Şimdi Ara

Yeni Citröen C4 Hakkında ( alınır mı) Sorunlu mu?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
41.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar saygılar sunuyorum.
    Biraz uzun bir yazı olucak sabırla okursanız sevinirim cidden yardıma ihtiyaçım var.
    bende Hyundai i20 1.4 dizel araç var, bu aracı satmayı düşünüyorum, aklımda focus 1.6 dizel ile C4 1.6 dizel mevcut focus için çok bişey diyemiyorum çünkü aşağı yukarı biliyorum ama yakıt ve görünüş olarak C4 ten de geçemiyorum.
    yalnız ben etrafımdaki araç kullanan ve şöförlük yapan insanlara sordum araştırdım aracı ama iyi bişeyler duymadım
    Öncelikle
    Düşündüğüm araç 2011-12 model 1.6 hdi comfort (MANUEL) modeli.


    şimdi mesela şöle maddelersem

    *sen manyakmısın citröen alınırmı heleki c4 elinde patlar kesinlikle uzakdur,
    *oooo sorunlu araba uğraş uğraş bitmez,
    *masraflı ve parçası pahalı sanayide usta bulamassın servisle içli dışlı olursun,
    *motor ve malzame parçaları türkiye şartlarına uygun değil o arabanın,
    *başına bela alırsın ocağına incir ağacı diker,
    *kesinlikle uzak dur, git focus al yada corolla dizel al
    *abi adı bi kere fransız kesinlikle olmaz,
    *masrafı ağır çok sorunlu hertarafı akar kokar araba onlar,
    *motoruna aldanma tamam az yakar ama masrafına bel dayanmaz,
    *hem masraflı seni üzer bide satarken zarar edersin


    V.B. gibi cevap alıyor ve üzülüyor aynı zamanda uzaklaşıyorum arabadan hatta bi tanesinde ," oha bu araba neymiş abi sadece görüntümü var ozaman neden hala satılıyor yada sattı arabayı gömdünüz be" diye tepki gösterdiğim oldu
    binip kullanan arkadaşlar var onlara sorduğumda ise "yakıt on numara ama parçası pahalı dikkat etmek gerekir"diyorlar
    velasılkelam kafa allak bullak ben de arkadaştan 1 tur aldım bindim kullandım ve güzel ayrıca seri araba ve eşimde bindi hatta oda tipine ve sessiz oluşunu beğendi zaten ondan dolayı kararsız kaldım duyduklarımdan sonra birde burda paylaşmak istedim düşüncelerimi gayet sakin ve rahat kullanırım ben arabamı üzmem ama masraflı olsunda istemem hayat şartları belli korkularım ondan dolayı
    mesela bi tane buldum 2011 model manuel 92 hp 1.6 hdi ( 150.000 km ) de almaya korkuyorum bu şekilde km olanlar yüksekmi alınırmı ve
    bu arabayı 2011-12 model 1.6 hdi c4 kullanan yada kullanmış olanlar tavsiye edermi alınır mı ? sorunları varmı? masraflımı ?
    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djvahset -- 22 Eylül 2017; 12:0:40 >







  • Başka bir yerde yazdığım yazıyı aynen buraya kopyalıyorum :

    Bu aracın 92lik manuel versiyonunu 2 yıldır kullanmaktayım. Hatta geçen sene bi önceki c4 üm kaza sonucu pert oldu, çok bakındım ama yine aynı aracın gri renklisini bulup aldım. Sizin düşündüğünüz dizel otomatik versiyon hakkında da yeterli bilgim var.

    Bi kere motor gerçekten hem esnek kullanım sunuyor hem de yakıt tüketimi çok çok iyi. Ben daha önce 1.3 multijet 90lık linea kullanmıştım 5 günlüğüne. Benim araç da 92hp ama arada gaz tepkisi, esneklik vs. çok fark var. Yani hdi motor esnek kullanıma sahip bir motor.

    Kullandığım süre zarfında herhangi bir problem yaşamadım. Ses olarak aracın içinden trim sesi hiç gelmedi, bi öncekinde de şimdikinde de. Bi önceki 2012 model 76bindeydi pert olduğunda. Şimdiki de 2013 model 50binde. Kullanıcıdan bakımlı ve düzgün kullanılmış araçlar olmasının da sağından solundan ses gelmemesinde etkisi olabilir. Bu araçta ses olarak tek sorun motor kulağının (takozu da deniyor) zamanla titreşim yaparak içeriye "lok lok" tarzında bir ses iletmesi. Bunun da çözümü 15binde bir yapılan bakımlarda yağlatıyorsunuz ve ses kesiliyor.

    Şanzımana gelirsek bu araçta tek kavramalı şanzıman var. Türlerinin içinde belki en başarılısı diyebiliriz. Üst komşumda e-hdi mcp var confort plus versiyonu. 120bin civarında ve herhangi bir sorunla karşılaşmadığını söylüyor. Gayet de memnun. Daha yeni baskı balata volant setini değiştirdi. Vites geçişleri tabii ki çift kavrama gibi değil ama alışınca geçişlerdeki sarsıntıyı sıfıra indiriyorsunuz. Zaten günde 40km gidiş yolundan bahsettiğinize göre bunun hepsi şehiriçi sıkışık trafik değildir muhtemelen. Bu durumda vites geçişlerinin çok önemi kalmıyor.

    Bu araçlardaki en çok şikayet edilen konuya da değineyim. Bu araçların arka süspansiyonlarında aslında sertlik değil de süspansiyonun çalışma aralığından kaynaklı bir sorun var. Sorun derken şok darbelerde sert bir sesle diyor ki kasislere sert girme. Hız engelleyicilerde bile sert girerseniz "tak" sesi geliyor. Aracın tepkisini öğrenince zaten sert kasislere dikkatli giriyorsunuz problem kalmıyor. Burada sizin düşündüğünüz exclusive versiyon yerine ben confort plus tavsiye ederim. Hem aynı fiyata nispeten daha düşük kmde araçlar bulursunuz hem de 16inch jantlar bu araca ideal. 17inch jant bulunan exclusive de bozuk yollarda rahatsız edici olabilir.

    Bu araçlar gerçekten bana göre özel araçlar. Bi kere dizel otomatik versiyonlarda torpido içi soğutmasının yanında ortada bir de büyük soğutuculu alan var. Ayrıca iç aydınlatmayı direksiyondan açıp kapama ve gece sürüşleri için gece sürüş modu (sadece hız göstergesinin ışığı kalıyor diğer konsol ışıkları söndürülüyor.) gibi küçük ama güzel detaylar var.

    Bagaj hacmi de hb araçlar içinde en geniş ve kullanışlılardan. 408lt bagaj aracın hb olmasının da katkısıyla yükleme şekli ve hacim olarak gerçekten başarılı.

    Yalıtım olarak önceki aracım focus ve birçok kullandığım c sınıfı araçtan sessiz diyebilirim. Özellikle motor ve yol sesi içeriye yansımıyor. Rüzgar sesi olarak da aracın sol camı hafif açıkken rüzgar sesi gelebiliyor.

    Üretim olarak neredeyse aynı olan 308 eğer yeni kasa olacaksa o da tercih edilebilir ama eski kasa 308 mi son kasa c4 mü derseniz ben c4 tercih ederim. Daha şık, tasarımı daha güncel, iç mekanı bana göre daha derli toplu ve kaliteli diyebilirim.

    Son olarak aracın eleştirebileceğim diğer noktası da araçtaki direksiyon sistemi elektromekanik olmasına rağmen yeni nesil bazı araçların (vw grubu, yeni megan vs.) direksiyonlarına göre düşük hızlarda ve durur vaziyette biraz sert kalıyor. Ama abartılacak kadar değil. Bunun avantajını da 120km ve üstü hızlarda görüyorsunuz o ayrı mesele.

    Umarım yardımcı olabilmişimdi
  • Ben de şu an kullandığım C4'ü almadan önce çok araştırdım. Aynılarını bana da söylediler hem de arabadan anlayan insanlar söyledi bu cümleleri. Bir arkadaşım evet rakamla da sadece 1 yazıyla da sadece bir arkadaşım "gönlünde hangi araba varsa onu al" dedi. Gönlümde C4 vardı ve C4 aldım. Gerçekten ama gerçekten çok memnunum. Bazen kimseleri dinlememek yüreğinin götürdüğü yere gitmek lazım. :)
  • Başka bir yerde yazdığım yazıyı aynen buraya kopyalıyorum :

    Bu aracın 92lik manuel versiyonunu 2 yıldır kullanmaktayım. Hatta geçen sene bi önceki c4 üm kaza sonucu pert oldu, çok bakındım ama yine aynı aracın gri renklisini bulup aldım. Sizin düşündüğünüz dizel otomatik versiyon hakkında da yeterli bilgim var.

    Bi kere motor gerçekten hem esnek kullanım sunuyor hem de yakıt tüketimi çok çok iyi. Ben daha önce 1.3 multijet 90lık linea kullanmıştım 5 günlüğüne. Benim araç da 92hp ama arada gaz tepkisi, esneklik vs. çok fark var. Yani hdi motor esnek kullanıma sahip bir motor.

    Kullandığım süre zarfında herhangi bir problem yaşamadım. Ses olarak aracın içinden trim sesi hiç gelmedi, bi öncekinde de şimdikinde de. Bi önceki 2012 model 76bindeydi pert olduğunda. Şimdiki de 2013 model 50binde. Kullanıcıdan bakımlı ve düzgün kullanılmış araçlar olmasının da sağından solundan ses gelmemesinde etkisi olabilir. Bu araçta ses olarak tek sorun motor kulağının (takozu da deniyor) zamanla titreşim yaparak içeriye "lok lok" tarzında bir ses iletmesi. Bunun da çözümü 15binde bir yapılan bakımlarda yağlatıyorsunuz ve ses kesiliyor.

    Şanzımana gelirsek bu araçta tek kavramalı şanzıman var. Türlerinin içinde belki en başarılısı diyebiliriz. Üst komşumda e-hdi mcp var confort plus versiyonu. 120bin civarında ve herhangi bir sorunla karşılaşmadığını söylüyor. Gayet de memnun. Daha yeni baskı balata volant setini değiştirdi. Vites geçişleri tabii ki çift kavrama gibi değil ama alışınca geçişlerdeki sarsıntıyı sıfıra indiriyorsunuz. Zaten günde 40km gidiş yolundan bahsettiğinize göre bunun hepsi şehiriçi sıkışık trafik değildir muhtemelen. Bu durumda vites geçişlerinin çok önemi kalmıyor.

    Bu araçlardaki en çok şikayet edilen konuya da değineyim. Bu araçların arka süspansiyonlarında aslında sertlik değil de süspansiyonun çalışma aralığından kaynaklı bir sorun var. Sorun derken şok darbelerde sert bir sesle diyor ki kasislere sert girme. Hız engelleyicilerde bile sert girerseniz "tak" sesi geliyor. Aracın tepkisini öğrenince zaten sert kasislere dikkatli giriyorsunuz problem kalmıyor. Burada sizin düşündüğünüz exclusive versiyon yerine ben confort plus tavsiye ederim. Hem aynı fiyata nispeten daha düşük kmde araçlar bulursunuz hem de 16inch jantlar bu araca ideal. 17inch jant bulunan exclusive de bozuk yollarda rahatsız edici olabilir.

    Bu araçlar gerçekten bana göre özel araçlar. Bi kere dizel otomatik versiyonlarda torpido içi soğutmasının yanında ortada bir de büyük soğutuculu alan var. Ayrıca iç aydınlatmayı direksiyondan açıp kapama ve gece sürüşleri için gece sürüş modu (sadece hız göstergesinin ışığı kalıyor diğer konsol ışıkları söndürülüyor.) gibi küçük ama güzel detaylar var.

    Bagaj hacmi de hb araçlar içinde en geniş ve kullanışlılardan. 408lt bagaj aracın hb olmasının da katkısıyla yükleme şekli ve hacim olarak gerçekten başarılı.

    Yalıtım olarak önceki aracım focus ve birçok kullandığım c sınıfı araçtan sessiz diyebilirim. Özellikle motor ve yol sesi içeriye yansımıyor. Rüzgar sesi olarak da aracın sol camı hafif açıkken rüzgar sesi gelebiliyor.

    Üretim olarak neredeyse aynı olan 308 eğer yeni kasa olacaksa o da tercih edilebilir ama eski kasa 308 mi son kasa c4 mü derseniz ben c4 tercih ederim. Daha şık, tasarımı daha güncel, iç mekanı bana göre daha derli toplu ve kaliteli diyebilirim.

    Son olarak aracın eleştirebileceğim diğer noktası da araçtaki direksiyon sistemi elektromekanik olmasına rağmen yeni nesil bazı araçların (vw grubu, yeni megan vs.) direksiyonlarına göre düşük hızlarda ve durur vaziyette biraz sert kalıyor. Ama abartılacak kadar değil. Bunun avantajını da 120km ve üstü hızlarda görüyorsunuz o ayrı mesele.

    Umarım yardımcı olabilmişimdi




  • ESATEMRAH

    kardeşim pm yazamıyorum neden anlamadım burdan yazmak istedim burdan yardımcı olursan sevinirim

    eyvalla ciddi anlamda kafam çok karıştı ve allak bullak oldu aslında 1.6 tdci focus bakıyordum ama c4 tipi ve motoru çok hoşuma gitti arkadaşta var kullandım ve beğendim hatta eşimde çok beğendi tipini içini cidden ailecek beğendik ama işte takdir edersiniz ki iyi paralara veriyorlar o kadar para bağlayıp ta sıkıntı yaşamak iyi olmaz bende araştırıyorum hala ve c4 hakkında çok ilginç şeyler duydum okudum işte masraflı sorunlu fransız dan uzak dur ikinci elde sorun olur satamassın kullanamassın çok fazla sorun çıkaran araba diyorlar bende uzun süre kullanmadığım için inanmak zorunda kalıyorum
    cidden bu arabanın sorunları ve masrafları çok mu oluyor sıkıntılı bi araçmı

    birde bakıyorum malum sitelere 1.6 hdi 92 hp MANUEL 150.000 km de 160.000 km olanlar var kmlerde olanlar alınırmı km yönünden fazla olması sorun olurmu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djvahset

    ESATEMRAH

    kardeşim pm yazamıyorum neden anlamadım burdan yazmak istedim burdan yardımcı olursan sevinirim

    eyvalla ciddi anlamda kafam çok karıştı ve allak bullak oldu aslında 1.6 tdci focus bakıyordum ama c4 tipi ve motoru çok hoşuma gitti arkadaşta var kullandım ve beğendim hatta eşimde çok beğendi tipini içini cidden ailecek beğendik ama işte takdir edersiniz ki iyi paralara veriyorlar o kadar para bağlayıp ta sıkıntı yaşamak iyi olmaz bende araştırıyorum hala ve c4 hakkında çok ilginç şeyler duydum okudum işte masraflı sorunlu fransız dan uzak dur ikinci elde sorun olur satamassın kullanamassın çok fazla sorun çıkaran araba diyorlar bende uzun süre kullanmadığım için inanmak zorunda kalıyorum
    cidden bu arabanın sorunları ve masrafları çok mu oluyor sıkıntılı bi araçmı

    birde bakıyorum malum sitelere 1.6 hdi 92 hp MANUEL 150.000 km de 160.000 km olanlar var kmlerde olanlar alınırmı km yönünden fazla olması sorun olurmu?



    Merhaba dostum kusura bakma daha yeni okuyabildim istersen tel numaramı da pm atayım sen ordan arayabilirsin. aracın motorunda tek sorun yok milletin masraflı dediği şey MCP şanzıman sorunlu deği şey bu ve sorunda şanzımanın sarsıntılı vites atması ama rkadaşım bu alet tam otomatik yada çift kavramalı değil sen kendin elle vites atarken sarsılmıyor musun ben bunu anlamıyorum. onun dışlında 150000 160000 olması değil sorun olan aracın triger set 180000 de bir değişiyor trigeri değişmişse ve hele birde arkadaş baskı balatası değişmişse hiç düşünme al derim daha büyük bişi söyleyim sen anla o ford focus al diyen arkadaşlar fordun motoru daha sağlam diyecektir. peki hangisi biliyor 1.6 tdci motor direk PSA nın fabrikasında üretiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esatemrah -- 21 Eylül 2017; 15:54:3 >




  • hımm bak ben bunu bilmiyordum dediklerin çok mantıklı aslında biraz düşününce şöle bir citröen c4 de hdi motor kullanıyor ve o zaman aynı motor o zaman ford tdci olarak mı koyuyor arabalarına eeeee o zaman aynı motor varsa focus ve c4 o zaman aynı sorunlar focusta da vardır öle değilmi?
    şimdi düşündüm de elektronik aksam tamam c4 de de aynı focus ta da var hatta focus ta sont müzik sistemi var motor desen aynı focusun artısı yol tutuşu ve marka adı o zaman çünkü yol tutuşu dedinmiydi c4 de de esp var biliyorum şimdi o zaman neye dayanarak kötü yada sorunlu deniliyor anlamadım, şimdi motor ve çoğu aksam aynı ise demekki burdaki yargı marka yargısı biri fransız biri amerikan ama düşünüyorum sessizlik performans ve yakıt ekonomisi olarak C4 bir adım önde ama marka takıntısı olarak focus ha birde 2.eli iyi gidiyor focusun aslında kafamı karıştıran bu marka takıntısı galiba hatta geçenler de bi olay yaşadım hiç mantıklı gelmiyor onu da aktarayım.

    Bir masa başında oturduk ve sohbet esnasında konu arabaya geldi,ve toyota corolla girdi araya ve muhabeti aynen şöle yaptım. ve bu muhabbet masada 3 kişi arasında geçti
    şimdi
    diyorum toyota corolla d-4d nasıl abi bize gelirmi?
    adam diyorki ooo süper japon arabası ve az yakar sessizdir sana gelir
    bende diyorumki peki ozaman neden motor yağ yakıyor?
    adam diyorki toyota dizelde çok başarılı değil lpgli al vıyyyyy !!!!
    iyide sağlımlık sorunsuzluk nerde kaldı
    diyorum ki C4 alıcam abi 2011 model nasıldır dizel olan dan
    adam diyorki sen arabaya masraf etmeye çalışıyor macera arıyorsun
    diyorumki ama abi az yakıyor iyi kaçıyor
    adam diyorki ooo evet az yakar motor iyidir sessiz çalışır ama sorunlu işte
    diyorumki abi nesi sorunlu yağmı yakıyor sumu akıtıyor
    adam diyorki abi araba fransız sorun kaynıyor çok satışı yok zaten 2.eli ölü diyor
    diyorumki abi renault neresi fransız değilmi
    adam diyorki o reno bu citröen reno başka vıyyyyy !!!
    abi focus alsam nasıl olur şöle 1.6 tdci olanından
    adam diyorki ooo bak focus harika bir araba motoru ömürlüktür kullan kullan eskitemessin yalnız biraz turba sorunu olur bazen ve yol sesi motor sesi çok alır onu zaten yapıyorlar yol tutuşu felam harika C4 den bile harika C4 alacağına focus al
    peki abi C4 motoru ve focus motoru aynı fabrikada üretiliyor ve yakıtı daha az üstellik esp ve sessiz bir araba olmaz mı peki
    adam diyorki abi araba bikere fransız focus amerikan aynı fabrikada üretilmesi neyi ifade eder biri focus biri C4 ben olsam focus alırım vıyyyy

    velasıl şimdi gelde bu adama kızma ve düşünceni saptırma işte benim kafam bundan dolayı karışım ama içime sinen ve motoru hoşuma giden araba elektronik aksamı düzgün kullanırsan düzgün olur o sana bağlı diye düşünüyorum ama işte bundan dolayı kafa karışık araştırmaya devam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djvahset -- 22 Eylül 2017; 10:51:21 >




  • sen olayı çözmüşsün bizim halkımızın mantığı şudur vw yada fordu alır shellden çıkmaz citroen alır ucuz mazot peşinde koşar sonrada derki aracın motoru sorunlu. vw alır servisten çıkmaz orjinal parça takar orjinal yağ kullanır. citroen alınca gider muadil parça 10w40 yağ kullanır 5w30espli kullanıcağına . bak aracım 2008den beridir bende daha ne şanzıman nede motordan tek sorun yaşamadım sence bu nasıl oluyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatemrah

    sen olayı çözmüşsün bizim halkımızın mantığı şudur vw yada fordu alır shellden çıkmaz citroen alır ucuz mazot peşinde koşar sonrada derki aracın motoru sorunlu. vw alır servisten çıkmaz orjinal parça takar orjinal yağ kullanır. citroen alınca gider muadil parça 10w40 yağ kullanır 5w30espli kullanıcağına . bak aracım 2008den beridir bende daha ne şanzıman nede motordan tek sorun yaşamadım sence bu nasıl oluyor?

    aynen birazda marka takıntısı bu olay 2008 den beri c4 kullanıyorsun ve senin kullandığın c4 eski model yeni kasalardan değil üstelik hiç sorun yaşamadım diyorsun
    neden yaşamadın elbetteki doğru parçayı doğru zamanda kullanarak yada gerekli parçayı gerekli yerde kullanarak elbette yani olay şu o zaman bakarsan bağ bakmassan dağ olur ve yanlış anlamadım isem bu C4ler hep dağ olmuş




  • hep dağ olmuş çünki millet ucuz araç nasılsa koy ucuz parçayı demiş. benim aracımın ustasını dahi 10 yıldır değiştirmedim. anı ustam bakıyor bu yıl kendi yerini açtı normalde OTOSAY ın usta başıydı.
  • eyvallah bizim de burda bi bilgisayarcı var adam nerdeyse hergün arabayla şehir içi 300 400 km yol yapıyorum aga istanbul içinde sürekli geziyorum hafta sonları da ailem ile gezmeye silivri taraflarına giderim
    aga bak ben bu arabayla manyak geziyorum az da yakıyor ha desen ki masrafı ne oldu diye aldığım dan beri 105.000 km aldım şimdi 145.000 km de sadece bakım masrafı ve birde farların lambaları patladı onları değiştirdim suyunu yağını yakıtını koydum mu kullanıyorum bide beni bilirsin ben öle insan gibi değil arabayı hayvan gibi kullanırım aga ona rağmen maşallah tıkır tıkır çalışıyor ben memnunum tavsiye ederim diyo
    dedimki arka süspansiyonlarından ses geliyor ve vuruyormuş sende de varmı?
    aga yanlış anlama onu her araba yapar sen yoldaki çukura kasise kalkıpta hızlı girersen 50 60 ile elbette vurur ama ben daha öle ses geldiğini duymadım dedi

    ama cidden arabayı hayvan gibi kullanır geçen bi tur atayım dedim arabanın içi bile perişan ne ararsan var bu adama bile böle dayanabiliyor ise




  • dostum o sesin 2-3 tane nedeni var bu araçların süspansiyonlar yol tutuşu artırmak için sert seçiliyor bu birincisi. 2. side 2008 modellerde amortisörün yukarda bu kapak var o bazen yerinden çıkıp amartisörle hareket ediyor o zaman o tıkırtı geliyor:)
  • Arkadaşlar otomatik dizel 2010 Citroen C4 36000 tl ye sizce uygunmudur ? Bir kapı değişmiş. Bir kapıda da boya var. 170bin kilometrede. Beyaz renk .


    Arabayı bayan kullanacak. Önce küçük sınıf araçlara baktık. Park daha kolay olur diye. Sizce ne yapalım arkadaşlar.
    https://www.sahibinden.com/citroen-c4/dizel/otomatik,yari-otomatik?a5_max=2011&sorting=price_asc&a5_min=2010
  • Selamlar arkadaşlar. Konuyu hortlatmak istemezdim ama 1 haftaya kadar C4 SX 1.4 LPG alacağım.



    Ben sakin kullanıcıyım. 100luk yolda 98 120lik otobanda 118 yaparım. Agresif değilim hani. Ki 1.5 yıllık şoförüm. Araçtan da anlamam. Genelde şehirde kullanacağım. Ama yazları uzun yol yaparım. Expere sokacağım tabiki.



    Benim Rover LPG. 289km yi 28lt LPG ile gidiyor. İnanmayanlara deneriz 😁



    Sizler bana 1.4 c4 ne yapar yakıt? Yol tutuş? Uzun yol da durumu? Parça sıkıntısı var maliyeti ne olur?



    Araç 190.000kmde. 13.000tl tek toplam 22.000tl normal hasar kaydı var. Ağır değil. İçini henüz görmedim. Sizin tavsiyeniz üzerine alacağım. Benim aracımın üzerine 7.000tl ye anlaştık.



    Benim aracım ise 98 model Honda Motorlu Honda Şanzımanlı otomatik 1.6 16 valve Rover 416si. 217.000kmde. Siz ne dersiniz? Lütfen kullanıcı arkadaşlar.



    Yardımınız için şimdiden teşekkürler Arkadaşlar.



    Ali. Denizli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şuraya bir cevap yazam :D

    2007 yılında 307 ile başladık psa grubuna sonra yine 2007 yılında aileye c4 sxpk kattık :D 2012'de 307 gitti. 2016'da C-Elysee ekledik aileye sonra farklı bir aileden Seat Leon ve Ford Fiesta ekledik. Şimdi yine C4 (2012) eklendi. Kısaca hem 307'den hem C4'den hem C-Elysee'den çok memnunuz. İnanın bir yere gideceğim zaman Seat Leon'a bakmıyorum bile yol uzunsa C-Elysee kısaysa C4 ...

    Sorun yaşamadım. Bakımlarını hiç aksatmadım onlarda beni hiç yolda bırakmadılar.
  • Selamlar, yıllar sonra konuyu hortlatmanın bir zararı olmaz sanırım  


    Citroen C4 ya da Punto almayı düşünüyorum. Malum günümüzde lpg daha çok tutuluyor. C4'ün dizelini önerenler var. Siz ne düşünüyorsunuz acaba bu konuda çok cep yakar mı ?

  • bende konuyu hortlatayım, C4 Confort Plus otomatik 230.000 km de alınabilir mi ne dersiniz ?


  • Arkadaşlar bu aracın fren pedalı biraz garip mi yoksa benim kullandığım araç mı öyleydi? Fren pedalı ilk başta çok yumuşak ama sonra birden sert fren yapmışım gibi tutuyor, normal bir durum mu?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.