Şimdi Ara

YENİ C5 (110. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.249
Cevap
13
Favori
378.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • enreka_tr kullanıcısına yanıt
    sakınn sakııınn yenilerde düzeldimi bilmem ama yokuşta sıkıntı y
  • enreka_tr kullanıcısına yanıt
    Hocam en kötü MCP dağılsa 2-3 bin masraf çıkıyor.Ünlü DSG dağılsa 10.000 i gözden çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen sayfısasında fiyat lisatesinde C5 yok,0 satışı sanırım artık yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Kara.

    Citroen sayfısasında fiyat lisatesinde C5 yok,0 satışı sanırım artık yok.

    Fransadaki fabrikası taşınıyormuş, hatta taşınmış bile olabilr.., o yüzden üretimi bir süreliğine durduruldu. Sanırım yeni kasanın üretimine başlanır artık..
  • Umarım gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar... 1 senedir 1.6 e_hdi confort mcp c5 kullanıcısıyım... Alırken çok tereddütlerim vardı, sağdan soldan kulaktan dolma bir sürü lafla başım döndü:):) 2 tane çocuk var geniş araba bakıyorum bir türlü kafama yatmadı diğer markalar çünkü hepsi daracık. nefret ediyorum kutu gibi basık c serisi araçlardan. opel astra h sedan 1.6 easytronic aracımı sattığıma pişman oldum çünkü alacak araç yoktu:):) ford focuslara bakıyorum daracık arkadaş o ön konsolu illaki kucağımızdamı taşıyacaz yani... jettalara bakıyorum binilecek 70 binden aşağı yok olanlarda şirket aracından devşirme gri renkliler:):) Kulaklarımı boş laflara kapatıp hayatında daha c5 in kapısını açmamış insanlarla görüşmeyi kestim gidip c5 aldım... Iyiki ikinci eli tutulmuyor tutulsa ben bu arabaya nasıl binerdim tabikide binemezdim... daha yeni bir arkadaşıma sıfır 1.6 insignia aldık kocaman araba ama daracık... benim arabaya her binişinde yahu senin araba benim arabadan ne kadar geniş diyor... Aracı her gün şirket arabası gibi istanbulda bir yakadan bir yakaya taşıyacak olan varsa bi zahmet almasın tabi ağır araç... eleştirilen diğer bir yönüde mcp vitesi... yahu forumlara bir girin bakın dsg nasıl arızalar vermiş mcp nasıl arızalar vermiş... dsg baskı balata 10 binde yedi diyenler kalkışlarda ara vites geçişlerinde bazen titreme yapıyor diyenler birde tamamen arıza yapıpta 7 bin 8 bin civarı dsg sini evine götürenler... 3 gün önce meşhur irfan ustamdaydım bak seata diyor mekatroniği arıza vermiş 7 bin tl istiyor servis diyordu:):) Evet müthiş rahat ve tatlı bir kullanımı var ama mcp ile karşılaştırılması yanlış çünkü bu yarı otomatik otomatikleştirilmiş manuel şanzuman... Ben hiç yabancılık çekmedim çünkü bir öncek,i arabamda opel astra 1.6 easytronikti ondan düşük viteslerdeki sarsıntıya alışığım... yarı otomatiğin kimyası bu zaten... eee bize bu mcp nin faydası ne o zaman diyenler için kronik arızası yok ve söküp elinize aldığınızda sıfırı ucuz be kardeşim dsg ye göre tabi... Yıllarca b sınıfı c sınıfı araçların içinde vergiler yakıt tüketimleri yüzünden boğdular bizi ama c5 bir fırsattır değerlendirin arkadaşlar:):)




  • ERDA kullanıcısına yanıt
    Hocam navigasyonu bende çok arıyorum ama maalesef c5 için en dandik navi 1350 tl falan buda pahalı geliyor şimdilik diğer araçların 500 tl ye falan var ama c5 için seçenek çok fazla yok maalesef... bu ara key less go yu araştırıyorum oda çok tatlı bir özellik 600 tl civarında... yalnız şu teyibin hemen altındaki gözün çıtırdaması beni deli ediyor elimle ikidebir sallayıp sesi kesmeye çalışıyorum hafif oynuyor içerde ve çukurlarda çıtır çıtır ses yapıyor varmı kesebilen o sesi altına pamuk falanmı tıkasam acaba diyorum yada gazlı bez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EMRAHAYGUN

    Merhabalar arkadaşlar... 1 senedir 1.6 e_hdi confort mcp c5 kullanıcısıyım... Alırken çok tereddütlerim vardı, sağdan soldan kulaktan dolma bir sürü lafla başım döndü:):) 2 tane çocuk var geniş araba bakıyorum bir türlü kafama yatmadı diğer markalar çünkü hepsi daracık. nefret ediyorum kutu gibi basık c serisi araçlardan. opel astra h sedan 1.6 easytronic aracımı sattığıma pişman oldum çünkü alacak araç yoktu:):) ford focuslara bakıyorum daracık arkadaş o ön konsolu illaki kucağımızdamı taşıyacaz yani... jettalara bakıyorum binilecek 70 binden aşağı yok olanlarda şirket aracından devşirme gri renkliler:):) Kulaklarımı boş laflara kapatıp hayatında daha c5 in kapısını açmamış insanlarla görüşmeyi kestim gidip c5 aldım... Iyiki ikinci eli tutulmuyor tutulsa ben bu arabaya nasıl binerdim tabikide binemezdim... daha yeni bir arkadaşıma sıfır 1.6 insignia aldık kocaman araba ama daracık... benim arabaya her binişinde yahu senin araba benim arabadan ne kadar geniş diyor... Aracı her gün şirket arabası gibi istanbulda bir yakadan bir yakaya taşıyacak olan varsa bi zahmet almasın tabi ağır araç... eleştirilen diğer bir yönüde mcp vitesi... yahu forumlara bir girin bakın dsg nasıl arızalar vermiş mcp nasıl arızalar vermiş... dsg baskı balata 10 binde yedi diyenler kalkışlarda ara vites geçişlerinde bazen titreme yapıyor diyenler birde tamamen arıza yapıpta 7 bin 8 bin civarı dsg sini evine götürenler... 3 gün önce meşhur irfan ustamdaydım bak seata diyor mekatroniği arıza vermiş 7 bin tl istiyor servis diyordu:):) Evet müthiş rahat ve tatlı bir kullanımı var ama mcp ile karşılaştırılması yanlış çünkü bu yarı otomatik otomatikleştirilmiş manuel şanzuman... Ben hiç yabancılık çekmedim çünkü bir öncek,i arabamda opel astra 1.6 easytronikti ondan düşük viteslerdeki sarsıntıya alışığım... yarı otomatiğin kimyası bu zaten... eee bize bu mcp nin faydası ne o zaman diyenler için kronik arızası yok ve söküp elinize aldığınızda sıfırı ucuz be kardeşim dsg ye göre tabi... Yıllarca b sınıfı c sınıfı araçların içinde vergiler yakıt tüketimleri yüzünden boğdular bizi ama c5 bir fırsattır değerlendirin arkadaşlar:):)

    Hayırlı olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba,

    2010 Model Citroen C5 2.0 HDI Excetuve aracı 130.000 Km olarak aldım.
    Daha önce Passat 1.8 T , Honda Accord 2.0 ve 2.4 motorlarını kullanan birisi olarak bu sürüş konforu açısından bu aracın yanından bile geçmezler.
    Hydroaktif süspansiyon acaip bişeymiş :) sanki pamuk üzerinde gidiyorsunuz..

    Tavsiye ederim..
  • 2.0 HDİ c5 almayı planlıyorum. Bu aracın artı ve eksileri nelerdir? Far aydınlatmasi çok iyi olması lazım. Executive versiyonu düşünüyorum 140 hp yeterli mi yoksa 163 hp mi almalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be bu konuyu ben acmistim 10 yil olmus neredeyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alper akbilgi kadresim vardı xantia hakkında bilgiler verirdi.ne cabuk geçiyor zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.
    Ne zamandır incelediğim c5 1.6 Hdi sxpk araç almak istiyorum. Bazı konularda yardımınıza ihtiyacım var. Canlısını görmediğim ve tanıdık bir c5 sahibi olmadığı için çok bilgim yok.

    * 2011 de c5 makyajlandı bildiğim kadarıyla. Makyajlı-makyajsız kasayı resimlerden nasıl anlarız? Belirgin farkları neler? ( Stop lambaları vs. gibi)
    Makyajlı - makyajsız kasa farkı kaliteyi ve piyasasını çok etkiler mi?

    * 2012 modellere baktığımda dinamik paket görüyorum. 2012 sadece dinamik paket mi var, öyleyse ihtiyacı karşılar mı donanım olarak?

    * 100 bin km. aracı incelerken ve experde baktırırken özellikle nelere dikkat etmeli.
    Örneğin; 100 bin km.den sonra motor kapağı çatlaması, turbo bozukluğu vb.
    Belli km. den sonra kronik sorunları olur mu, varsa nelerdir? Ne tür sorunla karşılaşırsam araçtan hemen uzaklaşayım?

    * 2011 1.6 hdi 110-112 hp (Mkkyajlı veya makyajsız kasa) 100 bin km. deki bir araç hasar kaydı-değişen yoksa kaça alınır?

    Şimdiden teşekkürler.




  • aradan iki ay geçmiş ama yine de tecrübemi paylaşayım.(bu arada araç 20091.6HDI SXPK.2013'te aldım ve 45bin km. yol yaptım) her şeyden öte çok rahat ve konforlu.yakıt olarak ta çok ekonomik.şehiriçi 6/6,5 uzun yolda 5/5,5 gibi.1600 kilo bir cüsse için bence iyi rakamlar.bu motor bu kasayı kaldırmıyor söylemine katılmıyorum.bu kilo ve 18" lastiklerle gayet iyi bir performansı var.gerçi bu biraz da beklentilerle alakalı.benim için en olumsuz yönleri genelde teferruat sayılabilecek kısımlar.bugüne değin 1-kapı menteşelerinin kademe vasfını yitirmesi ve çat sesi,2-soyulan vites topuzu(20 lira ile halloldu),3-sağ ön paspasın altına su alması(cam önü ızgaraların yaprakla dolmasından-çözüldü),4-şimdiye değin iki kez gündüz far ampülü patlaması(10tl ama değişimi zor),5-en son sürücü kapısı iç çekme kolunun kırılması(o da bir döşemecide çok ucuz biçimde halloldu) gibi.bu yaşadıklarım beni aracımdan hiç soğutmadı.nitekim biraz kullanımla biraz da şansla alakalı.uzun oldu ama bana göre hem çok şık hem çok rahat bir otomobil c5.




  • navigasyonu nasıl güncelleme yapabiliriz bilgisi olan var mı?
  • Arkadaslar bu aracın yol bilgisayarı ortalaama 8,5-9 lt gosteriyor gercekte s içi 10 lt dizel tuketmıs mıllet ş. içi 8 lt falan tuketım dıyor ama bu fark neden kaynaklanıyor cokmu dandık bu enjektorler fln hatalı uretım mı bu araba uyuz ettiler adamı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    Alper akbilgi kadresim vardı xantia hakkında bilgiler verirdi.ne cabuk geçiyor zaman

    Citroëntr forumda takılıyor hocam.



    Zaman gerçekten çabuk geçiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler herkese merhabalar.
    Renault fluence satıp citroen c5 almaya karar verdik 2013 model fakat kullanımı vs nasıldır acaba? Araç hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Arkadaslar bu aracın yol bilgisayarı ortalaama 8,5-9 lt gosteriyor gercekte s içi 10 lt dizel tuketmıs mıllet ş. içi 8 lt falan tuketım dıyor ama bu fark neden kaynaklanıyor cokmu dandık bu enjektorler fln hatalı uretım mı bu araba uyuz ettiler adamı

    Hocam, Adana şehir içi 25 km/h ortalama hız ile 7 - 7,5 l/100km yakıyor. Araç 240.000 km'de. Enjektörler hiç değişmedi. 9l/100km'nin üzerinde tüketimde mutlaka bir sıkıntı vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrkrtc


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert

    Arkadaslar bu aracın yol bilgisayarı ortalaama 8,5-9 lt gosteriyor gercekte s içi 10 lt dizel tuketmıs mıllet ş. içi 8 lt falan tuketım dıyor ama bu fark neden kaynaklanıyor cokmu dandık bu enjektorler fln hatalı uretım mı bu araba uyuz ettiler adamı

    Hocam, Adana şehir içi 25 km/h ortalama hız ile 7 - 7,5 l/100km yakıyor. Araç 240.000 km'de. Enjektörler hiç değişmedi. 9l/100km'nin üzerinde tüketimde mutlaka bir sıkıntı vardır.

    Bir de balata volan yenı degışmıs olan aracta gazı kokleyınce 4 bın devır cıarlarında ama farklı devırlerde de labılıyor : araç debrıyajı tak dıye atıyor tak dıye devreye gırıyor sert bı vuruntu yapıyor arac. Usta tane sensor adı verdı 200 -250 tl her bırınn fıyatı. Debrıyaj sensoru ve adını hatırlayamadıgım bır sensor daha. Hic bu tarz bıseyle karsılastınız mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shifisitert -- 25 Şubat 2017; 16:28:30 >




  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.