Şimdi Ara

YENİ C4 CONFORT PLUS 1.6 112HP HDI M/T ALDIM (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
30.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu fiyatlar gerçekmi ya 45,000 46,000 tl citroen ne zamandan beri bu fiyatları ediyor anlamdım gitti bana çok para gibi geldi ya adamlar yağmur sessörü park sensörü çelik canta benden 3,000 tl istediler insaf ya bence çok para bir daha düşünün derim nede olsa fransız arabası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Sayın Mareşal ve Oymaci64 sizlere bu uzun ve güzel yazılarınız için çok teşekkür ederim..
    Gerçekten bende yeni c4 almak istiyorum içim çok ısındı ama bir yandan da 4 yıldır bindiğim aynı marka araç yerine farklı bir tat mı alsam diyordum..
    Bu sebeple, c4 e karşılık sadece astrayı rakip olabilir diye buldum.
    Belki bir ihtimal yeni çıkacak özellikleri ile focus3..
    Ama beni en çok üze ds4 modelinin geç çıkacak olması..(onda gözüm kalacak)
    Bayi ile exclusive+cam tavan+navi+kör nokta araç için konuştum ama fiyatlar pzts. günü güncellenecekmiş.
    Artıp-azalacağı henüz belli değil..
    Artık pzts.yi bekliyorum..
    Bu sırada hafta sonu test edebilirsem test edicem aracı..
    Son olarak..Birde aklıma volvo s40 ı soktular..ama fiyat olarak donanım listesini gönderdiklerinde,
    55 bin tl yi buldu..tabii navi ve sunroof yok..
    Birde bu aracı deniycem..ama sanırım yeni c4 içime işledi..
    Birde bugüne kadar hiç otomatik vitesli aracım olmadı..
    MCP şanzumandan okuduğum yorumlara göre bir yandan korkuyorum ama start&stop, düşük yakıt tüketimi ve minicik vites kolu nedeni ile de beni cezbediyor..Hayırlısı artık ne diyeyim..
    Umarım hafta sonu beklentilerimi karşılayan bir yeni c4 ile karşılaşırım..

    tarzınızı bilmiyorum ama volvodan uzak durun derim kötü araba olduğu için değil servisi parçası ikinci eli çok sıkıntı bilginiz olsun octavia denedizmi hiç 1,6 tdı dsg birde fransız arablarının otomatik vitesinden ben uzak durun derim DSG TADINI BENCE HİÇ BİRİ VERMEZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu fiyatlar gerçekmi ya 45,000 46,000 tl citroen ne zamandan beri bu fiyatları ediyor anlamdım gitti bana çok para gibi geldi ya adamlar yağmur sessörü park sensörü çelik canta benden 3,000 tl istediler insaf ya bence çok para bir daha düşünün derim nede olsa fransız arabası


    cihanair sen yukarıda söylediğin özelliklerin hiç biri olmayan bomboş jetta için 53600 vermeye göze almışsında citroenin 45000lik dolu paketli aracına mı laf ediyorsun
  • Doğru söylüyorsun cihanair scirocco nun DSG side ayrı bir güzeldi 600-650 metre uzunlukta ki bir rampada bir türlü hangi vitese gecireceğine karar veremeyip en azından yokuş boyunca 5 kez vites değiştirip bizi dumura uğratan şanzumandan bahsediyorsan evet çok zevkliydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu fiyatlar gerçekmi ya 45,000 46,000 tl citroen ne zamandan beri bu fiyatları ediyor anlamdım gitti bana çok para gibi geldi ya adamlar yağmur sessörü park sensörü çelik canta benden 3,000 tl istediler insaf ya bence çok para bir daha düşünün derim nede olsa fransız arabası


    Aynı sınıf, aynı güçte aynı ozelliklerdeki VW %30 pahalı satılıyor. Arada % 3-4 fark yok, tam tamına %30. VW'ler daha konforlu, 15 bin tl o konfora değer diyorsanız saygı duyarım Yalnız bir 15 tl daha verin, A3 alın o dahada konforlu, ama aynı sınıf arçalar orası ayrı tabi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustav
    Doğru söylüyorsun cihanair scirocco nun DSG side ayrı bir güzeldi 600-650 metre uzunlukta ki bir rampada bir türlü hangi vitese gecireceğine karar veremeyip en azından yokuş boyunca 5 kez vites değiştirip bizi dumura uğratan şanzumandan bahsediyorsan evet çok zevkliydi

    İstisnalar Kaydeyi bozmaz kardes ama en boş sadece sase direksiyon koltuk olan bir vw bile en dolu citroenden daha iyidir bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustav
    Doğru söylüyorsun cihanair scirocco nun DSG side ayrı bir güzeldi 600-650 metre uzunlukta ki bir rampada bir türlü hangi vitese gecireceğine karar veremeyip en azından yokuş boyunca 5 kez vites değiştirip bizi dumura uğratan şanzumandan bahsediyorsan evet çok zevkliydi

    İstisnalar Kaydeyi bozmaz kardes ama en boş sadece sase direksiyon koltuk olan bir vw bile en dolu citroenden daha iyidir bilginiz olsun

    Bu enteresan bilgilendirmeyi hangi kriterlere dayanarak veriyorsunuz acaba?
    Sonuçta bahsettiğiniz araç VW...Ben mi yanlış anladım ? Mercedes falan deseniz neyse de




  • Şasi direksiyon koltuk tercih ediyorsan sadece, amerika da ford ,chevrolet falan truck kategorisindeki araçları için dediğin şekilde satıyor, kasası bile yok onu da sen tasarlarsın daha da iyi olur.
    nede olsa vw , sonuçta golf , o bir alman, şasi -direksiyon-koltuk bile yeter heyt be :)
    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustav
    Doğru söylüyorsun cihanair scirocco nun DSG side ayrı bir güzeldi 600-650 metre uzunlukta ki bir rampada bir türlü hangi vitese gecireceğine karar veremeyip en azından yokuş boyunca 5 kez vites değiştirip bizi dumura uğratan şanzumandan bahsediyorsan evet çok zevkliydi

    İstisnalar Kaydeyi bozmaz kardes ama en boş sadece sase direksiyon koltuk olan bir vw bile en dolu citroenden daha iyidir bilginiz olsun




  • daha çok fotograf bekliyoruz sayın kullanıcılar
  • Arkadaşlar konu ammada karışmış yawben arabamın tadını dolay dolya çıkarırken

    Bu gün arabamı yeni astra ile yanyana park ettim,geldiğimde astranın sahibi ve eşi uzun uzun kesip iç çekiyorlardı resmen


    Kim ne derse desin, Golf,astra,megane yeni C4 ün yanından geçemez. Golf birkere direkt kasadan tipten kaybediyor,içine oturdun mu güven vermiyor,ön cam çok ufak ve araç basık. Tıpkı yeni jetta gibi,sadece dışı yeni, içi aynı ve basit. Astranın dışı güzel ama iç mekan daracık,insanı resmen boğuyor,megane ise zaten belli,renooo.

    Bu markalar C4 ün yanına gelemez burası kesin,lami cimi yok.

    Tek merak ettiğim yeni focus olacak,sadece onu test edemedim, onunda içi C MAX gibi olursa konu benim için kapanmıştır




  • Mareşal Merhaba..
    Bende 2006 hdi sx c4 kullancıyım ve yeni c4'ü 3 kere (2 si otomatik 1'i manuel) test ettim..
    Şimdi aracımı satmak istiyorum ama bayiler fiyatları öldürüyor..
    Bende Bankacı olduğum için tsrsb'den araçların 2.el kasko değer listelerine baktım..
    Açıkçası bu durum beni çok üzdü..
    Çünkü 2010 model bir C4 SXPK'nın kasko değeri 33.900-TL iken aynı model yılında olan Astra 1.3 cdti enjoy plus arabanın kasko değeri 40.500-TL görünüyor..
    Aynı durum benim şu anki aracımı satarken de neyazık ki geçerli..
    Benim aracımın kasko değeri 20.050-TL iken 2006 model Astra 1.3 cdti Enjoy'un kasko değeri 26.150-TL..
    Bu durumu gördükten sonra diğer markalara da baktım aynı şekilde..
    En çok değer kaybeden, renault olmuş..
    Sonra peugeot, fiat..
    En az değer kaybeden ise Opel sonra Volkswagen ve Toyota..

    Bu durumda Sıfır c4 almak bana ciddi bir risk gibi geldi..
    En azından elden çıkarmak gibi bir ihtiyaç doğarsa Allah Korusun..
    Yani bu açıdan sorunları da var diye duyduğum Yeni Astra daha mı mantıklı diye düşündürüyor..

    NOT:
    Son olarak TSRSB'de Yeni c4 Confort plus modeli yok yani sadece Confort var plus paket ayrı satıldığı için..
    Bu sebeple Confort Plus'ta alsanız şu anki güncel sıfır kasko değeri 44.900-TL (Satışı 47.900-TL olmasına rağmen)
    Yeni Astra da ise, 1.3 cdti Enjoy Plus için 45.000-TL, Sport için 47.000-TL fiyat almama rağmen;
    Güncel Kasko değerleri, Enjoy Plus için 49.132-TL, Sport için ise; 51.634-TL

    Siz bu durumda benim yerime olsanız ne yapardınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Mareşal Merhaba..
    Bende 2006 hdi sx c4 kullancıyım ve yeni c4'ü 3 kere (2 si otomatik 1'i manuel) test ettim..
    Şimdi aracımı satmak istiyorum ama bayiler fiyatları öldürüyor..
    Bende Bankacı olduğum için tsrsb'den araçların 2.el kasko değer listelerine baktım..
    Açıkçası bu durum beni çok üzdü..
    Çünkü 2010 model bir C4 SXPK'nın kasko değeri 33.900-TL iken aynı model yılında olan Astra 1.3 cdti enjoy plus arabanın kasko değeri 40.500-TL görünüyor..
    Aynı durum benim şu anki aracımı satarken de neyazık ki geçerli..
    Benim aracımın kasko değeri 20.050-TL iken 2006 model Astra 1.3 cdti Enjoy'un kasko değeri 26.150-TL..
    Bu durumu gördükten sonra diğer markalara da baktım aynı şekilde..
    En çok değer kaybeden, renault olmuş..
    Sonra peugeot, fiat..
    En az değer kaybeden ise Opel sonra Volkswagen ve Toyota..

    Bu durumda Sıfır c4 almak bana ciddi bir risk gibi geldi..
    En azından elden çıkarmak gibi bir ihtiyaç doğarsa Allah Korusun..
    Yani bu açıdan sorunları da var diye duyduğum Yeni Astra daha mı mantıklı diye düşündürüyor..

    NOT:
    Son olarak TSRSB'de Yeni c4 Confort plus modeli yok yani sadece Confort var plus paket ayrı satıldığı için..
    Bu sebeple Confort Plus'ta alsanız şu anki güncel sıfır kasko değeri 44.900-TL (Satışı 47.900-TL olmasına rağmen)
    Yeni Astra da ise, 1.3 cdti Enjoy Plus için 45.000-TL, Sport için 47.000-TL fiyat almama rağmen;
    Güncel Kasko değerleri, Enjoy Plus için 49.132-TL, Sport için ise; 51.634-TL

    Siz bu durumda benim yerime olsanız ne yapardınız?



    Merhaba Teknoloji.

    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search_text]=citroen+c4&b[detay_5_min]=2006&b[detay_5_max]=2006&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[pricecurr]=1&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23466&c=23466&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=1&c=93451&c2=93451

    Yukarıdaki linkte bulunan 2006 model Citroen C4 1.6 HDI SX paket ilanlarını bulabilirsin. Fyatlar kilometreye ve aracın durumuna göre değişmekle beraber 26.000 TL seviyesinde. Topu topu 7-8 araç var zaten. Yani ortalama 24.000 TL seviyelerinde alınabilir.



    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[search_text]=opel+astra&b[detay_5_min]=2006&b[detay_5_max]=2006&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[pricecurr]=1&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23581&c=23581&search_result_page_limit=20&sKlasik=1&b[page]=1&c=94292&c2=94292

    Yukarıdaki linkte ise Astra 1.3 CDTI ENJOY araçlar bulunmakta. Tam 158 adet. Fiyatlar 22.000 ile 30.000 TL arasında yani ortalama. 26.000 seviyelerinde alınabilir.

    0 km fiyatlara gelince.

    Citroen 1.6 HDI CONFORT Plus manuel 45-46.000 TL seviyelerinde, aynı donanımdaki Astra 1.3 CDTI Sport ise 50-51.000 TL seviyelerinde. ( Enjoy plus donanım olarak Confort plus ı yakalayamıyor)

    Aradaki fark 5-6.000 TL.

    Gelelim sizdeki Citroen kasası ve bahse konu Astraya,Fiyat farkları yine aynı. Pek tabidir ki 2.eldeki fiyatları arasında da bu farklarda olacaktır. Kasko değerleri üzerine gitmeyin sizi yanıltır. Şöyleki:

    Karşılaştırdığını 2 araçtan biri yani 2010 Citroen eski kasası ile 33.900 TL 'dir. Fakat astra 2010 yeni kasası ile 40.500 TL dir. Yani farkın nedeniy tamamen güncel model ve kasa olması ile ilintilidir.

    Yeni kasaları karşılatırmak daha doğru olur. Yani 2011 - 2011 olarak. Citroen C4 confort modeli plus olarak yakında kasko değerleri listesine girecektir. Yeni olduğundan dolayı henüz girilmedi. Bu çokta önemli değil,priminiz düşük olmuş oluyor daha iyi

    Sonuçta aracı aldığınız bayi fiyatı üzerinden değer düşürerek satacaksınız.

    Yukarıdaki yorumlarım tamamen objektifti. Şimdi ise kendi yorumuma gelelim:

    Citroen yeni tasarım anlayışı ile 2.elde de eskisinde daha iddialı olacaktır. Bunu yeni C5 te görebilirsiniz. Yani yeni C4 yeni astra ile 2.elde karşılaştırıldığında yani 2-3 sene sonra ne demek istediğim daha net anlaşılacaktır.

    Dikkat çekmek istediğim bir konu daha var:

    Birçok marka farklı şartlar ile artı garanti hizmeti sunmaktadır. Amaç distiribütör firmayı da artı garanti hizmeti sunan sigorta şirketini de zarara uğratmadan müşteri memnuniyetidir. Alınan ücret ve sınırlamalarda tamamı ile bunun içindir. Yani marka aracına güveniyor givenmiyor ( veya az güveniyor ) veya sigorta şirketi araca güveniyor ya da az güveniyor ayrımı bu şartlar ve ücretler incelendiğinde rahatlıkla yapılabilir.

    Şöyleki:
    +2 yıl garanti Citroen C4 için 318 Euro verilirken, Yeni astra için 500 Euro civarı. ( Öyle hatırlıyorum,fazlası var eksiği yok )

    Artı garanti için en önemli nokta ise Citroen artı garanti de araç km sınırı 150.000 iken Opel için 100.000 km. ( +2 yıl garanti yapıldı,toplam 4 yıl oldu. Fakat 3.yılda 100.000 kmyi geçtiniz,garanti biter. )

    http://opelclubcard.com/ArtiGaranti.asp

    http://www.mersaotomotiv.com.tr/citroen_arti_garanti.php


    Sırf bu bile yeni citroen anlayışı ile ilgili olarak ne demek istediğimi anlatmaya yetecektir. 2-3 yıl sonra hangi araç daha fazla sorun rapor edecek hep birlikte görüp buradan paylaşacağız arkadaşlar. Şimdi bile şikayetvar.com u inceleyin ve citroen müşteri memnuniyetini görün arkadaşlar. Her sorun çözülmüş,fakat opel ?????

    Allah herkese kazasız belasız araç kullanmak nasip etsin.


    Saygılarımla,




  • Mareşal öncelikle senin aydınlatıcı yazılarını bildiğim için 1-2 gündür senden cevap beklediğimi ve
    Verdiğin cevap ile beni yeni c4'e daha fazla ittiğini belirtmek isterim :)

    Yalnız içimden gelen o ses, Astra forumlarında okuduğum problemlerden dolayı (ön takımlarda tıkırtı, bagajın su alması, 120 km de rüzgar sesi, debriyaj teli sesi, kalkıştaki ses..) hep bir adım geride idi..
    Gönlüm c4'te ama bu 2.el muhabbetinden dolayı mantığımda astrada idi.. (c4 confort plus mcp 47.000-TL ve Astra cdti Sport 47.000-TL Fiyat aldığım için..)

    Neyse..
    Sonuçta artık hayırlısı olsun diyorum ama umarım dediğiniz gibi Yeni c4 piyasada Distribütörüne rağmen
    (piyasaya yeni çıkmış hiçbir araçta bukadar kıtlık yok hele ki exclusive muhabbeti tam bir komedi..) hakettiği yeri bulur..

    Bilgilendirme için teşekkür ediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Mareşal öncelikle senin aydınlatıcı yazılarını bildiğim için 1-2 gündür senden cevap beklediğimi ve
    Verdiğin cevap ile beni yeni c4'e daha fazla ittiğini belirtmek isterim :)

    Yalnız içimden gelen o ses, Astra forumlarında okuduğum problemlerden dolayı (ön takımlarda tıkırtı, bagajın su alması, 120 km de rüzgar sesi, debriyaj teli sesi, kalkıştaki ses..) hep bir adım geride idi..
    Gönlüm c4'te ama bu 2.el muhabbetinden dolayı mantığımda astrada idi.. (c4 confort plus mcp 47.000-TL ve Astra cdti Sport 47.000-TL Fiyat aldığım için..)

    Neyse..
    Sonuçta artık hayırlısı olsun diyorum ama umarım dediğiniz gibi Yeni c4 piyasada Distribütörüne rağmen
    (piyasaya yeni çıkmış hiçbir araçta bukadar kıtlık yok hele ki exclusive muhabbeti tam bir komedi..) hakettiği yeri bulur..

    Bilgilendirme için teşekkür ediyorum..


    YENİ ASTRA SPORT 1.3 CDTI DÜZ VİTES İÇİN LİSTEDEN C/P YAPTIM :Yeni Astra HB 1.3 Dizel 95 HP Sport 51.747 50.747

    47.000 TL sport için düşmezler normalde.

    Şimdi asıl bomba farka bak:

    1.3CDTI ASTRA 190 Nm TORK ve 95 HP güç üretiyor,
    1.6 HDI C4 270 Nm TORK ve 112 Hp güç üretiyor.

    Ayrıca astra dizelde otomatik vites seçeneği yok,sadece benzinli de var

    Ne demek istediğimi 1.3 CDTI astra ile C4 ışıklara denk gelince çok daha iyi anlayabilirsiniz


    Ayrıca tüketim değerlerine gelince inanın 1.6 C4, 1.3 CDTI az yakacaktır emin olun. Kullanıcılara sorun ltf. Aracım 1000 km yi devirdi. Ortalama 5,9 lt gösteriyor ve inanın gözünün yaşına bakmam,sadece rodajda diye fazla sıkıştırmadım. Fakat robot gibide 90 da gitmedim. 140-150 çok rahat + şehir içi istanbul.

    Zaten cruise ayrı bir güzellik,yokuş kalkış desteği de cabası. Gece sürüş modu,kararan dikiz aynası,otomatik klima, sağ sol dikiz altı aydınlatmalar,follow me home, 8 airbag ( 2si perde ), ESP standart, confort pluslarda her iki anahtarda aynı ve yandan krom kaplamalı sustalı ( öyle yedek anahtar oda kapısı anahtarı gibi değil,sırf bu anahtarın teki orjinal 400 TL ), Krom çitalar,otomati katlanan dikizler,hareketli ön kolçak,bluetooth, değiştirilebilir polifonik uyarılar ,bitmez bitmezzzz

    EDIT:EK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M A R E Ş A L -- 15 Mart 2011; 15:27:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    ya kıl tüy sorular soruyor olabilirim ama en üst versiyonda farlar merceklimi değil mi?

    Not: hayat memat meselesi değildir



    MERCEKLİ FAR NEDİR ACABA NE İŞE YARIYOR CEHALETİMİ MAZUR GÖRÜN :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvoltran


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    ya kıl tüy sorular soruyor olabilirim ama en üst versiyonda farlar merceklimi değil mi?

    Not: hayat memat meselesi değildir



    MERCEKLİ FAR NEDİR ACABA NE İŞE YARIYOR CEHALETİMİ MAZUR GÖRÜN :(



    Şerit tanıma sistemi araçlarda farların yolu daha iyi görmeleri için önüne konulan gözlük camı işlevli saydam yapı, birnevi miyop gözlük camı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustav


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    bu fiyatlar gerçekmi ya 45,000 46,000 tl citroen ne zamandan beri bu fiyatları ediyor anlamdım gitti bana çok para gibi geldi ya adamlar yağmur sessörü park sensörü çelik canta benden 3,000 tl istediler insaf ya bence çok para bir daha düşünün derim nede olsa fransız arabası


    cihanair sen yukarıda söylediğin özelliklerin hiç biri olmayan bomboş jetta için 53600 vermeye göze almışsında citroenin 45000lik dolu paketli aracına mı laf ediyorsun


    öncelikle şunu söylim 6 ay kadar önce çok sevmeme rağmen c4 ümü satmak zorunda kaldım ancak inanırmısınız satana kadar gödeğim çatladı... haklısınız jetta o parayı o özleliklerle ve kaliteyle asla ama asla hakeden bi araç değil bana sorarsanız yeni c4 dış görüntü olarak değil ama ön konsol özllikler olarak kesinlikle çok güzel ve o paraya değer ama şu bir gerçekki bu ülkede garip bir şekilde vw takıntısı mevcut ikinci elde kesinlikle citroenden çok daha iyi satılıyor ve bu keisnlikle saplantı başka bişey değil bence...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L


    quote:

    Orijinalden alıntı: drvoltran


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    ya kıl tüy sorular soruyor olabilirim ama en üst versiyonda farlar merceklimi değil mi?

    Not: hayat memat meselesi değildir



    MERCEKLİ FAR NEDİR ACABA NE İŞE YARIYOR CEHALETİMİ MAZUR GÖRÜN :(



    Şerit tanıma sistemi araçlarda farların yolu daha iyi görmeleri için önüne konulan gözlük camı işlevli saydam yapı, birnevi miyop gözlük camı

    teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drvoltran


    quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L


    quote:

    Orijinalden alıntı: drvoltran


    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    ya kıl tüy sorular soruyor olabilirim ama en üst versiyonda farlar merceklimi değil mi?

    Not: hayat memat meselesi değildir



    MERCEKLİ FAR NEDİR ACABA NE İŞE YARIYOR CEHALETİMİ MAZUR GÖRÜN :(



    Şerit tanıma sistemi araçlarda farların yolu daha iyi görmeleri için önüne konulan gözlük camı işlevli saydam yapı, birnevi miyop gözlük camı

    teşekkür ederim




    drvoltran şaka yaptım yav,ciddiye alma

    Mercekli far hikaye,sadece görüntü. xenon far dersen gece sürüş modu ile birnevi xenon far olmuş zaten. Viraj içi aydınlatmada sisleri kullanıyor.




  • arka tampon altındaki krom çıta plus pakettemi verilio yoksa ayrı olarak ücret mi ödememiz gerek bilgisi olan cevaplarsa sevinrm.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.