Şimdi Ara

Yeni BB 10 işletim sistemli telefonlar BIS'e ihtiyaç duyacak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Echo54 (2 mesaj) ahmckr (2 mesaj) whispR (1 mesaj) Doritoch (1 mesaj) cartographer (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (2 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Blackberry >> Yeni BB 10 işletim sistemli telefonlar BIS'e ihtiyaç duyacak
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar,

    Blackberry haber portalında okuduğum habere göre yeni telefonlar internete bis ile bağlanacak. Son zamanlarda ortalıkta çok söylenti vardı bis olup olmayacağı ama RIM bu konu ile ilgili açıklama yaptı. Güvenlik için bis gerekiyormuş. haberi aşağıdaki linkte

    http://crackberry.com/blackberry-10-devices-will-need-have-blackberry-data-plan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Binbaşı
    1592 Mesaj
    Ben çoğu insanın aksine BIS'in gayet avantaj sağladığını düşünüyorum. Hem daha güvenli hem de veri sıkıştırması yaptığı için daha az data kullanılıyor. Açıkçası BlackBerry 10'den de gayet umutluyum yeter ki QWERTY klavyeli telefonların tasarımlarını bozmasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cartographer -- 30 Ekim 2012; 18:03:56 >
    |
    |
  • Yarbay
    3588 Mesaj
    Bende BIS servisini çok beğeniyorum. Güvenlik olarak düşününce zaten üst seviyede, ayrıca fiyat olarakta bence gayet uygun. Zaten Bb10 cihazları BIS'e ihtiyaç duymasaydı o zaman Blackberry olmaktan çıkacaktı bence. Gayet güzel haber. Bende Bb10 çıktığında klavyeli olan modelini bekleyenlerden olacağım.
  • Teğmen
    179 Mesaj
    Bis çok güzel ama Turkcell gibi operatorler işin cılkını çıkardı artık
    |
    |
  • Binbaşı
    1757 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmckr

    Bende BIS servisini çok beğeniyorum. Güvenlik olarak düşününce zaten üst seviyede, ayrıca fiyat olarakta bence gayet uygun. Zaten Bb10 cihazları BIS'e ihtiyaç duymasaydı o zaman Blackberry olmaktan çıkacaktı bence. Gayet güzel haber. Bende Bb10 çıktığında klavyeli olan modelini bekleyenlerden olacağım.

    Aynen ben de BB 10 Nevada yı beklemedeyim,13 mart deniliyor. Yanlız aklıma takılan şey; bu telefonda trackpad fiziksel olarak yok,o da dokunmatik. Tuş takımı aynen devam ediyo ama trackpad sanal. Acaba bunun bi eksiklik olduğu farkedilip hemen ardından fiziksel trackpadli bi model çıkar mı? Çok uçuk bi fiyata çıkmazsa ben de nevada alacağım.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    353 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Dostum sadece trackpad değil arama kabul ve red tuşları kamera tuşu filan da kalkacak.

    Ben birkaç videosunu izledim gerçekten de trackpad'e gerek yok. Bütün işlemleri tek parmakla halledilebiliyor. Alışmak biraz zaman alacak gibi.

    L serisi olarak adlandırdıkları tam dokunmatik telefonu yılbaşından önce tanıtırlar. Ocak sonuna kadar Türkiye'ye de geleceğini tahmin ediyorum.

    Şubata kadar da N serisi olan klavyeli modelini tanıtacaklar. Birçok BB sevenler asıl bu telefonu bekliyorlar.

    BIS olayı olması gerçekten iyi olmuş fakat operatörlerden biraz daha çeşitli bis paketleri çıkarmalarını talep edebiliriz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3588 Mesaj
    Evet benimde son gördüğüm Nevada fotoğrafında trackpad dokunmatikti. Ben iyi olmadığını düşünüyorum. Şuan 9900 kullanmaktayım ve şunu söylebilirimki eğer trackpad dokunmatik olursa, şahsen ben trackpad kullanmam çünkü dokunmatik ekranda var, dokunmatik ekranı kullanırım. Turkcell 1gb full bis paketi bence gayet avantajlı. İnternet apn, blackberry apn, internetle ilgili herşeyi kapsıyor 1 gb 17 lira. L serisini tanıttıklarında N seriside çıksaydı iyi olacaktı. Yeni telefon için mart ayını bekleyeceğiz muhtemelen. Ben son gördüğüm Nevada tasarımı yerine, torch modelleri gibi kayar kapaklı bir tasarım isterim aslında. Torch'ların tasarımı bence pek güzel değil ama Bb10 ile güzel bir tasarım kayar kapaklı bir telefon isterim, o tasarımlarıda beğeniyorum.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.