Şimdi Ara

Yeni BMW 3.16 fiyatı açıklandı... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
0
Favori
27.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Ben sadece 1 adet soru soracağım beyninizle damıtıp öyle cevap vermenizi rica ediyorum

    1 adet BMW 316İ Türkiye paketli araç ne kadar olmalı?

    Fiyat değerlendirmesi yaparken modeller arası fiyatlandırma günümüz otomobil piyasası. kur gibi öğeleri dikkate alarak cevaplandırınız

    Baz paket 75 bin tl gayet orta dolulukta sunrooflu bir araç ise 90 bin tl civarında olmalı.
  • Oturduk hesap yaptık olması gereken rakam 35 bin euro.

    neye göre yaptınız bu hesabı derseniz o da şöyle 3.20 d yi baz aldık.

    3.20 d yi 3,16 dan 2000 euro pahalı kabul ettik(buna karşı çıkmazsınız heralde)

    ötv yi de %37 ye indirdik oldu bitti.

    yani 80 den başlamalı boş araç

    gidip de 92 den başlatırsan zor satarsın

    millet volvo s60 a yönelir çünkü aynı paraya benzinli değil dizel otomatik ve daha donanımlı.
  • Avurupa sitelerinde 3 serisine bu motorun konulmasıyla ilgili bir bilgi olmaması Mercedes ve VW'dan sonra BMW'nin de lütufta bulunarak,
    ÖTV mağduru Türkiye için özel olarak 1.6 motorlu araçlar getirdiği sorularını akıllara getirdi.
    ÖTV mağdur edeceğine Borusan etsin hesabı bir yaklaşım sergilenmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Ben sadece 1 adet soru soracağım beyninizle damıtıp öyle cevap vermenizi rica ediyorum

    1 adet BMW 316İ Türkiye paketli araç ne kadar olmalı?

    Fiyat değerlendirmesi yaparken modeller arası fiyatlandırma günümüz otomobil piyasası. kur gibi öğeleri dikkate alarak cevaplandırınız

    benzinli passat'in 85 bin TL ye satildigi ulkede, bmw az bile istemis bence. 100 bin lira bu arabaya normal geliyor o yuzden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Oturduk hesap yaptık olması gereken rakam 35 bin euro.

    neye göre yaptınız bu hesabı derseniz o da şöyle 3.20 d yi baz aldık.

    3.20 d yi 3,16 dan 2000 euro pahalı kabul ettik(buna karşı çıkmazsınız heralde)

    ötv yi de %37 ye indirdik oldu bitti.

    yani 80 den başlamalı boş araç

    gidip de 92 den başlatırsan zor satarsın

    millet volvo s60 a yönelir çünkü aynı paraya benzinli değil dizel otomatik ve daha donanımlı.



    320d ile c180k aynı paraydı ama merc tercih eden birçok kişi vardı.

    bir aracın daha dolu donanımı olması veya dizel - lpg li olması en büyük tercih sebebi değl bence. insignia 2 litre dizel motoru ile daha güçlü , bir sürü donanımı var , s60 1,6 alacağıma 2 litre insignia alırım demek gibi , hatta 2 litre insignia yerine aynı motor 2 litre cruze alırım 25 lira da cebimde kalır demek gibi.

    Ben 33 yaşındayım , çok çeşitli araçlar kullandım , gerek kendi sahip olduklarım, gerek test sürüşünde gerekse uzun yolda arkadaşlarıma ait araçlar olsun.. burada birçok kişi , bmw nin "" sürüş dinamiği "" dendiği zaman sadece okuyup geçiyor , bu cümle yeterli ağırlığa ulaşmıyor çünkü bmw kullanmamış , hatta karşılaştırılan iki arabayıda hiç kullanmamış ve sadece teknik özelliklere bakarak, donanımlara bakarak veya sadece fiyata bakarak yorumda bulunan çoğunluk var.

    Demem şu ki yıllarca emek ve para harcanarak bmw tarafından geliştirilen "sürüş dinamiği" nin bir fiyatı olması gerekir. cruise gibi , sunroof gibi , deri döşeme gibi ucuza satın alabileceğin bir özellik değil bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Oturduk hesap yaptık olması gereken rakam 35 bin euro.

    neye göre yaptınız bu hesabı derseniz o da şöyle 3.20 d yi baz aldık.

    3.20 d yi 3,16 dan 2000 euro pahalı kabul ettik(buna karşı çıkmazsınız heralde)

    ötv yi de %37 ye indirdik oldu bitti.

    yani 80 den başlamalı boş araç

    gidip de 92 den başlatırsan zor satarsın

    millet volvo s60 a yönelir çünkü aynı paraya benzinli değil dizel otomatik ve daha donanımlı.



    320d ile c180k aynı paraydı ama merc tercih eden birçok kişi vardı.

    bir aracın daha dolu donanımı olması veya dizel - lpg li olması en büyük tercih sebebi değl bence. insignia 2 litre dizel motoru ile daha güçlü , bir sürü donanımı var , s60 1,6 alacağıma 2 litre insignia alırım demek gibi , hatta 2 litre insignia yerine aynı motor 2 litre cruze alırım 25 lira da cebimde kalır demek gibi.

    Ben 33 yaşındayım , çok çeşitli araçlar kullandım , gerek kendi sahip olduklarım, gerek test sürüşünde gerekse uzun yolda arkadaşlarıma ait araçlar olsun.. burada birçok kişi , bmw nin "" sürüş dinamiği "" dendiği zaman sadece okuyup geçiyor , bu cümle yeterli ağırlığa ulaşmıyor çünkü bmw kullanmamış , hatta karşılaştırılan iki arabayıda hiç kullanmamış ve sadece teknik özelliklere bakarak, donanımlara bakarak veya sadece fiyata bakarak yorumda bulunan çoğunluk var.

    Demem şu ki yıllarca emek ve para harcanarak bmw tarafından geliştirilen "sürüş dinamiği" nin bir fiyatı olması gerekir. cruise gibi , sunroof gibi , deri döşeme gibi ucuza satın alabileceğin bir özellik değil bu.

    tamamda bu payı niye borusan alıyorki, bmw firması bir fiyat belirlermiş aracı pazara sunuyor,borusan diyorki yoook biz arabayı o fiyattan satmayız,çok ucuz olur diyor. böyle saçma şey mi olur?

    3.16 i 'nin baz fiyatının 75-80 bin tl gibi bir rakam olması gerekir, herkesin bilgisayarında hesap makinesi var buyrun hesaplayın.

    hele bazı tipler yok mu, bmw o kadar ucuza mı satılacak diye borusan'a hak vermiş ya onları direk borusana havale ediyorum
    bu arabaları ne sanıyorsunuz anlamadım gitti. gidin bmw.de 'ye bakın aslında ne kadarmış bu araçların fiyatları, ama bize kaç liraya kaktırıyorlar.gidin rakip markalarla fiyatları karşılaştırın,aralarında bir kaç bin euro fark var sadece,ama türkiye'de mercedes ve bmw haketmediği derecede astronomik fiyatlara satılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Magnat_HiFi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Oturduk hesap yaptık olması gereken rakam 35 bin euro.

    neye göre yaptınız bu hesabı derseniz o da şöyle 3.20 d yi baz aldık.

    3.20 d yi 3,16 dan 2000 euro pahalı kabul ettik(buna karşı çıkmazsınız heralde)

    ötv yi de %37 ye indirdik oldu bitti.

    yani 80 den başlamalı boş araç

    gidip de 92 den başlatırsan zor satarsın

    millet volvo s60 a yönelir çünkü aynı paraya benzinli değil dizel otomatik ve daha donanımlı.



    320d ile c180k aynı paraydı ama merc tercih eden birçok kişi vardı.

    bir aracın daha dolu donanımı olması veya dizel - lpg li olması en büyük tercih sebebi değl bence. insignia 2 litre dizel motoru ile daha güçlü , bir sürü donanımı var , s60 1,6 alacağıma 2 litre insignia alırım demek gibi , hatta 2 litre insignia yerine aynı motor 2 litre cruze alırım 25 lira da cebimde kalır demek gibi.

    Ben 33 yaşındayım , çok çeşitli araçlar kullandım , gerek kendi sahip olduklarım, gerek test sürüşünde gerekse uzun yolda arkadaşlarıma ait araçlar olsun.. burada birçok kişi , bmw nin "" sürüş dinamiği "" dendiği zaman sadece okuyup geçiyor , bu cümle yeterli ağırlığa ulaşmıyor çünkü bmw kullanmamış , hatta karşılaştırılan iki arabayıda hiç kullanmamış ve sadece teknik özelliklere bakarak, donanımlara bakarak veya sadece fiyata bakarak yorumda bulunan çoğunluk var.

    Demem şu ki yıllarca emek ve para harcanarak bmw tarafından geliştirilen "sürüş dinamiği" nin bir fiyatı olması gerekir. cruise gibi , sunroof gibi , deri döşeme gibi ucuza satın alabileceğin bir özellik değil bu.

    tamamda bu payı niye borusan alıyorki, bmw firması bir fiyat belirlermiş aracı pazara sunuyor,borusan diyorki yoook biz arabayı o fiyattan satmayız,çok ucuz olur diyor. böyle saçma şey mi olur?

    3.16 i 'nin baz fiyatının 75-80 bin tl gibi bir rakam olması gerekir, herkesin bilgisayarında hesap makinesi var buyrun hesaplayın.

    hele bazı tipler yok mu, bmw o kadar ucuza mı satılacak diye borusan'a hak vermiş ya onları direk borusana havale ediyorum
    bu arabaları ne sanıyorsunuz anlamadım gitti. gidin bmw.de 'ye bakın aslında ne kadarmış bu araçların fiyatları, ama bize kaç liraya kaktırıyorlar.gidin rakip markalarla fiyatları karşılaştırın,aralarında bir kaç bin euro fark var sadece,ama türkiye'de mercedes ve bmw haketmediği derecede astronomik fiyatlara satılıyor.

    Sevgili arkadaşım,

    fiyatın kazık olması ve vergi sistemine göre zaten deli gibi karla satıldığı buradaki herkes görebiliyor zaten .

    Fakat ortada bir piyasa var , bir malın satış fiyatı var, s60 90 liraya dolu arabasını satarken bmw nin bu arabaya 75 lira çekmesini beklemek biraz hayalcilik oluyor.

    He şu var , bmw 75 den başlıyorum dese emin ol diğer tüm rakipleri veya rakibi olduğu düşünülen firmalar yine bmw nin altında bir fiyat belirleyecekler. bmw 75 derse s60 da dolu arabasına 75 der , bu durumda jetta bugün 70 e satılıyorsa onunda 50 lira demesi gerekir , aşağı doğru gider gider.

    ama tüm rakipler ve otomobil piyasası genel olarak bu rakamlarda giderken bmw nin bu fiyatı yazması çok anormal değil , bir jettadan , s60 dan pahalı olması normal bu aracın.

    Kısaca 3,16 pahalı dediğimiz zaman ( ki bence de pahalı ) aslında bütün otomobil markalarını kapsar şekilde tüm piyasanın pahalı olduğunu söylemiş oluyoruz.

    bu durum bmw markasına veya 3,16i modeline has değil.




  • Arkadaşlar yenì kasa bmw 316í nasıl 75 bìn lìra olucak allahaşkına pìyasada 50 mîlyara hyundaì accent satmaya calışıyorlar dìzel ayaĞına , motoru şanzımanı kalîtesì sürúş keyfì ìlla bí bedelì olucak ,, ayrıca 320d ìle arasında herzaman 40 bìn e yakın fıyat farkı olur donanımları aynı olduğunda, 100 lıarası olan alıcak olmayan sallamaya devam edicek etmez yok 60 lıaraya însìgnîa verìyolara falan fìlan .......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat benim gayet beklediğim gibi.

    Bmw böyle bir arabayı asla 70-80.000'e bırakmaz çünkü araç fiyatları çok yükseldi...

    Full C sınıfı araçlar 50-60.000 oldu, ayrıca rakibi olan C180'de 100.000 civarı rakamlara satılıyor ötv'si sadece %37 olmasına rağmen, 3 yıldır kimse sesini çıkarmıyor, yılda 2000-3000 adet satıyor araba.

    Kimse sesini çıkarmaz zaten, çıkarmak abes olur.

    Çünkü millet bu arabaya 90-100.000 TL ödemek istiyor. O zaman aracın değeri yükselmiş oluyor insanların gözünde. 80.000 TL olsa o kadar etki yapmaz ancak 100.0000 psikolojik sınır.

    70-80.000 TL olsa ALIRDIM YEAA diyen insanlar, Borusan'ın yada bu araca 100.000 TL ödemek isteyenlerin ZERRE UMRUNDA DEĞİL. Hatta işlerine bile gelir, o alamadı, ben aldım diye.

    Kapitalist düzen böyle işliyor, her zaman olduğundan fazla göstererek artı değer üreteceksin. Bu işin raconu budur.

    Bu artı değer olayı insan ilişkilerinede yansıyor. İnsanların "Cool" luktan kastetikleri işte tamda bu. Olmayanı olmuş gibi göstermek, dağları delercesine bir özgüven...Evet delemeyecek belki ama delebilecek gibi olması o kişinin değerini arttırıyor.

    Yada bazı iş adamları var, bazı karılara Dünyanın parasını ödüyorlar, hatta bazıları yatmıyor bile, genede bunun için binlerce Euro ödüyorlar, neden? Diğer kızlar onu o hatunla görsün ve kıskansın diye. Böylece marka değerini yükseltmiş oluyorlar.




  • 7 ay önce 2012 e90 3.20d Mpaket (ekranlı) kosiflerden 46000 euro'ya almıstım iyiki almısım, simdi yeni kasayı alamaya kalksam tahminice 70.000 euro'ya yakın olur zaten suan Mpaket yok, yıl sonuna gelcek
  • .Forumda bazı arkadaşlar,316i 170 ps için bile 35.000 fiyat tahmininde bulunmuşlardı,bende 38-40 000 den aşağı olmayacaktır demiştim.1.18i bile 31000 civarı,320i 44 000 civarı satılırken zaten 316i nin borusanın ticari mantığıyla bu fiyatlardan geleceği belliydi.Ötv avantajı yine distrübütör cebine indi,hayırlı olsun.

    Yeni BMW 316i

    Sedan

    Otomatik

    1598

    4 / 4

    136

    39.943 euro

    92.088 tl


    Bmw almanyaya girerseniz detaylar mevcut,bu aracın 136 ve 170 ps versiyonları mevcut olacak,170ps olan kasım 2012 de satışta olacak.

    Ben hesapladım 320d donanım fiyat listesi ve paket fiyatlarından ötv yi %80 den %37 ye çektim.Comfort+technoloji+line+sunroof koydum 48 000 küsür euro yapıyor.Zaten bir bmw ye bu opsiyonlar koyulmadan da tadı çıkmaz kanımca.M paket koyulacaktır mutlaka ama ilerleyen zamanlarda.Bmw 1 serisine geliyor m pack,buna da gelecektir.

    Tercihimi kendimce sebeplerden dolayı cc den yana kullandığım için şöyle yorumlayayım;

    Dolu bir cc yi 91.500 e aldım kur kampanyası+güzel bir indirimle.

    Aynı donanımdaki 316i 136 ps i alabilmek için 115 000 ödemek gerekiyor.

    Dolulukta sınır yok;cc de 64 adet opsiyon var,bmw de de bir o kadar var.Donanımları cc de 95 000 tl ye yükseltirsek,bmw de fiyat 122 000 oluyor.

    Bundan sonrasın da;iki araç arası seçimde,zevkler, kişisel tercihler,maddiyat,fiyat-performans,beklentiler,ikinci el vs. geliyor.

    Marka fanatikliği bana göre değil,zaten araçların biri sedan diğeri 4 kapılı coupe.

    90.000 tl ye başka 4 kapılı coupe ve 768 tl yıllık vergili bu donanım ve şıklıkta başka araç bulamadım.

    Bİr aracın fiyat-performans vs. gibi değerlendirme kriterleri çok yönlüdür.Ne sadece donanım,ne tasarım,ne sürüş dinamikleri,ne de ikinci el vs.Her yönden değerlendirmek gerekir.Bunun sonucunda kişisel beklentiler,tercihler,zevkler de devreye girer ve sonuç çıkar.

    Çok çeşitli araçlar kullandım,bazılarının hiç sahip olmadığı hatta binmediği araçlar hakkında bile kıyas- yorum yapmalarını tasvip etmiyorum.

    Şimdi hemen birileri yine premium vs. diye başlamadan bana müsade,hangi marka olursa olsun benim için ticari bir kuruluştur.Onlar cebini doldurur biz çalışır öderiz,forumlarda tartışırız.Herkesin tercihlerine saygım var.




  • Almanya 1 serisi fiyatlarına bakılırsa ay 136 hp'lik 116 ile 184 hplik 120d arasında 5400 euro fark var. Bu farka %19 veri dahil olduğuna göre vergisiz olarak motordan kaynaklanan fark 5400/1,19=4500 EURO
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/_shared/pdf/pricelist/1_SH_3door_pricelist_2012.pdf

    Burada 320d 50496 Euro, verisiz fiyatı 50496/1,8/1,18=23,800 EURO
    Bundan 2.0d farkı düşülünce 23,800-4500=19300 EURO
    Vergisiz 19300 ise vergili: 19300*1,36*1,18= 31000 EURO olması gerekiyor.Almanya'da 2.0 dizel çok tutulduğu için pahalıdır, Türkiye'de 2.0 motorun üstündeki vergilerden ötürü kar marjları düşüktür vs diye 4000 Euro fark eklense dahi fiyat 35.00 EURO'yu geçmemeli.

    [b]Burada ya keriz avı var ya hepimiz sazan.avi olmuşuz çünkü BMW'nin almanya sitesinde 316 136 hp fakat 1995 cc gözüküyor.
    almanya 3 serisi fiyat listesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    7 ay önce 2012 e90 3.20d Mpaket (ekranlı) kosiflerden 46000 euro'ya almıstım iyiki almısım, simdi yeni kasayı alamaya kalksam tahminice 70.000 euro'ya yakın olur zaten suan Mpaket yok, yıl sonuna gelcek

    o kampanyada aynı araçtan bende almıştım , iyi ki almışım , şimdi aynı donanımda 3,16 daha pahalıya geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Oturduk hesap yaptık olması gereken rakam 35 bin euro.

    neye göre yaptınız bu hesabı derseniz o da şöyle 3.20 d yi baz aldık.

    3.20 d yi 3,16 dan 2000 euro pahalı kabul ettik(buna karşı çıkmazsınız heralde)

    ötv yi de %37 ye indirdik oldu bitti.

    yani 80 den başlamalı boş araç

    gidip de 92 den başlatırsan zor satarsın

    millet volvo s60 a yönelir çünkü aynı paraya benzinli değil dizel otomatik ve daha donanımlı.



    320d ile c180k aynı paraydı ama merc tercih eden birçok kişi vardı.

    bir aracın daha dolu donanımı olması veya dizel - lpg li olması en büyük tercih sebebi değl bence. insignia 2 litre dizel motoru ile daha güçlü , bir sürü donanımı var , s60 1,6 alacağıma 2 litre insignia alırım demek gibi , hatta 2 litre insignia yerine aynı motor 2 litre cruze alırım 25 lira da cebimde kalır demek gibi.

    Ben 33 yaşındayım , çok çeşitli araçlar kullandım , gerek kendi sahip olduklarım, gerek test sürüşünde gerekse uzun yolda arkadaşlarıma ait araçlar olsun.. burada birçok kişi , bmw nin "" sürüş dinamiği "" dendiği zaman sadece okuyup geçiyor , bu cümle yeterli ağırlığa ulaşmıyor çünkü bmw kullanmamış , hatta karşılaştırılan iki arabayıda hiç kullanmamış ve sadece teknik özelliklere bakarak, donanımlara bakarak veya sadece fiyata bakarak yorumda bulunan çoğunluk var.

    Demem şu ki yıllarca emek ve para harcanarak bmw tarafından geliştirilen "sürüş dinamiği" nin bir fiyatı olması gerekir. cruise gibi , sunroof gibi , deri döşeme gibi ucuza satın alabileceğin bir özellik değil bu.

    Ben yıllarca bmw kullandım sürüş dinamiği anlatmanıza gerek yok.

    biz burda matematik yapıyoruz 3.16 sürmüyoruz.

    3.20 d ile fiyat kıyaslıyoruz. borusan ötv avantajını yok ediyor tepkimiz buna.

    35.000 e isteseler satarlar da bmw nin imajı arkasına saklanıp 40 binden nasıl olsa satarız zihniyetine karşıyız.

    ben de 3.16 almak istiyorum benim gibi birsürü insan var.

    artı bu baz fiyata istediğimiz donanımı da eklicez bomboş araba 90 lira .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Oturduk hesap yaptık olması gereken rakam 35 bin euro.

    neye göre yaptınız bu hesabı derseniz o da şöyle 3.20 d yi baz aldık.

    3.20 d yi 3,16 dan 2000 euro pahalı kabul ettik(buna karşı çıkmazsınız heralde)

    ötv yi de %37 ye indirdik oldu bitti.

    yani 80 den başlamalı boş araç

    gidip de 92 den başlatırsan zor satarsın

    millet volvo s60 a yönelir çünkü aynı paraya benzinli değil dizel otomatik ve daha donanımlı.



    320d ile c180k aynı paraydı ama merc tercih eden birçok kişi vardı.

    bir aracın daha dolu donanımı olması veya dizel - lpg li olması en büyük tercih sebebi değl bence. insignia 2 litre dizel motoru ile daha güçlü , bir sürü donanımı var , s60 1,6 alacağıma 2 litre insignia alırım demek gibi , hatta 2 litre insignia yerine aynı motor 2 litre cruze alırım 25 lira da cebimde kalır demek gibi.

    Ben 33 yaşındayım , çok çeşitli araçlar kullandım , gerek kendi sahip olduklarım, gerek test sürüşünde gerekse uzun yolda arkadaşlarıma ait araçlar olsun.. burada birçok kişi , bmw nin "" sürüş dinamiği "" dendiği zaman sadece okuyup geçiyor , bu cümle yeterli ağırlığa ulaşmıyor çünkü bmw kullanmamış , hatta karşılaştırılan iki arabayıda hiç kullanmamış ve sadece teknik özelliklere bakarak, donanımlara bakarak veya sadece fiyata bakarak yorumda bulunan çoğunluk var.

    Demem şu ki yıllarca emek ve para harcanarak bmw tarafından geliştirilen "sürüş dinamiği" nin bir fiyatı olması gerekir. cruise gibi , sunroof gibi , deri döşeme gibi ucuza satın alabileceğin bir özellik değil bu.

    Ben yıllarca bmw kullandım sürüş dinamiği anlatmanıza gerek yok.

    biz burda matematik yapıyoruz 3.16 sürmüyoruz.

    3.20 d ile fiyat kıyaslıyoruz. borusan ötv avantajını yok ediyor tepkimiz buna.

    35.000 e isteseler satarlar da bmw nin imajı arkasına saklanıp 40 binden nasıl olsa satarız zihniyetine karşıyız.

    ben de 3.16 almak istiyorum benim gibi birsürü insan var.

    artı bu baz fiyata istediğimiz donanımı da eklicez bomboş araba 90 lira .



    mesajın altına bu paraya 3,16 satılmaz ,s60 donanımlı hemde dizel hemde otomatik onu alır millet yazıyorsunuz , bende diyorum ki sürüş dinamiği denen bir hadise var , marka değeri var diyorum s60 dolusu 90 lira ise 3,16 boş bu fiyat olabilir, anormal değil diyorum. Daha net bir ifade ile iki araçta pahalı ama oranlı şekilde pahalı diyorum.

    yıllarca bmw kullanmamışsındır , hiç sahibi olmamışsındır demedim zaten , forumda büyük çoğunluk dedim , alıntı yaptığım için üstünüze alındınız heralde. aksine bmw kullandığınızı tahmin ediyorum , s60 donanımlı, dizel , otomatik dururken bmw 3,16 alma çabanızdan belli zaten. bir şekilde tadını almışsınız.

    matematiği yaparken ARZ-TALEP konusunu yok sayıyorsunuz.




  • ben bmw varken volvoya bakmam şu borusana ne diyim.uçurdular fiyatları iyice.aslında vatandaş almasa fiyatı eşek gibi düşürürlerde talep var her zaman bmw ye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onboardx -- 8 Haziran 2012; 17:34:56 >
  • 1.6 motor alıp borusanın ekmeğine yağ süreceğime 2.0 olanı alırım daha iyi, hiç olmazsa devlet kazanır. ötv ne kadar az olursa olsun bu zihniyette firmalar olduğu sürece fahiş fiyattan satacaklar. isterse sıfır vergi olsun yine de fiyatlar çok inmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    7 ay önce 2012 e90 3.20d Mpaket (ekranlı) kosiflerden 46000 euro'ya almıstım iyiki almısım, simdi yeni kasayı alamaya kalksam tahminice 70.000 euro'ya yakın olur zaten suan Mpaket yok, yıl sonuna gelcek

    o kampanyada aynı araçtan bende almıştım , iyi ki almışım , şimdi aynı donanımda 3,16 daha pahalıya geliyor.

    araba biraz sert ama, verdigim paranın kurusuna kadar hak ediyor
  • 1600 motorun ötv si %80 e çıksın, emin olun, firmalar, ötv farkı bizden diye bugünki fiyata satmaya devam edecekler araçları. enazından devlet kazanır böylece.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.