Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu (57. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
17
Favori
110.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CaptainTeeemo kullanıcısına yanıt
    Hocam bizim araçtada aynı sorun var , kışlık lastikler takıldıktan sonra olmaya başladı, lastikleri yüzde 80 sağa döndurdugumuzde davlumbaz sürtüyor, ama lastik basıncında problem yok acaba lastik mi büyük geldi anlamadık :s , siz sorunu cozdunuz mu , birde adblue 6000 km bir bitiyor , daha doğrusu 3500 km de iken 2000 km sonra adbkue bitiyor uyarısı aldık sizde de durum aynı mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avenue_M -- 14 Aralık 2019; 17:49:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avenue_M

    Hocam bizim araçtada aynı sorun var , kışlık lastikler takıldıktan sonra olmaya başladı, lastikleri yüzde 80 sağa döndurdugumuzde davlumbaz sürtüyor, ama lastik basıncında problem yok acaba lastik mi büyük geldi anlamadık :s , siz sorunu cozdunuz mu , birde adblue 6000 km bir bitiyor , daha doğrusu 3500 km de iken 2000 km sonra adbkue bitiyor uyarısı aldık sizde de durum aynı mı ?
    aynı durum hocam.çözemedim henüz.Adblue ile ilgili bir sıkıntım yok,ilk aldığımda 1 k km gibi doldurmuştum hala uyarmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avenue_M kullanıcısına yanıt
    🤔 Bunlar ondan 225 lastiğe geçmiş olmasın yoksa!? Sizinki de 235 mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lastik sürtme sorunun çözümünü çok merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese selamlar Aracımı pazartesı gunu Ankara OTOSAY bayısınden aldım arac rosso kırmızısı shın donanım 1.6 180 hp eat8 benzınlı ekstra bırsey yok dızel sıparıs vermıstım Grı renk ve otonom surus modluy du saglık sebebı ıle alamadık cok uzulsemde hayırlısı deyıp yolumuza devam ettık en cok rahatsız eden arac stop ettıkten sonra yenıden calıstıgında bazı ozellıklerı aktıf edıyor veya kapatıyor.Ornek yagmur sensoru araca bınınce aktıf edıyorsun kapatıp ertesi gun bındıgınde tekrar aktıf etmen lazım zor mu degıl ama sacma neden adı o zaman otomatık :) kablosuz sarzı calıstıramadım ne benımtelefonda nede hanımın var mı sorun yasayan telefonum 1 aylık oppo hanım huwaı yakıttı hala bakamadım ama gozlemledıgım fazla geldı hakkımızda hayırlısı Kazasız belasız herkese keyıflı surusler...
  • RIDVAN_47 R kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın, benimki de benzinli 3720 km.deyim, yakıt ortalamam 7.5 lt. 2.000 km.si şehirlerarası yolda yapıldı. Diğer benzinlilerle karşılaştırıldığında gayet az yakıyor, endişelenmeyin. Benim gözlemlerime ve paylaşılan verilere göre, karma kullanımda dizel 130 ps olanı ortalama 6.5 lt civarı, benzinli 180 ps olanı ise 8.0 lt. civarı yakıyor. Telefonu farklı bir kablo ile bağlamayı deneyin, benimki de çalışmamıştı, 40 tl’ye anker marka kablo aldım, sorunsuz çalışıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkur ederım daha yenı suanda ılerkı gunlerde netlık kazanacak kablo derken kablo ıle zaten usb ılesarz alıyor benım derdım kablosuz olmayısı telefonumda yenı model ayar mı gerekıyor dedım ama bulamadım medıa ızleme yok sanırım goruntu olayı var mı
  • RIDVAN_47 R kullanıcısına yanıt
    Medya izleme yok, kablosuz bağlantı ile müzik dinleyebilir, telefon görüşmelerinizi yapabilirsiniz. Kabloyla bağlarsanız ise Android Auto ve Apple Carplay ile harita, navigasyon, müzik vb. uygulamaları çalıştırabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Anladım valla bazı seyler karıstırdıkca olacak aracı aldım Kocaelıye geldım hanıma bıraktım :) sırket aracı ıle gıdıp gelıyorum hafta sonu karıstıracagım her hangı bır kablo olsa olur mu mesela sarz kablosu
  • RIDVAN_47 R kullanıcısına yanıt
    Genelde isimsiz 10 liralık kablolar işe yaramıyor, orjinal olmasa bile biraz bilinen bir markanın kablosu olursa iyi olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Cevaplar ıcın Tesekkur ederım aracınızı kazasız belasız guzel gunlerde kullanın InsaAllah Araca servıste basamak taktırdım bagaj havuzu aldım bıraz butceme bakıp kaput koruma ve ses sıstemını guclendırmeyı dusunuyorum ses sıstemı zayıf geldı yanı bır tık daha ıyı olabılrdı..
  • RIDVAN_47 R kullanıcısına yanıt
    Bana da ses sistemi ilk başta kötü gelmişti ama 84C sürümünü yükledikten sonra biraz daha iyi gibi sanki, sistem konfigürasyonu, sistem bilgileri bölümüne girip sağ üste bakın eğer versiyon 084C ise günceldir, 063C ise eski sürümdür.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEXUS_07

    Hocam hızlanması yokuşlarda yavaş dermişsiniz. Belki size öyle gelmiştir. Çünkü benzer güçteki benzinli ve dizel motoru karşılaştırırsanız dizel yüksek tork üretmesi ve bunu düşük devirde yapması sebebi ile benzinliye göre yüklü ağırlıkla ve yokuşlarda daha avantajlı konumdadır.

    Düz yolda deseniz anlarım. Ama yokuşta biraz garip geldi.

    Alıntıları Göster
    Düşünceniz yanlış.

    Atmosferik benzinli değil ki bu. Dizel motorlu C5, benzinlinin tozuna yetişemez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Düşünceniz yanlış.

    Atmosferik benzinli değil ki bu. Dizel motorlu C5, benzinlinin tozuna yetişemez.

    Alıntıları Göster
    Kinetik enerji yada fizik kanunlarına girmeyeceğim.

    Benzinli 2.000 devirde 250 NM tork üretirken.
    Dizel 2.000 devirde 300 NM tork üretiyor.

    (Bu arada çıkıp birisi yanlış biliyorsun der. Benzinli 1650 devirde 250 NM tork üretmeye başlıyor. Dizel 1750 devirde 300 NM tork üretmeye başlıyor)

    Şimdi.
    250 ile 300 arasında %20 fark var ve 2.000 deviri normal bir sürüşte ortalama devir diye belirttim bu arada.

    Yokuş çıkarken yada yük altında tork , 0-100 hızlanma ile maksimum hıza çıkma süresi disiplinlerinde de benzinli motor avantajlıdır. Bunu ben söylemiyorum. Fizik kanunları söylüyor. Siz yinede benzinli ile dizele toz yutturabilirsiniz tabi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEXUS_07

    Kinetik enerji yada fizik kanunlarına girmeyeceğim.

    Benzinli 2.000 devirde 250 NM tork üretirken.
    Dizel 2.000 devirde 300 NM tork üretiyor.

    (Bu arada çıkıp birisi yanlış biliyorsun der. Benzinli 1650 devirde 250 NM tork üretmeye başlıyor. Dizel 1750 devirde 300 NM tork üretmeye başlıyor)

    Şimdi.
    250 ile 300 arasında %20 fark var ve 2.000 deviri normal bir sürüşte ortalama devir diye belirttim bu arada.

    Yokuş çıkarken yada yük altında tork , 0-100 hızlanma ile maksimum hıza çıkma süresi disiplinlerinde de benzinli motor avantajlıdır. Bunu ben söylemiyorum. Fizik kanunları söylüyor. Siz yinede benzinli ile dizele toz yutturabilirsiniz tabi...

    Alıntıları Göster
    1.5 dizel yoktu. 2.0 bluehdi seçtim. Ona rağmen veriler ortada.

    http://www.zeperfs.com/duel7720-7801.htm

    Evet toz yutturmaya devam edebilirim. ;)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Hocam benimki de benzinli, her iki motorda kendi sınıflarının arasında oldukça başarılı, benzinli özellikle 80 km/s süratten sonra dediğiniz gibi dizelin tozunu attırabilir ama 1.5 dizel ile 1.6 benzinliyi karşılaştırmak çok sağlıklı olmaz, esasen yokuş çıkma söz konusuysa 1.2 puretech ile 1.5 bluehdi karşılaştırılmalı, muhtemelen de 1.5 bluehdi galip gelecektir. Eğer karavan vb. yük çekecekseniz de yine dizelin üstünlüğü tartışılmaz. Yakıt ekonomisinde de 1.5 bluehdi 1.2 puretech’ten %10-15 1.6 puretech’ten % 20-25 daha avantajlıdır.
    Şahsen ben daha güçlü bir araç aradığım, dizelden bunaldığım ve yakıt maliyetine katlanabileceğim için tercihim 1.6 puretech oldu, ancak günlük şehiriçi kullanımda sessizlik haricinde performansta çok büyük bir fark göremeyiz. Yakın zamanda Urfa-Antep otobanına çıkabilirsem motoru açmayı ve bir performans videosu yayınlamayı düşünüyorum açıkçası!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    1.5 dizel yoktu. 2.0 bluehdi seçtim. Ona rağmen veriler ortada.

    http://www.zeperfs.com/duel7720-7801.htm

    Evet toz yutturmaya devam edebilirim. ;)

    Alıntıları Göster
    Hocam sen daha benim yazdığımı bile anlamamışsın ben sana ne anlatayım. Ben zaten benzinli motorun 0-100 ve maksimum hiza cikma surelerinde iyi oldugunu söyledim siz neyi anlamadınız da bana benim bildigim ve size zaten söylediğim seyi ispat etmeye calisiyorsunuz.

    Ben yuk altinda yokus cikarken fizik kanunlarina gore ayni devirde daha fazla tork ureten avantajlidir dedim. Sizin paylastiginiz sey bunu degil sadece benim size soyledigim seyi ispatliyor.

    Simdi Albert Einstein çıkıp gelse siz ona da fizik dersi verirsiniz.
    Benim söylediğim durum ile ilgili test olsa ben size onu gösterirdim ama oyle bir test de yok.

    Neyse siz gene benzinliyle dizellere yokuşta toz yutturmaya devam edin. Ben şimdi sizin fizikle canınızı sıkmayayım...

    Iyi sürüşler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEXUS_07

    Hocam sen daha benim yazdığımı bile anlamamışsın ben sana ne anlatayım. Ben zaten benzinli motorun 0-100 ve maksimum hiza cikma surelerinde iyi oldugunu söyledim siz neyi anlamadınız da bana benim bildigim ve size zaten söylediğim seyi ispat etmeye calisiyorsunuz.

    Ben yuk altinda yokus cikarken fizik kanunlarina gore ayni devirde daha fazla tork ureten avantajlidir dedim. Sizin paylastiginiz sey bunu degil sadece benim size soyledigim seyi ispatliyor.

    Simdi Albert Einstein çıkıp gelse siz ona da fizik dersi verirsiniz.
    Benim söylediğim durum ile ilgili test olsa ben size onu gösterirdim ama oyle bir test de yok.

    Neyse siz gene benzinliyle dizellere yokuşta toz yutturmaya devam edin. Ben şimdi sizin fizikle canınızı sıkmayayım...

    Iyi sürüşler...

    Alıntıları Göster
    Benim demek istediğimi asıl siz anlamamışsınız.

    Attığım testte silindir hacmi büyük, beygir benzer, tork neredeyse 2 katı. Buna rağmen sonuç ortada. İstediği kadar yük altında olsun, istenildiği kadar yokuş olsun. Dizel aracın devir bandının bittiği yerde benzinli aracın yüksek beygirle 2000 devir daha çevirme potansiyeli var. Kaldı ki aradaki tork da atla deve değil. Ben hala 1.6 benzinlinin yokuş dahil daha iyi performans vereceği kanaatindeyim. Kullanıcıları da bunu teyit ediyor zaten.

    1.5 bluehdi 1.2 puretech ile kıyaslanmalı. Güç verileri birbirine daha yakın. Bu kısasta dizelin galip gelme ihtimali olabilir. Ama 1.6 180 ile 1.5 dizel performans konusunda kıyas götürmez.

    Size einsteinli geceler diliyorum. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 25 Aralık 2019; 23:9:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Benzinin 2 bin daha devırme ıhtımali dediğiniz durum son hızda olacaktır o hızlada yokus cıkabılmek mantıklı olmaz sanırım 😃dizelin yanma durumjndan dolayı tork daima yuksek olur evet yuksek hızda(son hız) ve hızlanmada benzin fark atar ama kısa yokus çıkmalarında dizel bir tık daha performanslı olacaktır ama dur ben yokusu topuk gaz yapım cıkayım dersen durum değişebilir. 1750 de 300 nm tork yuklu kısa yokuslarda bence gayet elle tutulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texasboy77 T kullanıcısına yanıt
    Aracınızı iyi günlerde kullanın.

    Bence de 1.6 180 thp ile 1.5 bluehdi dizeli kıyaslamak haksızlık. 1.5 dizelin performans olarak önde olabileceği hiç bir kıyas yok. 1.2 ile kıyaslanmalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5556575859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.