Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (213. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.028.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saimbaba

    Halil Altın hocam hayırlı olsun. kazasız belasız bin arabana. sonunda c-max sahibi oldun :))

    Sağol hocam, iyi dileklerin hepimiz için geçerli olsun. Sonunda aldım ve memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkocyigit_68

    quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatih_1976

    arkadaşlar merhaba,
    bugün aracımı aldım. titanium 1.6tdci + OP. aracın garantisini de 4 yıla çıkardım 337 tl karşılığı. 30km yol yaptım. kullanımı çok güzel. yalnız dikkatimi çeken bir şey oldu. usbden muzik dinlerken ses açma kapama tuiları çalışmadı. Radyoya geçip tekrar usbye dönünce düzeldi. bir iki defa da radyo dinlerken ses azaltma tuşuna basınca ses açarken ses artırmaya basınca hiç bir şey yapmadı. sesli komut tuşuna basınca da ses azalttı. yani tuşları karıştırdı. Sanki tuşların fonksiyonları yer değiştirmiş gibi oldu. Kapatıp açınca düzeldi. Daha sonra bu durumu tekrar oluşturamadım. Aldığım yerle görüştüm. Bu durumla daha önce karşılaşmadıklarını söylediler. Böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?
    Daha önce de söylemiştim aracımın lastikleri bridgestone. Keşke michelin olsaymış ama değil. Neyse yapacak bir şey yok. Kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah (hepimize)
    bu arada sadece şehir içi kullanım ortalaması 8lt. biraz daha dikkatli kullansam 7lt gibi olacak. daha da az olmaz herhalde. önemli olan bir kaç bin kilometre sonra ne olacağı. Bir sorum daha olacak. Aracın ağırlığı ruhsatta kaç kilo görünüyor? benimki 1448 kg görünüyor. İnternette fordun sitesinde bu rakam 1390kg. sizinki de böyle mi?
    biraz uzun oldu ama kusura bakmayın. Daha yazacaklarım var. onları da sonra yazarım artık.

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanmanız nasip olsun.
    Sürüş özellikleri hakkında biraz daha ayrıntı beklerim.
    Ataklığı
    Kullanım kolaylığı
    Yol ve motor sesi
    Süspansiyonu.... gibi

    aracın içeri ses almamasından ve süspansiyondan memnunum...
    içerisinde kendimi uzay aracında gibi hissettiriyor,hele de akşamları:)
    ataklığı konusunda çok br sıkıntı yok bence.
    bazı arkadaşlar birinci vitesteki yığılmadan bahsetmişlerdi...
    ilk başlarda benzer bir sorun yaşasam da sonradan ayağım alıştı...
    genel olarak almadan önce kafamdaki standartların üzerinde...
    yavaş yavaş özelliklerini keşfetmeye devam ediyorum:)
    Allah herkese gönlündekini versin...kazasız belasız sürüşler dilerim.

    aracın sessizliği, iç dizaynı ve özellikle gece karanlığında iç ışıklandırması, sürüş keyfi beğendiğim tarafları.
    şu an için tek sıkıntı direksiyon üzerindeki ses tuşlarının fonksiyonlarını yerine getirmemesi. hafta sonu servise gideceğim. yazılımsal olduğunu düşünüyorum.
    bir de şehir içi 8lt üzerinde yaktı. Fazla geldi bana düşecektir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.ercu

    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Arkadaşlar termostat olayını basit bir çizimle anlatmaya çalışayım. Termostat motorla radyatör arasında ısıya duyarlı bir kapaktır. Motor ısısının sabit kalması için tasarlanmıştır. Bunun sebebi de yakıtın en ideal olarak yaklaşık 90 derecede yanıyor olamasıdır. Motor ısısı 90 dereceye sabitlenir ve buraya kadar termostat kapalıdır yani radyatörle sıvı alışverişinde bulunmaz. Ne zaman ki motor ısısı 90 dereceyi geçerse termostat açılır motor ısısı tekrar 90 derece olunca termostat tekrar kapanır. Bu işlem bu şekilde devam eder. Eğer motor ısısı normal zamanda veya rampa inerken anormal düşüyorsa termostatın çalışmasında bir sorun var demektir. Zaten soğuk motorların fazla yakıyor olması da bu sebeptendir. Saygılarımla...

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


    İyide tesbitte bulunan arkadaşların vitse taktıklarında derecenin hemen eski haline geldiği ozaman bu söylediğiniz doğru bir tesbit değil diğer bir arkadaşta termostat devirdaymı kapatıyor radyatördeki su soğuyor demişti bu daha mantıklı değilmi bu çizime göre
    ayrı bir konuda şarj da farklı çalışıyor mesela bizim araçlarda akü şarj ihtiyacı olduğu zaman bunu sadece araç viteste iken ve frene basıldığında yapıyor test menüsünde denedim ve gördüm yani buda buna benzer bir çalışma sistemi olamazmı çünkü araç viteste aşağı inerken gaza basılmıyorsa yakıt yakmıyor subaplar sadece hava çeviriyor bu nedenlede motor sudevirdaymı yapmıyor olamazmı

    Tespitte bulunan arkadaş termostatın devirdaimi kestiğini doğru tespit etmiş zaten termostatın görevi de bu. Yanlış tespit ise, araçlardaki hararet göstergeleri radyatördeki sıcaklığı değil de motordaki sıcaklığı ölçerler. Termostat kapalı kalmalı ki motordaki sıvı hep aynı sıcaklıkta kalsın. Benim araçta da bu oluyordu, hatta kırmızı ışıkta durduğumda bile gösterge bir miktar düşüyordu. Servisteki usta da bir anormallik olduğunu kabul etti ve termostatı değiştirdi. şimdi sadece kırmızı ışıklarda bakıyorum düşme yok ama uzun bir rampadan inerek deneyemedim. Deneyince sonucu yazarım mutlaka.
    Bu sistemi elektrik aksamıyla karşılaştırmak pek mantıklı değil. Araçlarda akıllı şarj sistemi var ve akü tam doluyken şarj etmezler ki akünün ömrü uzun olsun. Yani çok farklı bir sistem ve karmaşık. Fakat soğutma sistemi daha basit bir mantıkla çalışır, hararet 90 oluncaya kadar termostat kapalı, 90 ı geçerse termostat açık radyotörden bir miktar suyla değişim yapılır ve 90 ı bulunca tekrar kapat. Bu kadar basit.
    Rampa inerken motor yakıtı kesse bile pistonların sürtünmesi ile de ısı üretilmeye devam eder ki bu da motor ısısını sabit tutmaya yeter zaten. Yani olması gereken bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fiko_cmax -- 6 Ocak 2012; 22:51:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husooo34


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Arkadaşlar termostat olayını basit bir çizimle anlatmaya çalışayım. Termostat motorla radyatör arasında ısıya duyarlı bir kapaktır. Motor ısısının sabit kalması için tasarlanmıştır. Bunun sebebi de yakıtın en ideal olarak yaklaşık 90 derecede yanıyor olamasıdır. Motor ısısı 90 dereceye sabitlenir ve buraya kadar termostat kapalıdır yani radyatörle sıvı alışverişinde bulunmaz. Ne zaman ki motor ısısı 90 dereceyi geçerse termostat açılır motor ısısı tekrar 90 derece olunca termostat tekrar kapanır. Bu işlem bu şekilde devam eder. Eğer motor ısısı normal zamanda veya rampa inerken anormal düşüyorsa termostatın çalışmasında bir sorun var demektir. Zaten soğuk motorların fazla yakıyor olması da bu sebeptendir. Saygılarımla...

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


    Peki sizin aracinizdada rampa inerken hararet gostergesi düşüyormu benim cmax daha 15 gun oldu aynı problemi yapiyor fakat daha öncede paylaşmıştım gerçekten motor ısısi o seviyeye düşse motor tekleme yapmazmi çekişten dusmezmi ben düştüğünde denedim fakat bunlarin hiçbiri gerçeklesmedi ayrica aracin içine kaloriferlerden uflenen sicak hava bu su devresinden beslenmiyormu kalorifer ufleme sicakligindada bir değişiklik olmuyor takip ettigime gore bir akrabamiz ist dışında bir ford yetkili servisinde calisiyor onun vasitasi ile bu servisin sorumlusuyla görüşme
    imkanim oldu bu gerceklesen hararet gostergesi problemini ona aktardim kendisinin bana ilettiği transit connectlerdede aynı sorunun oldugu ve bunlarda o isi algilayicisinin bir plastik kutunun ıçinde oldugu suyla temasi olmadığından bahsetti ve bosuna arabanizla oynatmayin dedi tabii dedikleri ne kadar dogru bilemem aracı aldığım bayininde servis sorumluylada 2 gun önce görüştüm oda bu yazdıklarımı soyledi tabii bakicaz dedikleri ne kadar dogru. Iyi gunler.

    Evet aynı durum bende de vardı onun için servis termostatı değiştirdi, fakat tam deneyemedim yani uzun bir rampadan inmedim daha. Hararet düşünce motor tekleme yapmaz, öyle olsa motor sabah ilk çalıştığında teklerdi. Çekişten düşeceğini de sanmıyorum, öyle bile olsa zaten rampa indiğiniz için bunun farkına varamazsınız.
    Diğer bir konu ise kalorifer üfleme sıcaklığı demişsiniz. Hararet ne kadar düşse de motor sıcaklığı 50-60 derece civarındadır. Motor ne kadar sıcak olursa olsun içeriye üflenen hava zaten max 30 derecedir, yani motor 90 derece olsa bile. 50 derece olsa da max 30 derece hava üflenir. onun için buradan motorun kaç derecede olduğunu bilmek imkansız. Şimdiye kadar kullandığım hiç bir araçta rastlamadığım bir olay olduğu için sonuna kadar araştıracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    quote:

    Orijinalden alıntı: husooo34


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax

    Arkadaşlar termostat olayını basit bir çizimle anlatmaya çalışayım. Termostat motorla radyatör arasında ısıya duyarlı bir kapaktır. Motor ısısının sabit kalması için tasarlanmıştır. Bunun sebebi de yakıtın en ideal olarak yaklaşık 90 derecede yanıyor olamasıdır. Motor ısısı 90 dereceye sabitlenir ve buraya kadar termostat kapalıdır yani radyatörle sıvı alışverişinde bulunmaz. Ne zaman ki motor ısısı 90 dereceyi geçerse termostat açılır motor ısısı tekrar 90 derece olunca termostat tekrar kapanır. Bu işlem bu şekilde devam eder. Eğer motor ısısı normal zamanda veya rampa inerken anormal düşüyorsa termostatın çalışmasında bir sorun var demektir. Zaten soğuk motorların fazla yakıyor olması da bu sebeptendir. Saygılarımla...

     Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı)


    Peki sizin aracinizdada rampa inerken hararet gostergesi düşüyormu benim cmax daha 15 gun oldu aynı problemi yapiyor fakat daha öncede paylaşmıştım gerçekten motor ısısi o seviyeye düşse motor tekleme yapmazmi çekişten dusmezmi ben düştüğünde denedim fakat bunlarin hiçbiri gerçeklesmedi ayrica aracin içine kaloriferlerden uflenen sicak hava bu su devresinden beslenmiyormu kalorifer ufleme sicakligindada bir değişiklik olmuyor takip ettigime gore bir akrabamiz ist dışında bir ford yetkili servisinde calisiyor onun vasitasi ile bu servisin sorumlusuyla görüşme
    imkanim oldu bu gerceklesen hararet gostergesi problemini ona aktardim kendisinin bana ilettiği transit connectlerdede aynı sorunun oldugu ve bunlarda o isi algilayicisinin bir plastik kutunun ıçinde oldugu suyla temasi olmadığından bahsetti ve bosuna arabanizla oynatmayin dedi tabii dedikleri ne kadar dogru bilemem aracı aldığım bayininde servis sorumluylada 2 gun önce görüştüm oda bu yazdıklarımı soyledi tabii bakicaz dedikleri ne kadar dogru. Iyi gunler.

    Evet aynı durum bende de vardı onun için servis termostatı değiştirdi, fakat tam deneyemedim yani uzun bir rampadan inmedim daha. Hararet düşünce motor tekleme yapmaz, öyle olsa motor sabah ilk çalıştığında teklerdi. Çekişten düşeceğini de sanmıyorum, öyle bile olsa zaten rampa indiğiniz için bunun farkına varamazsınız.
    Diğer bir konu ise kalorifer üfleme sıcaklığı demişsiniz. Hararet ne kadar düşse de motor sıcaklığı 50-60 derece civarındadır. Motor ne kadar sıcak olursa olsun içeriye üflenen hava zaten max 30 derecedir, yani motor 90 derece olsa bile. 50 derece olsa da max 30 derece hava üflenir. onun için buradan motorun kaç derecede olduğunu bilmek imkansız. Şimdiye kadar kullandığım hiç bir araçta rastlamadığım bir olay olduğu için sonuna kadar araştıracağım.

    Tsklr.bende kirmizi isikta dusme yok sadece rampa inişinde oluyor arastimanin sonucunu bekleyecegim ve bende düzce ye gittiğimde tanidigimin servis sorumlusuna bizzat gosterecegim




  • şu far yıkama nasıl çalışıyor bilen arkadaşlar yazsın.birde yağmur sensörünün otomotik çalışması için silecek kolunun konumu nasıl olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okcu3335

    şu far yıkama nasıl çalışıyor bilen arkadaşlar yazsın.birde yağmur sensörünün otomotik çalışması için silecek kolunun konumu nasıl olmalı.

    ön camı yıkamak için kolu kendinize çektiginizde otomatik olarak çalışıyor ancak su çabuk bitmesin diye her seferinde far yıkama yapmıyormuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YmE17 -- 7 Ocak 2012; 0:05:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okcu3335

    şu far yıkama nasıl çalışıyor bilen arkadaşlar yazsın.birde yağmur sensörünün otomotik çalışması için silecek kolunun konumu nasıl olmalı.

    Far yıkamanın çalışması için öncelikle farları yakın, daha sonra kolu kendinize doğru çekin, önce farlara su püskürtülecek daha sonra ise ön cama. Geriye doğru iterseniz arka cama su püskürtülür. Yağmur sensörü için kolu bir kademe yukarı kaldırın. Hassasiyeti ayarlamak için kolun uç kısmındaki ayar düğmesini kullanın yukarı doğru her kademe hassasiyeti artıracak ve az yağmurda bile çalışacaktır. Ayrıca önemli bir not, ön silecekler çalışırken geri vitese takarsanız arka silecekler de otomatik çalışacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husooo34


    quote:

    Orijinalden alıntı: aob_hatay

    arkadaşlar titanyum x paket için açılımında bi-xenon farlar (far yıkama sistemi ile) yazıyor
    farların altına baktığımızda bir çıkıntı var ama opsiyonelmiş de ama arbamızda yokmuş gibi
    neyse farını yıkatabilen var mı acaba?
    birde yazılım hususu var bende 19.202 yazıyor herkes bakıp yazarsa kimlerinki eskiymiş anlar ve yükletiriz servisimize
    araba çalışır durumda değilken bir defa power basıyoruz.direksiyonun sol tarafındaki butonlardan OK butonuna uzun süre basılı kalıyoruz basılı iken de power e aynı anda uzun süre basılı kalıyoruz Test ekranı geliyor.yukarı butona basa basa çeşitli testleri yaptırabiliyorsunuz.ilerlerken EEProm du galiba o ekrana gelindiğinde yazılımın versiyonu çıkıyor karşımıza

    Ben dun gece kontrol ettim 2012 tdci tit x pkt 19.22 hatta diger ekranada bakmistim ondada 6 veya yedi renk secebiliyorsun


    bahsettiğin renk seçme nasıl yapılıyor?
    ben baktığımda yeşil kırmızı mavi beyaz gibi renkler gördüm ancak seçilebiliyormu anlayamadım
    hatta beyazda bırakıp aracı kapattım ancak renk değişmedi
    sürüm 19.202 sizinki 19.22 ondan olabilir mi acaba?




  • Arkadaslar forumda zannederim kullanici sayisi 50 yi gecti. Kullanici listesini guncelleyebiliriz.
  • 15000 bakiminda yazilim guncelleme istemistim.internet baglantisi sorunu oldugu soylenmisti.3 gun sonraya yani bugune randevu almistim.gittim.yazilimda problem yok dediler.iki uc defa cocuk kilidi arizasi vermisti.motor ve anahtar arizasi vermisti.forumdan takip ettigim kadariyla yeni yazilimla bu sorunlar gidiyordu.servis yeni yazilim yok dedi.45 km yol yapip niye servise cagirdiniz madem ole demem lazimken susmakla yetindim.hatta hafta ici bi daha cagirdilar.anahtara kod yuklemesi yapalim diye.komedi yani.aracim 2011 haziran cikisli.yazilim noyu bilmiyrum ama sanirim servis dunyadan bihaber.corlu servise bi daha goturmek istemiyorum.bakimdan cikan arabanin zeminine kagidi gectim gazete kagidi bile koymamislardi.supurgeyle bi supurmek ise cok lüks bir uygulamaki uygulanmiyor.ford servisler hep boylemi bilmiyorum.ilk ford aracim.bu arada 15000 bakim ismini degistirmek istiyorum.''bakim''filan goremedim de.
  • Arkadaşlar; öncelikle belirtmeliyim ki, yazacaklarım naçizane kendi fikirlerimdir ve kimseyi hedef almamaktadır. Forumda arasıra, aracımızın test menüsü ve üzerinde yüklü olan program versiyonu ile ilgili bir takım yorumlar ve karşılaştırmalar yapılmakta. Burada amaç her ne kadar bilgi paylaşımı ve daha iyiyi yakalamak olsa da, ülkemizde henüz yeni olan araçlarımızın, özellikle elektronik ortamda zarara uğramasına sebep olabilir. Test menüsünde dolaşırken, farkında olmadan bir seçeneğe okey dememiz veya es geçmemiz, aracın sisteminde bir takım değişikliler yaratabilir. Örneğin şahsi bilgisayarlarımızın sistem dosyalarına girip üzerlerinde hata yapmak gibi. Bunun telafisi mümkün değil mi? Elbette mümkün ama başımızın ağrıması demektir. Kaldı ki, hatırladığım kadarıyla, yol bilgisayarında bir test menüsü var ve onun üzerine geldiğinizde '' sistem normal olarak çalışıyor'' ibaresi çıkıyor. Gördüğüm, forumda paylaşılan versiyon numarası diye adlandırdığımız şeyin, bir çoğumuzda farklı olduğu. Bu numaralar neyi ifade ediyor ( yükseldikçe yeni mi, kaç haneli ? v.s. ) kendi adıma bilmiyorum. Çoğumuzun da bildiğini sanmıyorum. Bilenleri tenzih ederim. NE GARİPTİR Kİ!! BU KONULARI SERVİSE GİDİP SORDUĞUMUZDA TATMİN EDİCİ BİR CEVAP ALAMAYACAĞIMIZI DA BİLİYORUM. Sonuçta; bir dünya para verip satın aldığımız araçları araştırmak, kurcalamak :)))) , öğrenmek ve öğrendiklerimizi veya bildiklerimizi paylaşmak, en doğal hakkımız. Ancak, aracımızın elektronik aksamına kendimizce müdahale ederken, daha dikkatli olmamız gerektiğini düşünüyorum. Burası insanların birbirlerine faydalı olmak amacıyla bilgi ve deneyimlerini özgürce paylaşabildiği sosyal bir platform. Bu paylaşımlar, elbetteki hepimizin menfaatinedir.
    Saygılarımla.
    Hepinize kazasız, belasız sürüşler dilerim.

    NOT: Araçlarımız hakkında bize istediğimiz ölçüde faydalı olamayan servisleri, ilgili ithalatçıyı firmayı, üretici firmayı ve gerekli gördüğümüz her yeri, tüketici ve müşteri bilinciyle, e-posta, dilekçe v.b. bombardımanına tutmalıyız.




  • Yarenyasar hakli.
  • piyasada az sayıda bayide michelin 500 ve bridgestone 350 tl en uygun fiyatlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YarenYaşar

    Arkadaşlar; öncelikle belirtmeliyim ki, yazacaklarım naçizane kendi fikirlerimdir ve kimseyi hedef almamaktadır. Forumda arasıra, aracımızın test menüsü ve üzerinde yüklü olan program versiyonu ile ilgili bir takım yorumlar ve karşılaştırmalar yapılmakta. Burada amaç her ne kadar bilgi paylaşımı ve daha iyiyi yakalamak olsa da, ülkemizde henüz yeni olan araçlarımızın, özellikle elektronik ortamda zarara uğramasına sebep olabilir. Test menüsünde dolaşırken, farkında olmadan bir seçeneğe okey dememiz veya es geçmemiz, aracın sisteminde bir takım değişikliler yaratabilir. Örneğin şahsi bilgisayarlarımızın sistem dosyalarına girip üzerlerinde hata yapmak gibi. Bunun telafisi mümkün değil mi? Elbette mümkün ama başımızın ağrıması demektir. Kaldı ki, hatırladığım kadarıyla, yol bilgisayarında bir test menüsü var ve onun üzerine geldiğinizde '' sistem normal olarak çalışıyor'' ibaresi çıkıyor. Gördüğüm, forumda paylaşılan versiyon numarası diye adlandırdığımız şeyin, bir çoğumuzda farklı olduğu. Bu numaralar neyi ifade ediyor ( yükseldikçe yeni mi, kaç haneli ? v.s. ) kendi adıma bilmiyorum. Çoğumuzun da bildiğini sanmıyorum. Bilenleri tenzih ederim. NE GARİPTİR Kİ!! BU KONULARI SERVİSE GİDİP SORDUĞUMUZDA TATMİN EDİCİ BİR CEVAP ALAMAYACAĞIMIZI DA BİLİYORUM. Sonuçta; bir dünya para verip satın aldığımız araçları araştırmak, kurcalamak :)))) , öğrenmek ve öğrendiklerimizi veya bildiklerimizi paylaşmak, en doğal hakkımız. Ancak, aracımızın elektronik aksamına kendimizce müdahale ederken, daha dikkatli olmamız gerektiğini düşünüyorum. Burası insanların birbirlerine faydalı olmak amacıyla bilgi ve deneyimlerini özgürce paylaşabildiği sosyal bir platform. Bu paylaşımlar, elbetteki hepimizin menfaatinedir.
    Saygılarımla.
    Hepinize kazasız, belasız sürüşler dilerim.

    NOT: Araçlarımız hakkında bize istediğimiz ölçüde faydalı olamayan servisleri, ilgili ithalatçıyı firmayı, üretici firmayı ve gerekli gördüğümüz her yeri, tüketici ve müşteri bilinciyle, e-posta, dilekçe v.b. bombardımanına tutmalıyız.


    test menüsünde okey diyebileceğimiz herhangi bir seçenek yoktur.




  • herkese selamlar.
    sawa marka 215 50 17 kış lastiği buldum daha önce eski arabamda da aynı marka kullanmıştım. memnun kalmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldwell

    herkese selamlar.
    sawa marka 215 50 17 kış lastiği buldum daha önce eski arabamda da aynı marka kullanmıştım. memnun kalmıştım.

    fiyatı ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aob_hatay

    quote:

    Orijinalden alıntı: husooo34


    quote:

    Orijinalden alıntı: aob_hatay

    arkadaşlar titanyum x paket için açılımında bi-xenon farlar (far yıkama sistemi ile) yazıyor
    farların altına baktığımızda bir çıkıntı var ama opsiyonelmiş de ama arbamızda yokmuş gibi
    neyse farını yıkatabilen var mı acaba?
    birde yazılım hususu var bende 19.202 yazıyor herkes bakıp yazarsa kimlerinki eskiymiş anlar ve yükletiriz servisimize
    araba çalışır durumda değilken bir defa power basıyoruz.direksiyonun sol tarafındaki butonlardan OK butonuna uzun süre basılı kalıyoruz basılı iken de power e aynı anda uzun süre basılı kalıyoruz Test ekranı geliyor.yukarı butona basa basa çeşitli testleri yaptırabiliyorsunuz.ilerlerken EEProm du galiba o ekrana gelindiğinde yazılımın versiyonu çıkıyor karşımıza

    Ben dun gece kontrol ettim 2012 tdci tit x pkt 19.22 hatta diger ekranada bakmistim ondada 6 veya yedi renk secebiliyorsun


    bahsettiğin renk seçme nasıl yapılıyor?
    ben baktığımda yeşil kırmızı mavi beyaz gibi renkler gördüm ancak seçilebiliyormu anlayamadım
    hatta beyazda bırakıp aracı kapattım ancak renk değişmedi
    sürüm 19.202 sizinki 19.22 ondan olabilir mi acaba?

    Iyi geceler buyuk ekran menusunde dolasirken oklarla ilerlerken görmüşsünüzdürki renklerler var ben kizil daha dogrusu renge geldigimde bir sure basili tuttum degismedi dedim kendmce sonuna kadar tamamladim menuyu powera bastim. Yanlış da soylmeyeyim fakat araci calistirdigimda kizil renk ve siyah yazi cikti benim hoşuma gitmediginden yine ayni islemlerle mevcut renke turkuaz gibi olan renkte aynı islemi yaptim simdi yine orjinal. fon renginde kullaniyorum iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar iyi geceler daha oncede sizlerin bilgisine danismistim fakat cevap alamamistim. Arabamin icine girip calistirdim anahtari alip disari ciktim kayinbiraderim arabayi alip yaklasik 200 300 metre kadar,gitti sadece anahtar arac icinde yok demiş bu şekilde arabamin stop etmes gerekmezmi yada 200 300 mt lik mesafede anahtarimi algiliyor bu konu hakkında dusuncelerinizi bildiklerinizi paylasirmisiniz herkese kazasiz surusler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husooo34

    Arkadaslar iyi geceler daha oncede sizlerin bilgisine danismistim fakat cevap alamamistim. Arabamin icine girip calistirdim anahtari alip disari ciktim kayinbiraderim arabayi alip yaklasik 200 300 metre kadar,gitti sadece anahtar arac icinde yok demiş bu şekilde arabamin stop etmes gerekmezmi yada 200 300 mt lik mesafede anahtarimi algiliyor bu konu hakkında dusuncelerinizi bildiklerinizi paylasirmisiniz herkese kazasiz surusler

    aracım anahtarlı ikende hiçbir zaman aracı çalışır halde bırakıp çıkmadım. cmaxda anahtarsız çalıştırma olunca araçtan her indiğimde stop ediyorum. başıma benzer bir durum veya hırsızlık gelmeyeceğini düşünüyorum. anahtarıda hep cebimde taşıdığımdan kısa süreli beklemelerde stop etme sonrası aracı kilitlemeden dahi bıraksam çalınma problemi olacağını düşünmüyorum. genelde arkadaşlarda benim gibi düşündüğünden sanırım cevap yazmadılar. ama fikir istediğiniz için söyleyeyim tekrar araç anahtarlıda olsa anahtarsızda olsa çalışır halde bırakırsan çalarlar. şahsi fikrim herhangi bir arıza olmaması açısından aracın içinden anahtar çıkmasına rağmen çalışmakta, yani aracın çalınma güvenliğinden önce insan hayatı düşünülmüş. örneğin araç içinde anahtar ortaya bırakılma durumunda araç giderken muzur bir arkadaşın veya bir çocuğun anahtarı camdan dışarı çıkarıp deneme yapması veya dışarı atması gibi bir durumda hızla giden aracın motorunun birden stop ettiğini düşünün. bence çalışmaya devam etmesi güvenlik gereği....




  • 
Sayfa: önceki 211212213214215
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.