Şimdi Ara

YENİ CITROEN C4 2021 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
448
Cevap
17
Favori
34.745
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 82
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 28
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 3 saat 45 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 14
  • Favoriye Eklediklerim 17
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • efesb (62 mesaj) uk05 (43 mesaj) JNG90 (31 mesaj) sarpuli (30 mesaj) Samuel_Etoo (29 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (248 mesaj) Mobil (119 mesaj) Mini (4 mesaj) (6 mesaj) (78 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Citroen >> YENİ CITROEN C4 2021 ANA KONU
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    262 Mesaj
    2000 TL peşinatla online sipariş almaya başlamışlar. Beyaz dışındaki renklerde +2000 renk farkı geliyor. İlginç olan beyaz renk zaten yok görünüyor. Yani aracın peşin son fiyatı böylece 307 değil 309 oluyor...Kısaca otomatik %50' den verilmezse bu aracı ancak engelli raporlulara satarlar.
    Online siparis yöntemi ile talebi belirlemeye çalışıyorlar, talep az olursa otomatik feel bold, alt dilimden verilebilir.
    "Online C4 ALMA ALDIRMA"
    🙂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kk35 -- 8 Mayıs 2021; 11:47:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    647 Mesaj

    Peugeot 2008 active manuele boş diyorduk Citroen daha da boşunu bir üst segment aracın da bize gösterdiği için tebrik ediyorum.

  • Onbaşı
    18 Mesaj

    Hocam, martın sonundan itibaren piyasa çıkan bütün C segmenti ototmatik araçlar %80'lik dilimde piyasaya sürüldü. Hyundayi elentra bile otomatiği 300.000 civarında bir rakama piyasa sürüldü.


    yani burada Citroeni suçlayanları gerçekten anlamıyorum. Yani birazcık araç piyasasını takip edersek bu durumu çok rahat olarak görebiliriz. Aynı şekilde Golf manuel lansmanı 219.000 liraya yapıldı. hala sitesinde 231.000 lira yazıyor. Ama bulamıyorsunuz. Ama galericilerde bulabiliyorsunuz ve Fiyatı 245.000 liradan başlıyor. Muhtemelen KUR biraz daha yükselirse araç %80'lik dilime girecek ve 300.000 liraya manueli ancak alabileceksiniz.


    Bu durum C4 için de geçerli manuel zaten bulamayacaksınız. Muhtemelen çoktan hepsi satılmıştır. Yada galericiler çoktan ayırtmışlardır. KUR bu şekilde devam ederse muhtemelen kısa zamanda Manueli de 300.000 bandına gelecek. Çünkü %80'lik dilime girecek.


    Bir de gerçkler bu kadar ortada iken otomatiği %50'lik dilime çekerlerse alırız diyen arkadaşlar var. Bu gerçekten çok trajikomik bir durum :) . Yahu sektörü bir dinleyin diğer firmaların ototmatikleri ne durumda fiayatlar nasıl. yani bunları bilipte yazmak lazım diye düşünüyourm.


    Evet hepimizin gönlünden geçen otomatiğin %50'lik dilime girmesi. Ama hiç bir firma bunu yapmazken yada yapamazken Citoren nasıl yapsın ki ? Avrupa'da en ucuz modelini 21.000 Euro'ya (210.000 Türk Lirası) sattığı aracı, Türkiye'de %50 'lik (13.000 Euro) dilime sokmak için absürt paketler oluşturuyorlar. Buna rağmen ancak %50'lik dilimde satabiliyorlar.


    neyse bu kadar geniş bilgi verdikten sonra umarım, manuel i bu fiyata kaçırmayanlardan olursunuz. Çünkü ululararası finans kurumlarının yıl sonu KUR için yaptıkları tahimler ortada. Merkez bankasının yaptığı yıl sonu KUR tahmini ortada. Merkez bankasının kur tahminine göre bile aralık ayında manuel C4 %80'lik dilime giriyor ve 300.000 lira bandına çıkıyor.

    |
    |
    sarpuli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    5299 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: muazgultekin

    Hocam, martın sonundan itibaren piyasa çıkan bütün C segmenti ototmatik araçlar %80'lik dilimde piyasaya sürüldü. Hyundayi elentra bile otomatiği 300.000 civarında bir rakama piyasa sürüldü.


    yani burada Citroeni suçlayanları gerçekten anlamıyorum. Yani birazcık araç piyasasını takip edersek bu durumu çok rahat olarak görebiliriz. Aynı şekilde Golf manuel lansmanı 219.000 liraya yapıldı. hala sitesinde 231.000 lira yazıyor. Ama bulamıyorsunuz. Ama galericilerde bulabiliyorsunuz ve Fiyatı 245.000 liradan başlıyor. Muhtemelen KUR biraz daha yükselirse araç %80'lik dilime girecek ve 300.000 liraya manueli ancak alabileceksiniz.


    Bu durum C4 için de geçerli manuel zaten bulamayacaksınız. Muhtemelen çoktan hepsi satılmıştır. Yada galericiler çoktan ayırtmışlardır. KUR bu şekilde devam ederse muhtemelen kısa zamanda Manueli de 300.000 bandına gelecek. Çünkü %80'lik dilime girecek.


    Bir de gerçkler bu kadar ortada iken otomatiği %50'lik dilime çekerlerse alırız diyen arkadaşlar var. Bu gerçekten çok trajikomik bir durum :) . Yahu sektörü bir dinleyin diğer firmaların ototmatikleri ne durumda fiayatlar nasıl. yani bunları bilipte yazmak lazım diye düşünüyourm.


    Evet hepimizin gönlünden geçen otomatiğin %50'lik dilime girmesi. Ama hiç bir firma bunu yapmazken yada yapamazken Citoren nasıl yapsın ki ? Avrupa'da en ucuz modelini 21.000 Euro'ya (210.000 Türk Lirası) sattığı aracı, Türkiye'de %50 'lik (13.000 Euro) dilime sokmak için absürt paketler oluşturuyorlar. Buna rağmen ancak %50'lik dilimde satabiliyorlar.


    neyse bu kadar geniş bilgi verdikten sonra umarım, manuel i bu fiyata kaçırmayanlardan olursunuz. Çünkü ululararası finans kurumlarının yıl sonu KUR için yaptıkları tahimler ortada. Merkez bankasının yaptığı yıl sonu KUR tahmini ortada. Merkez bankasının kur tahminine göre bile aralık ayında manuel C4 %80'lik dilime giriyor ve 300.000 lira bandına çıkıyor.

    :) Corolla HALEN daha otomatik %50 diyorum, Leon satıldı diyorum ama siz ''aman aman koşun plastik direksyionda 300.000 olacak hemen alın'' diyorsunuz.


    Alana hayırlı olsun 300 değil 500 olsun, listelere bakarız C4 neresinden girecek / giremeyecek...





  • Onbaşı
    18 Mesaj

    evet hocam leon lansman yapıldığında dolar kuru 7.5 civarındaydı :)) ve o fiayata verdiler. Şuanda Seat'ın sitesine bakarsanız bence gerçekleri hemen göreceksiniz :)) Çünkü şuanda kampanyalı Fiyatı 299.000 lira :))


    eğer citroen de o tarihlerde lansmanı yapsaydı muhtemelen sınırlı sayıda 230.000 bandında satabilirdi. Ama KUR'un geldiği durum ortada ve gideceği yerde ortada yaşayıp göreceğiz. Umarım ben haksız çıkarım :)

    |
    |
    sarpuli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Yurtdisi vidyolarda tum modeller cift gercek egsoz cikisina sahipken bizim vidyolardakiler tek egsozlu. Acaba dizel olmasiyla mi alakali bilemiyorum ama umarim benzinliler cift olaral gelir cunku tasarimda tek cikis eksik duruyor gordugum kadariyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    150 Mesaj

    Türkiye'ye gelen test araçlarının hepsi dizel shine bold paket diye biliyorum. Yurtdışı videolarında genelde benzinli 1.2 modeller vardı benim izlediğim, orada emisyona göre vergi alındığı için insanlar genelde benzinliyi tercih ediyor, o yüzden benzinlilerin test sürüşlerini yapmayı tercih ediyorlar.

    |
    |
    zylinder kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5299 Mesaj

    Israrla corolla yı görmezden geliyorsunuz :) kurun yükselme ihtimali ve haklı çıkma ihtimaliniz çok yüksek ama bu citroen Türkiye yi haklı çıkarmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    muazgultekin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj

    Bu aracı almayı düşünen arkadaşlar muhakkak test sürüşü yapın. Bahse konu süspansiyon sistemi beklentilerinizi reklam yapıldığı şekilde karşılayamayabilir. Test yapmış biri olarak söylüyorum.

    Toyota konusuna katılıyorum. Eğer atmosferik motor ve CVT şanjuman sizi rahatsız etmiyorsa, Dream paketi otomatik versiyon ile %50 ÖTV diliminde tutarak satması iyi bir alternatif. C segmentinde şu anda bu fiyata başka bir araç yok. Kaldı ki, arka süspansiyon sistemi tam bağımsız, C4 ise torsiyonlu sisteme sahip.

    Sözün özü, aracı test etmeden almanızı tavsiye etmiyorum.

    Saygılar.

  • Onbaşı
    18 Mesaj

    Hocam, açıkcası corollar çok iyi bir alternatif bu fiyatlara göre. Çünkü bildiğim kadarı ile c segmentinde %50'ilk dilimde olan tek araç. Bayilerde bulabiliyorsanız bence kaçırılmayacak bir fırsat. Çünkü diğer araçların manuellerinin %80'lik dilime çıkma ihtimalleri çok yüksek.

    |
    |
    Hobbiest kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2180 Mesaj

    Bu ekonomik koşullar altında kurun aşağı inme ihtimali yok inse bile 1 iner 2 çıkar, 1 iner 2 çıkar ve orta ve uzun vadede bu sınıf araçlar için çok yüksek dediğimiz bu fiyatlar devede kulak gibi kalır.

    Ve unutmayalım orta sınıf C segment araçlardan bahsediyoruz, bu araçların hitap ettiği alıcı grubunun ekonomik profilleri bellidir. Zaten çok parası olan adam burda C segment Citroen sayfasında değil BMW -Mercedes - Audi - Range Rover v.b. sayfalarda olurdu.

    Yani sözün özü, dediklerinize katılıyorum bundan bir kaç sene sonra bu araçların fiyatları çok sıkıntılı yerlere gelecektir (Kura bağlı olarak) O yüzden bu ÖTV olayının düzenlenmesi gerek satılan aracın parasında daha fazlasını Devlete vergi olarak veriyor araç almak isteyen vatandaş.

    |
    |
    muazgultekin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    11 Mesaj

    Citroen C4'ün çok yanlış bir fiyat politikasıyla satışa çıktığını düşünüyorum. Volkswagen Golf Life 1.0 eTSI DSG'nin şu anda bayi fiyatı 321.000 iken, Peugeot 2008 Allure 1.5 BlueHDI EAT8'in fiyatı 368 bin iken, eşdeğer sayılabilecek C4 1.5 BlueHDI Shine donanımın fiyatı 347.000 lira. Herkesin tercihi farklı olur ama bana kalırsa piyasada çok tutmuş olan Golf ve 2008 daha mantıklı kalıyor.

  • Yarbay
    5299 Mesaj

    Kurdan medet uman çok bekleyebilir ama eğer satış olmaz ise ötv seve seve düzenlenecektir. En kötü dilimler revize olur %45 %50 dilimi biraz daha yukarı çıkar...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    efesb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2180 Mesaj

    Kur hareketleri ortadayken bu araç dahil genel olarak araç fiyatlarının bu seviyelerde kalacağını düşüneniniz var mı?

    Araç daha piyasaya çıkalı ne kadar oldu ki sokağa çıkma kısıtlaması ortamında belirlendi fiyatlar şimdiden kur %3 yukarı gitti . PureTech 1.2 155Hp için örnek verecek olursak fiyat 347 binden 357 bine ye çıktı bile.

    |
    |
  • Yarbay
    2180 Mesaj

    Avrupada satılan (İsviçre) vatandaşın 39bin Franga satın aldığı Shine paket aracın koltuğu.


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/e3/27/e1/e327e1358eb051782e528de952ae97bf.png&t=0&width=480&text=1
    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj

    Citroen manuel versiyonu %50'lik dilimde tutmak için neredeyse manuel aracı baştan oluşturdu. Hala satış olmazsa % 50 lik dilime çekeceğini yazıyorsunuz . Bir tane bile araç satışı olmazsa dahi şuandaki kur ve vergi dilimi ust limitlerinden dolayı hiç bir şekilde otomatiğin % 50'lik dilime girme ihtimali yok.


    ayrıca şuandaki kur değeri ile bile manueli %50'lik dilime sokmuş olmaları gerçekten çok büyük bir başarı. Manuel de zannımca bir ay içerisinde bu kur rakamı ile beraber %80'lik dilime çıkacaktır. Ama citroen çıkmaması için elinden geleni yapacaktır. Ama başarılı olacağını zannetmiyorum. Muhtemelen önümüzdeki bir iki ay içerisinde manuel de %80'lik dilime çıkabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muazgultekin -- 16 Mayıs 2021; 13:34:20 >
    |
    |
    sarpuli kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    298 Mesaj

    C4 benzinli Shine bold için fiyat sordum 347 dediler. Ama araç hakkında tereddütlerim var. Birincisi bagaj kısmen küçük sayılır. İkincisi sürücü bilgi ekranı 5inch gerçekten küçük. Üçüncüsü ise arka taraf basık. Yine de hala alınabilir mi 347'ye değer mi diye düşünüyorum. Ha birde araç yok. Kaporo verildikten sonra getiriliecekmiş. Gelmeye de bilirmiş, ya da geç gelebilirmiş. Sebep çip krizi. Aracın fiyatını sabitliyorlar paranın tamamını almak koşuluyla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stormlee -- 16 Mayıs 2021; 20:14:0 >
  • Yarbay
    2180 Mesaj

    Bahsettiğiniz sebepler bu arabanın en zayıf yerleri dolayısıyla tüm aracı almaya niyetli alıcıların ortak kaygıları.


    Kadran ve bagaj konusunda benimde ciddi soru işaretlerim var. aracı adam akıllı bir kullanarak karar vermeyi düşünüyorum.


    Eğer aklıma yatmaz ise Eylülde piyasaya çıkacak olan yeni 308 i bekleyeceğim. Ama tek sorun kurun her ay yukarı gidiyor olması. Yani o araç geldiğinde €/₺ kuru 12 olursa bu fiyatlara araç almak hayal olacaktır.

    |
    |
    stormlee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    298 Mesaj

    Bazen sırf kur yüzünden al geç diyorum ne farkeder ki.

  • Yarbay
    5299 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: muazgultekin

    Citroen manuel versiyonu %50'lik dilimde tutmak için neredeyse manuel aracı baştan oluşturdu. Hala satış olmazsa % 50 lik dilime çekeceğini yazıyorsunuz . Bir tane bile araç satışı olmazsa dahi şuandaki kur ve vergi dilimi ust limitlerinden dolayı hiç bir şekilde otomatiğin % 50'lik dilime girme ihtimali yok.


    ayrıca şuandaki kur değeri ile bile manueli %50'lik dilime sokmuş olmaları gerçekten çok büyük bir başarı. Manuel de zannımca bir ay içerisinde bu kur rakamı ile beraber %80'lik dilime çıkacaktır. Ama citroen çıkmaması için elinden geleni yapacaktır. Ama başarılı olacağını zannetmiyorum. Muhtemelen önümüzdeki bir iki ay içerisinde manuel de %80'lik dilime çıkabilir.

    Dediklerinize katılmıyorum ama uzun uzun da yazamayacağım. Yolu açık olsun %300 ötv ye girsin benim niyetim vardı artık yanından geçmem :)

    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.