Şimdi Ara

YENİ C4 CONFORT PLUS 1.6 112HP HDI M/T ALDIM (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
30.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben bu satış taktiklerni anlayamıyorum..
    Lansman yapılıyor araba satışa çıkıyor..
    Ama ortada araba yok!!!

    Bizlerde ne yazık ki 1-2 ay beklemeyi, yok efendim fiyatlar belli değilmişleri, sanki borçluymuş gibi kabul ediyoruz..
    Üzülüyorum bu durumlara..

    Adamların araba satmak için kendilerinden birşey vermesini, hizmet etmesini 2 güzel sözle satış yapmaya çalışmasını beklerken,
    Cebinizde paranızda olsa birde mahçup duruma düşüyorsunuz..Yok efendim ne zaman geleceği belli değil..bilmem ne..

    Bu nasıl bir mantıktır bana kimse izah edemez..
    Ondan sonrada pazar payın tabii artmaz..
    Madem pazar payın 4 civarında..Sende hizmetinle, tedarik sürecinle satış temsilcilerinle öne çıkmaya çalış..
  • Ben aracımı alalı 1 hafta oldu ve inanın inmek istemiyorum. İndiğimde hep gözüm arkada kalıyor :) Tek kelimeyle mükemmel. Dışardan bakıldığında normal yükseklikte gibi ama içine binince diğer araçlardan baya yüksekmiş gibi geliyor Bunu sadece ben değil binen herkez söyledi ve yorumların hepsi çok iyi ...

    Resimler ilk günden aracı teslim almaya gittiğim günden :)

     YENİ C4 CONFORT PLUS 1.6 112HP HDI M/T ALDIM


     YENİ C4 CONFORT PLUS 1.6 112HP HDI M/T ALDIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BadBoy__

    Ben aracımı alalı 1 hafta oldu ve inanın inmek istemiyorum. İndiğimde hep gözüm arkada kalıyor :) Tek kelimeyle mükemmel. Dışardan bakıldığında normal yükseklikte gibi ama içine binince diğer araçlardan baya yüksekmiş gibi geliyor Bunu sadece ben değil binen herkez söyledi ve yorumların hepsi çok iyi ...

    Resimler ilk günden aracı teslim almaya gittiğim günden :)

     YENİ C4 CONFORT PLUS 1.6 112HP HDI M/T ALDIM


     YENİ C4 CONFORT PLUS 1.6 112HP HDI M/T ALDIM



    Hayırlı olsun diz mesafesi nasıl aracınız mcp şanzımanmı? öyleyse memnunmusunuz?....... Benim boyum 1.86 civarında öne oturduğumda arkamdaki insan rahat oturabilirmi?......Cevap için şimdiden teşekkürler.




  • hocam hayırlı olsun da, plaka koymayın fotolara aman deyim :)

    merhabalar, ben de bugün işlemleri başlattım, gümüş gri 112bg comfort plus paketli olarak manuel vites gümüş gri aldım...
    Piyasada fazla renk seçeneği kalmamıştı ve yeni gelicekler zamlı gelecek diyor herkes... Zam olmazsa kafalarını kırıcam :)
    İstanbulda en düşük 44.750 verdier fiyat olarak...
    1 haftaya işlemler biter muhtemelen...

    aslındmana otomatikle arasında kaldım fakat sipariş etmiş bulunduk artık, bir de 15 martta geliceklerden verebiliriz dediler ama fiyatların 1-2 bin tl artacağı söyleniyor :(

    aslında megane exspresson plus 110bg dize manuel sipariş etmiştim ama C4 ü görünce vazgeçtim siparişimden :)

    dışarıdan açıkçası megane ve astradan sonra yenilikçi fazla bir görüntü olmamasına rağmen içeriden harika duruyor...

    Birol Bey hayırlı olsun bu arada, manuel aldım ama otomatik almadığıma pişman olmam umarım...
    Bu arada siyah modellerdeki iç beyaza yakın olan döşeme nedense benim hoşuma gitmedi, allahtan benim aldığım gümüş gride döşemeler siyah geldi...

    Sipariş ettiğim megane a göre birçok artısı var, en başta fazladan 40 tork, ESP ve ASR var... Ayrıca deri direksiyon, katlanan aynalar, otomatik kararan dikiz aynası, blutooth, viraj aydınlatma ve yokuş destek sistemi...
    Bunlar için fazladan 4 bin tl verdim ama değeceğine inanıyorum...
    Meganadan tek eksiği arka havalandırmasının olmaması bence bu büyük bir eksiklik...

    Aklımda sadece ilerisi için acaba 2. el değeri nasıl olur ve araç sorun çıkarır mı soruları var... Onun dışında birde otomatik alsamıydım olayı ama beklemem ve fazladan gelecek zamma göz yummam gerekiyordu, birde pek alışkın değilim hatta sadece 1 kere kullandım otomatik...

    Neyse artık gerektiğinde ben manuel durdurum devam ederim yoluma :lol:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeFrost -- 28 Şubat 2011; 15:05:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    Arkadaşlar,bugün peşpeşe Megane Dynq. , Yeni Astra 1.3 CDT ENJOY PLUS , Auris ve YENİ C4 1.6 HDI CONFORT PLUS M/T araçlarını peşpeşe test ettim ve C4 ün işini bitirdim sayılır nasipse. Araç bariz fark atıyor diğer modellere. Design,yol tutuşu,iç hacim,malzeme kalitesi yani her açıdan.

    Megan zaten klasik Renault,ağır plastik ve nonişlevsel konsoluyla direkt indirtti beni araçtan.
    .
    Asta da çok kararsız kaldım taaaki C4 ü görene kadar.

    1.6 HDI CONFORT PLUS 112HP + METALİK RENK = 45.000 TL

    Allah herkese kazasız belasız kullanmak nasip etsin,güzel araç ama çok güzel.



    Mareşal öncelikle aracın hayırlı olsun ve güle güle kullan..
    Benimde 2006 model 110 hp bir c4 üm var ve aracımı değiştiricem inşallah..
    Ancak, gözüm yeni c4 te olsada çevreden aynı arabaya binme gibi öneriler alıyorum..
    Fakat birde astra yı denemek istiyorum ki c4 konusunda tam karara varabileyim..
    Sizden ricam..1.3. cdti astrayı test edecek bir bayi bulamadım..
    Bende sizin gibi aynı gün içinde test edip karar vermek istiyorum..
    Acaba hangi bayide astrayı denediniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji


    quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    Arkadaşlar,bugün peşpeşe Megane Dynq. , Yeni Astra 1.3 CDT ENJOY PLUS , Auris ve YENİ C4 1.6 HDI CONFORT PLUS M/T araçlarını peşpeşe test ettim ve C4 ün işini bitirdim sayılır nasipse. Araç bariz fark atıyor diğer modellere. Design,yol tutuşu,iç hacim,malzeme kalitesi yani her açıdan.

    Megan zaten klasik Renault,ağır plastik ve nonişlevsel konsoluyla direkt indirtti beni araçtan.
    .
    Asta da çok kararsız kaldım taaaki C4 ü görene kadar.

    1.6 HDI CONFORT PLUS 112HP + METALİK RENK = 45.000 TL

    Allah herkese kazasız belasız kullanmak nasip etsin,güzel araç ama çok güzel.



    Mareşal öncelikle aracın hayırlı olsun ve güle güle kullan..
    Benimde 2006 model 110 hp bir c4 üm var ve aracımı değiştiricem inşallah..
    Ancak, gözüm yeni c4 te olsada çevreden aynı arabaya binme gibi öneriler alıyorum..
    Fakat birde astra yı denemek istiyorum ki c4 konusunda tam karara varabileyim..
    Sizden ricam..1.3. cdti astrayı test edecek bir bayi bulamadım..
    Bende sizin gibi aynı gün içinde test edip karar vermek istiyorum..
    Acaba hangi bayide astrayı denediniz?



    Çok teşekkür ederim.

    Yeni Astra'yı 2 ay önce almış olan arkadaşım vasıtası ile test ettim. Bayiler maalesef astra için test imkanı sunmuyor. Buna bende çok şaşırmıştım,aracı sürmeden 50.000 TL nasıl verilir gibisinden,müşteri temsilcisi ilgisiz. (Bu tartışılır benim yorumumum ya müşteriyi servisin kucağına itme ya da araca güvenmeme ), Öncelikle motor sessiz veya sesli idi,yol tutuşu iyiydi,amortisörler çok iyiydi gibi yorum yapmak çokta doğru değil,sonuçta araçlar sıfır km ve elbettek sessiz ve konforlu gelecektir.

    Bu durumda en önemli nokta araçların dış ve iç tasarımları ile donanım ve kaput altındaki özellikleri olur. Astra nın dış tasarımı güzel fakat panjur ve farları biraz küçük kalmış ya da başka bir eksiği varmış gibi geldi banaNeyse bu göreceli tabi,içine geldiğimizde asıl fark ortaya çıkıyor. Birkere ön konsol çok karmaşık ve insanın üzerine düşecekmiş gibi boğucu ve kapkara. Çok düğme çok özellik değildir bunu asla unutmayınız.Artık araç özellikleri neredeyse tümünde aynı,önemli olan ergonomik ve akılcı tasarım. Sağ ve son ön direklerler ve kelebek çıtası çok kalın ve hiç esteki değil,görüşü engelliyor. Bazen ileri kalktığım oldu açıkçası. Direksiyon yumuşak geldi,arabaya iyi hükmediyor ancak bu C4 içinde aynı. Ön konsol C4 te çok daha iyi bu göreceli olmaktan uzak,ayrıca dual klima C4 confort plusta mevcut, Enjoy plusta yok,yani manuel. Astra sportta mevcut 50.000 TL.

    Astranın arkasına oturduğumda çok net yazıyorum,ruhum sıkıldı. Camlar C stununun basık tasarımı nedeniyle ufak kalmış,diz mesafesi yetersiz ve hareketi engelliyor. Hatta sordum bu koca gövde aracın neresinde?

    Bagajda C4 sınıfının zaten lideri.

    Astra +garanti vermiyor citroende 318 Euroya+2 yıl garanti alabiliyorsun. Bakım aralıkları C4 için 20.000 km ,triger 180.000km. Astra için bilmiyorum.

    Ayrıca C4 1.6 HDI 112 HP 270 Nm tork

    ASTRA enjoy plus 1.3 CDTI 95 HP ( Dizelde otomatik seçeneği yok )


    Fiyatlara gelince Enjoy plus kabaca 48.000 TL
    C4 comfort plus kabaca 45.000 TL

    Ayrıca Opel servislerinin ne derecede şikayetler aldığını da herkes bilir.

    sikayetimvar.com'a bir göz atmanı tavsiye ederim. Citroen için mi yok opel için mi müşteri memnuniyeti daha önemli ayırt edebilirsin. Verilen cevaplara bak,Opel şikayetlere cevap bile vermiyor ve sorunları çözümlememiş görünüyor, fakat citroen tamamı çözülmüş görünmektedir.Ayrıca Opel için 360 şikayet, Citroen için 100 şikayet var.

    Alman deyince benim aklıma 3 marka gelir. Mercedes,BMW ve AUDI. Gerisi çok altta kalır. Citroen Fransanın mercedesidir bunu geçmişinden de çok rahat idrak edebiliriz.

    Allah herkes için hayırlısını nasip etsin,kazasız belasız kullanımlar dilerim.

    Umarım yorumlarım sizin için faydalı olmuştur.

    EDIT:İMLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M A R E Ş A L -- 1 Mart 2011; 9:23:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji


    quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    Arkadaşlar,bugün peşpeşe Megane Dynq. , Yeni Astra 1.3 CDT ENJOY PLUS , Auris ve YENİ C4 1.6 HDI CONFORT PLUS M/T araçlarını peşpeşe test ettim ve C4 ün işini bitirdim sayılır nasipse. Araç bariz fark atıyor diğer modellere. Design,yol tutuşu,iç hacim,malzeme kalitesi yani her açıdan.

    Megan zaten klasik Renault,ağır plastik ve nonişlevsel konsoluyla direkt indirtti beni araçtan.
    .
    Asta da çok kararsız kaldım taaaki C4 ü görene kadar.

    1.6 HDI CONFORT PLUS 112HP + METALİK RENK = 45.000 TL

    Allah herkese kazasız belasız kullanmak nasip etsin,güzel araç ama çok güzel.



    Mareşal öncelikle aracın hayırlı olsun ve güle güle kullan..
    Benimde 2006 model 110 hp bir c4 üm var ve aracımı değiştiricem inşallah..
    Ancak, gözüm yeni c4 te olsada çevreden aynı arabaya binme gibi öneriler alıyorum..
    Fakat birde astra yı denemek istiyorum ki c4 konusunda tam karara varabileyim..
    Sizden ricam..1.3. cdti astrayı test edecek bir bayi bulamadım..
    Bende sizin gibi aynı gün içinde test edip karar vermek istiyorum..
    Acaba hangi bayide astrayı denediniz?

    Selam Teknoloji
    Her iki aracı da denemiş biri olarak belki benim görüşlerimden de yararlanabilirsiniz diye düşündüm.
    1) Astra 1.3 ile citroen 1.6 arasında bir önceki yorumda da belirtildiği üzere, motor açısından ve çekiş gücü (Tork) açısından dağlar kadar fark var. Tabir yerindeyse C4 her türlü yol koşulunda, Astra 1.3 e nal toplatır. Astranın 0-100 km acceleration'u 14.5 saniyedir.
    2) Otomatik vites ve start stop özelliği Astrada yoktur. Bu özellik şehir içinde C4 ü belirgin avantajlı duruma getirmektedir. Manuel vitesli modellerde ise C4 6 ileri vitesdir. Astra dizel 5 ileri viteslidir. (Yakıt tüketimi açısından dezavantaj)
    3) Boyut açısından baktığımızda Astra daha büyük bir araç gibi durmasına rağmen, Citroen C4 uzunluğu 4.430 cm dir.(Yani az da olsa daha uzun) Bagaj hacimlerinde ise Astra 350, Citroen C4 408 lt dir.
    4) İç mekan ferahlığında Citroende Astraya göre , özellikle arka koltuklarda oturduğunuzda belirgin avantaj hissedeceksiniz. Astranın arka koltuk diz mesafesini beğenmedim.
    5) Bunun dışında donanım özellikleri olarak Astra xenon - AFL far sistemi ile C4 e avantaj sağlamaktadır. Ancak C4 bu dezavantajı yönlenebilir sis far özelliği ile bir nebze azaltmıştır.
    6) C4'de, kör nokta uyarı sistemi, masaj uygulamalı koltuklar, cam tavan (Astrada sadece sunroof seçeneği mevcut), park mesafe ölçüm sistemi donanım olarak Astraya fark atan özellikler.
    7) Tüm bunların dışında Citroen kullanmış biriyseniz, zaten süspansüyon ve yol tutuştaki konforu anlatmama ve diğer araçlar ile karşılaştırmama gerek yoktur sanırım.
    SAYGILARIMLA




  • Sayın Mareşal ve Oymaci64 sizlere bu uzun ve güzel yazılarınız için çok teşekkür ederim..
    Gerçekten bende yeni c4 almak istiyorum içim çok ısındı ama bir yandan da 4 yıldır bindiğim aynı marka araç yerine farklı bir tat mı alsam diyordum..
    Bu sebeple, c4 e karşılık sadece astrayı rakip olabilir diye buldum.
    Belki bir ihtimal yeni çıkacak özellikleri ile focus3..
    Ama beni en çok üze ds4 modelinin geç çıkacak olması..(onda gözüm kalacak)
    Bayi ile exclusive+cam tavan+navi+kör nokta araç için konuştum ama fiyatlar pzts. günü güncellenecekmiş.
    Artıp-azalacağı henüz belli değil..
    Artık pzts.yi bekliyorum..
    Bu sırada hafta sonu test edebilirsem test edicem aracı..
    Son olarak..Birde aklıma volvo s40 ı soktular..ama fiyat olarak donanım listesini gönderdiklerinde,
    55 bin tl yi buldu..tabii navi ve sunroof yok..
    Birde bu aracı deniycem..ama sanırım yeni c4 içime işledi..
    Birde bugüne kadar hiç otomatik vitesli aracım olmadı..
    MCP şanzumandan okuduğum yorumlara göre bir yandan korkuyorum ama start&stop, düşük yakıt tüketimi ve minicik vites kolu nedeni ile de beni cezbediyor..Hayırlısı artık ne diyeyim..
    Umarım hafta sonu beklentilerimi karşılayan bir yeni c4 ile karşılaşırım..




  • Biraz önce test sürüşünden geldim. MCP ile ilgili milletin resmen atıp tutmuş olduğunu düşünüyorum. Ben herhangi bir rahatsızlık hissetmedim açıkca söylüyorum.
    Daha önce(2 ay kadar önce sattım) honda civic elegance otomatik vites bir aracım vardı ilk başlarda onda da yadırgamıştım otomatik vitesi ama alıştıktan sonra resmen ruh ikizi olduk. Otomatik viteslerinin her birinin kendi karakteristik özelliği var buna alıştıktan sonra hiçbir sorun yaşamazsınız bence.
    Yeni C4 te de biraz önce test etme imkanı buldum MCP yi. Herhangi bir rahatsızlık hissetmedim. Bende okuduğum yorumlardan artık nasıl bir beklenti içerisine girdim bilmiyorum ama herhalde sarsıntıdan midemiz bulanacak falan diyordum ki sakin kullanımda sıfır sarsıntı. Gazı köklediğinizde ise çok hafif bir şekilde vites geçişini hissediyorsunuz ama bu kesinlikle sarsıntı değil. Haftasonu sizinde gidip test etmenizde fayda var en güzeli kendi deneyiminiz olacaktır.

    Yalnız şunu belirtmekte fayda var, tümseklerde ve çukurlarda araç pek de konforlu değil. 17" lik jantların bunda büyük katkısı olduğunu düşünüyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Sayın Mareşal ve Oymaci64 sizlere bu uzun ve güzel yazılarınız için çok teşekkür ederim..
    Gerçekten bende yeni c4 almak istiyorum içim çok ısındı ama bir yandan da 4 yıldır bindiğim aynı marka araç yerine farklı bir tat mı alsam diyordum..
    Bu sebeple, c4 e karşılık sadece astrayı rakip olabilir diye buldum.
    Belki bir ihtimal yeni çıkacak özellikleri ile focus3..
    Ama beni en çok üze ds4 modelinin geç çıkacak olması..(onda gözüm kalacak)
    Bayi ile exclusive+cam tavan+navi+kör nokta araç için konuştum ama fiyatlar pzts. günü güncellenecekmiş.
    Artıp-azalacağı henüz belli değil..
    Artık pzts.yi bekliyorum..
    Bu sırada hafta sonu test edebilirsem test edicem aracı..
    Son olarak..Birde aklıma volvo s40 ı soktular..ama fiyat olarak donanım listesini gönderdiklerinde,
    55 bin tl yi buldu..tabii navi ve sunroof yok..
    Birde bu aracı deniycem..ama sanırım yeni c4 içime işledi..
    Birde bugüne kadar hiç otomatik vitesli aracım olmadı..
    MCP şanzumandan okuduğum yorumlara göre bir yandan korkuyorum ama start&stop, düşük yakıt tüketimi ve minicik vites kolu nedeni ile de beni cezbediyor..Hayırlısı artık ne diyeyim..
    Umarım hafta sonu beklentilerimi karşılayan bir yeni c4 ile karşılaşırım..




  • Selam Arkadaşlar yeni c4 confort plust donanımındaki arka park sensörleri sadece sesli olarak mı uyarı veriyor yoksa arada kalan mesafeyide yazılı olarak grafiktede gösteriyor mu
  • merhabalar;

    mustav arkadaşım plus paketteki park sensörleri hem engelin yönüne göre sağ yada soldan sesli uyarı veriyor hem de ekranda çizgiler ile yakınlığını gösteriyor ancak sayısal olarak mesafe yazmıyor.
  • Ben dün comfort plus mcp test sürüşü yaptım. Bugüne kadar kullandığım araçların içerisinde auris mmt ile birliklte en kötü şanzıman bu arabada diyebilirim. Vites değişim hızı 2 sn den az olmayan bir aracın şanzımanını nasıl beğendiniz şaşırdım. Start stop sistemide bir o kadar kullanışsız. Bu yüzden comfort düz vites için fiyat aldım 41500 tl. Test sürüşü bitiminde bayiye girecem oradan çıkacn aracınn geçmesini bekliyorum araba stop ediyor. Tümsekten geçecem öndeki araç anlık duruyor bende duruyorum araç stop ediyor. Çalışıp yürümeside en az 2 sn . Bu arada öndeki araç baya ilerlemiş ve ben trafiği duraklatmış oluyorum.
    120 li hızlardan sonra bariz rüzgar sesi var. Yol sesi konusunda fikrim yok çünkü yol sıcak asfalttı. Ama jetta test sürüşü yapmıştım onda bu rüzgar sesi yoktu.
    Aracın ön tarafı jettaya göre daha ferah arka tarafı daha dar. Aracın ön konsol ve koltuk dizaynını çok beğendim. Sonuç olarak olumsuzn şeyler yazdım ama bunların çocğu şanzıman ve start-stopla ilgili. Manuel şanzımanlı modeli fiyat/performans olarak başarılı. Şuan sınıfında bu bakımdan başarılı olacaktır. Hatta büyük ihtimal tercihim C4 olacak. Aracın beni tam olarak tatmin etmeyişinin nedeni şuanki aracımın D sınıfı olması sanıyorum.
    Biraz kopuk kopuk oldu aklıma geldikçe yazdım.



    quote:

    Orijinalden alıntı: ozturkce

    Biraz önce test sürüşünden geldim. MCP ile ilgili milletin resmen atıp tutmuş olduğunu düşünüyorum. Ben herhangi bir rahatsızlık hissetmedim açıkca söylüyorum.
    Daha önce(2 ay kadar önce sattım) honda civic elegance otomatik vites bir aracım vardı ilk başlarda onda da yadırgamıştım otomatik vitesi ama alıştıktan sonra resmen ruh ikizi olduk. Otomatik viteslerinin her birinin kendi karakteristik özelliği var buna alıştıktan sonra hiçbir sorun yaşamazsınız bence.
    Yeni C4 te de biraz önce test etme imkanı buldum MCP yi. Herhangi bir rahatsızlık hissetmedim. Bende okuduğum yorumlardan artık nasıl bir beklenti içerisine girdim bilmiyorum ama herhalde sarsıntıdan midemiz bulanacak falan diyordum ki sakin kullanımda sıfır sarsıntı. Gazı köklediğinizde ise çok hafif bir şekilde vites geçişini hissediyorsunuz ama bu kesinlikle sarsıntı değil. Haftasonu sizinde gidip test etmenizde fayda var en güzeli kendi deneyiminiz olacaktır.

    Yalnız şunu belirtmekte fayda var, tümseklerde ve çukurlarda araç pek de konforlu değil. 17" lik jantların bunda büyük katkısı olduğunu düşünüyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji

    Sayın Mareşal ve Oymaci64 sizlere bu uzun ve güzel yazılarınız için çok teşekkür ederim..
    Gerçekten bende yeni c4 almak istiyorum içim çok ısındı ama bir yandan da 4 yıldır bindiğim aynı marka araç yerine farklı bir tat mı alsam diyordum..
    Bu sebeple, c4 e karşılık sadece astrayı rakip olabilir diye buldum.
    Belki bir ihtimal yeni çıkacak özellikleri ile focus3..
    Ama beni en çok üze ds4 modelinin geç çıkacak olması..(onda gözüm kalacak)
    Bayi ile exclusive+cam tavan+navi+kör nokta araç için konuştum ama fiyatlar pzts. günü güncellenecekmiş.
    Artıp-azalacağı henüz belli değil..
    Artık pzts.yi bekliyorum..
    Bu sırada hafta sonu test edebilirsem test edicem aracı..
    Son olarak..Birde aklıma volvo s40 ı soktular..ama fiyat olarak donanım listesini gönderdiklerinde,
    55 bin tl yi buldu..tabii navi ve sunroof yok..
    Birde bu aracı deniycem..ama sanırım yeni c4 içime işledi..
    Birde bugüne kadar hiç otomatik vitesli aracım olmadı..
    MCP şanzumandan okuduğum yorumlara göre bir yandan korkuyorum ama start&stop, düşük yakıt tüketimi ve minicik vites kolu nedeni ile de beni cezbediyor..Hayırlısı artık ne diyeyim..
    Umarım hafta sonu beklentilerimi karşılayan bir yeni c4 ile karşılaşırım..






  • 120 hp confort plus manuelde var mı acaba Hill holder arkadaslar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Ben dün comfort plus mcp test sürüşü yaptım. Bugüne kadar kullandığım araçların içerisinde auris mmt ile birliklte en kötü şanzıman bu arabada diyebilirim. Vites değişim hızı 2 sn den az olmayan bir aracın şanzımanını nasıl beğendiniz şaşırdım. Start stop sistemide bir o kadar kullanışsız. Bu yüzden comfort düz vites için fiyat aldım 41500 tl. Test sürüşü bitiminde bayiye girecem oradan çıkacn aracınn geçmesini bekliyorum araba stop ediyor. Tümsekten geçecem öndeki araç anlık duruyor bende duruyorum araç stop ediyor. Çalışıp yürümeside en az 2 sn . Bu arada öndeki araç baya ilerlemiş ve ben trafiği duraklatmış oluyorum.
    120 li hızlardan sonra bariz rüzgar sesi var. Yol sesi konusunda fikrim yok çünkü yol sıcak asfalttı. Ama jetta test sürüşü yapmıştım onda bu rüzgar sesi yoktu.
    Aracın ön tarafı jettaya göre daha ferah arka tarafı daha dar. Aracın ön konsol ve koltuk dizaynını çok beğendim. Sonuç olarak olumsuzn şeyler yazdım ama bunların çocğu şanzıman ve start-stopla ilgili. Manuel şanzımanlı modeli fiyat/performans olarak başarılı. Şuan sınıfında bu bakımdan başarılı olacaktır. Hatta büyük ihtimal tercihim C4 olacak. Aracın beni tam olarak tatmin etmeyişinin nedeni şuanki aracımın D sınıfı olması sanıyorum.
    Biraz kopuk kopuk oldu aklıma geldikçe yazdım.



    selamlar,

    fiyatı hangi bayiden aldınız acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre the king



    120 hp confort plus manuelde var mı acaba Hill holder arkadaslar?


    evet plus paketle geliyor.
    ama elektronik park freni sadece HDI MCP'de var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimy34 -- 7 Mart 2011; 23:06:19 >
  • Antalya Günlas.


    quote:

    Orijinalden alıntı: selimy34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Ben dün comfort plus mcp test sürüşü yaptım. Bugüne kadar kullandığım araçların içerisinde auris mmt ile birliklte en kötü şanzıman bu arabada diyebilirim. Vites değişim hızı 2 sn den az olmayan bir aracın şanzımanını nasıl beğendiniz şaşırdım. Start stop sistemide bir o kadar kullanışsız. Bu yüzden comfort düz vites için fiyat aldım 41500 tl. Test sürüşü bitiminde bayiye girecem oradan çıkacn aracınn geçmesini bekliyorum araba stop ediyor. Tümsekten geçecem öndeki araç anlık duruyor bende duruyorum araç stop ediyor. Çalışıp yürümeside en az 2 sn . Bu arada öndeki araç baya ilerlemiş ve ben trafiği duraklatmış oluyorum.
    120 li hızlardan sonra bariz rüzgar sesi var. Yol sesi konusunda fikrim yok çünkü yol sıcak asfalttı. Ama jetta test sürüşü yapmıştım onda bu rüzgar sesi yoktu.
    Aracın ön tarafı jettaya göre daha ferah arka tarafı daha dar. Aracın ön konsol ve koltuk dizaynını çok beğendim. Sonuç olarak olumsuzn şeyler yazdım ama bunların çocğu şanzıman ve start-stopla ilgili. Manuel şanzımanlı modeli fiyat/performans olarak başarılı. Şuan sınıfında bu bakımdan başarılı olacaktır. Hatta büyük ihtimal tercihim C4 olacak. Aracın beni tam olarak tatmin etmeyişinin nedeni şuanki aracımın D sınıfı olması sanıyorum.
    Biraz kopuk kopuk oldu aklıma geldikçe yazdım.



    selamlar,

    fiyatı hangi bayiden aldınız acaba?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Ben dün comfort plus mcp test sürüşü yaptım. Bugüne kadar kullandığım araçların içerisinde auris mmt ile birliklte en kötü şanzıman bu arabada diyebilirim. Vites değişim hızı 2 sn den az olmayan bir aracın şanzımanını nasıl beğendiniz şaşırdım. Start stop sistemide bir o kadar kullanışsız. Bu yüzden comfort düz vites için fiyat aldım 41500 tl. Test sürüşü bitiminde bayiye girecem oradan çıkacn aracınn geçmesini bekliyorum araba stop ediyor. Tümsekten geçecem öndeki araç anlık duruyor bende duruyorum araç stop ediyor. Çalışıp yürümeside en az 2 sn . Bu arada öndeki araç baya ilerlemiş ve ben trafiği duraklatmış oluyorum.
    120 li hızlardan sonra bariz rüzgar sesi var. Yol sesi konusunda fikrim yok çünkü yol sıcak asfalttı. Ama jetta test sürüşü yapmıştım onda bu rüzgar sesi yoktu.
    Aracın ön tarafı jettaya göre daha ferah arka tarafı daha dar. Aracın ön konsol ve koltuk dizaynını çok beğendim. Sonuç olarak olumsuzn şeyler yazdım ama bunların çocğu şanzıman ve start-stopla ilgili. Manuel şanzımanlı modeli fiyat/performans olarak başarılı. Şuan sınıfında bu bakımdan başarılı olacaktır. Hatta büyük ihtimal tercihim C4 olacak. Aracın beni tam olarak tatmin etmeyişinin nedeni şuanki aracımın D sınıfı olması sanıyorum.
    Biraz kopuk kopuk oldu aklıma geldikçe yazdım.



    MCP ile ilgili böyle bir yorum ne zaman gelecekti diye merak ediyordum, sonunda gelmiş. Hele bir de Jetta'da DSG'nin tadına baktıysanız, MCP'nin ve diğer tüm otomatikleştirilmiş şanzımanların para israfı olduğunu anlamışsınızdır. Start-Stop, MCP gibi adı janjanlı fakat kendisi işe yaramayan şeyleri bir de Exclusive ile standart vermişler ki evlere şenlik. Neyse ki Confort'un yanına Plus Paket diye bir şey ekleyebiliyorsunuz.

    Bu aracın hakkı 6 ileri vitesli manuel, bunu çok rahat söyleyebilirim. Bu devirde illa yakıt ekonomisi istiyorsanız, tam otomatik almanız gerekiyor. Yoksa sürüş işkenceye dönüyor ve "hay tüketimine de sana da" demekten alamıyorsunuz kendinizi.

    Arkadaşlar, genel olarak aracın yalıtımının gayet iyi olduğunu düşünmüştüm test sürüşünde, bu konuda yanılmadım değil mi? Aracın sahiplerine soruyorum çünkü bir süredir kullanıyorlar. Gördüğüm en iyi yalıtım bu araçtaydı dizeller içinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified


    [

    MCP ile ilgili böyle bir yorum ne zaman gelecekti diye merak ediyordum, sonunda gelmiş. Hele bir de Jetta'da DSG'nin tadına baktıysanız, MCP'nin ve diğer tüm otomatikleştirilmiş şanzımanların para israfı olduğunu anlamışsınızdır. Start-Stop, MCP gibi adı janjanlı fakat kendisi işe yaramayan şeyleri bir de Exclusive ile standart vermişler ki evlere şenlik. Neyse ki Confort'un yanına Plus Paket diye bir şey ekleyebiliyorsunuz.

    Bu aracın hakkı 6 ileri vitesli manuel, bunu çok rahat söyleyebilirim. Bu devirde illa yakıt ekonomisi istiyorsanız, tam otomatik almanız gerekiyor. Yoksa sürüş işkenceye dönüyor ve "hay tüketimine de sana da" demekten alamıyorsunuz kendinizi.

    Arkadaşlar, genel olarak aracın yalıtımının gayet iyi olduğunu düşünmüştüm test sürüşünde, bu konuda yanılmadım değil mi? Aracın sahiplerine soruyorum çünkü bir süredir kullanıyorlar. Gördüğüm en iyi yalıtım bu araçtaydı dizeller içinde.


    selamlar..
    öncelikle şunu düzelteyim. yukarda yakıt ekonomisi için tam otomatik önermişsiniz. eğer tam otomatikten kastınız dsg gibi çift kavrama ise yarım doğrudur çünkü c4 mcp'deki sistemde ekonomi sağlar.
    yok eğer tam otomatikten kastınız tork konvertörlü klasik tam otomotik ise yanlışınız var. çünkü tam otomatikler en çok yakıt tüketimi yapan sistemdir.




  • Evet, DSG-EDC gibi sistemleri kastettim. Eksik olmuş.

    MCP'nin size ettireceği tasarruf ile vereceği rahatsızlığı terazinin kefelerine koyarsanız, her zaman rahatsızlık ağır basar. Bu durum Easytronic, Dualogic gibi sistemler için de geçerli. Al birini vur ötekine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chucoo

    merhabalar;

    mustav arkadaşım plus paketteki park sensörleri hem engelin yönüne göre sağ yada soldan sesli uyarı veriyor hem de ekranda çizgiler ile yakınlığını gösteriyor ancak sayısal olarak mesafe yazmıyor.



    Sağolasın chucoo
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.