Şimdi Ara

Yeni Chevrolet Aveo DİZEL Fiyatları Belli Oldu ! (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
391
Cevap
2
Favori
43.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavi_tutku437

    Ben de yeni kasa chevrolet aveo yu çok beğendim. Dün kayseri chevrolet bayisinde güzelce baktım araca ve cidden çok hoşuma gitti araç. Ordaki satış temsilcisi ile 1.3 dizel üzerinden fiyat aldık ve internetteki liste fiyatının aynısını söyledi. Kesinlikle indirime yanaşmadı ve indirim yapmadı.Daha önce forumda yazan arkadaşlar 1.3 dizel aveo yu 33 000 tl ye aldıklarını yazmışlar. Alan arkadaşlar hangi bayiden aldılarsa ve araclarında memnunlar mı buraya yazarlarsa fikir sahibi olmak açısından güzel olur.


    Biraz bastircaksiniz. En son fiyatınızı söyleyin bı kac yerden daha fiyat Alcam o yuzden son fiyatınızı söyleyin dedimmi inerler. Pazartesi Chevrolet yeni fiyat listesini yayinlicak sanırım

    artacak mı, azalacak mı acaba?
    birde gözlemimi paylaşmak istiyorum bayan satıcılar hayatta inmiyo, erkekler daha fazla indrim yapıyor
  • llvrsn, aracı izmir kavuklardan aldım. tanıdık vasıtası ile aldığım fiyat 36.250,00 TL. forumda gördüğüm kadarıyla ben pazarlık yapsam daha ucuza alırmışım hissi uyandı. koltuk koruma ile park sensörü hediye edildi. boya korumayı 200 TL sına yaptırdım. model LT sedan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lesergul -- 5 Aralık 2011; 14:24:16 >
  • ODAK OPEL BAKIN İSTANBULDiğer yerlere gore daha uygun fiyatlar.Zamda gelmiş olabilir ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lesergul

    llvrsn, aracı izmir kavuklardan aldım. tanıdık vasıtası ile aldığım fiyat 36.250,00 TL. forumda gördüğüm kadarıyla ben pazarlık yapsam daha ucuza alırmışım hissi uyandı. koltuk koruma ile park sensörü hediye edildi. boya korumayı 200 TL sına yaptırdım. model LT sedan.



    1.4 dizel lt mi. mtv ve sigorta dahil mi
  • 1.3 LT MTV ve sigorta DAHİL
  • evet 1.3 LT dizel sedan 2012 model anahtar teslim fiyatı. mtv, zorunlu trafik, plaka takip vs. hepsi içinde. Kasko axa oyak 1000 TL yuvarlak hesap ve boya koruma 200 TL fazladan ödediklerim. kasko 10 taksit yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lesergul -- 5 Aralık 2011; 16:43:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lesergul

    llvrsn, aracı izmir kavuklardan aldım. tanıdık vasıtası ile aldığım fiyat 36.250,00 TL. forumda gördüğüm kadarıyla ben pazarlık yapsam daha ucuza alırmışım hissi uyandı. koltuk koruma ile park sensörü hediye edildi. boya korumayı 200 TL sına yaptırdım. model LT sedan.



    cevabınız için teşekkür ederim.ben de aynı aracı babam için düşünüyorum.kullandığınız kadarıyla eksi yönlerini belirtebilir misiniz.
  • lpg takdırdığım, km de 160 kuruş yakan 99 model toyota 1.3 terra (kedi gözlü) aracımı satarak bu aracı satın aldım. Hiç sorun çıkarmamış aracımı tüpe güvensizlikten ve yaşından dolayı sattım. Oldukça geniş bir görüş açısına sahip bu araçtan sonra bana kapalı bir kutuya girmişim hissi verdi. Gerçi son dönemlerde araçlar güvenliği ön plana aldıkları için camdan çok çerçeveye önem veriyorlar her halde. Yol sesi çok olmasa da alıyor. Kıyaslamaları üst düzey araçlar ile yapma olanağım yok. Kullandığım tüm araçlar ile karşılaştırırsam eğer pişmanlığım zerrece yok. Bluetooth özelliği ile telefon ile konuştum, hız sabitleyiciyi kullandım, yokuşları tıkanmadan çıktım, park sensörünün faydasını hissettim, start stop özelliği hoşuma gitti, 300 km kullanmama rağmen ortalama yakıt 4,8 lt e kadar düştü. Hepsi mükemmel. Direksiyon sanki olması gerekenden çabuk tepki veriyor gibi. Bir de yolda bulunan çukuru falan daha net çekiyor sanki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lesergul

    lpg takdırdığım, km de 160 kuruş yakan 99 model toyota 1.3 terra (kedi gözlü) aracımı satarak bu aracı satın aldım. Hiç sorun çıkarmamış aracımı tüpe güvensizlikten ve yaşından dolayı sattım. Oldukça geniş bir görüş açısına sahip bu araçtan sonra bana kapalı bir kutuya girmişim hissi verdi. Gerçi son dönemlerde araçlar güvenliği ön plana aldıkları için camdan çok çerçeveye önem veriyorlar her halde. Yol sesi çok olmasa da alıyor. Kıyaslamaları üst düzey araçlar ile yapma olanağım yok. Kullandığım tüm araçlar ile karşılaştırırsam eğer pişmanlığım zerrece yok. Bluetooth özelliği ile telefon ile konuştum, hız sabitleyiciyi kullandım, yokuşları tıkanmadan çıktım, park sensörünün faydasını hissettim, start stop özelliği hoşuma gitti, 300 km kullanmama rağmen ortalama yakıt 4,8 lt e kadar düştü. Hepsi mükemmel. Direksiyon sanki olması gerekenden çabuk tepki veriyor gibi. Bir de yolda bulunan çukuru falan daha net çekiyor sanki

    yeni aveo benzinli alanların çogu araba ilk çalıştığında halat gerilmesi gibi ses çıkıyor şeklinde yorum yapmışlardı.
    aynı durum dizel aveoda da geçerli midir?
  • Bendekinde öyle bir ses olmadı. Amortisörleden olabileceği ve alışınca geçtiği söylenmişti. Son durumu bilmiyorum.
  • Rahatsız edici bir ses duymadım. Bazen yokuşlarda, gerilmeden ziyade mekanik bir kurma sesine benzer ses duydum bir veya iki sefer. Zemberek boşalmışta tekrar kuruluyor gibi. Bir arızadan çok çalışan bir parçanın olağan sesi gibiydi. Yokuş desteğine ait olabilir diye düşündüm.
    Benim merak ettiğim bir şey var bu arada. Araç start stop özellikli olduğu için vites boşta iken motoru durduruyor. Ama dizel araçlarda aracı park etmeden evvel bir iki dakika rölantide çalıştırmak gerekiyormuş. Park haline geçmeden evvel start stop özelliğini kapatmak mı lazım acaba. Yoksa hiç rölantide çalıştırmadan motor durmuş olacak araç bir zara görmesin bu nedenle. Forumda başka sayfalarda da bu soruya rastladım ama cevabını göremedim.
  • Soruma şöyle bir yanıt bulabildim sanırım. Faydası olur belki diye alıntı yaptım buraya.

    Soru: Aklıma takılıyor uzun zamandır. Biliyorsunuz artık araçlarda START/STOP özelliği yaygınlaşmaya başladı. Benim araçta da bundan var. Ayrıca otomobilimin makinesi de Turbo Dizel.
    Durum böyle olunca araç trafikte durduğunda motoru kapatıyor. Yani bekleme vs. yok. Zaten atmosferik bir araç olsaydı hiç takmazdım. Ama Turbo olunca... İşler değişiyor.
    Ne diyorsunuz START/STOP Turbo'nun ömründen yiyor mu? Ya da ona göre bir sistem yapmışlar mıdır?
    CEVAP:Jenerasyonuna göre değişiyor. İlk versiyonda evet, yağlama eksikliği yaşanıyordu bu yüzden seri üretime geçilmedi. 2. versiyonda bu sorun yok ancak bu sefer de motor çabuk çalışmıyor. 3. Jenerasyonda ise bunların hepsi aşıldı. Sadece silindirler duruyor ve marş motorsuz çalışıyorlar. Geri kalan tüm tesisat çalışmaya devam ediyor. Yağ pompaları da elektronik oluyor bunların yağlama gerektiğinde motor susukken bile sağlanıyor. Ama bu jenerasyon salt motora uygulanamıyor alternatörü komple farklı oluyor. Ve bu 3. jenerasyon da çok çok iyi korunuyor olsa da siyanürlü süper kapasitörler kullanılıyor. 3. jenerasyon şu an bir tek PSA grubunda var.. Yakında Ford ve Volvo dizellerde de görülebilir..
    SORU:buradaki detaylara inebilirmiyiz? baya teknolojik cevaplar gelmiş merak ettim .
    son jenerasyonda inanılmaz gelişmeler gözüküyor detaylı makaleler veya teknik dökümanları varmı bunların ?

    1-sadece silindirler duruyor ve marş motorsuz çalışıyorlar (ne demek oluyor nasıl oluyor?)

    2-yağ pompaları elektriklemi çalışıyor artık !

    3-süper kapasitörler ne için kullanılıyor ?

    CEVAP:Detay tabiki mevcut ama başlık başlık veya aşama aşama değerlendirsek daha iyi olur sanırım.

    Jenerasyonlarla ilgili STOP START wiki olarak aratmak gerekir sanırım. Aslında başlıktaki START/STOP yanlış.. Doğrusu STOP/START.. STOP önce yani..

    1. ve 3. soru birbirlerinin cevabı.. Süperkapasitörler motorun çabucak çalışmasını sağlamak için gerekli olan gücü biriktirip basıyorlar.. Motorda bu sayede ort. 0,2 sn de, max 0,4 sn de çalışmış ve sürüşe hazır hale gelmiş oluyor. Süre kapasitörlerin şarj durumuna göre değişiyor.. Eğer 0.4 sn'nin üzerinde bir çalışma süresi riski varsa motor hiç stop ettirilmiyor.
    Motoru da marş motoru değil, çift yönlü farklı bir alternatör çalıştırıyor. Bu alternatör hem klasik alternatör olarak çalışıyor hem de STOP-START sürecinde marş motoru görevi görüyor. Standart marş motoru ise olduğu yerde yatmaya devam ediyor.

    2. soru aslında stop-start tan bağımsız bir mevzu. Ama detay gerekiyorsa EP6CDTX motorların yağlaması incelenebilir.. Peugeot RCZ'in 200bg'lik motorunda bu tesisat var. PSA'nın dediğine göre yaklaşık 2 bg tasarruf sağlıyor. 156 bg'lik EP6CDT de klasik yağlama var. 2011 Mini Cooper S'in 184 bglik motorunda da olabilir onu bilemiyorum. Motorunun kodu bildiğim kadarıyla EP6CDTM
  • Bunlar alengirli işler. Ben bu zamazingolar ilerde başıma iş açar diye en basit olanını aldım. Turbo bile yok. 100binden sonra kafam ağrımasın istedim. Ben bir de motor ömrüne etkisini merak ediyorum. Sürekli dur kalk trafikte yağ aşağı sızacak. Sonra çalışacak bi daha duracak. Sonra bi daha. Durmadan çalış dur çalış dur çok kurcalayınca bozulmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 6 Aralık 2011; 15:52:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Bunlar alengirli işler. Ben bu zamazingolar ilerde başıma iş açar diye en basit olanını aldım. Turbo bile yok. 100binden sonra kafam ağrımasın istedim. Ben bir de motor ömrüne etkisini merak ediyorum. Sürekli dur kalk trafikte yağ aşağı sızacak. Sonra çalışacak bi daha duracak. Sonra bi daha. Durmadan çalış dur çalış dur çok kurcalayınca bozulmasın.

    START STOP KAPATILABİLİYOR
  • Açıkcası Bende Chevrolet'e mail attım bu konu ile ilgili.Ben Muhakak bir duzenlemenin ve muhendisler tarafından yapıldığını dusunuoyurm.Bilgiler icin teşekkürler.
  • Evet Vitesin Ordaki ECO tusundan Ancak madem Yakıta faydası var ben kapatmaktan yana değilim birde Chevroletin Ya Yakıt Yada Turbo omrun diye bir secenek suncağını sanmıyorum.Bence Sistem Turbo Omrune zarara vermiyecek şekilde dizayn edimiştir.
  • kasko değeri nedir. ve kaskosu ne kadardır 1.3 lt 2012 nin
  • 37.000 Bin TL 826 TL 10 TAksitk Anadolu Sigortadfan yaptırabilirisn :)
  • arkadaşlar Muhtemelen Yüksek İhtimal Yeni AVEO'larda Kullanılan Motor Multijet2 Motor Aşagıdaki Linki incelemenizi tavsiye ediyorum :)

    http://www.techturkey.com/forum/dizel/101946-multijet-ii-euro-5-motor-hakkinda-hersey.html
  • Bugün Yeni Aveo'yu inceledim (Sedan).
    Kesinlikle ve kesinlikle arkası resimlerdeki gibi görünmüyor. Daha çekici ve daha güzel. Kesinlikle plazada görün, inceleyin derim.
    İç kısmına geçtiğimde de ferah, geniş bir iç mekan buldum diyebilirim. Araç çok güzel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 10 Aralık 2011; 21:16:45 >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.