Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
17
Favori
110.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Feel Advanture 1.5 dizel için hurda onlardan ve hurda bizden en iyi fiyat alan kaça aldı acaba?

    İstanbulda falan araç var mıdır?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Facebook grubuna üye olan var mi?
    Sacma salak muhabbetler dönüyor sıtkım sıyrıldı.

    multimedya ekrani ile ilgili bir kac kisi sikintisini dile getirmis.Asli astari var mi bilmiyorum.Alan arkadaslar bilgi verebilir mi, stabil mi cihazlari?

    Bir de eski aracimda olan alışkanlıktan dolayı park ederken ayak frende N'ye alıp el frenini çekerim, ayağımı frenden çekip tüm yükü el frenine bıraktıktan sonra p'ye alirdim.Test sürüşü yaparken ne el freni indirdi temsilci ne de çektirdi.Hatta vitesi p konumuna bile aldirmadi gerek yok dedi.yokuşlarda bu tarz sürüş problem yaratmaz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kinadangelencerez kullanıcısına yanıt
    Emin değilim ama el frenini araç otomatik çekiyor ve kalkışta da kendi bırakıyor. Test sürüşünde ben el freni dediğinde siz gaza yüklenince o kalkar demişti yanımdaki görevli tabi bu durumda sizin dediğiniz şeyi yapmak mğmkün olur mu bilmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kinadangelencerez

    Facebook grubuna üye olan var mi?
    Sacma salak muhabbetler dönüyor sıtkım sıyrıldı.

    multimedya ekrani ile ilgili bir kac kisi sikintisini dile getirmis.Asli astari var mi bilmiyorum.Alan arkadaslar bilgi verebilir mi, stabil mi cihazlari?

    Bir de eski aracimda olan alışkanlıktan dolayı park ederken ayak frende N'ye alıp el frenini çekerim, ayağımı frenden çekip tüm yükü el frenine bıraktıktan sonra p'ye alirdim.Test sürüşü yaparken ne el freni indirdi temsilci ne de çektirdi.Hatta vitesi p konumuna bile aldirmadi gerek yok dedi.yokuşlarda bu tarz sürüş problem yaratmaz mi?
    Ben de tarif ettiğiniz gibi. Aracı boşa alıp. Yükü el frenine bindirdikten sonra stop edip. Sonra vitese takarım.
    Vites kutusuna yük bindirmemek için.

    Burada da şunu yapabilirsiniz.
    Vitesi boşa alıp. Elektronik park frenine bsarak park frenini devreye sokabilirsiniz. Daha sonra vitesi P konumuna alabilirsiniz.

    Ama zaten tork konvertorunun çalışma biçimi diğer otomatik yada yarı otomatiklerden daha farklı. Parka aldığınızda bile dsg yada edc yada manuel vitesli arabalarda olduğu gibi yük vites kutusuna yada dişlilere binmiyor.

    Ama içinizin rahat etmesi için tarif ettiğim şekilde park edebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • biyooo B kullanıcısına yanıt
    Dostum sen de taraflı davranmışsın.
    Güvenlik donanımları standart demişsin ama ben de bayiiye gidip bu aracı almaktan vazgeçmiş biri olarak bu donanımların 5100 tl karşılığında ek bir ücretle satıldığını belirtmek isterim.size standart verilenler mesela şerit takip sistemi ama adaptif şerit takip değil,fren takip ama adaptif fren değil.yani isimleri net olarak böyle olmasa da ekstra istedikleri bütün özellikler gerçekten ihtiyacımız olanlar.ayrıca 16.000 tl koltuk için ek para istediler.yani 247.000 araç fiyatı+5100tl ek sürüş donanımları+16.000 tl akıllı hafızalı masajlı koltuklar=268.100 tl.bu paraya bu arabayı alacak adam da ne bileyim hani...

    Ayrıca;sportage için paylaştığın videoda bilgi eksikliği var.ingilizce altyazılı olanı paylaşırsan yolda duramayan aracın 17 jantlı benzinli yani hafif olan araç olduğunu anlarsın.koy oraya 19 jantı,4x4 aracı test et bakalım arkasından gelecek rakibi var mı?

    Ayrıca Citroen,peugeot gibi araçlar SUV değil boşuna insanlara yanlış bilgi veriliyor.4x4 özelliği olmayan hiçbir araç SUV değildir.yerden yüksek hb araç diye geçmesi gerekir.aynı Captur da olduğu gibi.

    Ve yine söylüyorum; aracın iyi ve sağlam olduğunu sadece geyik testinden anlayamayız.bana göre avrupalılar bu işlerde biraz yanlı davranıyorlar.bu da kapitallerini düşündükleri için.aksini iddia eden açsın ABD de yapılan IIHS testlerine baksın,baksın da bindikleri araçların AB sınırları içinde nasıl cilalanıp,parlatılarak insanlara sunulduğunu görsünler.

    Bana göre sağlam araç dendi mi Japon,Kore,Çin(Volvo),ve birkaç Alman markası geliyor.Alman olanların da yan sanayii olanları değil.yani skoda,seat değil bizzat kendi ismini taşıyan markaları.

    Yani bahane ve sorun bulacak olduktan sonra bir arabada yirmi kalem sorun yine bulunur.önemli olan hakkıyla bir takım olayları eleştirebilmektir.sonuçta bu araçları alıp kullanan insanlar var ve bu insanlara "keriz" atfında bulunan birtakım cümleler kurmak bize yakışmaz.sonuçta hiçbiri bizim yerli ürünümüz değil.

    Saygılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Marineros M kullanıcısına yanıt
    Bana göre sağlam araç dendi mi Japon,KORE,Çin(Volvo),ve birkaç Alman markası geliyor.Alman olanların da yan sanayii olanları değil.yani skoda,seat değil bizzat kendi ismini taşıyan markaları.

    Keşke şunu en başında yazaydın.
    C sütunu çöküp arabaya en az 20 bin değer kaybettiren japon, şanzımanı sürekli ısınan kore ve şanzımanı dağılan bir alman firması.
    Her arabanın sorunu var dostum tartışmanın alemi yok.Önemli olan markanın arkasında durabilmek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kinadangelencerez -- 14 Ekim 2019; 20:19:9 >
  • Marineros M kullanıcısına yanıt
    Ayrıca;sportage için paylaştığın videoda bilgi eksikliği var.ingilizce altyazılı olanı paylaşırsan yolda duramayan aracın 17 jantlı benzinli yani hafif olan araç olduğunu anlarsın.koy oraya 19 jantı,4x4 aracı test et bakalım arkasından gelecek rakibi var mı?

    linki at biz de görelim nasılmış

    Hemen hemen tüm bahsedilen araçları kullanmış ya da uzun kullanımına şahit olmuş biri olarak
    citroen c4 5 yıl hiç sorun çıkarmadı bana (sorsan çok sorunlu derler)
    mitsubishi asx 6 yıl sıfır sorun
    renault clio 4 yıl sıfır sorun
    (bunlardan önce de birçok araç sorunsuzdu)
    (konu uzamasın diye eski model arabaları yazmıyorum)
    jeep grand cherokee (zor kurtuldum bi daha mı asla)
    seat leon (ben kullanmadım kardeşime almıştım dsg şanzıman defalarca sorun çıkardı sanayide yattılar)
    mercedes arkadaşlarımda vardı masrafları ağır geliyordu hep bahsederlerdi
    honda civic arkadaşlarda var memnunlar genelde

    Bütün bunlarla söylemek istediğim bir markayı övmek ya da gömmek değil kişiden kişiye kullanıma bağlı tüm araçlar sorun yaratabilir. bunlara takılmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marineros

    Dostum sen de taraflı davranmışsın.
    Güvenlik donanımları standart demişsin ama ben de bayiiye gidip bu aracı almaktan vazgeçmiş biri olarak bu donanımların 5100 tl karşılığında ek bir ücretle satıldığını belirtmek isterim.size standart verilenler mesela şerit takip sistemi ama adaptif şerit takip değil,fren takip ama adaptif fren değil.yani isimleri net olarak böyle olmasa da ekstra istedikleri bütün özellikler gerçekten ihtiyacımız olanlar.ayrıca 16.000 tl koltuk için ek para istediler.yani 247.000 araç fiyatı+5100tl ek sürüş donanımları+16.000 tl akıllı hafızalı masajlı koltuklar=268.100 tl.bu paraya bu arabayı alacak adam da ne bileyim hani...

    Ayrıca;sportage için paylaştığın videoda bilgi eksikliği var.ingilizce altyazılı olanı paylaşırsan yolda duramayan aracın 17 jantlı benzinli yani hafif olan araç olduğunu anlarsın.koy oraya 19 jantı,4x4 aracı test et bakalım arkasından gelecek rakibi var mı?

    Ayrıca Citroen,peugeot gibi araçlar SUV değil boşuna insanlara yanlış bilgi veriliyor.4x4 özelliği olmayan hiçbir araç SUV değildir.yerden yüksek hb araç diye geçmesi gerekir.aynı Captur da olduğu gibi.

    Ve yine söylüyorum; aracın iyi ve sağlam olduğunu sadece geyik testinden anlayamayız.bana göre avrupalılar bu işlerde biraz yanlı davranıyorlar.bu da kapitallerini düşündükleri için.aksini iddia eden açsın ABD de yapılan IIHS testlerine baksın,baksın da bindikleri araçların AB sınırları içinde nasıl cilalanıp,parlatılarak insanlara sunulduğunu görsünler.

    Bana göre sağlam araç dendi mi Japon,Kore,Çin(Volvo),ve birkaç Alman markası geliyor.Alman olanların da yan sanayii olanları değil.yani skoda,seat değil bizzat kendi ismini taşıyan markaları.

    Yani bahane ve sorun bulacak olduktan sonra bir arabada yirmi kalem sorun yine bulunur.önemli olan hakkıyla bir takım olayları eleştirebilmektir.sonuçta bu araçları alıp kullanan insanlar var ve bu insanlara "keriz" atfında bulunan birtakım cümleler kurmak bize yakışmaz.sonuçta hiçbiri bizim yerli ürünümüz değil.

    Saygılar.
    Citroen içinmi diyorsun vazgectım almaktan? Neden vazgectın baslıca sebep olarak?bu fıyatlara hafızalı koltuk vs vs standart sunan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • biyooo B kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=iA-IiKjyEf8&feature=youtu.be buyrun buradan izleyebilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Bu fiyatlara değil,16.000 tl ekstra verirseniz veriyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marineros

    Bu fiyatlara değil,16.000 tl ekstra verirseniz veriyorlar.
    Citroen için o yani 240 civarı bütün hepsini veren varmı diye sordum hangi marka olabilir mesela?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kinadangelencerez kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi her arabada en az 20 kalem eksik çıkartırım.ben otomotiv ve gemi makineleri okumuş ve her iki sektörde de çalışmış biri olarak yazıyorum.istedin mi çok eksik bulunur.aynı sizin yukarıda bahsi geçen markaların kötü yanlarını yazdığınız gibi.
    Herhangi bir marka fanatikliğim yok baştan belirteyim.son 9 yılda her yıl araba alıp sonraki yıl başka bir marka başka bir modelle değiştirdim.çok şükür halimize.
    Benim takıldığım nokta,kişilerin sahip olduğu malları övüp,başkalarındakini karalama olayları.yoksa yine yukarıda da belirttiğim gibi hiçbiri bizim yerli ürünümüz değil.
    Bizim burada da bir arkadaş var.geçen yıl 3008 aldı öve öve bitiremedi.duydum ki satıp c5 almış.neden sattın diyorum yol sesi geliyordu,motor sesi geliyordu,helezonlar çok sertti falan filan :) c5 i buradaki bazı arkadaşlar gibi övüyordu.lansman günü almış aracı.geçen hafta ne dese beğenirsiniz?aracın içine çok motor sesi geliyor dedi :)) yani anlatmak istediğim tam olarak bu.
    Saygılarımla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Ben vermedim,veren var mıdır bilmiyorum.bayii sahibiyle konuşurken o da en çok satılan paketin feel adventure olduğunu belirtti.246.000 bandına çıktığımda yelpaze o kadar genişliyor ki seçenekleriniz bir anda çoğalıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marineros

    Ben vermedim,veren var mıdır bilmiyorum.bayii sahibiyle konuşurken o da en çok satılan paketin feel adventure olduğunu belirtti.246.000 bandına çıktığımda yelpaze o kadar genişliyor ki seçenekleriniz bir anda çoğalıyor.
    Genişliyorda hepsi aynı tarzda gidiyor ekstra sunabilen ne varki? Mesela c5 yerine senin tercihin ne olurdu? Sıfır suv yada suvcuk?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    Aradığına bağlı.eğer gerçek bir suv arıyorsan uzakdoğu araçlarına bakacaksınız.mazda var mitsubishi var toyota var.parasının hakkını veren sağlam arabalardır.
    Ekstradan kasıt nedir anlamadım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marineros

    Aradığına bağlı.eğer gerçek bir suv arıyorsan uzakdoğu araçlarına bakacaksınız.mazda var mitsubishi var toyota var.parasının hakkını veren sağlam arabalardır.
    Ekstradan kasıt nedir anlamadım?
    Hayalet ekran hafızalı koltuklar gibi vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marineros

    https://www.youtube.com/watch?v=iA-IiKjyEf8&feature=youtu.be buyrun buradan izleyebilirsiniz
    dostum bu geyik testini ben de paylaşmıştım sportage neredeyse takla atacak berbat hem de 75-76 km hızlarda burdan ne çıkaracağız anlamadım ikinci araba 4x4 hibrit fiyatı uçmuş bide olmayan araç üstelik o da çok iyi değil testte
    ben de herhangi bir markanın fanatiği değilim c5 aircross yeni bir araba önyargılı davranmayın
    ben konforlu teknolojik tasarımı değişik araç istiyorum diyenler bu fiyata bunu alırlar
    ben kalite marka vs. vs. diyenler üzerine 100.000 150.000 koyup onlardan alırlar.

    bu klasmanda

    sportage
    tucson
    3008
    karoq
    ateca
    subaru xv
    eclips cross

    hepsine baktım denedim donanımlarını karşılaştırdım
    sonuçta c5 aircross fiyat performans olarak en uygunu çıktı
    ama varsa aynı donanım ve özelliklerde bir model fiyatı ve donanımıyla yazarsan biz de onu alırız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biyooo -- 14 Ekim 2019; 23:12:12 >




  • Marineros M kullanıcısına yanıt
    4x4 dediğin kia 77'de her tarafını dağıtırken c5 80'e yakın hızla bir şey olmamış gibi geçiyor. Düşün c5 4x4 olsa neler olurdu. kia, honda, vw nin suvları yol tutuşta c5 ve 3008 ile yan yana bile gelemez.
  • Rampage kullanıcısına yanıt
    Kia 4x2 ve 17 jant benzinli olan(hafif şaseli araç)versiyonu.
    İşlerin bu şekilde olması asyalıların avrupadan ziyade abd pazarında etkin olmalarıdır.avrupada köklü rakipleri olduğu için etkin oldukları sahalarda ağırlık gösteriyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • biyooo B kullanıcısına yanıt
    Ben önyargılı davranmıyorum.ortalama her yıl araç değiştiren biriyim.o olsun veya bu olsun demiyorum.tek takıldığım nokta insanların başkalarındaki araçları kötüleyip,ellerindekini fütursuzca övmeleri.yoksa alınır satılır,mal sonuçta.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.