Şimdi Ara

YENİ BMW X1 1.6 BENZİNLİ (266. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
6.056
Cevap
98
Favori
460.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 264265266267268
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar,

    geçen hafta 2013 3,16i F30 kasa aracımı sattım.Yarın itibari ile de inşallah 2014/X1 alıyorum.Aracı ilk sahibinden biliyorum temiz bir araç33700 km de henüz.Adetten olduğu için sabahtan bir expere sokup sonrasında devrini almayı planlıyorum.

    Birkaç yerde baktım ancak bilgi bulamadım,araca gerigörüş kamerası takılabiliyor mu?OEM birşey değil,orijinal sistem üzerine takılıyor mu onu merak ediyorum.
    Bir de navigasyon vs yapılabiliyor mu acaba bilgisi olanlar yazabilirse cok memnun olurum.Haricinde,orjinalliği bozmadan bu araçlara ekleme vs yapılıyor mu,bildiğiniz ürünler vs varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim.
  • erdknt E kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yanıt için teşekkür ederim. Bende şuanda LCI 116d kullanıyorum. Dediğiniz gibi şuanki şanzıman çift kavrama. Hernekadar ıslak tip çift kavrama olsa da bence tam otomatik aisin her zaman daha uzun ömürlü olacaktır. Benim merak ettiğim yakıt tüketiminiz nasıl?

    Kendi aracım için:



    şehirlerarası: sakin kullanım 4.5-5.0 civarı seri kullanım 5.5-6.5 civarı



    İstanbul şehiriçi (Başakşehir Kayaşehir civarı bol inişli çıkışlı) 6.7-7.7 civarı



    açıkçası 116d zf8 ile oldukça ağır olduğu için sehiriçinde sıkışık trafik, kısa ve inişli çıkışlı mesafelerde çok ekonomik sayılmaz.



    X1 de sizin şanzımanla yeni şanzımanı arasında 0-100de 0 1sn lik bir iyileşmeden bahsediliyor ki bu bence dikkate almaya değmez bir durum. 7 ileri dizel otomatik hem çok pahalı hemde şanzımanın sağlamlığıyla ilgili şüphem yok desem yalan olur.



    Sizin araçla birlikte 20dxdrive da dikkatimi çekiyor ama onuda almak için 5 yaşında ve 80bin kmleri geçmesi lazımki biraz fiyatı düşsün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teksaz16 T kullanıcısına yanıt
    Ankara’da işe gidip gelirken kullanıyorum daha çok. Ortalamam 8,5-9lt civarında. 1.16i ile de 8-8,5lt civarındaydı.

    Yakıt tüketimi açısından sizi üzeceğini şimdiden söylemem lazım. Dizele alışan kişileri mutsuz eder bu tüketim değeri.

    1.16i’deki 136bglik motor kasa için yeterli oluyordu ve basınca keyif veriyordu. Bir ara ikama araç olarak 1.16d LCI vermişlerdi, ondan o aynı keyfi alamamıştım.

    Performans olarak X1 de çok atak bir araç değil. Sport moduna alınca 1.16ideki kadar fark olmuyor. 1.16i bayağı değişiyordu sport moda alınca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erdknt E kullanıcısına yanıt
    Ben sport modu ile comfort modu arasında oldukça belli bir fark hissediyorum. Sizin aracınız kaç model bilmiyorum ama benim araç 2016 model. Bu yıl başında servise bıraktığımda ikame araç olarak yeni çift kavramalı bir X1 vermişlerdi. Doğrusu, gaz tepkisi ve ara hızlanmaları benim aracımdan sonra daha cansız gelmişti. Sport modu ile comfort arasında da dediğiniz gibi, pek fark görememiştim.
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    Benim aracım da 2016 model. Hiç fark yok demek istememiştim. Eski aracım olan 1.16i’de comforttan sporta geçince bariz bir fark varken X1’de o kadar fark yok diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese tekrardan selamlar,

    yukarıda bahsettiğim aracı 2 gün önce aldım.2014 1,6 benzinli eski kasa. 3,16i vardı budan önce bende,3,16 ya göre hızlanması yavaş kalıyor tabi haliyle.
    ancak sürüşü inanılmaz keyifli.Bir de sattıgım araçta angel eye ve sunroof yoktu.cam tavan aksamları gerçekten çok keyif veriyor.tabi Mersin de oldugum için gündüzleri açmak imkansız gibi cam tavanı :)

    bu araca yazılım ile beygir gücü arttırma olayın yapılıyor mu?yaptıran ve kullanan var mı acaba?ayrıca yukarıda da bir iki soru sormustum,navigason geri görüş kamerası,hız sabitleme veya limitleme vb gibi şeyler yapılabiliyor mu?
  • araca yazılım yaptırdım.180 küsür beygir oldu,gidişi muazzam oldu,düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim
  • emrah33 E kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun

    Sizin aracınızın altyapısı F48 kasadan tamamen farklı. Tüketim olarak çok yüksek rakamlar söyleniyor. Ortalamanız kaç şuana kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.

    uzun mesafe deneme şansım olmadı henüz,sürekli iş giriş çıkış saatlerinde sıkışık trafikte kullnadım ve 13-14 litre civarı çıkıyor.Yazılımdn önce veya sonra herhangi bir değişim olmadı yakıt tüketiminde
  • Arkdaşlar benim araç 9.000 km de (aralık 2017 model) foruma katkısı olması için biraz bilgi paylaşayım.

    Şu ana kadar çok memnunun neden bu kadar az satıldığını anlamadım bu aracın,içi gerçekten çok ferah ve yol tutuşu yüksek bir araca göre çok iyi, muhtemelen fiyatından fakat bir peugeot 3008 bile dünyanın parası olmuş kurlardan dolayı.Biraz süspansiyonu sert ve run flat lastikten dolayı kütür kütür, tek eksi yanı bu.

    Yakıt tüektimi yoğun tarikte 20-25km hız ortamasıyla 9.5 başladı 9.4 olarak devam ediyor yani 5.000km den sonra düşer muhabbeti olmadı hiç, ama aynı yolu boşken 6.8 litreyle gelebiliyor, önceki kasasına göre arada muazzam bir yakıt tasarrufu var.Ama bir dizele göre hala yüksek.

    9.000 km de 2.000km sonra yağ değişimi uyarısı verdi.
    Yani ilk servis km si 11.000 gibi birşey olmuş olacak, bu çok az değil mi benzinli araç için.
    İlk alırken bizde km yok araba kendisi haber veriyor demişlerdi garip gelmişti, gla dizelin bile bakımı 15.000 km de bir iken benzinli araçta bu kadar kısa olması çok saçma geldi, sık sık servise gidelim diye mi yapılmış anlamadım.Sizin ilk servis km leri nedir yazarsanız sevinirim?

    Önceki mesajlarda çift kavrama konusu geçmiş, bende ww grubunun efsane arızalarından dolayı çift kavrama istmeiyordum hatta tam makyaj değişim zamanı olduğu için aynı renk tam otomatik modelde buldurdum ama teknik servisteki arkadaş çift kavramda yakıt tüketimi ve güç aktarımı daha iyi diyerek ikna etti b,razda güncel modeli almak cezbetti, şu ana kadar en ufak bir sorun yok , arıza ihtimalinin dışında çift kavrama tam otomatikten her zaman çok daha hızlı kayıpsız bir şekilde güç aktarımı yapıyor, yani pratik kullanımdaki üstünlüğü ve hızlı vites geçişi tartışılmaz, arıza olayını da ileri de göreceğiz.Çok yoğun dur kalkta manuele geçririp 1. viteste ilerleme ve parka almadan önce boşa alma olayını yapınca arıca olayını olmayacağını öne sürüyorlar.Ben de uyguluyorum. Eco pro modunda aracın yokuş aşşağı giderken kendini otomatik olarak boş vitese atması güzel düşünülmüş, başka otomatik araçlarda var mıdır bu özellik bilmiyorum.


    Bu araçla ilgili ilginç gelen kısım yaşadığım bölgede bu aracı süren 10 kişinin abartısız 9 u bayan , çok ilginç geldi bir modelde bu kadar yüksek oranda bayan kullanıcı olması şaşırttı. Bayanlara özel bir indirim vs mi va bilemedim, kendimi bayan arabasına biniyor gibi hissettiriyor bazen :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ubeceren -- 12 Eylül 2018; 18:18:16 >




  • İyi pazarlar,



    Malum kış ve yagisli havalar geliyor. E84 kasa x1 icin kaucuk paspas seti var elimde; sattigim aracimdan kaldi. Orjinal bmw markali. Sifirdan farksiz.



    İlgilenenler/Dusunenler mesaj atabilir bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ubeceren

    Arkdaşlar benim araç 9.000 km de (aralık 2017 model) foruma katkısı olması için biraz bilgi paylaşayım.

    Şu ana kadar çok memnunun neden bu kadar az satıldığını anlamadım bu aracın,içi gerçekten çok ferah ve yol tutuşu yüksek bir araca göre çok iyi, muhtemelen fiyatından fakat bir peugeot 3008 bile dünyanın parası olmuş kurlardan dolayı.Biraz süspansiyonu sert ve run flat lastikten dolayı kütür kütür, tek eksi yanı bu.

    Yakıt tüektimi yoğun tarikte 20-25km hız ortamasıyla 9.5 başladı 9.4 olarak devam ediyor yani 5.000km den sonra düşer muhabbeti olmadı hiç, ama aynı yolu boşken 6.8 litreyle gelebiliyor, önceki kasasına göre arada muazzam bir yakıt tasarrufu var.Ama bir dizele göre hala yüksek.

    9.000 km de 2.000km sonra yağ değişimi uyarısı verdi.
    Yani ilk servis km si 11.000 gibi birşey olmuş olacak, bu çok az değil mi benzinli araç için.
    İlk alırken bizde km yok araba kendisi haber veriyor demişlerdi garip gelmişti, gla dizelin bile bakımı 15.000 km de bir iken benzinli araçta bu kadar kısa olması çok saçma geldi, sık sık servise gidelim diye mi yapılmış anlamadım.Sizin ilk servis km leri nedir yazarsanız sevinirim?

    Önceki mesajlarda çift kavrama konusu geçmiş, bende ww grubunun efsane arızalarından dolayı çift kavrama istmeiyordum hatta tam makyaj değişim zamanı olduğu için aynı renk tam otomatik modelde buldurdum ama teknik servisteki arkadaş çift kavramda yakıt tüketimi ve güç aktarımı daha iyi diyerek ikna etti b,razda güncel modeli almak cezbetti, şu ana kadar en ufak bir sorun yok , arıza ihtimalinin dışında çift kavrama tam otomatikten her zaman çok daha hızlı kayıpsız bir şekilde güç aktarımı yapıyor, yani pratik kullanımdaki üstünlüğü ve hızlı vites geçişi tartışılmaz, arıza olayını da ileri de göreceğiz.Çok yoğun dur kalkta manuele geçririp 1. viteste ilerleme ve parka almadan önce boşa alma olayını yapınca arıca olayını olmayacağını öne sürüyorlar.Ben de uyguluyorum. Eco pro modunda aracın yokuş aşşağı giderken kendini otomatik olarak boş vitese atması güzel düşünülmüş, başka otomatik araçlarda var mıdır bu özellik bilmiyorum.


    Bu araçla ilgili ilginç gelen kısım yaşadığım bölgede bu aracı süren 10 kişinin abartısız 9 u bayan , çok ilginç geldi bir modelde bu kadar yüksek oranda bayan kullanıcı olması şaşırttı. Bayanlara özel bir indirim vs mi va bilemedim, kendimi bayan arabasına biniyor gibi hissettiriyor bazen :)
    Arkadaşlar merhaba.Hocam bende arabayı 2017 Ekim ayında aldım.Yakıt sizin verdiğiniz değerlere çok yakın.Arabadan genel anlamda memnunun.şanzıman benimde çift kavrama.Ben bi sorunla karşılasmadım çok sukur İnsallahta karsılasmayız.Ben çift kavramanın sıkıntılı olduğunu bilmiyordum ama bmw herhalde herseyi düşünmüştür.benim araç Mart Nisan gibi bi şanzıman güncellemesi aldı.Sizde böyle bir durum oldu mu?
    Aracım şu an 6500 km civarında servise 7000 km kaldığını gösteriyor,takvim olarak ise 01-2019 diyor.Serviste elemanlar konuşurken duydum bakıma 1 ay geç gelinmesi yada 1000 km geçmesi sıkıntı olusturmuyormus.Ama ne kadar doğru bilmiyorum.Bu arada yeni yakın servis fiyatı alan yada sevrise giren oldu mu? Kurdan dolayı nasıl bir fiyat verecekler merak ediyorum.
    Birde benim araçtan şöyle bir ses geliyor https://www.youtube.com/watch?v=HIGqAzFKvhM Bunun için 2 defa servise gittim.Arabanın normal sesi dediler.2. gidişimde bunun için kayıt açtrıdım.sizde böyle bir durum var mı?Bunu forumda geçenlerde sordugumda bir arkadaş klimadan olabirlir demişti. hakikaten denediğimde klima çalışırken böyle bir ses gelmiyor.Bakıma gittiğimde tekrar soracağım bakalım ne diyecekler.
    herkese iyi günler.




  • Arkadaşlar bugun cıkan otv düzenlemesi 2014 x1 benzinli fiyatını aşagı yonde etkilermi....140.000 tl ye vermemiştim aracımı 1 ay once....
  • Arkadaşlar merhaba, öncelikle forumda merak ettiğim her hususta bana cevap veren forumdaşlara teşekkürü bir borç bilirim.



    X1'i uzun bir süredir takibimde, önceleri dizelle ilgilenirken kurdaki artıştı ötv'ydi derken ikinci el benzinliye döndüm.



    sahibinden.com da benzinli x1 ler arasında 2017 model dct çift kavrama bir aracın komple şanzumanının garantiden değiştiğini okudum, (8000kmde olmuş) tabiki binde birdir ancak yinede 6 ileri aisin şanzumanlılarda bu tarz sorunların daha az olabileceği umuduyla rotamı tamamem tork konvertörlü araçlara yönelttim. Tork konvertörde artık üretilmiyor oluşuyla beni biraz tedirgin etsede zamanla değerini daha iyi korur diye umud ediyorum.



    Kendi aracımda şuan malum sitede satılık. Hayırlısı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekir33 kullanıcısına yanıt
    biraz geç gördüm bunu ama hala yaptırmadıysan eğer aynı sorun yıllar önce e90 zamanında bende de olmuştu, muhtemelen seninde sorunun aynı, klima kompresörünün kasnağı, servis kompresörü komple değiştirmeye çalışıyor da sanayide kompresörü söktürüp yeni kasnak taktırabilirsin
  • Tekrar merhaba arkadaşlar,

    Bundan sonraki aracı Allah izin verirse X1 olacak bir F20LCI 116d kullanıcısı olarak Cuma gününden beri servisten ikama arac olarak X1 18isdrive 7ileri DCT kullandım ve bugün kendi aracıma kavuştum.



    Aracı kullandığım süre boyunca izlenimlerimi hem forum üyelerine hemde pasif takipçilerle paylaşmak istiyorum.



    Öncelikle X1 süspansiyon olarak 1 serisine göre ilk etapta daha sert hissettirdi ama kullandıkça bu duruma alışıyorsun. Yol tutuş olarak hafif sert yapılı süspansiyonlar ve kasanın rijit yapısı çok iyi bir yol tutuşu sağlıyor hatta ben bu hususta bu aracı harika buldum.



    Direksiyon tepkileri arkadan itişli gibi go kart hissi vermiyor ve direksiyon dönükken gaza yüklenince düzlenme isteği fazla ama bu konuda önden çekişli olmanın handikapı herhalde. Bunun dışında tiguan ile kıyaslarsam (test etmiştim) X1 kesinlikle daha hisli bir direksiyona sahip.



    Gelelim 7 ileri DCT çift kavrama şanzımana, daha önce çift kavrama kullanmadığım için diğer çift kavrama şanzımanlarla kıyaslayamam ama zf8 le kıyaslarsam;



    - ilk kalkışta akıcı bir kalkışı yok, ya birden hızlanıyor yada yavaşça hızlanıyor ortası yok yani.

    - dip gazda en küçük vitese geçme konusunda oldukça kararsız.

    - 50-60la giderken ani durmalarda şanzımandan değişik tepkiler (silkeleme, sarsıntı) hissedilmesi.

    - şanzıman sağlam hissettirmiyor. Sanki çok zorlayınca biryerleri esniyor (bunu tarif edemiyorum ama hem zf8 hemde daha önce 1-2 günlüğüne kullandığım 216d aisin 6 ileri vitesli araçta hiçbir şekilde böyle hissetmedim.)



    6 ileri aisin şanzımanlı olanlarla 2.0dxdrive da kullanılan 8 ileri aisin şuanki şanzımandan herşekilde DCT li olan versiyondan daha iyidir diye düşünüyorum.



    Yalıtım olarakta araç oldukça yeterli geldi bana



    Son olarakta aracın frenleri çok güçlü basarken ayarlı basmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar. Yaklaşık 4 aydır dizel X1 kullanıcısıyım. 2014 model 3 kasadan geçiş yaptim. Araştirmam süresince buradan çok bilgi topladigim için yardımcı olmasi amaciyla ben de birkaç şey yazmak istedim.

    Oncelikle araç yalıtımı oldukça iyi. Tabiki kusursuz degil ama dizel motor olmasına ragmen ses düzeyi makul seviyede.

    Yakıt tüketimi 4800 km ortalamam 5.9 oldu yeni. Kullanımım sırf istanbul içi ve yogun trafik diyebiliriz yer yer. Bir depo ile min 850km max 925 km gördüm şehiriçinde. Şehirler aras illaki daha fazla olacaktir.

    Oncelikle bu bir arazi araci degil. Yerden olan yüksekligi sınıfındaki rakiplerine göre geride sayilabilir. Ornegin audi q3 ground clearance olarak x1 den bir tık daha fazla. Fakat 3 serisinden geçen biri olarak x1 bu konuda bana fazlasiyla yetiyor.

    Performans olarak comfort mod aktif iken ara hızlanmaları bence yeterli. Spor moda alinca oyle çok ciddi bir fark olmuyor ama yine de ivmelenme ve gaz tepkilerinin keskinleştigini hissedebiliyorsunuz.

    En sevdigim özelligi direksiyon çok stabil. Yani 3 serisinde kronik direksiyon titreme durumu bunda yok. Bir milim dahi titreme yapmiyor ( düz yoldan bahsediyorum )

    İç hacim olarak oldukça yeterli. Gene 3 serisi ile kıyaslar isem ozellikle diz ve kafa alanları 3 serisine göre daha iyi. Bebekli bir aile olarak bagaj hacmi yeterli ve kullanişli. Özellikle yedek lastik olmaması ekstra kullanım alanları kazandırıyor.

    Tasarım olarak zaten göreceli bir kavram oldugu için çok birşey demek yanliş olur fakat benim hoşuma gidiyor. Ama özellikle xLine paketi araci daha bir heybetli gösteriyor.

    Eger soracaginiz birşey var ise yardımcı olmaya çalişirim. Herkese güzel forumlar.




  • Dracos D kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.ocakta bakım var o zaman tekrar soracağım.insallah adam gibi cevap verirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isonil İ kullanıcısına yanıt
    Hocam link verdiğiniz ses bende yok pek normal gelmedi.

    Beni yazılım güncellemesi için çağırmadılar.

    Çift kavrama tam otomatik şanzınaba göre daha hassas ve kullanırken dikkat edilmesi gereken bazı noktalar var. Parka almadan önce boşa alıp el frenini çekip en son parka alırsanız şanzımanını korumuş olursunuz. Daha hassas olması dışında çift kavrama şanzıman gücü aktarma, geçiş hızı ve yakıt tasarrufu konusunda teknoloji olarak tartışmasız tam otomatik şanzımandan daha üstün olması gerekiyor. Aksi yorumlar beni şaşırtıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    1.8i SDRIVE için şehir içi yakıt tüketim değerleriniz nedir acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c@sper -- 27 Kasım 2018; 1:3:39 >
  • 
Sayfa: önceki 264265266267268
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.