Şimdi Ara

YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.254
Cevap
107
Favori
478.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    f30 başlığında aldığınız bir x1 teklifi vardı, 46 bin euro değerinde. mümkünse o teklifin içeriğini paylaşmanız mümkün mü?


    Bu başlık içindeki ilk paylaştığım 49.000 euroluk X1'in şu an ki indirimli satış fiyatı 46.000 euro. Biraz küsuratı olabilir ama bu ay 395 euro+%4 indirim ile veriyorlar X1'i.

    Az önce X1' ve 3.16 F30' u peşi sira test ettim. Sıcağı sıcağına yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Öncelikle @egeliefe sizin konunun ilk mesajında paylaştığınız teklifteki aracın donanımında bir arac için 43.750€ fiyat aldım.
    Donanım listesi birebir aynı. Araçta ön-arka park sensoru, geri gorus kamerasi, sentatik deri döşeme, xenon far ve far yikama, alüminyum tavan raylari, otomatik klima, 18" jant her şey var.
    Önce X1'i sürdüm. Aracın sevdiğim ve sevmediğim özelliklerini şöyle özetleyebirim:
    + motor, 8 ileri sanziman ve kasa yeni.
    + arka koltuklar parça parça ya da tümüyle yatirilabiliyor. Bebek arabasi ve ikea alişverişleri için ideal.
    + dışarıdan çok yüksek dursa da sürüs pozisyonu o kadar yüksek değil.
    + 143 beygirlik motorun hızlanmasi hic de fena değil. Ama daha iyisini isteyen 3.16'ya, daha da iyisini isteyen 3.20d'ye bakacak.
    + f30'daki gibi 3 farkli surus modu mevcut.
    + panoramik cam tavan araci cok ferah ve zengin gosteriyor.
    + cocuklu aileler icin ideal, ic hacim ve bagaj kullanisli.

    Araçta gözüme batanlar
    - direksiyon, klima tuşları ve start stop düğmesi hala bir önceki nesil 1 serisinden alinma
    - f30'a göre sürüşü biraz daha keyifsiz.
    - yakit tüketiminde f30 kadar basarili degil.
    - f30 a gore boyu 14 cm daha kisa, ama bu kisalik ic hacme o kadar yansimiyor.

    Sonuç olarak ben yeni X1'i çok beğendim. Aşırı spor bir kullanım alişkanlığım olmadığı için ve f30 a göre daha fazla donanımı daha uygun fiyata sunduğu için ve son olarak eşim de bayıldığı için öyle saniyorum tercihimi X1'den yana kullanacağim.



    izlenim için teşekkürler.yalnız benim merak ettiğim yakıt farkı ne kadar f30 ile.teknik verilere baktığımızda bayağı fark var f30 ile.pratikte bu kadar fark var mı?

    Katalog değeri 7.3 olsa da şehir içi yoğun kullanımda 9'un altına düşeceğini sanmıyorum. Nihayetinde aracin 1570 kg ağırlığı var. Ama tek başına yakit tüketimi karar mekanizmami değistirmiyor. Yilda ortalama 8-10 bin km kullaniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prof78

    quote:

    Araçta gözüme batanlar
    - direksiyon, klima tuşları ve start stop düğmesi hala bir önceki nesil 1 serisinden alinma
    - f30'a göre sürüşü biraz daha keyifsiz.
    - yakit tüketiminde f30 kadar basarili degil.
    - f30 a gore boyu 14 cm daha kisa, ama bu kisalik ic hacme o kadar yansimiyor.


    Bugün bende X1 inceledim ve 320i ED yi kullandım.

    Xline, sentetec, panaromik cam tavanlı bir aletti,renkte güzeldi. Araç güzel bir araç ve benimde eşim aracı çok beğendi :)) Bu anlamda üzerimde bir baskı var :)) Lakin bu araçta beni düşündüren aracın özünde eski nesil olması. Her ne kadar yeni 8 ileri şanzıman ve motorla takviye edilmiş olsa da sizinde işaret ettiğiniz gibi bir takım görünen ve görünmeyen nesil farkından ileri gelen farklılıklar olabilir. Öte yandan çokta uzak olmayan bir gelecekte araç yenilenebilir(f30 station temeliyle) Benim kafamı kurcalayan bunlar...

    Birde donanım listesindeki "navigasyon iptali" nedir diye soran oldu mu?
    Ben sormadan geri geldim de :)))


    Size katiliyorum, X1'de son teknolojiyi satin almis gibi hissetmiyorsunuz. Özellikle ekranin isigi, font tercihi ve tekrar olacak ama klima dugmeleri E90'dan cikma duruyor. Şu haliyle E90 ile F30'dan ortak dokunuşlar sunuyor. Tamamen yeni kasa icin 3 yil kadar daha beklemek gerek. Bu da beklemek icin uzun bir süre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    f30 başlığında aldığınız bir x1 teklifi vardı, 46 bin euro değerinde. mümkünse o teklifin içeriğini paylaşmanız mümkün mü?


    Bu başlık içindeki ilk paylaştığım 49.000 euroluk X1'in şu an ki indirimli satış fiyatı 46.000 euro. Biraz küsuratı olabilir ama bu ay 395 euro+%4 indirim ile veriyorlar X1'i.

    Az önce X1' ve 3.16 F30' u peşi sira test ettim. Sıcağı sıcağına yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Öncelikle @egeliefe sizin konunun ilk mesajında paylaştığınız teklifteki aracın donanımında bir arac için 43.750€ fiyat aldım.
    Donanım listesi birebir aynı. Araçta ön-arka park sensoru, geri gorus kamerasi, sentatik deri döşeme, xenon far ve far yikama, alüminyum tavan raylari, otomatik klima, 18" jant her şey var.
    Önce X1'i sürdüm. Aracın sevdiğim ve sevmediğim özelliklerini şöyle özetleyebirim:
    + motor, 8 ileri sanziman ve kasa yeni.
    + arka koltuklar parça parça ya da tümüyle yatirilabiliyor. Bebek arabasi ve ikea alişverişleri için ideal.
    + dışarıdan çok yüksek dursa da sürüs pozisyonu o kadar yüksek değil.
    + 143 beygirlik motorun hızlanmasi hic de fena değil. Ama daha iyisini isteyen 3.16'ya, daha da iyisini isteyen 3.20d'ye bakacak.
    + f30'daki gibi 3 farkli surus modu mevcut.
    + panoramik cam tavan araci cok ferah ve zengin gosteriyor.
    + cocuklu aileler icin ideal, ic hacim ve bagaj kullanisli.

    Araçta gözüme batanlar
    - direksiyon, klima tuşları ve start stop düğmesi hala bir önceki nesil 1 serisinden alinma
    - f30'a göre sürüşü biraz daha keyifsiz.
    - yakit tüketiminde f30 kadar basarili degil.
    - f30 a gore boyu 14 cm daha kisa, ama bu kisalik ic hacme o kadar yansimiyor.

    Sonuç olarak ben yeni X1'i çok beğendim. Aşırı spor bir kullanım alişkanlığım olmadığı için ve f30 a göre daha fazla donanımı daha uygun fiyata sunduğu için ve son olarak eşim de bayıldığı için öyle saniyorum tercihimi X1'den yana kullanacağim.



    izlenim için teşekkürler.yalnız benim merak ettiğim yakıt farkı ne kadar f30 ile.teknik verilere baktığımızda bayağı fark var f30 ile.pratikte bu kadar fark var mı?

    Katalog değeri 7.3 olsa da şehir içi yoğun kullanımda 9'un altına düşeceğini sanmıyorum. Nihayetinde aracin 1570 kg ağırlığı var. Ama tek başına yakit tüketimi karar mekanizmami değistirmiyor. Yilda ortalama 8-10 bin km kullaniyorum.

    Hocam x1 in katalog değeri 9.3 yazıyor. O yüzden sormuştum. 7 küsür olsa düşünülebilir bu araç ama 9.3 çok fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 by Kanoner, on Flickr

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 by Kanoner, on Flickr

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 by Kanoner, on Flickr

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 interior by Kanoner, on Flickr

    güzel alet bugün test sürüşü yaptık pederle. tasarımı beğendim ben. 1.6i motor olmamış ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _undead_ -- 21 Nisan 2013; 19:33:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _undead_

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 by Kanoner, on Flickr

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 by Kanoner, on Flickr

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 by Kanoner, on Flickr

     YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ

    bmw x1 interior by Kanoner, on Flickr

    güzel alet bugün test sürüşü yaptık pederle. tasarımı beğendim ben. 1.6i motor olmamış ama.

    Hafta sonu Kocaeli'de yeni beyaz X1 (1600cc motor) test sürüşünde iken gördüm. Gerçekten şık duruyordu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernative


    quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    quote:

    f30 başlığında aldığınız bir x1 teklifi vardı, 46 bin euro değerinde. mümkünse o teklifin içeriğini paylaşmanız mümkün mü?


    Bu başlık içindeki ilk paylaştığım 49.000 euroluk X1'in şu an ki indirimli satış fiyatı 46.000 euro. Biraz küsuratı olabilir ama bu ay 395 euro+%4 indirim ile veriyorlar X1'i.

    Az önce X1' ve 3.16 F30' u peşi sira test ettim. Sıcağı sıcağına yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Öncelikle @egeliefe sizin konunun ilk mesajında paylaştığınız teklifteki aracın donanımında bir arac için 43.750€ fiyat aldım.
    Donanım listesi birebir aynı. Araçta ön-arka park sensoru, geri gorus kamerasi, sentatik deri döşeme, xenon far ve far yikama, alüminyum tavan raylari, otomatik klima, 18" jant her şey var.
    Önce X1'i sürdüm. Aracın sevdiğim ve sevmediğim özelliklerini şöyle özetleyebirim:
    + motor, 8 ileri sanziman ve kasa yeni.
    + arka koltuklar parça parça ya da tümüyle yatirilabiliyor. Bebek arabasi ve ikea alişverişleri için ideal.
    + dışarıdan çok yüksek dursa da sürüs pozisyonu o kadar yüksek değil.
    + 143 beygirlik motorun hızlanmasi hic de fena değil. Ama daha iyisini isteyen 3.16'ya, daha da iyisini isteyen 3.20d'ye bakacak.
    + f30'daki gibi 3 farkli surus modu mevcut.
    + panoramik cam tavan araci cok ferah ve zengin gosteriyor.
    + cocuklu aileler icin ideal, ic hacim ve bagaj kullanisli.

    Araçta gözüme batanlar
    - direksiyon, klima tuşları ve start stop düğmesi hala bir önceki nesil 1 serisinden alinma
    - f30'a göre sürüşü biraz daha keyifsiz.
    - yakit tüketiminde f30 kadar basarili degil.
    - f30 a gore boyu 14 cm daha kisa, ama bu kisalik ic hacme o kadar yansimiyor.

    Sonuç olarak ben yeni X1'i çok beğendim. Aşırı spor bir kullanım alişkanlığım olmadığı için ve f30 a göre daha fazla donanımı daha uygun fiyata sunduğu için ve son olarak eşim de bayıldığı için öyle saniyorum tercihimi X1'den yana kullanacağim.



    izlenim için teşekkürler.yalnız benim merak ettiğim yakıt farkı ne kadar f30 ile.teknik verilere baktığımızda bayağı fark var f30 ile.pratikte bu kadar fark var mı?

    Katalog değeri 7.3 olsa da şehir içi yoğun kullanımda 9'un altına düşeceğini sanmıyorum. Nihayetinde aracin 1570 kg ağırlığı var. Ama tek başına yakit tüketimi karar mekanizmami değistirmiyor. Yilda ortalama 8-10 bin km kullaniyorum.

    Hocam x1 in katalog değeri 9.3 yazıyor. O yüzden sormuştum. 7 küsür olsa düşünülebilir bu araç ama 9.3 çok fazla

    Haklisiniz ortalama tüketimiyle, sehir içi değerleri karıştırmışım. Ama dediğim gibi yılda 10 bin km'yi geçmediğim için yakıt tüketimi benim kçin sorun değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fotoğraftaki füme aracın rengi ne diye geçiyor bmw'de ?
  • X1'in anahtarı da eski sistem: Yuvaya takıyorsunuz. Yeni kasa yapana kadar eski parçalarla idare ediyorlarmış izlenimi veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    Fotoğraftaki füme aracın rengi ne diye geçiyor bmw'de ?

    Mineral gri olmalı. Yeni 3 kasalar var yollarda bu renk.
  • VX11 BMW X1 sDrive16i
    300 BEYAZ / ALP
    KCB4 BEJ SENTETÝK DERÝ DOSEME.
    TÜRKÝYE PAKETÝ
    216 SERVOTRONIC
    249 ÇOK FONKSÝYONLU DÝREKSÝYON
    346 DIS CHROME-LIne
    3AT ALUMÝNYUM GÖRÜN. TAVan RAYLARI
    423 VELUR HALI PASPASLAR
    428 REFLEKTÖR / ÝLKYARDIM ÇANTASI
    431 ELEKTROKROM ÝÇ AYNA
    4AE ÖN Kol DAYAMA
    4U2 ECO PRO
    508 PARK MESAFE KONTROL / ÖN-ARKA
    521 YAGMUR SEZÝCÝSÝ
    534 OTOMATÝK KLÝMA
    563 AYDINLATMA PAKETÝ
    609 ON-BOARD MONÝTÖR SÝSTEMÝ
    6NH HANDS-FREE VE USB BAGLANTISI
    6S1 TÜRKÇE ÖN PANEL
    7R3 7R3
    837 NAVÝGASYON SÝSTEM ÝPTALÝ
    845 AKUSTÝK KEMER UYARISI
    8S3 OTOMATÝK KAPI KÝLÝT FONK.
    TECHNO 950,00
    002 3AG GERÝ GÖRÜS KAMERASI
    002 502 FAR YIKama SÝSTEMÝ
    002 522 BI-XENON FARLAR
    EXTRA DONANIMLAR
    402 ELEKTRÝKLÝ PANORAMA CAM TAVAN 1.395,37

    BU X1'İN LİSTE FİYATI 47.500 EURO ANCAK AY SONUNA KADAR 44.500 EURO'YA VERİYORLAR.




  • VX11 BMW X1 sDrive16i
    300 BEYAZ / ALP
    KUMAŞ DÖŞEME
    TÜRKÝYE PAKETÝ
    216 SERVOTRONIC
    249 ÇOK FONKSÝYONLU DÝREKSÝYON
    346 DIS CHROME-LIne
    3AT ALUMÝNYUM GÖRÜN. TAVan RAYLARI
    423 VELUR HALI PASPASLAR
    428 REFLEKTÖR / ÝLKYARDIM ÇANTASI
    431 ELEKTROKROM ÝÇ AYNA
    4AE ÖN Kol DAYAMA
    4U2 ECO PRO
    508 PARK MESAFE KONTROL / ÖN-ARKA
    521 YAGMUR SEZÝCÝSÝ
    534 OTOMATÝK KLÝMA
    563 AYDINLATMA PAKETÝ
    609 ON-BOARD MONÝTÖR SÝSTEMÝ
    6NH HANDS-FREE VE USB BAGLANTISI
    6S1 TÜRKÇE ÖN PANEL
    7R3 7R3
    837 NAVÝGASYON SÝSTEM ÝPTALÝ
    845 AKUSTÝK KEMER UYARISI
    8S3 OTOMATÝK KAPI KÝLÝT FONK.
    TECHNO 950,00
    002 3AG GERÝ GÖRÜS KAMERASI
    002 502 FAR YIKama SÝSTEMÝ
    002 522 BI-XENON FARLAR

    BU X1 İSE 44.500 EURO VE AY SONUNA KADAR 41.580 EURO'YA VERİYORLAR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    VX11 BMW X1 sDrive16i
    300 BEYAZ / ALP
    KUMAŞ DÖŞEME
    TÜRKÝYE PAKETÝ
    216 SERVOTRONIC
    249 ÇOK FONKSÝYONLU DÝREKSÝYON
    346 DIS CHROME-LIne
    3AT ALUMÝNYUM GÖRÜN. TAVan RAYLARI
    423 VELUR HALI PASPASLAR
    428 REFLEKTÖR / ÝLKYARDIM ÇANTASI
    431 ELEKTROKROM ÝÇ AYNA
    4AE ÖN Kol DAYAMA
    4U2 ECO PRO
    508 PARK MESAFE KONTROL / ÖN-ARKA
    521 YAGMUR SEZÝCÝSÝ
    534 OTOMATÝK KLÝMA
    563 AYDINLATMA PAKETÝ
    609 ON-BOARD MONÝTÖR SÝSTEMÝ
    6NH HANDS-FREE VE USB BAGLANTISI
    6S1 TÜRKÇE ÖN PANEL
    7R3 7R3
    837 NAVÝGASYON SÝSTEM ÝPTALÝ
    845 AKUSTÝK KEMER UYARISI
    8S3 OTOMATÝK KAPI KÝLÝT FONK.
    TECHNO 950,00
    002 3AG GERÝ GÖRÜS KAMERASI
    002 502 FAR YIKama SÝSTEMÝ
    002 522 BI-XENON FARLAR

    BU X1 İSE 44.500 EURO VE AY SONUNA KADAR 41.580 EURO'YA VERİYORLAR.

    Bugün'de soluğu Kosifler Göztepe'de aldım. Şansıma öğle saatine doğru trafik çok yoğun değildi. Test ettiğim X1, henüz 113 km'deydi. Sahilden Suadiye'ye kadar gidip oradan tekrar Bağdat Caddesi üzerinden showrooma döndük. Dönüş trafikliydi. Teste başlarken yakıt tüketimini sıfırladım, sürüş sonunda 13.5 lt ortalama gösteriyordu ama aldığım keyfe kesinlikle değer diyebilirim. Özellikle sahil yolunda arabayi kendimce zorladim, değerler bu yüzden yüksek olabilir. Ailemize katilacak bebekle ortalamanin 9-10 lara ineceğini düşünüyorum.
    Şimdi gelelim bazi düzeltmelere:
    Daha önce Borusan'daki test süruşu paylasimimda aracta tipki f30'daki gibi surus modlari oldugunu soylemistim. Ancak sadece eco pro ve normal modlar mevcut. Comfort ya da sport mod yok.
    Turkiye paketi + techno + xline donanimindaki alp beyazi arac icin 49250€ üzerinden 46200€ fiyat aldim. Satis temsilcisine daha önce bilgisini paylaştığım borusan fiyatindan bahsettigimde 43750€ nun mümkün olamayacağini soyledi. Sizlere yanlis bilgi verdigim icin konuyu takip eden herkesten özür dilerim. Teklifi bastirtmamistim sanirim bunun da etkisi var.
    Sonrasinda Koluman'a uğradim orada c180 fascination icin 106 bin lira teklif aldim ve temmuza kadar arac yok. X1'i bu surusumde daha cok begensem de aklimin bir tarafinda hala 3.16 ve C180 çok kuvvetli bir şekilde duruyor. Hangisini seçsem aklim diğer iki model de kaliyor. 3.16 icimdeki atleti ortaya cikariyor, c180 de kendimi salon adami gibi hissediyorum ve x1'de rafine bir aile babasi oluyorum. Şimdilik böyle!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • X1 ile ilgili gözlemlediğim bir iki şey daha var. Önce olumsuzları söyleyeyim. Bagaj açma düğmesi anahtar üzerinde bulunuyor,
    fakat anahtar eski sistem olduğu için seyir halinde yuvasında bulunuyor ve bu düğmeyi kullanmak mümkün olmuyor.
    Araç park halinde anahtardan bagajı açmak istediğinizde de bagaj kapağı açılıyor ama yukarı doğru kalkmıyor, siz elle kaldırıyorsunuz.
    Bu durumda anahtardaki bagaj açma düğmesi sadece konulmuş olmak için orada.

    Bunun dışında istediğim X1'de Türkiye paketine ek olarak techno paket ve x-line olduğu halde araçta opsiyonda olan donanımlar mevcut.
    Hız sabitleme, navigasyon, kapı altı aydınlatmaları, arka kol dayama, elektrikli koltuklar gibi. Teklif listelerinde gözüken navigasyon iptali maddesini biraz araştırdım.
    Almanya'daki araçlarda geri görüş kamerası aldığınızda otomatik olarak 8.8 lik ekran geliyor ve bu ekranda navigasyonda oluyor.
    Şu an Borusan'ın getirdiği araçlarda bu 8.8'lik ekranlar ve geri görüş kamerası olduğu halde navgiasyonlar iptal edilmiş vaziyette.
    Tüketici olarak bizler bir şeyi ne kadar güçlü talep edersek ona ulaşmamız daha zor hale geliyor. Sağolsun Borusan, navigasyonu ekstra satmak istediği için
    aslında aracın üzerinde standart gelen navigasyonu iptal etmişler.

    Hep olumsuzluğu konuşmak olmaz. Ön yolcu koltuğundaki bardak tutucuyu istediğinizde çıkararak ön kol dayama içindeki tutucuya özel yapılmış yuvaya kaldırabiliyorsunuz. Kullanılmadığında yolcunun sol dizini rahatsız etmiyor. Benim hoşuma gitti. Cam tavanın perdesi açık, tavan camı kapalıyken de aracın için gerçekten çok güzel görünüyor. Klima bu durumdayken aracın içini istenilen dereceye çok hızlı getiriyor.

    Şimdilik araçla ilgili gözlemlerim bu kadar.




  • @alpernative değerli paylaşımlar için teşekkürler.
  • @alpernative bende teşekkür ederim, merak ettiğim navigasyon mevzusu biraz daha aydınlanmış oldu...

    forumda bir yerlerde borusanın artık navili araç getirmek istemediği, bunun da muhtemelen haritalarla ilgili bürokratik yada kanuni engeller olduğu tartışılmıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prof78

    @alpernative bende teşekkür ederim, merak ettiğim navigasyon mevzusu biraz daha aydınlanmış oldu...

    forumda bir yerlerde borusanın artık navili araç getirmek istemediği, bunun da muhtemelen haritalarla ilgili bürokratik yada kanuni engeller olduğu tartışılmıştı

    116'lara yaptıkları kampanyada navili araçlar vardı diye hatırlıorum, 1 ay önce falan gelen connected edition idi galiba.

    Dediğiniz kanuni sıkıntı bir ara vardı ama sonra aşmışlardı gidi hatırlıyorum, emin olmamakla birlikte.
  • sanıyorum harita lisansıyla ilgili bir sıkıntı vardı ama o çözüldü diye biliyorum.
    Bir de X1'le ilgilenen pek fazla kişi yok, yollarda da pek görmüyorum.

    Ya o ağırlıkta 1.6 benzinli bir araç olduğu için tutulmuyor, ya da 3 serisi gibi her nesil rüştünü ispatlamış bir model varken
    insanlar alternatif aramıyor.
  • X1'in 3 serisinin onda biri kadar satması bekleniyor. Ayrıca kota var. 6 aydır X1 gekmiyordu. Eski X1 2.000 dizel motordu ve satış rakamı azdı. Şimdi X1'in eskisinden fazla satacağını düşünüyorum ama hiçbir zaman ne 3 ne de 1 serisini yakalayamayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    X1'in 3 serisinin onda biri kadar satması bekleniyor. Ayrıca kota var. 6 aydır X1 gekmiyordu. Eski X1 2.000 dizel motordu ve satış rakamı azdı. Şimdi X1'in eskisinden fazla satacağını düşünüyorum ama hiçbir zaman ne 3 ne de 1 serisini yakalayamayacaktır.

    Peki siz kararinizi verdiniz mi? 3.16 ed ya da X1?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün itibari ile ilk mesajımda yayınladığım aracın (X1) siparişini verdim. 73.000 TL kredi çektim. Gerisini nakit ödedim. Elimdeki 1.16 kaldı. Citroen C4 vardı o satıldı. Pazartesi veya Salı teslimat.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.