Şimdi Ara

YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
394
Cevap
17
Favori
196.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ds4 D kullanıcısına yanıt
    Bu tarz yüksek,konsept araç için diye belirtmişim zaten...Neyi anlamadın da seat leon cevabını verdin bilmiyorum...Marka değerine girmedim bile ki bence ikisi de iyi değil...Artık bütün araçlar için fiyatlar hakettiklerinin üzerindeyken ''bu arabaya bu fiyat verilmez'' lafı havada kalıyor ve gereksiz..
  • Bugün aracı almış olmadığım farklı bir servise gittim AVCILAR CİTROEN AV-CAR, ismini şimdilik hatirlamadiğim bir arkadaş ilgilendi direk bekletmeden dinledi randevu talebi açtı perşembeye bu koku olayı için çok detaylı bakılması lazım dedi ancak start stop eco modu için hemen masasından kalktı,
    anahtarı aldı ve sorunu buldu sorun emniyet kemeriymiş malum bende herkes gibi arkadan dolandırıp takmiştim emniyet kemerini ancak bu sensörü kandirmaya yetmiyormuş düzgün takınca düzeldi bakalım koku içinde perşembe bırakıcaz arabayı.

    Şahsen, arabayı almış olduğum servis olan TOPKAPI KAR otodan daha samimi ve ilgili geldi bu servis şimdiden teşekkürler AVCILAR CİTROEN AV-CAR.

    Her gelişmede bilgilendirmeye devam edeceğim arkadaşlar.
  • DaLminSSaH D kullanıcısına yanıt
    Adınıza sevindim,inşallah uzun bir süreç geçirmeden sorununuzu hallederler.
    aynı marka farklı servislerle ilgili benimde anım olmuştu.Biri "sorun var" derken diğeri "gayet normal aracınıza binin",demekle yetinmişti.Neyseki uzun bir bekleyişten sonra sorunum çözülmüştü.
  • İkinci ele düşerse alma ihtimalim var.juke tan sonra ancak buna binebilirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izmirde ww yetkili serviste aracımda ki sorun için gayet normal denmişken farklı bir servise götürdüğümde sorunun enjektörlerde olduğunu söyleyip zar zor garantiye sokmuşlardı.demek ki bu tip sorunlar her markanın servislerinde olabiliyormuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi avcarda test sürüşüne gitcem.en üst shine modeliymiş.izlenimlerimi yazarım.benim için aracın içi çok önemli.şuan ki aracım juke un dışını çok beğeniyorum ama o farklı tasarım içinde yok.cactus ne hissettircek merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hahahha bir marka aracına anca buakdar saçma isim koyabilirdi. Fransızlar şaşırtmadı beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzdurs

    Cumartesi avcarda test sürüşüne gitcem.en üst shine modeliymiş.izlenimlerimi yazarım.benim için aracın içi çok önemli.şuan ki aracım juke un dışını çok beğeniyorum ama o farklı tasarım içinde yok.cactus ne hissettircek merak ediyorum.

    Juke'den daha memnun olacağin kesin ;)
  • Merhabalar,

    Citroen CACTUS 1.2 82 HP aldım. Son derece memnunum. Araç görsel olarak müthiş, ilgi odağı olabilirsiniz. Yakıt tüketiminden de son derece memnunum. Araçtaki tek sorun ( şahsi görüşüm ) vites geçişlerinde arabanın biraz öne yığılması. Aksi halde aracı herkese tavsiye ediyor ve alanlara da hayırlı olsun diyorum.
  • Aracınızın rengi fırtına gri olarak geçiyor ama biraz kahveye çaldığı doğrudur. Yaklaşık 3 hafta önce ben de sizinkiyle aynı görünüme sahip (jantlar hariç) 1.2 feel modelini 58.500 TL' na aldım. Satın almadan önce test ederken arabada 5 kişi idik ve annem hariç hepimizin boyu 1.80 in üzerinde. Kesinlikle B segmenti arabaların(c3, clio, fiesta vs.) iç mekanlarından daha geniş hatta C segmenti arabalar kadar geniş olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bu durum benim satın almamda büyük etkendi. 358 litrelik bagaj hacmi de yanında bonus oldu. Bu boy ve segmentte bir araba için daha fazlası beklenemez.

    Diğer yandan maalesef ki arabaları görünümlerine göre yerden yere vuran ya da yere göğe sığdıramayan bir toplumuz. Kimse kullanım ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmuyor. Arabanın tasarımı elbet de her zevke hitap etmeyebilir. Yorumlarda görüyorum ki bazıları sanki arabanın parası kendi cebinden çıkmış gibi yorumlar yapıyor:) ya arkadaş sana kim verdi insanların harcamalarına müdahale etme ve eleştiri yapma hakkını? Kullanım ihtiyaçlarına göre arabayı eleştiren kimse yok neredeyse. Varsa yoksa tasarım.
    Cactus de gayet akılcı yenilikler var. İç mekaninin bu kadar geniş olma sebeplerinden birisi; yolcu hava yastığının tavana koyulmasiyla torpidoda diz mesafesinin genişlemesi. Bununla beraber eşya gözünün kullanımı da çok daha kolay hale gelmiş ve ulaşmak için iki büklüm olmaya gerek yok. Diğer yandan bu göze ışık konmamasi hoşuma gitmedi.

    Eleştiri alan bir diğer eksiklik arka camların kelebek şeklinde açılması. Bu benim hiç umurumda olmadı. Arabayı kullanıcı olarak satın alacak biri için çok da gerekli olduğu söylenemez. Bunun yanında cam motorlarından kalan yer ile gayet geniş ve kullanışlı arka kapı cepleri elde edilmiş. Bir yolcunun daha çok ihtiyaci olan bir özellik diyebiliriz bence. Trafikteki arabaların tamamına yakınının sadece şoför ya da 2 kişi seyahat ettiği istatistiğini de göz önünde bulundurursak gerçekten gerek olmadığı düşüncesindeyim. Diğer yandan çocukların kapıları açma ihtimaline karşı bir çocuk kilidi olmalıydı diye düşünüyorum.

    Arabada cd çalar yok ama usb, aux ve bluetooth müzik ihtiyacı için gayet yeterli özellikler.

    Kullanım olarak son derece keyifli bir araba olduğunu söyleyebilirim. Gerek oturma pozisyonu, gerek görüş açıları, koltukların konforu ve ekrandan kumanda etmesi yeterince tatminkar. Sadace ayna kontrol düğmesinin sinyal kolunun arkasında sol dizimin önünde olmasından hoşlanmadım. Kapıdan kumanda etmeye alışık olduğum için olsa gerek. Bir de camlar tek dokunuşla açılıp kapanmıyor. Shine modelinde de yok sanıyorum.

    Benim sıkıntı yaşadığım durum yarı otomatik ile yokuşta park etmek oldu. Gaz pedalını dozlamak zor geldi, ya fazla basıyordum ve araba hizlica firliyordu ya da az basiyordum ve titreme yapıyordu. 10 gün gibi bir zamanda buna da alıştım sanırım:)
    1.2 82 beygirlik benzinli motor ilk başta kulağıma hiç hoş gelmemişti ama test ettikten sonra "yeterince" performanslı olduğunu tecrübe etmiş oldum. Bazen doğru vitesi kullanıcının seçmesi gerekiyor ve bunu da direksiyonun arkasındaki kulaklardan yapmak kolay ve kullanışlı. Yarı otomatik şanzıman biraz alışkanlık isteyen bir yapıya sahip. Alışınca gerçekten abartılı ve rahatsız eden bir sarsma ve ses olmadığını gördüm. Diğer yandan yarı otomatik ve Feel donanımı için Citroen 3.800 TL talep ediyor. DSG nin 9.000 TL olduğunu düşününce iş gören bir otomatik şanzımanın bu kadar kusuru olması rahatsız etmiyor.

    Tüketim şu an ağırlıklı olarak şehir içi kullanimda yol bilgisayarına göre 7.5 litre. Arabam 630 km. de ve depo doldurarak yaptığım olcumde 100 km.de 40 TL benzin aldı. Herkesin bildiği gibi yeni motorlar belli bir km.ye kadar biraz fazla yakar. Hedefim 6 litre(şehir içi) civarlarina düşürmek, bu benim için makul. Şehir dışında 5 litrenin altına düşmek mümkün.

    Görsel olarak arabanın gösterişli ve dikkat çekici olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle küçük segment gibi durmuyor ve heybetli bile sayılabilir.

    Benim görüşlerim bunlar. Her şey bir yana önemli olan malın hayrını görmek. Allah herkesin gönlüne göre versin. Herkese kazasız surusler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fd_exelero -- 20 Kasım 2014; 14:32:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • resmen çöl kaktüsü satıyorlar
  • Cactus ismi ile doğru bir seçim yapmış aslında Citroen. Araçla alakası olmayan kişilerde yarattığı acıya bakarsak hedefini bulmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    resmen çöl kaktüsü satıyorlar

    Aracın hayırlı olsn güle güle kullanırsın umarım.

    Bu yokuşta vs park ederken sendede yanık kokusu geldimi?
  • Valla honda eurocivic var bende otomatik,sorunsuz.otomotikteki tekleme olayına,sarsma olayına ben takığım mesela,sırf o yüzden vazgeçtim bu aracı düşünüyordum.
    auris arkadaşta var,test ettim onunda f1 vites diye geçiyor otomatiği o da sorunlu idi,fiat çift kavrama şanzumanı denemedim ama normal puntolardaki falan da titretiyor küçük viteslerde.
    şu tasarımı honda yapsa alırdım otomatiğinden dolayı,açıkçası ben cactusün iç dış tasarımına bayıldım.

    öcüü arkadaşım,abim diyim ya da,ben 500L yi çok sürdüm işim gereği. Koltuk olayı herkesin şikayet ettiği bir konu,ama fabrikadan yeni üretimlerde koltuk boyları uzatılarak üretilmeye başlandı diye biliyorum,sen 2015 modelleri bekle vaktin varsa öyle al,memnun kalırsın,avrupada en çok satan sınıfının iyilerinden araç.
    benim gördüğüm tek kusuru uzun yolda,koltuktan dolayı bacakların ağrıması,ve yerden yüksek olduğundan virajlarda aracı net döndürememem,tabi honda sürdüğüm içinde alışkanlıkla ilgili olabilir .

    cactus'u alan arkadaşlara da hayırlı olsun diyorum,kıskanmadım desem yalan olur,bende böyle farklı araçları seviyorum. Bunu almayacağım belki ama ne oldu,citroen bende bir farkındalık uyandırdı mesela. ilerde neden başka bir modeli olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cranfan -- 21 Kasım 2014; 1:27:14 >




  • Soru bana idi sanırım.

    Öncelikle teşekkürler, sen de güle güle kullan arabanı.

    Bende koku problemi olmadı park ederken. Dediğim gibi sadece alışmak biraz zaman aldı. Alıştıkça daha da keyif almaya başladım, daim olur inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fd_exelero -- 21 Kasım 2014; 8:36:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cranfan C kullanıcısına yanıt
    hocam afyon bayisinde baktım araca sanırım ellerindeki eski 500l idi ozaman koltuk aynıydı ben 6-7 ay önce özellikle kiraladım 3-4 gün dolaştım gideceğim yerler çok bozuk yollardı kendi aracımı yıpratmak istemedim.. ama gerçekten bacaklarım çok ağrıdı 1-2 saat sonra hele 4.5. saat te hiç sorma.. ama vaktim var 2-3 ay daha mecbur bekliyoruz bu durumda..

    ben c4 cactusu test edemedim bayisi yok bir haftaya kütahyaya hizzmet içi eğitime gideceğim inşallah orda vardı..

    bende çok beğeniyorum dünde genel satış adetine baktım 288 adet bir ayda çok güzel rakam..

    ben şanzumanına asla takılmam ki zaten c4 picasso kullanıyorum çok memnunum varsın 1-2 arasında hafif sarsıntı olsun en azından korkusuz biniyorum ne arıza verirse versin en kral 2 bin tl ye düzeliyor ama iyi olan dsg cvt öyle değil korkutuyor insanı.. ama elbette konfor farkı olacak 100k lık mercedesle 50 k lık bi araç kıyaslanırmı hiç..
    500l nin viraj konusunda katılıyorum yüksek olmasına karşın hafif virazda sallama meyili var araçta ama bana farketmez ben çok sakin bi kullanıcıyım otobanda bile 120 zor yaparım çok acil işim yoksa.. ama işte kul yapısı kimi çok memnun kimi yerden yere vuruyor.. birazda beklenti ve şansla alakalı durumlar..

    i20 test ettim mesela asla almam dediğim bi araç olmuş ama çok net favorimdi bana göre beş para etmez olmuz içi dar yakıt çok 4 ileri otomatik 1.4 anlamsız ortada bi motor vs vs..

    honda civic kullandım geçmişte 2011 şimdi yenisi hiç beğenmiyorum ama makyajlısını gördüm çok güzel olmuş ama oda ülkemize gelmeyecekmiş ne alaka ise yada gelsede 80k dan yukarı benzin otomatik olarak fiyat olur..




  • Bende bugün izmirde arabamı park ederken canlı olarak ilk kez cactus gördüm..gerçekten çok ilginç bir tasarımı var..hemen sahibinin yanına gittim ve hayırlı olsun dedim..2 ay kadar olmuş 3 bin kmde daha..özellikle memnuniyet durumunu ve yokuş çıkarken dur kalklarda titreme koku v.s yapıp yapmadığını sordum..adam kesinlikle böyle bir sıkıntı yaşamadığını ve gayet memnun olduğundan uzun uzun bahsetti..koku olayı konu sahibi arkadaşa belki yardımcı olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba öncelikle bu ilk mesajım az önce üye oldum hatamız olursa affola, benimde 2009 focus var dizel hb 100 bin km oldu aracı değiştirmeye karar verdim ve bu sırada cactus u gördüm gittim ankara otosay da inceledim çok hosuma gitti açıkçası beni düşündüren ikinci el durumu ve vites geçişlerindeki sıkıntı zira 1 hafta önce sıfır corolla kullandım aynı sıkıntı ondada var robotize olup sarsıntısız olan üst segmentler, diyeceğim odur ki 70 bin eder mi diyen arkadaslar hem dizel hem otomatik hem sorunsuz hemde crosover diyorsanız X1 var heral de 130 - 150 bin civarıdır, fikir almak istiyorum 70bin e bu ebatlara sahip dizel, otomatik, 0 km, cam tavan öneriniz hangi modellerdir. Araçtan lüks istiyorsanız bu araba lüks, kaliteli malzeme kullanılmış bir araç değil o kesin ama bu araç bence tarzı olan bir araç, yakıt tasarrufu süper, çocuklu aile için bagaj hacmi ve iç hacmi yeterli, performans olarak ta dizel bana yeterli keyfi verir eminim. Hiç beğenmediğim nokta ise anahtarı sokup çalıştırma olayı onca teknoloji koymuş yeni tasarımlar yapılmış bir araça o tornavidayı sokmanın ne anlamı vardı. Sonuç yıl sonu dip indirimleri görüp son kararı vereceğim iyi günler.




  • Bende gittim inceledim istanbul cobancesme deki citroen de cok guzel arac yapmislar
    Juke var bende de 100.000 km ye dayandi artik degisirsem cactus alicam ici cok genis malzeme gusel bi siyah deri koltuk yaptiririm diyorum 1.500 tl ye fena bisey olur siyah cant fln kendine ozgu tarzi olan bir arac ben cok basarili buldum gercekten cizeni tebrik etmek lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    Geçmiş olsun güzel kazık yemişsiniz

    Hocam siz 50.000 tlye b segmenti pejo 301 almamismiydiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.