Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
17
Favori
110.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    bende bir risk aldım bakalım gelirse deneyip resim atarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hopeful

    bende bir risk aldım bakalım gelirse deneyip resim atarım
    Büyük ihtimal gelir sıkıntı olmaz baya bişeyler var aslında ordan alınacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemstoneblue kullanıcısına yanıt
    evet var ama baya bi apaçi işi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çirkin bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    Çirkin bir araba
    Bende fordu çok çirkin buluyorum zevk meselesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemstoneblue

    Bende fordu çok çirkin buluyorum zevk meselesi

    Alıntıları Göster
    Yani...! Zaten zevkler ve renkler tartışılmaz diye buna deniyor.

    İnsanın marka algısı bile tercihleri belirliyor.

    O yüzden bu tarz yorumlar biraz haksız olabiliyor. Teknolojisi hakkında görüş yada fikir yada teknik bilgi öne sürmek daha doğru bir yaklaşım olur kanaatindeyim.




  • Arkadaşlar selam.
    Bayiilerde araç durumları nedir? 2 hafta sonra aracımı satıp kısmetse almaya niyetim var.Gidip şimdiden aracı ayırtmama gerek var mı?
  • Aracı beğenmedim. Nedenine gelince:

    1-Ncap'ten 4 yıldız almış.Şaka gibi.
    2-Geyik testi sonuçları vasat.
    3-Fazla oyuncak gibi duruyor. SUV havası yok.
    4-Sadece iyi donanım veriyor diye daha az güvenli bir SUV almak ne kadar mantıklı.
    5-Konfor oldukça iyi ama yol tutuştan çok ödün verilmiş. Araç kullanım zevkini öldürüyor bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Aracı beğenmedim. Nedenine gelince:

    1-Ncap'ten 4 yıldız almış.Şaka gibi.
    2-Geyik testi sonuçları vasat.
    3-Fazla oyuncak gibi duruyor. SUV havası yok.
    4-Sadece iyi donanım veriyor diye daha az güvenli bir SUV almak ne kadar mantıklı.
    5-Konfor oldukça iyi ama yol tutuştan çok ödün verilmiş. Araç kullanım zevkini öldürüyor bu.
    Birçok araç binmiş araç almadan önce tüm yorumları ve incelemeleri okumuş C5 aircross siparişi vermiş beklemekte olan biri olarak bu yoruma cevap verme gereği duydum

    1- Ncap 4 değil 5 yıldızhttps://www.euroncap.com/tr/results/citro%C3%ABn/c5-aircross/35027
    güvenlik paketleri olmayan hali 4 yıldız ama güvenlik paketleri standart
    2- Geyik testi kesinlikle mükemmel tüm suvların geyik testlerini inceledim sportage nissan vs. vs. hiçbiri bundan daha iyi değil (üstelik bu kadar konfor odaklı süspansiyonla bu sonuç beni şaşırttı)
    3- suv havası yok demişsin tüm rakiplerinden geniş yüksek vs. fakat tasarım zevk işi ben beğendim farklı görünüyor.
    4- sadece iyi donanım değil güvenlikte veriyor ve diğerlerinden ucuza veriyor.
    yol tutuş kesinlikle başarılı geyik testinde birkaç markayı ekliyorum siz karşılaştırın

    C5 Aircross Geyik Testi https://www.youtube.com/watch?v=rRh5BzzIuOQ
    Kia Sportage Geyik Testi https://www.youtube.com/watch?v=iA-IiKjyEf8
    Honda CRV Geyik Testi https://www.youtube.com/watch?v=g5HkOuYjWA4
    WW Tiguan Geyik Testi https://www.youtube.com/watch?v=x8acDR3zez0

    daha da eklerim ezbere konuşmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biyooo -- 9 Ekim 2019; 11:35:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Aracı beğenmedim. Nedenine gelince:

    1-Ncap'ten 4 yıldız almış.Şaka gibi.
    2-Geyik testi sonuçları vasat.
    3-Fazla oyuncak gibi duruyor. SUV havası yok.
    4-Sadece iyi donanım veriyor diye daha az güvenli bir SUV almak ne kadar mantıklı.
    5-Konfor oldukça iyi ama yol tutuştan çok ödün verilmiş. Araç kullanım zevkini öldürüyor bu.
    Umarım yutubır falan değilsindir insanlar seni dinlerse yandı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Aracı beğenmedim. Nedenine gelince:

    1-Ncap'ten 4 yıldız almış.Şaka gibi.
    2-Geyik testi sonuçları vasat.
    3-Fazla oyuncak gibi duruyor. SUV havası yok.
    4-Sadece iyi donanım veriyor diye daha az güvenli bir SUV almak ne kadar mantıklı.
    5-Konfor oldukça iyi ama yol tutuştan çok ödün verilmiş. Araç kullanım zevkini öldürüyor bu.
    Kaç kere kullandın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biyooo B kullanıcısına yanıt
    Güzel kapak, tebrikler.
  • wind06 kullanıcısına yanıt
    3nolu madde goreceli o yüzden geçiyorum. 1,2 ve 4 nolu maddeler icin kaynak rica edelim, işkembe-i kübra olmadığını anlayalim. 5 numaralı maddede 'yol tutuşundan ödün vermeyen konforu iyi bir aracı' ornek olarak paylaşırsanız kıyaslama yapma şansımız olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Aracı beğenmedim. Nedenine gelince:

    1-Ncap'ten 4 yıldız almış.Şaka gibi.
    2-Geyik testi sonuçları vasat.
    3-Fazla oyuncak gibi duruyor. SUV havası yok.
    4-Sadece iyi donanım veriyor diye daha az güvenli bir SUV almak ne kadar mantıklı.
    5-Konfor oldukça iyi ama yol tutuştan çok ödün verilmiş. Araç kullanım zevkini öldürüyor bu.
    Geyik testi kötüden sonra okumadım. Keşke ilk maddeye koysaydınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    Aracı beğenmedim. Nedenine gelince:

    1-Ncap'ten 4 yıldız almış.Şaka gibi.
    2-Geyik testi sonuçları vasat.
    3-Fazla oyuncak gibi duruyor. SUV havası yok.
    4-Sadece iyi donanım veriyor diye daha az güvenli bir SUV almak ne kadar mantıklı.
    5-Konfor oldukça iyi ama yol tutuştan çok ödün verilmiş. Araç kullanım zevkini öldürüyor bu.
    1- Biyoo arkadaşım cevabını vermiş ben birşey eklemiyorum.
    2- Biyoo arkadaşımın söylediklerine ekleme yapmak istiyorum. Youtube de bir sürü video da da buraya yazdığım yorumları duyabilirsiniz. Konfor odaklı ve uzun salınım mesafesi olan ve bu kadar yüksek bir otomobil için beklenenden çok daha iyi yol tutuyor. Süspansyonları yumuşak olduğu için yana yatıyor fakat yol tutuşunda her hangi bir dengesizlik yada kopma yaşatmıyor diyorlar. Aynı konuya bende katılıyorum. dar denebilecek bir yonca üst geçide hem girerken hemde çıkarkan 70-75 km hızlarla dönüş yaptım. Benim beklediğimden bile daha az yatma refleksi gösterdi. Ve gayet iyi yol tutuyor. Aracın virajda yana yatması kötü yol tuttuğu anlamına gelmez. Kaymadan savrulmadan viraj dışına çıkmadan o virajı maksimum kaç km ile dönebildiğiniz önemli. Sert süspansyona sahip olduğu için yana yatmayan fakat genel dinamikleri ve yol tutuşu kötü olduğu için viraj dışına savrulan çok araba biliyorum. O yüzden kişisel yorumunuzu arabayı köytülemek için teknik veri gibi sunmayın.

    3- Bu tamamen kişisel zevke giriyor. Zevk meselesi. Siz beğenmemiş olabilirsiniz. Tasarım kötü diyebilirsiniz. Ben de buradaki bütün arkadaşlarımda buna saygı duyarız.

    Bence gayet kaslı ve güzel bir görüntüsü var.

    Bir konuyu gerçekten merak ettiğim için size sormak istiyorum. Hiç bir art niyetim yok. Sizce bir aracın SUV havası olması için nasıl olması gerekiyor. Yada SUV havası olan bir iki model ismi söyler misiniz. En azından zevkiniz ile ilgili bir fikrimiz olur. En azından benim.

    4- İyi donanımı şu anda piyasadaki bütün rakiplerinden hatta kendi ikiz kardeşi 3008 den bile daha uygun fiyata veriyor. Günümüz Türkiye şartlarında ve paranın zor kazanıldığı düşünülürse ve ben kendi adıma konuşayım Vehbi KOÇ 'un torunu olmadığım için bu benim için önemli bir kriter.

    Az güvenli lafı gene sizin hiç bir dayanağı olmadan ön yargı, bilgisizlik yada art niyetle söylediğiniz kendi kişisel yorumunuzdan ibaret.

    5- Konfor kendi sınıfında efsane hatta bir çok farklı sınıf yada segmentte bile hatırı sayılır bir seviyede. Ama yol tutuş eleştirisi gene dayanağı olmadan söylenmiş altı boş bir laf.

    "Araç kullanım zevkini öldürüyor" buna da saygı duyarım. Kişisel görüşünüz. Beklentilerinizi karşılamayabilir. Sizin zevkinizi veya görüşünüzü ifade eder. Saygı duyarım. Siz Ford Mondeo yada Focus kullanıcısısınızdır size yumuşak gelir zevk vermez.

    Benim kendime ait olarak Mitsubishi Carisma 1.8 GDI ım vardı. Aşırı yumuşak bir süspansyonu vardı ve severdim. Subaru XV var şu anda. Sert süspansyonlu. Çılgınlar gibi sürmediğim yada viraja girmediğim zaman normal sürüşlerde sert olduğu için hoşuma gitmiyor. Citroen C5 Sedan arabam var birde. Gemi gibi salına salına gidiyorum. Yumuşacık süspansyonları. Seviyorum. Abimin Subaru OUTBACK i var. O C5 için çok sallanıyor gemi gibi diyor. Çünkü onun arabasının da süspansyonları bana göre çok sert. Bende onu sevmiyorum.

    Ford Fiesta, Focus, Mondeo ; mitsubishi ASX ; Mercedes C200 komp. , E180 bunları şirket araçları olarak dikkate alınacak kadar km ler kullandım. Mercedes dahil bana sürüşü ve tepkileri sert geldi. Kendi C5 imdeki tadı rahatlığı vermedi. Bu benim kişisel zevkim.

    O yüzden objektif olmak lazım.

    Cem YILMAZ ın dediği gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak lazım.

    Kişisel yorumlar. Eyvallah.
    Ama karalama. Kimseye yakışmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesutist

    3nolu madde goreceli o yüzden geçiyorum. 1,2 ve 4 nolu maddeler icin kaynak rica edelim, işkembe-i kübra olmadığını anlayalim. 5 numaralı maddede 'yol tutuşundan ödün vermeyen konforu iyi bir aracı' ornek olarak paylaşırsanız kıyaslama yapma şansımız olur.
    İşkembei kübra citroen hastası değilim ama piyasadaki en mantıklı suvcuk ve kullandıktan sonra hakkını yedimi anladım aracın c5 5008 geçen de tucson test ettim diğerlerine yanaşmadım bile. Ama arkadaşın varsa bildiği söylesin bakayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kinadangelencerez

    Arkadaşlar selam.
    Bayiilerde araç durumları nedir? 2 hafta sonra aracımı satıp kısmetse almaya niyetim var.Gidip şimdiden aracı ayırtmama gerek var mı?
    Bugün öztek bayiinden inci beyaz shine paket siparişi verdik.Çelik griyi istiyorduk hanımla ama şehir dışındaki bayiilerde bile bulamadık.
    En geç Kasım'ın ilk haftası teslim edilir dediler.Hayırlısı olur inşallah.
  • Orjinali, İsveç'te ortaya çıkan “Moose Test” yani bir geyik türünden esinlenilerek yapılmakta olan bu test, 1970'lerde popüler olmaya başlamış, günümüzde sıkça kullanılan bir kaçış manevrası testidir. Kaçış manevrası testi olmakla birlikte aracın iyi yada kötü yol tuttuğu anlamına gelmez. Tamamen farklı bir mantığı vardır.

    İlk olarak bir İsveç dergisi Teknikens Värld tarafından ünlenen bu manevra, 1997 senesinde Mercedes Benz - A serisinin takla atması nedeniyle çok büyük bir üne kavuşmuştur.

    Gerçekte, ismi her ne kadar geyik testi olarak adlandırılmış olsa da, bu kaçış manevrasıyla, birden yol üzerinde karşımıza çıkan bir cisim (ki bu bir çocuk ya da geri geri giden bir otomobil de olabilir) yada engelden aniden kaçabilmek ve kazasız belasız kendi şeridimize geri dönebilmekten ibarettir. Bunun sebebi geri geri giden bir otomobil yada yolda önlem almadan durmuş lastiği patlamış yada bozulmuş bir aracı yada yola aniden çıkan küçük bir çocuğu, son anda fark ettiğinizde, fren yapmak her zaman kazayı önleyemeye yetmeyebileceği için, bazen de yoğun akan trafikte çok daha büyük zincirleme kazalara sebep olabileceği için bu manevrayı güvenli bir şekilde yapmayı sağlamayı amaçlayan bir manevra testidir.

    Test Detayları
    Test kuru bir yol (takip yolu), aracın izleyeceği hareket yolunu S şekli çizdirecek şekilde yerleştirilen kukalar yerleştirilerek yapılır. Araçtaki tüm koltuklar dolu olacak ve bagajda yük olacak şekilde maksimum ağırlıkta yapılması tercih edilir.

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu

    Sürücü pistte seyretmekte olduğu şeritte ilerlerken önüne gelen kukalardan ani bir şekilde karşı şeride geçiş yapar ve karşı şeritte kendi şeridinde bulunan kukalardan daha ileride bulunan kukalara çarpmadan kendi şeridine geri dönmeyi amaçlar. Test aracı yoldan çıkıncaya yada kukaları devirinceye kadar hız artırılarak test yapılmaya devam edilir. Genelde 70-80 km / s arasında ki hızlarda kukaların devrilmesi ile test son bulur. Bazen de Mercedes A serisi gibi aracın takla atmasıyla sonuçlanır.

    Mercedes - 1997 A Serisi Olayı
    21 Ekim 1997 yılında, Teknikens Värld dergisi için Robert Collins isimli otomobil muhabiri tarafından yapılan bu testte 60 km / s hızla giderken takla atmasıyla olay olmuş ve tüm dünyada Mercedes in kötü reklamı ile prestij kaybına neden olurken geyik testinin de tüm dünyada bilinirliğinin ve popülaritesinin artmasına sebep olmuştur.

    Aynı şekilde 2005 yılında Dacia Logan'ın da benzer bir tepkiyle testi geçemediği, ama bir süre sonra yapılan testlerde, sebebin sık sık test yapıldığı için zeminde lastiklerin sebep olduğu zemin yıpranması yada kayganlaşması sebebi ile yaşandığı ortaya çıkmıştı.


    Sonuçlar
    Başarılı ve başarısız olarak tabir edilen bir çok durum söz konusu.
    Bu testi en yavaş geçmiş olan araç 42.5 km / s hız ile Reliant Realto isimli üç tekerlekli bir araç olup,
    en hızlı geçmiş olan araç da 85 km / sn ile Citroën Xantia modelidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gemstoneblue

    Ben çocuktum havalı amortısoru cıkmısdı citroenin ve eğer bu aracı takla attırabikirseniz yeni araç hediye edeceğiz demişlerdi dünyada çok az kişi uğraştı nadir sayıda takla attırıldı.yere basık çalışınca arkası havaya kalkan modeldi 90 lı yıllarda..

    Alıntıları Göster
    Aynen hocam o araç da hatırladığım kadarı ile Citroën Xantia modeli idi.

    En hızlı geyik testi rekoru 85 km/s ile Citroën Xantia modelinde zaten bu yüzden.

    Bu arada yine yanlış hatırlamıyorsam her hangi bir lastiği patladığında (çekiş tekerlekleri olmamak kaydıyla) 3 tekerleği ile 50 yada 60 km hıza kadar hızlarda lastiği yerinden çıkarsanız bile gidebiliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEXUS_07 -- 9 Ekim 2019; 14:49:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEXUS_07

    Aynen hocam o araç da hatırladığım kadarı ile Citroën Xantia modeli idi.

    En hızlı geyik testi rekoru 85 km/s ile Citroën Xantia modelinde zaten bu yüzden.

    Bu arada yine yanlış hatırlamıyorsam her hangi bir lastiği patladığında (çekiş tekerlekleri olmamak kaydıyla) 3 tekerleği ile 50 yada 60 km hıza kadar hızlarda lastiği yerinden çıkarsanız bile gidebiliyordu.

    Alıntıları Göster
    Evet 3 tekerli bişey vardı hatırlıyorum.geyık testınde maxımum 87 leri gecmıyorlar zaten aracların esp sistemi hemen devreye girince hız düşüyor. Km77 test videolarında baya var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.