Az önce yaklaşık 600 km yoldan geldim. Araba 1080 km oldu. 26 kuruş benzin yaktım. Otoyolda 120 sabit hız, 110 km ile normal yolda gidiş, dur kalk şehir içi gidiş gelişler hepsi var. Daha da düşecek inşallah.
quote:
Orijinalden alıntı: kesbi
Az önce yaklaşık 600 km yoldan geldim. Araba 1080 km oldu. 26 kuruş benzin yaktım. Otoyolda 120 sabit hız, 110 km ile normal yolda gidiş, dur kalk şehir içi gidiş gelişler hepsi var. Daha da düşecek inşallah.
Şehirlerarası 20-21 Kuruş seviyesine inerse çok güzel olur. Şehiriçi de 30 Kuruş seviyesini aşmazsa çok müşteri bulur diye tahmin ediyorum. Şimdilik yüksek değerler.
Eski arabamda LPG ile bu değerleri ancak yakalıyordum. Kış şartları yağmurlu hava. Arabada 3 kişi. Kalorifer açık. Şehiriçi dur kalk trafik ve dolaşmalar da dahil buna. Cruze LPG ile bu değeri yakalamıyor mesela.
quote:
Orijinalden alıntı: lideramca
bugün 1.3 LT beyaz siparişi verdim.fiyat 35.767 tl.tahmini teslim tarihi 7 aralık. bu arada LS 33.400 LTZ 38910 tl. renk beyaz olan için.
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok iyi fiyat almışsınız.
aracın boyut değerlerini incelediğimiz zaman yükseklik/genişlik fazla geldi. aracın yol tutuşu çok övülüyor ama bizzat aveo kullanıcısına danışmak istedim : özellikle hız yüksekken viraja girildiğinde aracın yol tutuşu,arkayı saptırma eğilim,direksiyon hakimiyeti nasıl ? ve genel olarak yol tutuşu ve güven hissi ? (esp hiç yokmuş var sayılırsa)
Ben yol tutuşunu çok beğeniyorum. Aracı kaydıracak kadar zorlamadım ama değişik araçlara biniyorum. Kuvvetli yan rüzgarlardan biraz etkileniyor. 110-120 ile giderken biraz aracı kaydırabiliyor. Onun da nedeni aracın nisbeten hafif olması. Süspansiyon sert olduğundan virajda yatma pek olmuyor. Test etmenizi öneririm. Hafif olması dışında yol tutuşu C sınıfını anımsatıyor bana. Yani bi megane 2 gibi diyebilirim. Zaten gayet iri bir araç. Yanyana geldiği biçok araçla ebat olarak yarışır. Üzerindeki lastiklerle hafif yağmurda otoyolda yüksek hızda geldim. Bir sorunla karşılaşmadım. Viraj içinde passat solladım. Kullanana göre de değişir tabi bu durum. Düze çıkınca uzadı tabi ama olsun.
yaklaşık 2 aydır aracın dizel motorunu bekliyordum .nıhayet çıktı piyasaya. fakat 95 ps motor yanlızca ltzde sunuluyor ve 5000 lira fark var yaklaşık.5000 tl ye deger mi 1.3 95 ps c-r dizel motor ve ltz paket
quote:
Orijinalden alıntı: beyaz önlüklü doktor
yaklaşık 2 aydır aracın dizel motorunu bekliyordum .nıhayet çıktı piyasaya. fakat 95 ps motor yanlızca ltzde sunuluyor ve 5000 lira fark var yaklaşık.5000 tl ye deger mi 1.3 95 ps c-r dizel motor ve ltz paket
LT ve LTZ arasında 3500 lira fark bulunuyor. LTZ nin benim için önemli olan artıları ise 95 begir usb sis lambası park sensörü
Şimdi bu farklar için fazladan 3500 lira vermeye değer mi değmez mi diye düşünüyorum.
usb ve park sensörü değil fakat 95 beygirlik motor gerçekten cazip kılıyor aracı
quote:
Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-
quote:
Orijinalden alıntı: montaj34
quote:
Orijinalden alıntı: -YağmurAdam-
Bir de AVM'lere LPG ile girilemiyor denmiş ama yedek lastik yerine takılan depo ile giremeyen yok. Bilginize..
yedek lastiksiz dolaşmak ne kadar mantıklı ? benzin fiyatları yüzünde milletin çektiği sıkıntılara bak.
Ben 3 yıl gezdim ihtiyaç olmadı yedek lastiğe. Ama olada bilir tabiki.
Lastik kiti var lastik tamir eden ondan vardı aracımda.
Dizel araç herzaman daha rahat o ayrı.
nezaman lazım olucagı hiç belli olmuyor. Civicte 5 yil gezdirdik stepneyi boş yere. Corsa aldık 1 ay geçti arka lastik yarıldı. O olmasa çekici lazım olucaktı.
quote:
Orijinalden alıntı: timarsizsipahi
quote:
Orijinalden alıntı: lideramca
bugün 1.3 LT beyaz siparişi verdim.fiyat 35.767 tl.tahmini teslim tarihi 7 aralık. bu arada LS 33.400 LTZ 38910 tl. renk beyaz olan için.
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Çok iyi fiyat almışsınız.
Aracı ocak 1 de teslim almanızı öneririm boşuna mtv ödememiş olursunuz.
7 aralık biraz maksimum teslim tarihi oldu.normalde bir aksilik olmazsa bayramdan sonra teslim edilecek.ayrıca 150 tl için aracı 1 ay bekletemem.
218 lira ama tabi 1 ay beklemek de zor.
şuanki aracımla (kia cerato 1.5crdi 7lt/100km.) alacağım aracın yakıt tüketimi arasındaki farkıda düşersek (aveo nun yakıt tüketimi ortalama 3.7 lt/100km.ben 5lt. ye razıyım) 100-150 tl gibi bir rakam kalır.
gayet makul
quote:
Orijinalden alıntı: m4y
Doğuş Otomobil bildiğiniz 4S kuralını kullanıyor. Bunun etkilerini VW kullanıcıları üzerinde görebilirsiniz
Her iki aracında benzinlisini baz alırsak.
En boş Polo 30.900 lira, en boş Aveo 28.750 lira. İki araçta HB. Aradaki neredeyse 2200 liraya ek olarak
Chevrolet Aveo'daki Polo'ya göre bazı ekstra donanımlar:
Katlanabilir arka koltuklar (evet bu en boş Polo'da bile yok.) Hız sabitleyici ESP HBA (aslında çokda gerekli birşey değil) HSA (diğer adıyla yokuş kalkı desteği Birkaç ekstra airbag NCAP sonuçlarına göre Polo'dan daha güvenli.
Polo'da Aveo'ya göre ekstra özellikle yok değil. Örneğin elektrikli arka camlar ve katlanabilir anahtar
Ben hem 2200 lira fazla vereceğim hemde bir yığın donanımdan yararlanamayacağım. Bana göre değil. Size göre olabilir ama kesinlikle bana göre değil.
Yok kaçbin kmden sonra sağından solundan ses gelir, parçaları dökülür ayaklarınıda bırakın. Dayım yıllardır LPG'Li Aveo Classic kullanıyor. Öyle sağından solundan ses geldiğini hiç duymadım. Hiç durduk yere masraf yaptığını da duymadım. Belki tek kötü yanı lastik sesini içeriye çok alıyor. Düzgün kullanırsanız en ufak sorun çıkarmaz.
Bu yazıdan kesinlikle Polo kötü araçtır dediğimi çıkarmayın. Polo'da iyidir fakat fiyatına göre daha iyi alternatiflerin olduğu kesin.
hocam ne kadar uğraşsan boş, polo fanatklerine anlatamıyorsunuz.
siz teknik bilgilere dayanarak çok güzel bir açıklama yapmışsınız. adamların cevabı ; polo daha kaliteli oluyor. yaklaşık 3 aydır araştırıyorum bu aracı, sınıfında daha üstün bir arac göremiyorum
quote:
Orijinalden alıntı: mur@t_fb
quote:
Orijinalden alıntı: m4y
Doğuş Otomobil bildiğiniz 4S kuralını kullanıyor. Bunun etkilerini VW kullanıcıları üzerinde görebilirsiniz
Her iki aracında benzinlisini baz alırsak.
En boş Polo 30.900 lira, en boş Aveo 28.750 lira. İki araçta HB. Aradaki neredeyse 2200 liraya ek olarak
Chevrolet Aveo'daki Polo'ya göre bazı ekstra donanımlar:
Katlanabilir arka koltuklar (evet bu en boş Polo'da bile yok.) Hız sabitleyici ESP HBA (aslında çokda gerekli birşey değil) HSA (diğer adıyla yokuş kalkı desteği Birkaç ekstra airbag NCAP sonuçlarına göre Polo'dan daha güvenli.
Polo'da Aveo'ya göre ekstra özellikle yok değil. Örneğin elektrikli arka camlar ve katlanabilir anahtar
Ben hem 2200 lira fazla vereceğim hemde bir yığın donanımdan yararlanamayacağım. Bana göre değil. Size göre olabilir ama kesinlikle bana göre değil.
Yok kaçbin kmden sonra sağından solundan ses gelir, parçaları dökülür ayaklarınıda bırakın. Dayım yıllardır LPG'Li Aveo Classic kullanıyor. Öyle sağından solundan ses geldiğini hiç duymadım. Hiç durduk yere masraf yaptığını da duymadım. Belki tek kötü yanı lastik sesini içeriye çok alıyor. Düzgün kullanırsanız en ufak sorun çıkarmaz.
Bu yazıdan kesinlikle Polo kötü araçtır dediğimi çıkarmayın. Polo'da iyidir fakat fiyatına göre daha iyi alternatiflerin olduğu kesin.
hocam ne kadar uğraşsan boş, polo fanatklerine anlatamıyorsunuz.
siz teknik bilgilere dayanarak çok güzel bir açıklama yapmışsınız. adamların cevabı ; polo daha kaliteli oluyor. yaklaşık 3 aydır araştırıyorum bu aracı, sınıfında daha üstün bir arac göremiyorum
Polo işçilik olarak daha kaliteli olabilir fakat bu Aveo'nun döküleceği anlamına gelmez demek istemiştim sadece.
Herneyse. İsteyen istediğini alsın. Sadece boş ve asılsız yorum yapılmasın istiyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: timarsizsipahi
quote:
Orijinalden alıntı: anaerobi
quote:
Orijinalden alıntı: lideramca
Bayiden dizel için fiyat alan arkadaş varmı aramızda.ilk mesajda 2000 3000 gibi pazarlık yapılabilir diyor.bayi bana hiç indirim yapmadığı gibi mevcut aracımada düşündüğüm den daha az takas fiyatı verdi.