordu, alt modelinde de eksik çok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texasboy77

    Yeni A serisinden bahsediyordum zaten, niyetlenmiştim bayağı, test ettim, bir yol sesinin fazlalığı bir de direksiyondan vites değiştirme olayını yadırgadım. Küçük araba düşünen tercih edebilir daha makul fiyatlar oluşursa. Bir de ben AMG test etmiştim, param ona yetmiyordu, alt modelinde de eksik çok.
    C segmenti araba a serisi öyle düşünün.Neyle kıyasladınız bilmiyorum tabikide.Birde amg jant boyutundan kaynaklı daha fazla gürültü alıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben beyaz rengi pek yakıştıramıyorum suvlara. Fakat c5 e en iyi beyaz gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyut olarak ölçmedim ama A serisi bence C serisinden ziyade B gibi duruyor, hatta hanım sürdüğünde arkada otururken hiç rahat edememiştim. Malum markayı görünce insan farklı beklentilere giriyor ama kullanınca sıradan bir arabaya dönüşüyor. Aslında Mercedes’in en boş modelinde bile diğerlerinin en dolusunda olmayan özellikler var ancak fiyat olarak oraları hakettiğini düşünmüyorum, ayrıca servis vb. ücretlerin fazlalığı da cabası. Ses yalıtımı hususunda C5A’yı E serisi kadar başarılı bulduğumu belirtmek isterim, benzinli kullanıyorum! Tipi/tasarımı beğenilmeyebilir, konsolu zevksiz kalitesiz denebilir bunlara itirazım olmaz ama sürüşü oldukça keyifli, sizin de almayacak olsanız bile en azından bir deneme sürüşü yapmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Bence bir araç eğer SUV ise o araç suya,dağa,taşa,tepeye aklınıza gelebilecek her yere girip çıkabilmeli tıpkı kendi segmentindeki XV gibi.Bence C5 aircross yerden yüksek bir araba,SUV değil.Onun haricinde binmedim,sürmedim yorum yapamam diğer konularda.
    Tabi donanım,yürütme maaliyeti vs. gibi konularda premium markalardan çok daha makul olabilir fakat 250 bin tl'yi araca verebilen biri,senede 1-2 bin fazla servis,1-2 bin fazla kasko parasınıda zorlanmadan verebilir kanımca.Zevkler,renkler.Beğenip alınmış bizede hayırlı olsun demek düşer.

    Alıntıları Göster
    SUV kavramı ile Arazi aracı kavramı karıştırılıyor aslında.

    SUV terimi pazarlama stratejisi ile ortaya çıkmış bir sınıf. Tatlı su jeep i diyebiliriz aslında.

    Sport Utility Vehicle ya da SUV (Türkçe: spor amaçlı taşıt)

    Sizin örnek verdiğiniz ve Ocak 2015 den beridir kullandığım ve hala kullanımımda olan Subaru XV de SUV, yine 15 gün kadar önce aldığım ve zevkle bindiğim Citroen C5 Aircross da SUV. Her ikisi de arazi aracı yada amiyane tabirle jeep değil aslında.

    Bu arada Jeep markası bu sınıfa adını veren marka olarak 2. dünya savaşı ile bu sınıfı yaratan markadır. Bu sınıfı yaratan marka olarak da tüm dünyada halk dilinde sınıfa adını vermiştir.

    Şu anda piyasada satılan ve artık gene sınıf adına dönüşen SUV kavramına giren sadece bir elin parmakları kadar gerçek arazi aracı bulunmakta. Hadi 2 elin olsun. Çoğu önden çekişli gidip, tutunma kaybı yaşayınca arka tekerleklere güç aktaran kısmi 4x4 lerin hiç biriside gerçekte arazi aracı değil.

    Gerçek bir suv yada daha doğru tabirle jeep (arazi aracı) nedir derseniz. Kilitlenebilir mekanik orta ve arka difransiyele sahip olan ve düşük dişli oranlı şanzımanı bulunan araçlara gerçek anlamda jeep denir.

    Gerçek jep ararsaniz da.

    Mitsubishi PAJERO yada Toyota LANDCRUISER e bakmalısınız. Yada Landrover DEFENDER!

    Ha şu bir gerçek, görsel anlamda yan yana park ettiğinizde Subaru XV C5A ya göre daha çok hatcback görünümü versede ve daha binek araç görüntüsüne sahip olsa da, sürekli 4x4 olan yapısı ile kesinlikle piyasadaki diğer bütün suvcuklardan daha çok SUV karakterine sahiptir. ( Nissan QQ, X-Trail - Hyundai Kona, Tucson - Honda HRV, CRV - Renault Captur, Kadjar vs. vs.)

    O konuda zaten diğer saydığım gerçek suvlar dışında bir de lüks görüntüleri ve elektronik destek sistemleri ile SUV taklidi yapan aslında özellikle o paralar verildikten sonra araziye sokulmaya kıyılamayacak; sokarsanız da çok çabuk kırılacak Mercedes ML , GL , GLC (bu arada G serisini bu modellerin dışında tutuyorum) yada Audi Q5 , Q7 yada Bmw X5, X7 gibi araçları da bütçe ve yetenek olarak dışarıda tutuyorum.

    Siz, "Ben en azından SUV dediğiniz zaman 4x4 olmasını beklerim!" derseniz simetrik 4x4 sistemi ile ve sürekli 4x4 yapısı ile SUBARU XV ve FORESTER in yeri pazarda tartışılmaz.

    Ama dediğim gibi bütüne bakmak lazım. Pazarın %90 ı C5A ile aynı özellikleri taşırken ve bu sınıfta C segmenti olarak tek gerçek ve sürekli dört çeker olan XV yi örnek verirken C5A ya sadece yerden yüksek demek kavram kargaşası olan sınıfta sizinde kavram kargaşası yaşayarak yorum yapmanızdan ibaret olur. İlk fırsatta unutmazsam yan yana size XV ve C5A nın resmini buraya koyarım.

    Artı kullanırken ki oturuş pozisyonu ve yüksek görüş açısı ile de C5A , XV den daha fazla suv hissettiriyor.
    Yol tutuştan bahsetmeyeceğim. O konuda Subaru nun referansları belirlediğini herkes bilir zaten.

    Bu arada 250 bini veren yılda 4 - 5 bin fazla verir lafı da kişisel görüşünüz olmakla birlikte bence, forumdaki diğer arkadaşlar da katılır mı bilmiyorum ama çok da mantıklı bir yaklaşım değil. Ben örneğin bir aracı alırken dikkat ettiğim ilk 2 konu. Yakıt tüketimi ve işletim maliyetleri dir. Kimse parayı ağaçtan toplamıyor.

    250 bin tl'yi araca verebilen biri,senede 1-2 bin fazla servis,1-2 bin fazla kasko parasını da zorlanmadan verebilir ifadesi oldukça yanlış bir ifade. Siz insanların o 250 bini ne şartlarda yada kaç yılda biriktirdiğini bilemezsiniz. Zaten 150 bin TL olan araba ÖTV ile 250 bine alınıyor. Bir de 2 bin ordan 2 bin ordan 4 bin TL fazla ödesinler demek; aman diyim hükümetten birileri bu yazdığınızı görürse Neden olmasın? diye oraya da bir vergi yada harç koyu verirler herkese sebep olursunuz. Böyle bir mantık yok!


    Velhasıl konunun özü her marka güzel hiç birisi mükemmel değil. Beğeniler ve eğilimler tercihleri belirliyor. Her iki aracı da kullanan birisi olarak XV nin yol tutuşu mükemmel olmakla birlikte C5A ya üstün olduğu bu yönü normal hayatta ne kadar kullanıyorsunuz ne kadar işinize yarıyor nasıl bir farklılık üstünlük sağlıyor derseniz %3 yada %5 fark eder derim.
    Ama C5A nın heybeti, sunduğu konfor ve oturuş pozisyonu, görüş açıları ile özellikle de EAT8 in verdiği his ve konfor ile XV nin CVT şanzımanını kıyas bile etmem... Buna da yüzde verirsem eğer %20 daha çok üstünlük sağlar C5A , XV ye göre...

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: adu1905

    Bu araca BMW 5 kasadan sonra gecicem.premium hissi konusunda dediğiniz araçlar belki ustun olabilir.donanim konusunda bilgim yok araştırmadım.ancak önceden 2 kişiydik.şimdi 3 kişiyiz:) çoluk çocuk olunca en rahatı bu dediler.
    İnanın sadece araca binerken totoyu yüksek bir sandalyeye koyar gibi oturmak ile kucaktan gelen çocuk ve çantaları eğilmeden arka koltuğa koyabilmek paha biçilmez. Aile babasına en iyisi bu.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Söylediğiniz bir çok şeye katılmakla birlikte bazı şeyleri tam anlatamamıştım herhalde açıklayım.Öncelikle tabiki gerçek arazi araçları değiller hatta genelde de asfaltta kullanıyoruz bu araçları fakat yerden yüksek bir aracın en azından bazı koşullarda da gidebilmesini beklerim şahsi görüşümdür.Ayrıca XV de kullanılan motor ve şanzıman kombinasyonu kesinlikle beğenmediğim ve XV yi düşünmeme rağmen tercih dışı bıraktığımı aracın fanı olmadığımı belirteyim.Onun haricinde de bahsettiğim 3-4 bin ekstra parayı premium bir araç alacak olursanız onun için ödemek durumunda kalıyorsunuz tamamen tercih meselesi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Süspansiyon konforu, iç mekan işçiliği olarak kıyaslayabilir misiniz? Xv iç mekan kalitesi, işçiliği olarak, süspansiyon olarak benim beklediğimden daha iyi çıktı. 3008 çok kullandım ama c5aircross kullanmadım. Bana göre 3008 den daha iyi xv. Citroën C4 cactus modelini çok beğenmiştim süspansiyon olarak. Hem hafif hem de konforluydu alet. Çukur tümsek rahatsız etmiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Süspansiyon konforu, iç mekan işçiliği olarak kıyaslayabilir misiniz? Xv iç mekan kalitesi, işçiliği olarak, süspansiyon olarak benim beklediğimden daha iyi çıktı. 3008 çok kullandım ama c5aircross kullanmadım. Bana göre 3008 den daha iyi xv. Citroën C4 cactus modelini çok beğenmiştim süspansiyon olarak. Hem hafif hem de konforluydu alet. Çukur tümsek rahatsız etmiyordu.
    XV C5A ya göre nerdeyse spor otomobil tadında kalıyor. Süspansyonu çok daha sert. XV konforsuz değil. Severek aldım ve kullnıyorum fakat C5A gemi gibi. Bindiğinizde bir esniyor. Koltuk konforu da çok daha konforlu. Ki c5 gelene kadar XV yi de severek kullanıyordum. Yeni kasa daha doğrusu güncellenen model de XV de iç mekan malzeme kalitesini daha da arttırmışlar. Ama benim mevcut 2015 XV me göre C5A bence çok daha kaliteli ve iyi hissettiriyor. İç mekan konsol kalitesi anlamında. Yeni XV biraz daha yakındır ama bence gene C5A burun farkıyla da olsa önde yeni XV ye de göre. Arabayı bir bakıma götürdüğümde yeni XV y de test ettim. Biraz şanzıman ile biraz da arka süspansyon ayarları ile oynamışlar ama sadece biraz daha iyileşme var. Eski XV ye göre C5A nın süspansyonları hala yeniden bile çok daha konforlu. Benim XV versyonumda şöyle bir sorun var. HAni bu plastik hız tümsekleri var ya.

    Şu aşağıdaki lerden;

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu

    Bu tarz bir yükselti yada tümsekten geçti mi arka taraf yüksekten düşer gibi tepki veriyor.

    Yeni de bunun azaltıldığı hatta düzeltildiği belirtiyordu subaru ama böyle bir deneyim yaşayamadım test sırasında. O yüzden bu konuda yorum yapamayacağım.

    Ama bence kesinlikle estetik ve kullanırken hissedilen konfor açısından ve aracın hissettirdiklerinin bütünü açısından C5A kesinlikle çok daha iyi.

    Yol tutuş konusunda zaten XV diğer bütün Subaru lar gibi efsane. Rayda gider gibi viraja giriyor ve çok ciddi hızlarda viraja girmeme rağen bu güne kadar hiç beni tedirgin etmedi.

    C5A da bir çok emsal suvu da kullandım, bir çoğu kadar yatmadan hepsinden daha iyi yada aynı performansla viraja giriyor. Onun da hakkını yemeyeyim.




  • Arkadaşlar 2 aydır citroen c5a'yı kullanıyorum. Beni rahatsız eden tek konu iklimlendirme oldu. ankara'da yaşıyorum ve malum çok soğuk. Motor ısınsa bile cama gelen hava yeterli ama ayak bölgesinden ve orta konsoldan yeterli hava gelmediği için ben ısınamadan işyerine ya da eve ulaşıyorum. mesafe yaklaşık 15 km ve yolculuk sürem 20-25 dk. koltuk ısıtma da olmasa tüm yolculuğum titreyerek geçecek. bir de arkada oturanlar için orta konsoldaki havalandırmanın açma kapama düğmesi yok. bu da büyük bir eksiklik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: virlix

    Arkadaşlar 2 aydır citroen c5a'yı kullanıyorum. Beni rahatsız eden tek konu iklimlendirme oldu. ankara'da yaşıyorum ve malum çok soğuk. Motor ısınsa bile cama gelen hava yeterli ama ayak bölgesinden ve orta konsoldan yeterli hava gelmediği için ben ısınamadan işyerine ya da eve ulaşıyorum. mesafe yaklaşık 15 km ve yolculuk sürem 20-25 dk. koltuk ısıtma da olmasa tüm yolculuğum titreyerek geçecek. bir de arkada oturanlar için orta konsoldaki havalandırmanın açma kapama düğmesi yok. bu da büyük bir eksiklik.
    Arka havalandirmalar tam saga yada tam sola cekince kapaniyor.

    Ayarlari yani klima ufleme secenegini ayaklara vermeyi denediniz mi. Yani manuel olarak ayaklara yonlendirip bir demeseniz bence faydasi olur gibime geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Benzinli shine donanimda opsiyon paketli araç almayı düşünüyorum. Farklı bayilerden değişik bilgiler alıyorum. Benzinliler shine baz donanım diyen var, opsiyon paketliler gelecek diyen var. Bilgi karmaşası oldu bende, çok kafam karıştı. Bilgisi olan var mı acaba.
    Teşekkürler herkese.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Bence bir araç eğer SUV ise o araç suya,dağa,taşa,tepeye aklınıza gelebilecek her yere girip çıkabilmeli tıpkı kendi segmentindeki XV gibi.Bence C5 aircross yerden yüksek bir araba,SUV değil.Onun haricinde binmedim,sürmedim yorum yapamam diğer konularda.
    Tabi donanım,yürütme maaliyeti vs. gibi konularda premium markalardan çok daha makul olabilir fakat 250 bin tl'yi araca verebilen biri,senede 1-2 bin fazla servis,1-2 bin fazla kasko parasınıda zorlanmadan verebilir kanımca.Zevkler,renkler.Beğenip alınmış bizede hayırlı olsun demek düşer.

    Alıntıları Göster
    Üstad konuyu genelleme yaparken daha doğru ve kapsamlı yapmanız lazım. C5A, 3008, Kodiag, Tiguan, Qashqai ve diğerlerini de bu sınıfa sokmanız gerekir. Sadece C5A dediğiniz de manasız oluyor.




  • Tork mu beygir mi? Cevabını atıyorum. ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=08DTS9sAl8U&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 15 Şubat 2020; 19:41:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Tork mu beygir mi? Cevabını atıyorum. ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=08DTS9sAl8U&feature=youtu.be
    Size özel video çekmişler, bakın isterseniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Maalesef bizim insanımız tork ve beygirin ne olduğunu bilmiyor. Varsa yoksa yokuş çıkıyor, tork delisi herkes.
    http://www.seatclubturkey.com/archive/index.php/t-49019.html ü

    Arabada bilmemiz gereken en önemli değer beygirdir. Bana itiraz edecek yokuşçular önce linki okusun lütfen.

    Biraz da mecbur kaldığımız dizeli övmeye çalışmaktan oluyor tabi bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcorp -- 15 Şubat 2020; 20:54:12 >
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.