Şimdi Ara

YENİ BMW 5 vs ESKİ BMW 5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6. nesil ve 7. nesilin karşılaştırmasını içeren bir video izledim ve paylaşmak istedim kısa ve öz tam istediğim gibi...

    açıkcası yeni nesil bmw 5 i çok beğendim 7 serisinin küçültmüş hali gibi olmuş.

    şuan konuşmak için belki erken çünkü aracımı daha yeni değiştirmdim ama Allah izin verirse bir sonraki aracımın 5 serisi olma ihtimali güçlendi









  • Araç çok başarılı olmuş süper ancak herkesin ağzında tek bir laf var iki aracın arasında görüntü anlamında çok fark yok. Sanki makyajli gibi duruyor. Bmw istedigi kadar iki aracın farklı olduğuna dair videolar yayınlasın yinede bu algı pek değişmez. Durum Iphone 6s-7 gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F10 hala güncel kasa gibi duruyor, hiç eski gibi durmuyor G30'un yanında. İkisi de çok güzel tasarıma sahip. Sedan araç sevmem ama 5 serilerini çok beğeniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makro değişiklikler yok ama bence tatminkar düzeyde değişiklik olmuş. özellikle iç kısımdaki değişiklik çok iyi olmuş 7 serisindeki parmak hareketlerini algılayan sistem ve dokunmatik ekran çok yerinde olmuş.

    birde ilginç bir şekilde bmw nin yaptığı bu değişimler zamanla daha belirginleşiyor ve eski kasa yeni kasa farkı çok netleşiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 23 Ocak 2017; 11:20:44 >
  • 7 nesil biraz daha keskin hatlara sahip. Motor ve iç yapı olarak forumlarda 7 serisinin küçüğü olarak lanse edildiği için sürüş zevki ve dinamiklerini bilmiyorum
  • İkisi de mükemmel.



    Yeni 5'te iç mekan kalitesi çok artmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne bekliyorsunuz ki? e60 la f10 arasındaki kadar bir fark mı?

    f10 dan daha güzel bir sedan yok. aldığı en güzel sedan ödülünü çok hak ediyor. hala daha güncel.

    f10 üzerine çıkılmış daha da güzeli yapılmış. şuan fotolardan videolardan fark edilmeyecek detaylar var. ayrıntılı fotoları inceleyince belli oluyor.

    f10 la g30 u yolda yan yana görünce bu makyaj lci vs gibi düşüncelerinizden kurtulacağınıza eminim.

    g10 a da elbette benzeyecek. bu benzerlik 5 serisi için çok iyi bir şey. g10 un heybetli duruşu 5 serisine daha da güçlü görünüm katacaktır.

    ben çok ümitliyim. çok güzel bir şey geliyor.

    ama bana gelmiyor tabi f10 seviyesindeyim. 300 bine araba almam için emekli olana kadar çalışmam gerekir.
  • Yenisi çok iyi fakat bundan 5 sene sonra bile eskisini son kasa diye binersin öyle bir tasarım yapmışlar ve çok tutulduğu için yeni kasayı çok değişmemişler zaten.



    Yenisinin içi çok güzel olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne fark varmış şimdi ufak tefek tasarım çizgileri dışında?Ben mi çok eski kafalı kaldım bilmiyorum ama neredeyse her model aynı araçları farlarını değiştirip sunuyor her sene
  • dediğin gibi 7 serisine bir adım daha yaklaştırılmış tasarımsal açıdan, ben iç tasarımda güzel değişimler bekliyordum az çok kafa yormuşlar belli ki zira A6 da, E serisi de daha iyi bir iç mekana sahipti bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • E60 ın yanında alayı çöp.. 2 çizik atıp kaktırıyorlar insanlara tasarım diye
    Nesil dediğin E39 gibi harika birşey üretirken E60 gibi o biçim bir şey sunabilmektir. Yoksa böyle nesil diye kaktırırsın bu devrin yiyen insanlarına..
  • video sanki ışık oyunuyla 7. nesli parlatmışlar diğerini sönük bırakmışlar, ondan ibaret gibi duruyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    E60 ın yanında alayı çöp.. 2 çizik atıp kaktırıyorlar insanlara tasarım diye
    Nesil dediğin E39 gibi harika birşey üretirken E60 gibi o biçim bir şey sunabilmektir. Yoksa böyle nesil diye kaktırırsın bu devrin yiyen insanlarına..

    E60 bu ikisinin yanında çöptür bence.E39-F10 bunlar cok güzel efsane olmuş/olacak kasalar.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 23 Ocak 2017; 16:53:35 >
  • F10 gerçekten efsane oldu, BMW bu kadar başarılı bir aracı ve dizaynı fazla kurcalamadı ve ufak bir makyaj yaptı. İkiside çok güzel F10 hala çok güncel ve eskimeyecek bir dizayn. Hatta kaputtaki hatları ve tümleşik ekranı daha bile güzel g30 dan...
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    E39 tüm zamanların en iyi sedanlarından biri ama E60'ın 2008 sonrası gelen makyajlı nesli de çok iyidir, sürdüğün zaman kıvraklığı ile atikliği ve ideal boyutları ile spor BMW sedanı sürdüğünü anlarsın. M süspansiyonu seni zıp zıp zıplatır ama en pis çukura bile düşsen bir dağılma, kırılma sesi almazsın, F10'da ise arabayı adaptif süspansiyonla almadığın sürece ister jantı 17inch al kocaman 55 yanak lastik koy yinede o süspansiyon kesinlikle BMW standartlarında değil. F10'a milletin bayılma sebebi ambalajının iyi olması, hiç kullanmayanlar BMW ile çok haşır neşir olmamış kişiler daha çok sever hatta F10'u. Yılan gibi upuzun tasarımı ve klasik BMW çizgileri ile gözü daha az yoruyor daha yakışıklı geliyor, yoksa mekanik ve sürüş olarak biraz zorlayınca yığılmaları başlayan, bir garip hissiz, suni ağırlaştırılmış direksiyonlu, dar virajlarda sürekli kafadan kayan, E60'ın eğlencesini veremeyen bir alet. Bu kasanın M5'i bile eski E60 M5'in kopardığı kıyametin yanında silindi gitti, çünkü araba basın ve otoritelerce E39 ve E60'da olduğu gibi pek de muhteşem bulunmadı.

    Normal bin git sürücü için bunların önemi yok ama konu efsane olmak ise BMW'yi BMW yapan hususlarda efsane olmak gerekir, buda F10'un zayıf noktası olduğu için efsane olması imkansız. Yakışıklı bir bir BMW sedanı olduğu için her zaman tutulacaktır orası ayrı.

    G30'un bu hataları giderdiğini düşünüyorum çünkü F10'un ilk testlerine nazaran çok daha fazla beğenildi, daha rijit olduğu ve 100kg civarı hafifletildiği söyleniyor, aks mesafesi de tekrar lüzumsuz uzatılmamış.




  • en büyük değişiklik fiyatında.yanlıs zamanda geldi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    E60 ın yanında alayı çöp.. 2 çizik atıp kaktırıyorlar insanlara tasarım diye
    Nesil dediğin E39 gibi harika birşey üretirken E60 gibi o biçim bir şey sunabilmektir. Yoksa böyle nesil diye kaktırırsın bu devrin yiyen insanlarına..

    E60 bu ikisinin yanında çöptür bence.E39-F10 bunlar cok güzel efsane olmuş/olacak kasalar.

    Mümkün değil.. rahatsız edici kalıpları ile herhangi bir araç gibi duruyor bir BMW değil.

     YENİ BMW 5 vs ESKİ BMW 5
     YENİ BMW 5 vs ESKİ BMW 5

    Karşıdan bakışı ayrı şehvet F10 gibi ebleh suratlı değil arkadan bakışı zaten ap ayrı üzerine koyamadı BMW hiçbir modeliyle. M5'ini yan profilden görünce bile E39 M5 gibi yürür lan bu dedirtir halen adama. F10'un dizayn hatları gibi neresi iniş neresi çıkış belirsiz değil tam bir göze yatkın akılda kalıcı sadelik dehası. Eh napalım zamane karmaşık, iç içe geçmiş çizgileri seviyor biz öylelerinden değiliz. Bu yıllar boyunca karşısında çay içtirtecek birşey değil silinir gider. E46 ve w124 200E silinmez mesela.
    E60 sadece ve sadece E39'un üzerine çağ öteliğinde bir miktar daha koyabilmiş bir araç bu E46'nın üzerine E90'ın koyabildiği kadar. Yoksa F30, F10 o gömlekle felan yarışamaz. F10'un tek bir olayı var bu BMW dedirtebilen o da kokpiti o da kullanıncaya kadar ha. Onu da @alcohol06 güzel anlatmış.
    E60 V10'u ile halen dillerde olan bir makine. F10 M5 aynı etkinin çeyreğini yapamadı. Kaldı ki insanlar ulan 250 üzerinde bu daha yavaş yürüyor lan diyorlar :) işte anca koyduğun turbolarla lafta övünürsün. E60'ı yürüyüş biçiminden dolayı defalarca pistlere sürdüler. O yıllarda biz hep dedik bu modeli diğer sınıf ürünleriyle kıyaslamayın bu alet gerçekten sert yürüyor. O motorun dan yürüyenine öyle bir seviye idi ki sahip olanların birçoğu M6 sahibi olmayı sorguladı üstüne ne kadar koyacağı tarttılar adamlar. Tasarımda üzerine koyabilen tek şey Z4'tür. O da daha çok öncülünün farklı olacağım diye garip çizgilere sahip olmasından. Bugün 10 yıl öncesinin X5'i halen modern ve etkileyici geliyorsa yenisini yanında gördüğünüz de galaksi fark hissi uyanmıyorsa işte o iş olmamıştır. Kastettiğimiz olay bu.

    Yaşayarak göreceksiniz atmosferik haşin makineleri varken F10, F30 gibiler hiçbir zaman efsane felan olamayacak. Yılların BMW'cilerinde efsane yer edinemiyorken yıllar ötesine değer taşıyamazlar. Bugün halen 8'in E39 'un efsane olarak görülmesinin nedeni bağımsız tasarımları birbirinden clone'lanmış gibi şeyler hiçbir zaman efsane olamaz böyle şeylerin yanında.
    Bugün ki alman prensipleri bu kafanın çok dışında kalıyor o yüzden çöp'ler. Bir bmw'i km den tanıyor olman lazım acaba şu mu bu mu diyorsan o bir BMW değildir. Üreticiler için ucuz olan şey sizin için iyi demek değildir ondan zorlasan da efsane çıkmaz.
    Alfistilik nasıl ki markanın yanlışları ile yavaş yavaş ölüp gittiyse M Clubçılıkta ölüyor. Buluşmaların en vurdulu kırdılı insanları halen birkaç nesil önce ki modellere sahip olanlar. :) Çok satarak efsaneleşmek tamamen başka bir durum Golf gibi Corolla gibi..




  • almanya başlangıç fiyatı 47.400 €, bizde 400 bin ₺ bulur. açıkçası o kadar para verdikden sonra 520d değil 2. el daha özel araçlara binmek isterim, panamera gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    E60 ın yanında alayı çöp.. 2 çizik atıp kaktırıyorlar insanlara tasarım diye
    Nesil dediğin E39 gibi harika birşey üretirken E60 gibi o biçim bir şey sunabilmektir. Yoksa böyle nesil diye kaktırırsın bu devrin yiyen insanlarına..

    E60 bu ikisinin yanında çöptür bence.E39-F10 bunlar cok güzel efsane olmuş/olacak kasalar.

    F10 çok stereotype bir araç. Arkadan F30la ayırt etmektw zorlaniyorsun. Tamamen maliyetleri kısmak adına benzer malzemeleri kullanmışlar imajı veriyor. Farkli bir şey yok ortada.



    Bir de e90 la E60 a bak, bambaska dizaynda araçlar. 100 metreden tanırsın belki e90 mı e60 mı diye.



    Teknoloji, kalite, farklılık ayrı şeyler. Farklı olmak 1 belki 2 tık daha cazip geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.