Şimdi Ara

YENİ CITROËN C3 AIRCROSS ANA KONU(2021 MAKYAJLI KASA GELDİ) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.006
Cevap
76
Favori
249.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ondrakku O kullanıcısına yanıt
    Serviste tutmanız için demedim bayiye rodaj konusunu sorabilirsiniz. Fabrikada üretilirken yapılıyor rodaj. Kapı içinde lastik hava basıncı 36 öneriyor. Ben 36 kullanıyorum
  • taylan0zgur kullanıcısına yanıt
    ben de arkadaşı dinleyip lastiklerin havalarına bakayım dedim. arka lastikler 48, ön lastikler 51 çıktı. sonra kendi kendime 34 az olur deyip 36'ya çevirdim. doğru bi karar almışım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliceylan07

    Selamlar,

    Eylül ayında gelecek araçlar için kapora ödeyip sıraya girdim. Eylül ayında önceki aylara göre daha fazla araç geleceğini fakat büyük ihtimalle, Ağustos ayı gibi yüksek olmasa da, bir zam daha olacağını belirttiler. Makul olmayan bir zam gelirse veya istenilen motor-renk seçeneği olmazsa kaporayı koşulsuz iade yapıyorlar.

    Her ay yeni bir zam, bakalım nereye kadar gidecek. 2018 Ağustos-Eylül aylarındaki gibi kurdan dolayı, kur artışının üzerindeki fiyat artışları, sonraki dönemlerde kurda o seviyelerden aşağıya düşüş olsa da azalış/indirim olarak yansımamıştı. Umarım bu fiyatlar da kemikleşmez, üretim kapasiteleri arttığında veya kurda aşağı yönlü bir hareket olursa fiyatlarda düşüş görürüz.
    Bildiğim kadarıyla C3 aircross %50 ÖTV sınırında, ufak bir zam bile gelse %60 ÖTV ye giriyor. Eğer öyle olursa fiyat çok artabilir. Umarım artmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    hayırlı uğurlu olsun.
    dediğiniz gibi 150.000 tl bandında alınabilecek en iyi araç. Araç faturamda opsiyon olarak dijital klima ve sis farı mevcut. genel özellikler arasında benim araçta otomatik kararan ayna ve yağmur sensörü mevcut. takasa verdiğim araçta kullanıp ve karşı tarafın gözünü almadığını bildiğim, ufuk çizgisine sahip philips essential (arkası bakır hasır örgülü) led farları monte ettim. diğer led farlarda sorun çıkma eğilimi var. çünkü kısa farın arkasında kablo tutucu bir kolon var ve normal slim modellerde bile arkadaki heatsink in büyüklüğü montaja engel oluyor. Sinyal lambalarını da led versiyonları ile değiştirdim. özellikle arka sinyaller daha belirgin yanmaya başladı. bagaj havuzu ve 3d paspas takımı satın aldım. bagaj havuzu denildiği gibi azıcık eğrelti duruyor. ama deniz sonrası çocukların kumlu ve ıslak malzemelerini bagaj halısında koruyor bu benim için yeterli. havuz paspas ta bir sıkıntım var. sabitleme halkasını ne kadar bastırsam da "çıt " deyip kilitlenmiyor ve gün içinde kayma yapıp debriyaja takılma yapıyor. arabayı alalı tam tamına 1 ay 1 hafta (1200km) oldu haftada bir izmir çandarlı arasında gidip geliyorum. hız sabitleme 120 kmh sabit şekilde 5,6 ortalama yakaladım. yan rüzgarlardan azıcık fazla etkileniyor gibi bir izlenim bıraktı bende. ama çandarlı izmir otobanında bir dolu rüzgar türbini mevcut ve otoban uyarı levhaları küvetli rüzgar nedeni ile hızımızı düşürmemiz gerektiği uyarısını veriyor. Sizin araçlarda dış ayna altında eşik aydınlatması mevcut mu bilemiyorum. Aynaların altındaki ve arka plaka ışıklandırması fabrikasyon Led yapılmış, buna bravo diyorum. ama iç aydınlatmayı halojen olması ve hatta en ayıbı olan torpido aydınlatmasının olmamasını garipsedim.

    radyo olayına gelirsek mirrorlink ve Android auto olmaması ayrı bir ayıp. böyle büyük bir ekranın atıl kalması ayıp. radyo çekimi güzel değil. bluetooth bağlantıda parça geçişlerinde parazit ve atlama yapıyor. Hyundai i10 (2014) daha kaliteli ve stabil bir bağlantı ve müzik deneyimi yaşadım.(hyundai i10 da kendim hız sabitleme, otomatik kararan ayna ve radyo yu orjinal bloetoothlu versiyonu ile değiştirme montajlarını yaptım)

    şu an ki projelerim arasında LED ( adam LED ile kafayı bozmuş) stop ampülleri ve iç aydınlatma var. stop led ampullerinin normal yanma ve fren yanması arasındaki farkı görmem lazım. çünkü çoğu led lerde bu fark çok az ve frene bastığınız arka taraftan algılanmıyor. onu bir görsel olarak deneylemem lazım.

    Ayrıca C3 Aircross için üretilmiş Armster 2 kolçak siparişi verdim ve onun montajını yapacağım.


    hepinize hayırlı sürüşler dilerim
    Hocam mercek olmadan karşı tarafın gözünü almasını nasıl engelleyeceğiz led ampulun? Güçlü ışık oluyor, mercek olmayınca dağılıyor sonuçta. Eğer mümkünse ben de uygulamak isterim C3 aircross aracıma.
  • yeni çıkan csp chipli led ampüllerin ufuk çizgileri çok belirgin. philips mesential veya stark full power serilerinin youtube incelemelerini seyretmenizi tavsiye ederim. 100 tl lik led alırsanız dağılma problemi yaşarsınız. benim dediğim ampül takımları 500 tl ve üstü. mercek olayı hid xenonlar için geçerli
  • Merhaba,
    Ben de yeni C3 Aircross shine paketi araç aldım. Elime geçti. Aklımda birkaç soru var üstesinden gelemedim. Forumda da yapan arkadaşları görünce danışayım dedim. Öncelikle bu Android auto nasıl kullanılıyor çözemedim. Telefonda uygulama yüklü. USB ile bağlıyorum ama bağlantı bulunamadı diyor. Versiyon 5.5.602944. Yani farklı bir ayar falan mı yapmam lazım. Türkiye'de geçerli olması için gibi. Yapanlar yardımcı olurlarsa sevinirim. Bir de Shine donanımda otomatik kısa/uzun far değişimi var mı acaba? Bunu da menüden bulamadım. Varsa nasıl aktif oluyor? Yoksa zaten Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.
  • Pejo 2008’in kuzenleri c3 aircross ve crossland x’ten benzer motor, şanzıman ve pakette 70-75 bin lira daha pahalı olması normal mi? Yeni çıkmış ve son nesil dizayn ve teknolojileri içermesi bu kadar farkı açıklıyor mu sizce? Örneğin c3 aircross shine 1.2 puretech 130 beygir eat6 fiyatı 214 bin lira, 2008 allure dynamic 1.2 puretech 130 beygir eat8 fiyatı 284 bin lira. Belki 30-40 bin lira fark normal ama fazlası aşırı bence.
  • Bende c3 aircross mu aldıktan sonra Android auto yu kullanamadım.telefon android 10 a güncellenince çalışmaya başladı.Yani dışardan android auto yu yükleyince araç kabul etmiyor. İnternette çeşitli videolar var fakat çoğu işe yaramadı.
    Ben de Pejo 2008’in c3 aircross dan bu kadar pahalı olmasına anlam veremiyorum.Neredeyse motoruna şanzımanına kadar tüm özellikleri aynı.Görüntü kişiden kişiye göre değişir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kezukose

    Bende c3 aircross mu aldıktan sonra Android auto yu kullanamadım.telefon android 10 a güncellenince çalışmaya başladı.Yani dışardan android auto yu yükleyince araç kabul etmiyor. İnternette çeşitli videolar var fakat çoğu işe yaramadı.
    Ben de Pejo 2008’in c3 aircross dan bu kadar pahalı olmasına anlam veremiyorum.Neredeyse motoruna şanzımanına kadar tüm özellikleri aynı.Görüntü kişiden kişiye göre değişir.
    Android auto Trde desteklenmese bile Android 10 a gömülü geldiği için teknik olarak desteklenmiş oluyor. Daha eski sürümlü androidi olan arkadaşlar apkmirror ile doğru appi seçmeli(bende skoda var ve android 9 ile rahatça kullanıyorum). İhtiyacı olan arkadaşlar için telefonunuz andoroid 7 veya üstü isehttps://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-5-5-6029-release/android-auto-google-maps-media-messaging-5-5-602934-release-android-apk-download/ bunu yükleyin ve telefonu bağlamadan önce android autoyu açıp tüm izilnleri verin(kendi soracaktır zaten). Sonra appi kapatıp araca bağlayın..
  • Almış olanlara hayırlı olsun, sanırım yeni %80'lik ötv dilimine girmiyor C3 Aircross. Yaptığım hesaba göre, en üst paket (dizel-shine) Ağustos fiyatları üzerinden gittiğimde matrah tutarı sınırda kalıyor (kurdan dolayı matrahta artış olmayacağını düşünerek). Basitçe hesaplamak istedim, hatam varsa lütfen düzeltin.

    228.500 / 1,18 = 193.644
    194.644 / 1,50 = 129.096

    Yukarıda bir arkadaş tam sınırda olduğunu söylemişti, sanırım %50 dilimine 15bin tl matrah arttırımı gelmeden önceydi. Bu düzenleme ile o sınırdan yırtmış görünüyor. Tabi biraz daha üst araçlar için bu yeni oranlar düşündürücü...

    Ekleme: Aracı alan arkadaşlar, aracın matrah tutarı hakkında net bilgi vermeniz mümkün müdür?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliceylan07 -- 30 Ağustos 2020; 13:46:35 >
  • Bilgilendirme için teşekkürler. Android auto için weneorn dediğin versiyonu kurup deneyeceğim. zira android 10 için telefon değiştirmem gerek ki şu an pek mümkün değil . Bir sorum daha olacak bilgisi olanlara. Aracı kitledikten sonra açık olan pencereleri kapatmanın yolu yok mu? Kitapçıktaki dediği şeyler işe yaramıyor. Kitapçıkta süper kilit için de kapıdan çift basma işe yaramıyor, anahtardan oluyor sadece. Pencereler için iki taraftan da olmuyor. Saçma sapan şeyler anlamadım. Bilen varsa yazsın lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliceylan07

    Almış olanlara hayırlı olsun, sanırım yeni %80'lik ötv dilimine girmiyor C3 Aircross. Yaptığım hesaba göre, en üst paket (dizel-shine) Ağustos fiyatları üzerinden gittiğimde matrah tutarı sınırda kalıyor (kurdan dolayı matrahta artış olmayacağını düşünerek). Basitçe hesaplamak istedim, hatam varsa lütfen düzeltin.

    228.500 / 1,18 = 193.644
    194.644 / 1,50 = 129.096

    Yukarıda bir arkadaş tam sınırda olduğunu söylemişti, sanırım %50 dilimine 15bin tl matrah arttırımı gelmeden önceydi. Bu düzenleme ile o sınırdan yırtmış görünüyor. Tabi biraz daha üst araçlar için bu yeni oranlar düşündürücü...

    Ekleme: Aracı alan arkadaşlar, aracın matrah tutarı hakkında net bilgi vermeniz mümkün müdür?
    Matrah 119.600
    Yüzde 50 vergi diliminde olmasına rağmen gene de indirim yaptılar. İlginç. (1.2 shine)
  • mdr34 kullanıcısına yanıt
    Eski fiyata çekmişler, excelde yanlış hesapladılar galiba :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliceylan07

    Eski fiyata çekmişler, excelde yanlış hesapladılar galiba :)
    Evet, indirim olunca geri çıkarmaları çok hızlı oldu :-)
  • Arkadaşlar araç yol ve rüzgar sesini ne kadar geçiriyor? Bir clio4 ile kıyaslayabilir misiniz?

    Bir de c5a kullandık geçen ay, dizel ile dağ tepe yayla yollarında da giderek 5.6 yakmıştık. Bunda yakıt tüketimi ne alemde?

    Süspansiyonlar bayağı başarılıydı, c3a için de bu konuda rahat olduğunu söyleyebilir misiniz?
  • hashus1099 kullanıcısına yanıt
    hocam süspansiyonlar ve vites geçişleri çok başarılı ama klimalı kullanımda ankara - istanbul otoyolunda 120 km ortalama hız ile klima açık bir şekilde 9 litre civarında yakıyor. aracım henüz 1500 km'de bu arada. rüzgar sesi çok gelmiyor ama yol sesi belli bir hızın üzerinde biraz geliyor. clio4 hiç kullanmadım kıyas yapamıyorum ama o kıyastan bağımsız görüşlerim bu şekilde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ondrakku

    hocam süspansiyonlar ve vites geçişleri çok başarılı ama klimalı kullanımda ankara - istanbul otoyolunda 120 km ortalama hız ile klima açık bir şekilde 9 litre civarında yakıyor. aracım henüz 1500 km'de bu arada. rüzgar sesi çok gelmiyor ama yol sesi belli bir hızın üzerinde biraz geliyor. clio4 hiç kullanmadım kıyas yapamıyorum ama o kıyastan bağımsız görüşlerim bu şekilde.
    Teşekkürler. Benzinli galiba bahsettiğiniz model?
  • hashus1099 kullanıcısına yanıt
    evet benzinli. 1.2 puretech otomatik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ondrakku

    evet benzinli. 1.2 puretech otomatik.
    Konforu hakkında düşüncelerinizi alabilir miyim?
  • hashus1099 kullanıcısına yanıt
    hocam arabayı ilk aldığımda aracın kasislerde çok zıpladığını hissetmiştim ama bunu da aşırı basınçlı lastiklere bağlamıştım buradaki arkadaşların önerisiyle. lastiklerin basıncı 51 psi çıkmıştı. 36 psi'ye düşürünce bu zıplama olayı hissedilecek kadar azaldı. aracı ilk uzun yolda biraz performanslı kullandım. 160 ile bazı sert virajlara da girdim. yol tutuşunu beğendim. savurmadı hiç.

    genelde ekranın içinden kontrol edilebilen klimayı şikayet etmişler ama ben bi zorluk yaşamadım aksine hoşuma gitmeye başladı oradan kontrol etmek.

    aracın bana göre eksiği bir şey koyacak gözlerin olmaması. örneğin gözlük koyma yeri, örneğin ıvır zıvır koyabileceğin kol dayamanın altına koyulabilecek gözler gibi. sadece torpidoyu kullanabiliyorsunuz.

    klima performansı çok iyi. aracın yakıtını baya etkiliyor ama performansını etkilemiyor.

    boyutuna ve motoruna göre oldukça seri olduğunu söyleyebilirim.

    sürüş konforu olarak da gayet iyi. tek sıkıntısı ön direkler biraz kalın ama dikiz aynaları kapıya yerleştirildiği için oradan kaybettiğiniz görüş açısını dikiz aynası ile direk arasındaki boşluktan alabiliyorsunuz.

    şerit tanıma sistemi şehir içinde ve gündüz yolculuğunda çok gerekli değil. kapattım sürekli.

    hız sabitleyicisini kullanamadım. çözemedim bir türlü ama çok da uğraşmadım. o yüzden onun performansına yorum yapmayacağım.

    navigasyon güncel değil. türkiye içindeki çoğu yeri bulamıyor. sanırım güncellemek gerekiyor.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.