Şimdi Ara

Yeni AURİS 2013 (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.973
Cevap
62
Favori
605.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreldoR


    quote:

    Orijinalden alıntı: actionengineer

    'Greldor ' sana sesleniyorum buradan...yanlış anlama sakın ama...hafta sonu geldi çattı..senden güzel paylaşımlar bekliyorum...herhalde depoyu bitirirsin artık senin paylaştığın yakıt değerlerini görünce çok mutlu oluyorum ne yapayım...ayrıca..araçta sonradan sonradan keşfettiğin şeyleri de bizimle paylaşırsanız çok sevinirim.....bu arada forumdaki diğer arkadaşlarda paylaşımlarını yaparlarsa ayrıca seviniriz.....herkese iyi haftasonları ve bol eğlenceler....

    400 kmdeyim daha, bazı günler eşimle geldiğim için benim aracı işyerinde bırakıyorum (: depo sonu km yi bildiricem merak etmeyin (:

    çok saolasın greldor...keyifli kazasız belasız sürüşler diliyorum...




  • reklamı kadar iyi olmayan bir araçD:
  • Advance Skypack 1.6 Multidrive gümüş gri aracımı Pazartesi günü teslim alıyorum :) C4, golf 7, yeni megane hb gibi pek çok araca baktım test ettim ancak fiyat/performans/kalite üçgeninde son tercihim yeni auris oldu.

    Benim kararımı etkileyen en önemli etkenler çok başarılı ve sarsıntısız bulduğum cvt şanzıman, mükemmel dış görünüş ( özellikle önden ) ve toyota güveni, sessizlik ve konforlu sürüş oldu. 8 yıldır toyota kullanıcısıyım bunun da etkisi oldu tabii. aracımın sadece 1 kere aküsünü değiştirdim başka hiçbir sorun yaşamadım. Eski aracım corolla hb 1.6 sol idi.

    İç tasarım, malzeme ve işçiliğin daha iyi, kaliteli olabileceği yönündeki eleştirilere katılıyorum ben bu arada. ancak bence bu aracı alanlar bunu görerek, bilerek ve buna rağmen tercih ediyorlar en azından benim açımdan durum böyle. Çünkü bu fiyata bu kadar donanımlı ve güven veren bir araç toyota gibi güvenilir bir marka sınıfında yok. Mesela golf 1.4 140hp act comfortline 61.500 den başlıyor ve yağmur sensörü bile yok. O da olsun bu da olsun diyorsunuz bir bakmışsınız araba olmuş 70.000 lira. İşçilik iç malzeme kalitesine diyecek birşey yok ama yani sonuçta o kadar da para değil günün sonunda sadece golf( bu arada dış tasarım olarak yeni auris bence kesinlikle daha başarılı. bu konu göreceli tabii ) . aynı durumun benzerini bu derece olmasa da citroende de yaşadım. Ayrıca içerde konsolda kullanılan pürüzlü malzeme benim hoşuma gitmedi citroende. Navigasyon olsun dedim navi ekranı etrafındaki gri plastik açıkçası bana korkunç geldi :) ayrıca, servis, sorunsuzluk güven konusunda nedense Citroen bana bir türlü tam güven veremedi. Bu konuda ön yargılı olabilirim. Neticede yine toyota ile devam :)

    Bu arada yeni aurisi arkadan i30 a benzetenlere arkadaşlar zaten gerekli bilgiyi vermiş. Aracın arkası kesinlikle lexus ct den esinlenme. Hatta i30 da esinlenmeye çalışmış ama olmamış bence. Yeni auris in bu konudaki esinlenmesi i30 a göre daha başarılı olmuş diyelim ne de olsa lexus da toyota :)

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stimur41

    Otomatik park sistemi çok iyi ve hızlı. Artık şehir içinde kendim park etmiyorum.

    Bana bırak abi iş bende diyo parkediyor.

    Aşağıda da parkettiği yer daha dar yere girer mi bilmiyorum ama denicem :)

     Yeni AURİS 2013



    gerçekten denemek istediğim bir sistem idi ancak dizelde biraz pahalı geldiği için alamadım içimde kaldı açıkcası hayırlı olsun sizinde







    quote:

    Orijinalden alıntı: prong


    Bu arada yeni aurisi arkadan i30 a benzetenlere arkadaşlar zaten gerekli bilgiyi vermiş. Aracın arkası kesinlikle lexus ct den esinlenme. Hatta i30 da esinlenmeye çalışmış ama olmamış bence. Yeni auris in bu konudaki esinlenmesi i30 a göre daha başarılı olmuş diyelim ne de olsa lexus da toyota :)



    sizede hayırlı olsun , bazı sazanlar hala i30 diye ağlıyor yukarıda çatır çatır bilgisini verdim yapımına 2010 da başlanan lexus ct den esinlendiğini söyledim hala 2012 de piyasaya çıkan i30 dan alıntı diye ağlıyor bebeler ..


    buarada benim 200 km oldu gibi tüketim 5.5 6 arası geziyor arada 4.6 okuyorum dahada düşecek eminim.yol tutuşu ve kullanımı üstüne basa basa diyorum inanılmaz konforlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 15 Mart 2013; 23:04:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    Eve dönünce bi Video koyucam feci Lexus reklamı :) nede olsa toyota nin kız kardeşi

    söz verdiğim gibi lexusun baya bir hoşuma giden reklamı mutlaka sonuna kadar izleyin





  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Advance Skypack 1.6 Multidrive gümüş gri aracımı Pazartesi günü teslim alıyorum :) C4, golf 7, yeni megane hb gibi pek çok araca baktım test ettim ancak fiyat/performans/kalite üçgeninde son tercihim yeni auris oldu.

    Benim kararımı etkileyen en önemli etkenler çok başarılı ve sarsıntısız bulduğum cvt şanzıman, mükemmel dış görünüş ( özellikle önden ) ve toyota güveni, sessizlik ve konforlu sürüş oldu. 8 yıldır toyota kullanıcısıyım bunun da etkisi oldu tabii. aracımın sadece 1 kere aküsünü değiştirdim başka hiçbir sorun yaşamadım. Eski aracım corolla hb 1.6 sol idi.

    İç tasarım, malzeme ve işçiliğin daha iyi, kaliteli olabileceği yönündeki eleştirilere katılıyorum ben bu arada. ancak bence bu aracı alanlar bunu görerek, bilerek ve buna rağmen tercih ediyorlar en azından benim açımdan durum böyle. Çünkü bu fiyata bu kadar donanımlı ve güven veren bir araç toyota gibi güvenilir bir marka sınıfında yok. Mesela golf 1.4 140hp act comfortline 61.500 den başlıyor ve yağmur sensörü bile yok. O da olsun bu da olsun diyorsunuz bir bakmışsınız araba olmuş 70.000 lira. İşçilik iç malzeme kalitesine diyecek birşey yok ama yani sonuçta o kadar da para değil günün sonunda sadece golf( bu arada dış tasarım olarak yeni auris bence kesinlikle daha başarılı. bu konu göreceli tabii ) . aynı durumun benzerini bu derece olmasa da citroende de yaşadım. Ayrıca içerde konsolda kullanılan pürüzlü malzeme benim hoşuma gitmedi citroende. Navigasyon olsun dedim navi ekranı etrafındaki gri plastik açıkçası bana korkunç geldi :) ayrıca, servis, sorunsuzluk güven konusunda nedense Citroen bana bir türlü tam güven veremedi. Bu konuda ön yargılı olabilirim. Neticede yine toyota ile devam :)

    Bu arada yeni aurisi arkadan i30 a benzetenlere arkadaşlar zaten gerekli bilgiyi vermiş. Aracın arkası kesinlikle lexus ct den esinlenme. Hatta i30 da esinlenmeye çalışmış ama olmamış bence. Yeni auris in bu konudaki esinlenmesi i30 a göre daha başarılı olmuş diyelim ne de olsa lexus da toyota :)

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...

    Aracınızı iyi günlerde kullanın. İzlimlerinizi bekliyoruz. Evet premium biraz daha farklı. Ama danışman arkadaslar neden uyarmıyor anlamış degilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...

    Hayırlı olsun... Ben de sizinle aynı durumdaydım. İlk tercihim Golf'dü benimde. Anlaşamadık VW ile, eski Aurisimi bayiye bırakıp bütçemin en üst limitine çıkarak test ettiğim advance cvt modelini alacaktım ve anlaşmıştım. Ertesi gün sözleşmeyi imzalamadan önce gözüm biraz ilerideki Premium'a takıldı gittim inceledim, oturdum yarı deri koltuğun konforu, yine deri kaplı ön göğüs ve farklı gösterge paneli (ben de o zaman fark ettim hemen diğer araçların içine baktım) beni daha fazla cezbetti. Yeniden pazarlık yaparak aradaki farkı da kredi çekerek tercihimi premium'dan yana kullandım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stimur41

    Otomatik park sistemi çok iyi ve hızlı. Artık şehir içinde kendim park etmiyorum.

    Bana bırak abi iş bende diyo parkediyor.

    Aşağıda da parkettiği yer daha dar yere girer mi bilmiyorum ama denicem :)

     Yeni AURİS 2013


    bu kadar yere hızlı bir şekilde parkedebilmesi iyi . normalde buraya park yapamayacak çok insan vardır , işlerine yarar .




  • Emekk sağolasın sana da hayırlı olsun.

    KNNİ tabi park edemeyenler için daha iyi olabilecek bir sistem.

    Ama benim gibi parkla sorun olmayan adamı bile alıştırdı. Park sistemi düzgün rahat ve hızlı park sağlıyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen dediğiniz gibi teknoloji hayatımıza girdikçe alışıyoruz . park sensörünü kullandıktan sonra arkayı pek gözetlemez oldum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydinozz

    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...

    Hayırlı olsun... Ben de sizinle aynı durumdaydım. İlk tercihim Golf'dü benimde. Anlaşamadık VW ile, eski Aurisimi bayiye bırakıp bütçemin en üst limitine çıkarak test ettiğim advance cvt modelini alacaktım ve anlaşmıştım. Ertesi gün sözleşmeyi imzalamadan önce gözüm biraz ilerideki Premium'a takıldı gittim inceledim, oturdum yarı deri koltuğun konforu, yine deri kaplı ön göğüs ve farklı gösterge paneli (ben de o zaman fark ettim hemen diğer araçların içine baktım) beni daha fazla cezbetti. Yeniden pazarlık yaparak aradaki farkı da kredi çekerek tercihimi premium'dan yana kullandım.

    gerçekten şu an golfle auris c sınıfı hatcback te en güzel iki araç . comfortline golfe 1500 tl ye sürüş konfor paketi ile ışık ve görüş paketini ekleyince ideal oluyor . aurisin tarif edemediğim bir çekiciliği var . toyotada güç , şanzıman , hız sabitleme , süspansiyon nedeniyle , vw(1.4 tsi) de süspansiyon nedeniyle benzinli modeller daha alınası duruyor . konfor , kalite hissiyatı olarak golf daha iyi bence . paylaşılan yakıt tüketimlerine bakınca golf biraz daha tutumlu gibi . birde turbo motorun geniş aralıkta verdiği güzel torku var . kendi açımdan auriste advance skypack donanımı ideal bulmama rağmen sırf şu göstergeler için premium diyorum . premium donanımda xenon far olmalıydı bence , o zaman gönül rahatlığıyla premium derdim . seçim gerçekten zor , hele ki benim gibi iki markaya da sempati duyan birisi için .

    önem verdiğim bir konu davlumbaz yalıtımı . bu konuda golf iyi , auris nasıl arkadaşlar ? yani ıslak havada özellikle çamur kum toprak üzerinden geçerken lastiğin fırlattığı cisimler çıtır çıtır ses yapıyor mu ?




  • Bu sabah ortaköy bayiisine bıraktım aracı 1000km kontrol için.
    Yeni RAV 4 gelmis, cok beğendim aracı,eskisine kiyasla cok spor,çok güzel olmuş.yeni auris in hatlarına sahip.Eskisinden de vardi ,biraz arkada kalmıs garibim yenisi gelince papucu dama atilmis gibi:)

    Bu arada benim aracı bırakırken şöyle bir tampona gözüm takıldı,misket buyuklugunde bir siyahlık vardı.çöp sandım ,alayım dedim ama olmadı:)
    Boya soyulmuş,biraz canım sıkıldı.ben aracı bir yere sürtmedim ,birisi park halindeyken dokundu filan sandım ama baktim cevresinde hicbir iz yok.
    Herhalde hareket halindeyken taş geldi diye dusundum .Simdi rutuş yapacaklar araca.Sakınan göze çöp batar.biraz üzüldüm ama sağlık olsun .
    Her park ettiğimde enaz iki defa dönüp arkama araca bakıyorum:)
    Mesaj biraz dağınık olabilir kusura bakmayın!:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 benzinli aurisimi yaklaşık 1 aydır sert bir şekilde kullanıyorum.3400 devirde 140 km ile gayet memnunum.sınırlı gelirli bir öğretmen olarak çok doğru bir seçim yaptığımı anladım.şu an 1100 km'deyim.ortalama yakıt tüketimim 6.7 genellikle şehir içi kullandım.şehirdışında ise sakin kullanımda 4.4 litre bile kullandım ama çok sıkıldım.ses yalıtımı beklediğimden çok daha fazla oldu.hatta çalışan arabayı bir daha çalıştırma gafletinde bulundum.ama bir şey olmadı.
    arka süspansiyonlar bağımsız değil ama rahatsız edici bir durum yok.virajlarda çok belirgin bir şekilde tutunmayı hissediyorum.
    otomatik klimayı beğendim.tam bana göre.buğu giderme olayında klima da devreye giriyor ve buzlar anında çözülüyor.2006 coralla terra arabamda buz kazıyıcı ile uğraşır dururdum.
    kapıyı içerden kapatırken tutulan yeri kumaştan yapmışlar.bunu beğenmedim.kumaş el teri ile kirlenir,yağlı olur diye korkuyorum.
    lastikler continental.yumuşak ve ses yapmayan bir lastik ama bana çok güven vermedi.40.000 km olunca kesinlikle michellin lastik taktıracağım.
    arka camlar manuel ama çocuğum bu işi çok sevdi.eşim ise ''aaa nostalji yapmışlar,çok güzel,babamın arabasını hatırladım''dedi.eşim saat iyi olmuş,arkadan rahat okunuyor,dedi.saati ben de sevdim.
    özetle 39.500 tl'ye daha iyi bir araba alamazdım.çok mutluyum.araba içime sindi.daha ne olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Advance Skypack 1.6 Multidrive gümüş gri aracımı Pazartesi günü teslim alıyorum :) C4, golf 7, yeni megane hb gibi pek çok araca baktım test ettim ancak fiyat/performans/kalite üçgeninde son tercihim yeni auris oldu.

    Benim kararımı etkileyen en önemli etkenler çok başarılı ve sarsıntısız bulduğum cvt şanzıman, mükemmel dış görünüş ( özellikle önden ) ve toyota güveni, sessizlik ve konforlu sürüş oldu. 8 yıldır toyota kullanıcısıyım bunun da etkisi oldu tabii. aracımın sadece 1 kere aküsünü değiştirdim başka hiçbir sorun yaşamadım. Eski aracım corolla hb 1.6 sol idi.

    İç tasarım, malzeme ve işçiliğin daha iyi, kaliteli olabileceği yönündeki eleştirilere katılıyorum ben bu arada. ancak bence bu aracı alanlar bunu görerek, bilerek ve buna rağmen tercih ediyorlar en azından benim açımdan durum böyle. Çünkü bu fiyata bu kadar donanımlı ve güven veren bir araç toyota gibi güvenilir bir marka sınıfında yok. Mesela golf 1.4 140hp act comfortline 61.500 den başlıyor ve yağmur sensörü bile yok. O da olsun bu da olsun diyorsunuz bir bakmışsınız araba olmuş 70.000 lira. İşçilik iç malzeme kalitesine diyecek birşey yok ama yani sonuçta o kadar da para değil günün sonunda sadece golf( bu arada dış tasarım olarak yeni auris bence kesinlikle daha başarılı. bu konu göreceli tabii ) . aynı durumun benzerini bu derece olmasa da citroende de yaşadım. Ayrıca içerde konsolda kullanılan pürüzlü malzeme benim hoşuma gitmedi citroende. Navigasyon olsun dedim navi ekranı etrafındaki gri plastik açıkçası bana korkunç geldi :) ayrıca, servis, sorunsuzluk güven konusunda nedense Citroen bana bir türlü tam güven veremedi. Bu konuda ön yargılı olabilirim. Neticede yine toyota ile devam :)

    Bu arada yeni aurisi arkadan i30 a benzetenlere arkadaşlar zaten gerekli bilgiyi vermiş. Aracın arkası kesinlikle lexus ct den esinlenme. Hatta i30 da esinlenmeye çalışmış ama olmamış bence. Yeni auris in bu konudaki esinlenmesi i30 a göre daha başarılı olmuş diyelim ne de olsa lexus da toyota :)

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...

    Aracınızı iyi günlerde kullanın. İzlimlerinizi bekliyoruz. Evet premium biraz daha farklı. Ama danışman arkadaslar neden uyarmıyor anlamış degilim.

    Teşekkürler. Tüm arkadaşların araçları hayırlı olsun ve herkes iyi günlerde kullansın.

    Bence uyarmamalarının nedeni çoğu kendileri de farkında değil :) Test araçlarının da çoğu active ya da advance zaten.

    Bu arada umarım yazdıklarımdan yanlış çıkarımlar olmaz. Advance donanım bence hala en ideal donanım paketi bu araç için. Benim fikrim tabii. Advance'in gösterge paneli de gayet şık. 3'lü bir kombinasyon var ve yol bilgisayarı ortada km. sayacının altına entegre edilmiş. İkisi de hoş ama hangisi daha hoş derseniz bence Premium göstergeleri daha iyi olmuş. Advance'teki versiyonu daha şık bulanlarda çıkacaktır mutlaka. Bu arada bazı ülkelerde sanırım zaten premimum ve advance donanımlı araçlar aynı göstergelere sahipmiş...Türkiye'de neden böyle bir farklılık var anlamış değilim.

    Aracı teslim alıp, kullanmaya başlayınca izlenimlerimi paylaşacağım. Ancak bence yeni auris sahiplerinin sahip oldukları araç detayları ve izlenimlerini paylaşacağı yeni bir başlık açmanın vakti geldi de geçiyor bile...Burası sadece aracın artıları eksileri tartışıldığı bir başlık. Sadece sahiplere ait ve izlenimlerin paylaşıldığı ayrı bir başlık olmalı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydinozz

    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...

    Hayırlı olsun... Ben de sizinle aynı durumdaydım. İlk tercihim Golf'dü benimde. Anlaşamadık VW ile, eski Aurisimi bayiye bırakıp bütçemin en üst limitine çıkarak test ettiğim advance cvt modelini alacaktım ve anlaşmıştım. Ertesi gün sözleşmeyi imzalamadan önce gözüm biraz ilerideki Premium'a takıldı gittim inceledim, oturdum yarı deri koltuğun konforu, yine deri kaplı ön göğüs ve farklı gösterge paneli (ben de o zaman fark ettim hemen diğer araçların içine baktım) beni daha fazla cezbetti. Yeniden pazarlık yaparak aradaki farkı da kredi çekerek tercihimi premium'dan yana kullandım.

    gerçekten şu an golfle auris c sınıfı hatcback te en güzel iki araç . comfortline golfe 1500 tl ye sürüş konfor paketi ile ışık ve görüş paketini ekleyince ideal oluyor . aurisin tarif edemediğim bir çekiciliği var . toyotada güç , şanzıman , hız sabitleme , süspansiyon nedeniyle , vw(1.4 tsi) de süspansiyon nedeniyle benzinli modeller daha alınası duruyor . konfor , kalite hissiyatı olarak golf daha iyi bence . paylaşılan yakıt tüketimlerine bakınca golf biraz daha tutumlu gibi . birde turbo motorun geniş aralıkta verdiği güzel torku var . kendi açımdan auriste advance skypack donanımı ideal bulmama rağmen sırf şu göstergeler için premium diyorum . premium donanımda xenon far olmalıydı bence , o zaman gönül rahatlığıyla premium derdim . seçim gerçekten zor , hele ki benim gibi iki markaya da sempati duyan birisi için .

    önem verdiğim bir konu davlumbaz yalıtımı . bu konuda golf iyi , auris nasıl arkadaşlar ? yani ıslak havada özellikle çamur kum toprak üzerinden geçerken lastiğin fırlattığı cisimler çıtır çıtır ses yapıyor mu ?

    selamlar. sürüş konfor paketi ile 63.000 tl ye ulaşıyor comfortline golf 1.4 tsi act. tabi bir de metalik boya farkı vs. var onları saymıyorum. yeni auristeki karşılığı gibi değerlendirebilecek advance ile "hala hatta bazı donanımlar açısından eksik olacak golf" 8000-9000 TL fark olacak. Evet 1.4 tsi act şüphesiz daha yeni teknoloji ve başarılı bir motor ancak fiyat farkı hala aşırı bence. Yakıt tüketimi konusunda ben test sonucu ortalama 9,3 lt / 100 km gördüm ortalama golf 1.4 tsi de. Yeni auris'te ise 7.2 lt / 100 km. Bence bu ciddi bir fark. İstanbul şartlarında golf'ün yeni 1.4 tsi motorunun kitapçığındaki değerleri yakalayabileceği bana çok inandırıcı gelmiyor.




  • Benim kullandığım deneme aracı içeri çok fazla egzos sesi alıyordu
    Kullanan arkadaşlar ne der?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayide çalıştırdım aracı , ilk çalışmada değişik bir gaz veriyor . sürüş esnasında nasıl bilemiyorum , çünkü test ettiğim araç dizel m/m di .

    prong ; aracınız hayırlı uğurlu olsun . güzel günlerde kullanmanızı dilerim . golfte 1.4 tsi 122 bg olanla kıyaslamıştım . bahsettiğim paketler , dsg ve metalik renkle 59750 gibi bir fiyatı oluyor . yakıt tüketimini paylaşılan değerler üzerinden kıyaslamıştım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KNNİ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydinozz

    quote:

    Orijinalden alıntı: prong

    Yalnız ister inanın ister inanmayın ben premium ile advance arasındaki göstergelerdeki farklığın farkında değildim. Şimdi bu forumda fark ettim ve acaba keşke tercihimi premiumdan yana mı kullansaydım diyorum. Diğer özellikler ile beraber aradaki 3.200 tl farka değer mi kişiden kişiye değişir ancak bence toyota bir şekilde donanım farklılıklarında bunu mutlaka vurgulamalı. Bu tercihleri etkileyecek derece bir farklılık mıdır aradaki farka değer mi ayrıca tartışılır ama bence belirtilmeli çünkü çoğu kişinin bunun farkında olmadığını düşünüyorum. Ben farkları sadece deri/kumaş döşeme, park sensörleri, ısıtmalı ön koltuklar, kendiliğinden park sisteminden ibaret sanıyordum doğrusu...

    Hayırlı olsun... Ben de sizinle aynı durumdaydım. İlk tercihim Golf'dü benimde. Anlaşamadık VW ile, eski Aurisimi bayiye bırakıp bütçemin en üst limitine çıkarak test ettiğim advance cvt modelini alacaktım ve anlaşmıştım. Ertesi gün sözleşmeyi imzalamadan önce gözüm biraz ilerideki Premium'a takıldı gittim inceledim, oturdum yarı deri koltuğun konforu, yine deri kaplı ön göğüs ve farklı gösterge paneli (ben de o zaman fark ettim hemen diğer araçların içine baktım) beni daha fazla cezbetti. Yeniden pazarlık yaparak aradaki farkı da kredi çekerek tercihimi premium'dan yana kullandım.

    gerçekten şu an golfle auris c sınıfı hatcback te en güzel iki araç . comfortline golfe 1500 tl ye sürüş konfor paketi ile ışık ve görüş paketini ekleyince ideal oluyor . aurisin tarif edemediğim bir çekiciliği var . toyotada güç , şanzıman , hız sabitleme , süspansiyon nedeniyle , vw(1.4 tsi) de süspansiyon nedeniyle benzinli modeller daha alınası duruyor . konfor , kalite hissiyatı olarak golf daha iyi bence . paylaşılan yakıt tüketimlerine bakınca golf biraz daha tutumlu gibi . birde turbo motorun geniş aralıkta verdiği güzel torku var . kendi açımdan auriste advance skypack donanımı ideal bulmama rağmen sırf şu göstergeler için premium diyorum . premium donanımda xenon far olmalıydı bence , o zaman gönül rahatlığıyla premium derdim . seçim gerçekten zor , hele ki benim gibi iki markaya da sempati duyan birisi için .

    önem verdiğim bir konu davlumbaz yalıtımı . bu konuda golf iyi , auris nasıl arkadaşlar ? yani ıslak havada özellikle çamur kum toprak üzerinden geçerken lastiğin fırlattığı cisimler çıtır çıtır ses yapıyor mu ?

    Auris'in ses yalıtımı başarılı olmasına rağmen, davlumbaz yalımında Golf 6 bile daha iyi onu söylebilirim. Dün gece sağanak yağmur ve fırtına nedeniyle istemeden de olsa test etme imkanı buldum. Çamurluk içlerindeki yağmur suyu hafif sesini çok rahatsız edici bulmasamda taş, toprak, çamur seslerini oldukça hissedebiliyorsunuz.

    Ancak şunu da söyleyeyim E5'teki 2 parmak su ve en az 60-70 kilometrelik yan rüzgara rağmen yol tutuşu mükemmel. Su birikintileri ve bu şiddetdeki rüzgar sayesinde diğer araçlar zar zor giderken Auris'i 120 km süratle giderken bile şeridinden bir milim bile sapmadı.

    Bu arada bugün depoyu fullemedim. İstanbul şehir içindeki yol bilgisiyarı değerleri her seferinde en azı 6,7 en fazlası 9,5'luk genel ortalaması ise 7.6 gösterirken 120 liralık benzinle 330 kilometre yol yapmışım. Bu da İstanbul şehir içinde (iş saatleri Beylikdüzü-Bahçelievler arası) 36 kuruş yapıyor.




  • teşekkürler Aydinozz , bu davlumbaz işine niye önem vermiyorlar anlamıyorum . önceki kasa i30 aracım vardı davlumbazlara würth ten pütür attırmayı , hatta içlerine yine würth ün yalıtım süngeri gibi bir ürünü var ondan koymayı düşünüyordum . aracı satınca kaldı . dizel m/m test ettim . dediğiniz gibi auris yolu tutuyorum diyor , güven veriyor . yakıt tüketimi trafik olduğu saatler içinde benzinli otomatik bir araç için güzel .
  • Bu gün bayide mavi renk arac teslim ediliyordu. Plakası çıkmış ve sahibi orada olduğu icin etik olmaz diye foto çekmedim. Ama renk cok güzeldi. Lansman rengi o olmalıymış. Ben buradayım diye bağırıyor. İddali bur renk.
    Granit gri ve mavi cok yakışmış araca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.