Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu (59. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
17
Favori
110.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techstat

    Bu mesaj silindi.
    Muhtemelen ucuz alternatif yaratmak için getirecekler. Lansman da ilerleyen süreçte getirilecek denmişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEXUS_07

    Hocam sunduğunuz şey genel geçer değerlendirme ve biz bunu biliyoruz. Sizde o siteden öğrenmişsiniz. Daha çok siteleri takip edin daha çok bilgilenin. Sadece o site ile kalmayın. Bizim sizin ile tartıştığımız konunun ne yazık ki testini yapan bir firma yada dergi, kanal yok. Keşke olsaydı da size gösterseydim. Neyse! Ben "Haklısın!" deyip tartışmayı bitirmek istiyorum.


    Bu arada size ve arkadaşlara da bir fıkra anlatayım.

    " Bir adam varmış. Çok pozitif, çok sakin, kafasına hiç bir şeyi takmıyormuş. Karşısındaki doğru da söylese yanlış da söylese takmıyormuş. Bir gün bir arkadaşı sormuş nasıl bu kadar sakin ve pozitif oluyorsun sana söylene saçma sapan konularda bile sakin kalabiliyorsun. Hiç bir şeyi kafana takmıyorsun! demiş.

    Adam da:
    - Ben hiç kimseyi düzeltmeye çalışmıyorum. İnsanlar kendi bildiklerini doğru sanmak dışında doğruyu yanlışı aramıyor. Merak etmiyor. Bu yüzden ben anlatmaya da çalışsam anlamayacaklar nasıl olsa. O yüzden ben de "HAKLISIN" deyip geçiyorum. Kafam rahat ediyor! demiş.

    Arkadaşı:
    - Ama bu yaptığın da doğru bir şey değil! demiş.

    Adam da:
    - HAKLISIN! demiş...

    Alıntıları Göster
    Genel geçer falan değil. Veriler ortada. 50nm fazla torku var diye kendisinden 50 bg daha güçlü turbo benzinliyi geçemez. Motorlara ait hp, nm devir eğrilerini incelerseniz anlarsınız.

    Mesajınızın "İnsanlar kendi bildiklerini doğru sanmak dışında doğruyu yanlışı aramıyor. Merak etmiyor." kısmına katılıyorum. :)

    İnanın o testi ben de araştırdım. Keşke bulabilseydim. Tecrübelerime güvenip, verileri yorumladığımda performans konusunda 1.6 thp 180 in 1.5 130 bluehdi ı ezdiğini söylüyorum. Bunu sadece ben değil, yukarıda görüldüğü üzere bütün kullanıcıları da teyit ediyor.

    Size en güzel tavsiyem imkanınız varsa 1.6 thp 180 ile 1.5 dizeli arka arkaya benzer güzergahta test etmeniz. Maalesef sizin için elimden başka bir şey de gelmez. ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 26 Aralık 2019; 17:11:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Genel geçer falan değil. Veriler ortada. 50nm fazla torku var diye kendisinden 50 bg daha güçlü turbo benzinliyi geçemez. Motorlara ait hp, nm devir eğrilerini incelerseniz anlarsınız.

    Mesajınızın "İnsanlar kendi bildiklerini doğru sanmak dışında doğruyu yanlışı aramıyor. Merak etmiyor." kısmına katılıyorum. :)

    İnanın o testi ben de araştırdım. Keşke bulabilseydim. Tecrübelerime güvenip, verileri yorumladığımda performans konusunda 1.6 thp 180 in 1.5 130 bluehdi ı ezdiğini söylüyorum. Bunu sadece ben değil, yukarıda görüldüğü üzere bütün kullanıcıları da teyit ediyor.

    Size en güzel tavsiyem imkanınız varsa 1.6 thp 180 ile 1.5 dizeli arka arkaya benzer güzergahta test etmeniz. Maalesef sizin için elimden başka bir şey de gelmez. ;)

    Alıntıları Göster
    Biz sizinle anlaşamayacağız. O yüzden konuyu burada kapatıyorum. Antalya taraflarına gelirseniz Antalya - Isparta yolunda yada Antalya - Kaş istikametindeki yokuşlarda size ispatlamak isterim iddia mı. Anca böyle kapanır bu konu. Çünkü ortada test yada başka bir dayanak yok. Zevkli bir sürüş yapabiliriz birlikte...


    "yukarıda görüldüğü üzere bütün kullanıcıları da teyit ediyor" bu arada bu gözümden kaçmış. Kim bütün kullanıcılar. Siz her yorum yapanı sizin fikrinizde mi yorum yapıyor anladınız. Tam anlayamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEXUS_07 -- 26 Aralık 2019; 16:57:1 >




  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    hala geçemez diyor atiklik serilik kıyası yapıyor konu atiklik serilik değil yokuşlarda yolda yüklü yüksüz kalkışlarda ittirme kuvveti yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    1.5 130hp lik dizelin 1.6 180hp benzinliyi geçeceğini mi iddia ediyorsunuz ben mi yanlış görüyorum?

    Hiç bir bilginiz yoksa fabrika verilerine bakın bence. 50nm tork aracı uçursaydı c segment dizel araçlar ~300nm torkuyla 160torklu atmosferik corollayı geçerdi. Corolla turbo bile değil, atmosferik.

    Dizel dediğiniz araç 300torkunu 1750 - 2500 gibi kısıtlı, yeterli beygirin oluşmadığı devirde verir. Benzinli motor torku daha geniş aralığa yayar ve yüksek beygir sunar. Bu da daha verimli bir hızlanma sunar.
  • Hikaye..
    Adam muhtara "hanımla kavga ettik, gel bizi barıştır" demiş.
    Muhtar gelmiş anlat bakalım yenge hanım demiş, yengeyi dinledikten sonra "arkadaş yengem haklı" demiş.
    Adam bir de beni dinle demiş ve o da anlatmış. Muhtar bu sefer " yenge kusura bakma ama arkadaş haklı" demiş. Adam muhtara "başlarım senin barıştırmana, ikimize de haklısın diyorsun" demiş

    Muhtar "AMA BEN DE HAKLIYIM" demiş 😁😁

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sorun hızlanma değil o durumda benzınlı hızlanır.Anladığım kadarıyla araçlarınızı sadece kullanıyorsunuz.dizel araçlar daima yüksek torklu olur.benzın seri atak yolda uzar gider konu o değil ittirme yada kaldırma kuvvetidir düşük hızlarda yokuşlarda..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorbit

    Hikaye..
    Adam muhtara "hanımla kavga ettik, gel bizi barıştır" demiş.
    Muhtar gelmiş anlat bakalım yenge hanım demiş, yengeyi dinledikten sonra "arkadaş yengem haklı" demiş.
    Adam bir de beni dinle demiş ve o da anlatmış. Muhtar bu sefer " yenge kusura bakma ama arkadaş haklı" demiş. Adam muhtara "başlarım senin barıştırmana, ikimize de haklısın diyorsun" demiş

    Muhtar "AMA BEN DE HAKLIYIM" demiş 😁😁
    Valla ben bu konuyu kapattım. Işığı gören geliyor hocam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemstoneblue

    Sorun hızlanma değil o durumda benzınlı hızlanır.Anladığım kadarıyla araçlarınızı sadece kullanıyorsunuz.dizel araçlar daima yüksek torklu olur.benzın seri atak yolda uzar gider konu o değil ittirme yada kaldırma kuvvetidir düşük hızlarda yokuşlarda..
    Hocam boşver ben anlatamadım.

    HAKLISIN! deyip geçtim. Birde konu ile ilgili fıkra anlattım.

    Boşver.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    anlamadım valla o kadar örnekte hala hızlanma atiklik kıyası yapılıyor.sabahsan beri anlatıyoruz konu bu değil buna katılıyoruz çözemedim araştırma bedave nette baksınlar artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    1.5 130hp lik dizelin 1.6 180hp benzinliyi geçeceğini mi iddia ediyorsunuz ben mi yanlış görüyorum?

    Hiç bir bilginiz yoksa fabrika verilerine bakın bence. 50nm tork aracı uçursaydı c segment dizel araçlar ~300nm torkuyla 160torklu atmosferik corollayı geçerdi. Corolla turbo bile değil, atmosferik.

    Dizel dediğiniz araç 300torkunu 1750 - 2500 gibi kısıtlı, yeterli beygirin oluşmadığı devirde verir. Benzinli motor torku daha geniş aralığa yayar ve yüksek beygir sunar. Bu da daha verimli bir hızlanma sunar.
    Hocam 160 NM lik hangi coralla dan yada hangi yarıştan bahsediyorsunuz anlamadım. Arkadaşlara fizik kanunu ile açıklama yapmaya çalıştım. Ama değişmez ve kesin kanunları bile kabul etmeyenlere ben neyi anlatıcam ki. Bıraktım. Ama o corolla yı çok merak ettim doğrusu. Honda civic vtec vardı zamanında 160 beygir üretiyordu ama 9.000 devirlerde. Motosiklet gibi gidiyordu. + kişi hele 5 kişi bindinmi araba arkasından bağlanmış gibi ağırlaşıyordu. Neyse. Bu konular uzun.

    Sen HAKLISIN hocam.




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Sorun ne o zaman? 1500devirde daha kolay yürütmesi mi günlük kullanımda daha pratik olması mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemstoneblue

    anlamadım valla o kadar örnekte hala hızlanma atiklik kıyası yapılıyor.sabahsan beri anlatıyoruz konu bu değil buna katılıyoruz çözemedim araştırma bedave nette baksınlar artık.
    Abi bu konular tek bir kritere göre değerlendirilecek konular değil. Ki daha TORK un yada BEYGİR in tam olarak ne işe yaradığını anlatamadım. Neyse abi. Araştırıp öğrensin herkes. Boşver. Biz işimize bakalım.
  • NEXUS_07 kullanıcısına yanıt
    Vtecler yanlıs hatırlamıosam 100 e kadar 100 hp sonrasında ıkıncı krank mılı devreye gırıp kademelı olarak 160 hp ye cıkıyordu. Bu teknolojıyıde bır cok fırma tebrık etmişti hondayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Sorun ne o zaman? 1500devirde daha kolay yürütmesi mi günlük kullanımda daha pratik olması mı?
    Sorun şu ki yüksek torku gören araç sahipleri, yokuşta kendilerini yolların fatihi olarak görüyor. :D Kral çıplak diyenlere de hikaye anlatıp haklısın deyip savunma mekanizması geliştiriyor. :)

    2.0 bluehdi ın bile 1.6 thp 180 ile zor baş edebildiğini açıkladım. 1.6 thp daha uzun soluklu 250nm veriyor ama dizelin torku 300 deyip kabul etmiyorlar. Veriler ortada ama işlerine geldiği gibi anlıyorlar. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 26 Aralık 2019; 17:21:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Ben anlamadım bile bunları. Hadi zamanında 1.6 dizel ile 1.6 atmosferik motorları kıyaslıyorduk ama bunlar 1.5 130 hp dizel ile 1.6 180hp turbo benzinliyi karşılaştırıyor. Üretici bile performans olarak sunmuş değerleri. Yakın değerler bile değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ben anlamadım bile bunları. Hadi zamanında 1.6 dizel ile 1.6 atmosferik motorları kıyaslıyorduk ama bunlar 1.5 130 hp dizel ile 1.6 180hp turbo benzinliyi karşılaştırıyor. Üretici bile performans olarak sunmuş değerleri. Yakın değerler bile değil.
    Hala düz yoldaki değerleri kıyaslıyorsunuz.
    Ben anlatamadim. Anlatmayi birakinca da savunmaya geciyor diyorsunuz.

    Siz bir atlete eline 50 kiloluk cimento torbasini verip hani sen hizliydin hadi sunu hemen 10. Kata merdivenlerden çıkartdeyin bakalım. 1. Kata çıkartabilirse helal olsun derim.

    Fizik kanunu dedim. Onu da dinlemediniz.

    Ben bıraktım artık.
    Nasıl diyorsanız öyle olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Sorun şu ki yüksek torku gören araç sahipleri, yokuşta kendilerini yolların fatihi olarak görüyor. :D Kral çıplak diyenlere de hikaye anlatıp haklısın deyip savunma mekanizması geliştiriyor. :)

    2.0 bluehdi ın bile 1.6 thp 180 ile zor baş edebildiğini açıkladım. 1.6 thp daha uzun soluklu 250nm veriyor ama dizelin torku 300 deyip kabul etmiyorlar. Veriler ortada ama işlerine geldiği gibi anlıyorlar. :)

    Alıntıları Göster
    Antalya davetim geçerli. Sizi daha tecrübeli ve bilgili olarak ikna olmuş şekilde uğurlayacağım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ben anlamadım bile bunları. Hadi zamanında 1.6 dizel ile 1.6 atmosferik motorları kıyaslıyorduk ama bunlar 1.5 130 hp dizel ile 1.6 180hp turbo benzinliyi karşılaştırıyor. Üretici bile performans olarak sunmuş değerleri. Yakın değerler bile değil.
    Siz anlamiyirsunuz da ben birde su sekilde anlatmaya calisayim size.
    0-400 metre koşucusu ile halterciyi yanyana koymussunuz. Atlet gecer diyorsunuz. Bende bunu en başından beridir zaten soyluyorum.

    Sizin anlayamadığınız konu ise. Ben atletle haltercinin önüne 50 kiloluk cimento torbasi koyun. Ikisinden de 10. Kata tasimasini isteyin. Halterci daha hizli tasir diyorum.

    Bunu anlayabildiniz mi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 5758596061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.