Şimdi Ara

YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
394
Cevap
17
Favori
196.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Teknik verilerinde şehiriçi tüketimi 5lt olarak verilmiş. Tabi kullanıcı/şehir/hava/yol durumu gibi etkenler tüketime etki ediyor.
    1.2 otomatik kullanıcısı olarak size göre sakin kullanım ve norma bir trafikte, yazdığı gibi 5lt şehir içi verisini yakalamak mümküm olur mu?


    *Gerçi ben 26-28 ortalama hız ile olabilecek 6-6.3lt ye razıyım.

    hocam benzinli bi araçta hele atmosferik bırak 6 yı 8e b,le sıcak bakarım.. çünkü dizeller 5-6litre yakıyor..

    araç aslında lpg ye tam uyumlu sormak istediğim istedme yeri araç içindemi yani simit tank takabilir mi düşünen olursa...

    Araç içinde hocam. simit tank takılabilir çok rahat.

    hocam atmosferik demi araç lpg ye tam uyumlu.. eğer öyleyse 7 benzin yaksa karmada 9 lpg eder oda karmada 20-22kuruş ki süper rakam..

    1.2 Atmosferik EURO6 normlarında, o yüzden(magnezyum alaşımlı subap) lpg ye tam uyumlu değil diye biliyorum.

    Sormak lazım...

    eğer öyle ise hiç bulaşmamak gerek ben bu durumu cruze ve astradan çok yakın tecrübeyle biliyorum...

    Güncel motorların pek çoğu EURO6 normlarında yada geçmek üzere. Turbo beslemelileri ve dizelleri çıkartırsak
    Lpg'ye %100 uyumlu Atmosferik motor bulmak zor. Ancak Euro4 ve Euro5(%desi az) 2. el araç bakılabilir.

    Uyumlu olarak lanse edilen civic bile %100 uyumlu değildir(Eco kodlu araçların subapları nedir bilemiyorum.)
    Lpg montajından sonra 40.000km de bir yapılan subap ayarları 20.000'e hatta bazı servislerde 10-15.000'e kadar indiriliyormuş.
    Bu sayede 100.000 ve +'ları gören bu araçlar 3. yada 4. sahibini bulana dek geçen süre uzun olunca, arada kaynayıp gidiyor.

    -ki 5lt verisi olan reel de 6-6.5 yakabilecek bir araca lpg takmak bu aşamalarda gereksiz gibi duruyor.
    Gerçekten yakıt tüketimi ile ilgili br sorun yaşanacağı düşünülüyor ise b sınıfı hb dizellere bakmakta fayda var(yada 2.el c sınıfı dizel)

    Bu aracı alacak kişilerin lpg'yi pek düşünmemesi lazım. Düşünüyorsa da acilen vazgeçip dizele terfi etmesi gerek.

    6-6.5lt'lik benzin tüketimleri gayet makul seviyededir.




  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Yanlış yazmışım 1.6. Showroom ve servisle görüşmelerim devam ediyor. Sorunu çözmeye çalışıyorum. Şimdilik satmayı düşünmüyorum.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Yanlış yazmışım. Evet 1.6...
  • DaLminSSaH D kullanıcısına yanıt
    Hocam selam.
    Burada sizin yazınızı okuyana kadar balata kokusu probleminin sadece bende olduğunu düşünüyordum.
    Bu hafta test aracıyla aynı yokuş testini yapacağım sonucunu buradan yazarım.
    Görüşürüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Teknik verilerinde şehiriçi tüketimi 5lt olarak verilmiş. Tabi kullanıcı/şehir/hava/yol durumu gibi etkenler tüketime etki ediyor.
    1.2 otomatik kullanıcısı olarak size göre sakin kullanım ve norma bir trafikte, yazdığı gibi 5lt şehir içi verisini yakalamak mümküm olur mu?


    *Gerçi ben 26-28 ortalama hız ile olabilecek 6-6.3lt ye razıyım.

    hocam benzinli bi araçta hele atmosferik bırak 6 yı 8e b,le sıcak bakarım.. çünkü dizeller 5-6litre yakıyor..

    araç aslında lpg ye tam uyumlu sormak istediğim istedme yeri araç içindemi yani simit tank takabilir mi düşünen olursa...

    Araç içinde hocam. simit tank takılabilir çok rahat.

    hocam atmosferik demi araç lpg ye tam uyumlu.. eğer öyleyse 7 benzin yaksa karmada 9 lpg eder oda karmada 20-22kuruş ki süper rakam..

    1.2 Atmosferik EURO6 normlarında, o yüzden(magnezyum alaşımlı subap) lpg ye tam uyumlu değil diye biliyorum.

    Sormak lazım...

    eğer öyle ise hiç bulaşmamak gerek ben bu durumu cruze ve astradan çok yakın tecrübeyle biliyorum...

    Güncel motorların pek çoğu EURO6 normlarında yada geçmek üzere. Turbo beslemelileri ve dizelleri çıkartırsak
    Lpg'ye %100 uyumlu Atmosferik motor bulmak zor. Ancak Euro4 ve Euro5(%desi az) 2. el araç bakılabilir.

    Uyumlu olarak lanse edilen civic bile %100 uyumlu değildir(Eco kodlu araçların subapları nedir bilemiyorum.)
    Lpg montajından sonra 40.000km de bir yapılan subap ayarları 20.000'e hatta bazı servislerde 10-15.000'e kadar indiriliyormuş.
    Bu sayede 100.000 ve +'ları gören bu araçlar 3. yada 4. sahibini bulana dek geçen süre uzun olunca, arada kaynayıp gidiyor.

    -ki 5lt verisi olan reel de 6-6.5 yakabilecek bir araca lpg takmak bu aşamalarda gereksiz gibi duruyor.
    Gerçekten yakıt tüketimi ile ilgili br sorun yaşanacağı düşünülüyor ise b sınıfı hb dizellere bakmakta fayda var(yada 2.el c sınıfı dizel)

    Bu aracı alacak kişilerin lpg'yi pek düşünmemesi lazım. Düşünüyorsa da acilen vazgeçip dizele terfi etmesi gerek.

    6-6.5lt'lik benzin tüketimleri gayet makul seviyededir.


    bencede 6 litre karmada benzinde neki.. ama düşünen için yazdım hocam bilgilenelim bilgilendirelim manasında...

    dizel otomatik sıfır araçlar çok uçmuş durumda 60 tan aşağı yok... hele böyle cam tavanı ıvırı zıvırı dersen 70 lere bile zor... 2015 te durum daha vahim olur..

    reelde 6 karması varsa bencede makul... ben lpg ye zaten karşıyım uzun vadede karı geri kesinlikle geri alıyor...

    bakalım yinede ben 2. el yada 2. jenerik bekleyenlerdenim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafagul82

    Hocam selam.
    Burada sizin yazınızı okuyana kadar balata kokusu probleminin sadece bende olduğunu düşünüyordum.
    Bu hafta test aracıyla aynı yokuş testini yapacağım sonucunu buradan yazarım.
    Görüşürüz.

    Ben 1.6 dizel otomatik testi yaptım, koku falan yoktu.

    Gerçi araç 300km deydi. Bilmem fark eder mi!..
  • Benim tek hayal kırıklığım uzaktan heybetli görünüp yakından ufak olması

    Biraz daha büyük olsa 10 numara olurdu.

    Özellikle tavan daha yüksek olabilirdi.
  • Bu koku olayı kullanım tarzıyla alakalı olabilir..denediniz mi bilmiyorum ama eğer çok dik bir yer çıkıyorsanız Manuel olarak çıkmayı deneyin..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Benim tek hayal kırıklığım uzaktan heybetli görünüp yakından ufak olması

    Biraz daha büyük olsa 10 numara olurdu.

    Özellikle tavan daha yüksek olabilirdi.

    O zaman aracı başkalarına gösterirken "uzaktan baktırmak lazım"



    Uzaktan bak fazla yaklaşma...





  • Transformers gibi. Her an robot olacak gibi duruyor araç (:
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    Keşke sürüş tarzından olsaydı... :/
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Cactus almadan önce ben de test aracı kullandım ama özellikle dik yokuşta 5-6 kere dur kalk denemedim.
    Tavsiyem tekrar test etme fırsatınız olursa dik yokuşda dur kalk deneyin.
    Ben ilk fırsatta test aracını tekrar deneyeceğim. Sonucunu buradan yazarım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafagul82

    Cactus almadan önce ben de test aracı kullandım ama özellikle dik yokuşta 5-6 kere dur kalk denemedim.
    Tavsiyem tekrar test etme fırsatınız olursa dik yokuşda dur kalk deneyin.
    Ben ilk fırsatta test aracını tekrar deneyeceğim. Sonucunu buradan yazarım...

    İlk fırsatta tekrar test etmeye çalışacağım.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    O da bi yere kadar cozum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafagul82

    Keşke sürüş tarzından olsaydı... :/

    o zaman hakkınızı arayın kardeşim..sıfır arabada balata kokusu ne demek yahu..3 senedir bende aynı şanzumana sahip araç kullanıyorum nerdeyse 60 bin oldu..Allah ne verdiyse dağ tepe gitmediğim yer kalmadı..ne koku duydum bu güne kadar nede şanzumanla alakalı başka bişey..
  • tttnet.net kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeşim.

    Sende aynı şanzıman var (robotize tek çift kavramalı yarı otomatik) ve problem yaşamıyorsan,
    servisin bu şanzımanlarda koku yapar yorumunu tamamen yanlış olduğunu doğruluyor.
    Hocam aracının modeli nedir?

    Ya Cactus'lerin şanzımanında bu sıkıntı var. Ya da bana ve forumdaki arkadaşa denk geldi.
    Belki de şanzıman dandik bi süre sonra problem yaratıyor.

    Hakkımı arıyacağım.
    Saolasın...
  • bu gün aracı kullanmasamda yakından gördüm nihayet afyon da özdilek karşısı afiyumda çekilişle 2 tane hediye verilecekmiş sergileniyor araç küçük evet çok büyük görünsede ama araç zaten b suv tarsında ebat olarak 2008 captur kadar işte belki 3-5 cm daha alcak olabilir...

    ama net söyleyebilirim şu atıp tutanların ne derece samimiyetsiz olduğunu anladım.. kullanılan malzeme falan gerçekten b sınıfı aracın bi tık üstünde araç çok güzel olmuş

    ama fiyat çok pahalı geliyor... keşke benzinlisi 50 dizeli 60k olsaydı en ful olarak...

    hele ki son olarak car of the year 2015 e onlarca araç arasından ilk 7 ye girerek aday olmuş bi araç....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi öcüü.. -- 16 Aralık 2014; 19:13:34 >
  • Bugün Citroen Teknik Servis aracı test etti.
    Koku tekrar geldi. Aynı testi yeni test aracıyla da yaptık.
    Aynı koku ondan da geldi.

    Citroen C4 Cactus yarı otomotik viteslerin hepsinde
    yokuşta dur kalk yaptığında (5-10 kez) balata kokusu geliyor.
    Citroen Türkiye Teknik bu durumu kabul edip
    Fransa'ya durumu ileteceklerini belirtti.

    Lütfen Cactus sahipleri Citroen Türkiye'ye şikayetlerini belirtsin.
    Almayı düşünenler bu konuyu Showroom'lara belirtsin.
    Test imkanı olanlar da yokuşda dur kalk denesin.

    Bi umut şikayetler artar ve
    balatayı koku yapmayan bi balata ile değiştirirler.
  • 1.2 shıne full park asıstan ve cam tavan Cactus YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR satın aldım bir aydır kullanıyorum ,bazı konularda yorum yapmaya hazırım ..alacaklar icin ,duşunenler icin nacizane düşüncelerimi yazmak istedim.
    1-yalnızca benım aracla ılgılı olablır ,95-100 km hızla ilerlerken gaza bastığımda yerini tespit edemediğim eksoz benzeri bir yerden bir uğultu duyuyorum rahatsız eden bir durum ilk servis gününde söyleyeceğim.
    2-tavan cam kenarlarından rahatsızlık vermeyecek boyutta lastik kenarından karlı ,yoğun yağmur olduğu zamanlada milimetrik ebatlarda içeriye su geldiğini saptadım.
    3-otomatik inen iki camı olmasına rağmen kademeli değil. yani bastığınızda inmiyor tamamen ,parmağınızı açılana kadar üzerine koymak zorundasınız.
    4-arabanın arka koltukları tarafında ışık yok, gece koltukta cüzdanınız düşse sabah bulursunuz. çok karanlık oluyor. şu anda oraya ışık nasıl çözebileceğimizi halen düşünüyoruz.
    5-arka camların açılmıyor olmasını aracı satın almadan önce biliyorduk.kelebek camlar az açılıyor.havalandırma rüzgar akışı için sadece.
    6-torpido gözünde ışık yok.aynı durum burdada hakim geceleri içerisinde bir şey arasanız sıkıntı oluyor. burası içinde çözüm arıyoruz.
    7-ön boşluklar yeterince geniş değil telefonu koyduğunuzda doluyor.. el freni altında kalan kısım telefon için ideal ancak ergonomik kullanım için kolay ulaşılır değil.uzun vadede sıkıntı yaratıyor.
    8- araç dururken boş ve geri ileri vites tuşlarına bastığınızda takır tukur sesleri işitiyorsunuz.
    seyir halindeyken vites geçişlerini hissetmiyorsunuz.
    1.2 82 bg lik perfosmansını çekişi konuşursak ben yeterli buldum. sizi zorlamıyor. manuel vites kolları da sizi sollama esnasında vites düşürdüğünüzde atak yapmanıza katkıta bulunuyor..
    şimdilik bu kadar. çoğunlukla olumsuz yönlerini dile getirdim. aracın consept bir tarzı olduğundan zaten herkese göre değil. araç dikkat çeken sıradışı bir tasarıma sahip .dış özellikleri dokusundan çok keyif aldığınız için içerideki aksaklıkları problem etmekten vaz geçip ,sorunlarına çareler üretmeye çalışıyorsunuz.
     YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR YENİ CİTROEN C4 CACTUS KULLANICI DENEYİM YORUMLAR




  • Karda Kışta Performansı nasıl acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.