Şimdi Ara

Yeni AURİS 2013 (414. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.973
Cevap
62
Favori
605.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 412413414415416
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highhardware

    benim aracımda benzinli otomatik premium. yakıt tüketiminden bahsetmek için erken sanıyorum. aracım henüz 400km'de değil. fakat ilk gözlemim. dur-kalk trafik olduğu sürece yakıt tüketimi artıyor. geçen hafta 30km yolu dur kalk trafikte tamamladığımda 10.9 tl gösteriyordu. aynı yolu dönüşte yine trafikte 9tl ile tamamladım. bahçelievler ataşehir arası neredeyse full dur kalk gittim. normal trafikte 7-8 lt arası tüketim var. şehirler arası henüz deneme fırsatım olmadı. fakat yol boş olduğu durumda 6.5tl ile tamamladığım yolda oldu.

    benim ön görüm benzinli araçların hepsi yakar. :) tercih sizin. şimdiden hayırlısı olsun.

    sağolasın:) nerdeyse 6000 gibi bi indirim var yoksa düşünmezdim bile premiumla advance arasında pek bi fark yok herhalde




  • alparslan.ersin A kullanıcısına yanıt
    donanım olarak farklar var. fakat tercih meselesi.

    ön arka park sensörü var.
    yarı deri koltuk
    led ön farlar
    otomatik yükseklik ayarlı gibi bir kaç şey var. hem görsel hem donanım olarak.
  • Satın almadan önce uzuun uzuuun iki aracı da kullanın . senede 15-20 k km yapan biri için şehiriçinde 1 litre fazla yakmış olması veya 3-5 bin fazla fiyatı olması gibi şeyler bence çok önemli değil. satın aldıktan sonra kafanın rahat olması mühim . Keşke diğerini alsaymışım gibi düşüncelere mahal vermeyin.

    Mesela benim 2013 honda civic elegance eco otomatik lpg vardı . Bu auris ona kurban olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    Satın almadan önce uzuun uzuuun iki aracı da kullanın . senede 15-20 k km yapan biri için şehiriçinde 1 litre fazla yakmış olması veya 3-5 bin fazla fiyatı olması gibi şeyler bence çok önemli değil. satın aldıktan sonra kafanın rahat olması mühim . Keşke diğerini alsaymışım gibi düşüncelere mahal vermeyin.

    Mesela benim 2013 honda civic elegance eco otomatik lpg vardı . Bu auris ona kurban olsun

    Neyine kurban olsun mesela ?:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    Satın almadan önce uzuun uzuuun iki aracı da kullanın . senede 15-20 k km yapan biri için şehiriçinde 1 litre fazla yakmış olması veya 3-5 bin fazla fiyatı olması gibi şeyler bence çok önemli değil. satın aldıktan sonra kafanın rahat olması mühim . Keşke diğerini alsaymışım gibi düşüncelere mahal vermeyin.

    Mesela benim 2013 honda civic elegance eco otomatik lpg vardı . Bu auris ona kurban olsun

    Neyine kurban olsun mesela ?:)

    mesela far aydınlatmaları : aurisde sağ ve sol ön köşeler aydınlanmıyor , özellikle şehiriçinde sis farlarını açmak durumunda kalıyorum aydınlansın biraz da göreyim diye
    görüş açısı : civic sağ sol öndeki kelebek camlar sayesinde görüş kabiliyeti iyiydi , aurisde her defasında sağa sola kaykılıp bakmam gerekiyor . her iki araçta da koltuk en alt seviyede kullanılıyor.
    direksiyon : dizayn olarak civicde şık ve ergonomik . aurisde düğmeler sonradan takılmış gibi , adi , kullanışsız . yüzeyden dışarda konumlandırıldığından yanlışlıkla basmak bile sözkonusu .
    Gösterge dizaynı : bunun karşılaştırılması bile saçma , civic çok başarılıydı .
    Klima düğmeleri : aurisdeki çevirmeli düzenek kullanışsız , sağ taraftakine erişim zor araç kulanırken
    Göğüs dizaynı : civicde ferah geniş sürüş pozisyonu elde edilmiş . aurisde herkesin dediği gibi kamyon tarzı , boğucu .
    vites önündeki en çok kullanılan eşya gözü küçücük aurisde
    USB : civicde kolçağın içinde takılı duruyordu , görünmüyordu . aurisde orda usb saçma bir görüntüye sebep oluyor.
    Civicdeki ECON düğmesi : hız sabitleyici performansından klima performansına kadar etki eden , olayları yumuşatan çok güzel bir özellik . aurisde yok , manuel olarak klimayı yumuşatabiliyorsunuz otomatik modda.
    Ses yalıtımı : Özellikle davlumbaz yalıtımı : aurise ilk bindiğim zamanlar defalarca lastik havalarına bakmama sebep oldu , acaba yine mi çok yuksek basıncı , ondan mı bu kadar ses diye havayı indire indire denedim ama yok . yalıtım olmadığından lastik havalarından bağımsız.
    Şunu da yazmadan geçemeyecem , kontak anahtarı aurisde oyle dümdüz girip çıkıyor , Civicde bu bile farklı , orda bile bir mekanizma var :) Artı anahtar giriş deliğinde aydınatma var .
    Ses sistemi : civicde daha başarılı hoparlörler mevcut .
    Yokuş kalkış desteği , aurisde her defasında frene yüklenip akf hale getirmelisiniz , unutursanız yeri gelir başınıza büyük problem açılır . Civicde otomatik olarak eğimi kendisi algılayıp devreye giriyor , böyle bişeyi düşünmenize gerek bile yok .
    Komik birşey daha : güneşliklerdeki lamba aurisde elle basılan bir anahtardan açılıyor :)
    Viraj kabiliyetinde de civic daha güven verici .
    yan dikiz aynaları : görüş kapasitesi civicde daha başarılı . Ayrıca ısıtmalar da daha erken sonuç veriyor civicde.
    Bagaj kapağı , her avm ye girişte başıma bela . Açarmısınız diyorlar , içerden açılmıyor ki :)

    Auris in hiç mi artısı yok ? Var tabii ki
    Direksiyon : aurisdeki direksiyon tüy gibi hafif civicden sonra . şehir içinde çok rahat kullanım sunuyor
    LPG uyumu : civide vtec özelliği nedeniyle , vtec in devreye girip çıkma anlarında hafif bi silkme oluyor araçta . Her ne kadar fabrikasyon LPG li dense de , ona özel modifikasyonlar yapılmış olsa da LPG ye tam uyumlu değil . Bu sorun sadece konfor problemi yaşatıyor . arıza vb. gibi bir durum sözkonusu değil. Aurisde benzin-lpg ayırımı yapamazsınız , çok uyumlu .
    Boya : Civicde çevreci adı altında uygulanan booya sistemi çok kırılgan , naif. en ufak şeyde boya kalkıyor ... Auris de klasik boya var .
    Anahtar , civicden daha güzel dizaynı var. civicin ki balta gibi bişey :)
    Ekonomi : Civicden elbette daha az tüketimi var.

    NOT: Bu yorumlar sadece bana aittir . Kişiden kişiye elbette değişiklik gösterecektir. Kimse üzerine alınmasın , tartışma niyetim yok :) Bu deneyimler 57 bin km 2 yıl civicde ve 6 ay 12 bin km aurisde elde edilmiştir. Önümüzde kış mevsimi var , farklı deneyimler edinebilirim zira aurisle ilk kışım olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bekir__ -- 4 Kasım 2015; 9:35:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    Satın almadan önce uzuun uzuuun iki aracı da kullanın . senede 15-20 k km yapan biri için şehiriçinde 1 litre fazla yakmış olması veya 3-5 bin fazla fiyatı olması gibi şeyler bence çok önemli değil. satın aldıktan sonra kafanın rahat olması mühim . Keşke diğerini alsaymışım gibi düşüncelere mahal vermeyin.

    Mesela benim 2013 honda civic elegance eco otomatik lpg vardı . Bu auris ona kurban olsun

    Neyine kurban olsun mesela ?:)

    mesela far aydınlatmaları : aurisde sağ ve sol ön köşeler aydınlanmıyor , özellikle şehiriçinde sis farlarını açmak durumunda kalıyorum aydınlansın biraz da göreyim diye
    görüş açısı : civic sağ sol öndeki kelebek camlar sayesinde görüş kabiliyeti iyiydi , aurisde her defasında sağa sola kaykılıp bakmam gerekiyor . her iki araçta da koltuk en alt seviyede kullanılıyor.
    direksiyon : dizayn olarak civicde şık ve ergonomik . aurisde düğmeler sonradan takılmış gibi , adi , kullanışsız . yüzeyden dışarda konumlandırıldığından yanlışlıkla basmak bile sözkonusu .
    Gösterge dizaynı : bunun karşılaştırılması bile saçma , civic çok başarılıydı .
    Klima düğmeleri : aurisdeki çevirmeli düzenek kullanışsız , sağ taraftakine erişim zor araç kulanırken
    Göğüs dizaynı : civicde ferah geniş sürüş pozisyonu elde edilmiş . aurisde herkesin dediği gibi kamyon tarzı , boğucu .
    vites önündeki en çok kullanılan eşya gözü küçücük aurisde
    USB : civicde kolçağın içinde takılı duruyordu , görünmüyordu . aurisde orda usb saçma bir görüntüye sebep oluyor.
    Civicdeki ECON düğmesi : hız sabitleyici performansından klima performansına kadar etki eden , olayları yumuşatan çok güzel bir özellik . aurisde yok , manuel olarak klimayı yumuşatabiliyorsunuz otomatik modda.
    Ses yalıtımı : Özellikle davlumbaz yalıtımı : aurise ilk bindiğim zamanlar defalarca lastik havalarına bakmama sebep oldu , acaba yine mi çok yuksek basıncı , ondan mı bu kadar ses diye havayı indire indire denedim ama yok . yalıtım olmadığından lastik havalarından bağımsız.
    Şunu da yazmadan geçemeyecem , kontak anahtarı aurisde oyle dümdüz girip çıkıyor , Civicde bu bile farklı , orda bile bir mekanizma var :) Artı anahtar giriş deliğinde aydınatma var .
    Ses sistemi : civicde daha başarılı hoparlörler mevcut .
    Yokuş kalkış desteği , aurisde her defasında frene yüklenip akf hale getirmelisiniz , unutursanız yeri gelir başınıza büyük problem açılır . Civicde otomatik olarak eğimi kendisi algılayıp devreye giriyor , böyle bişeyi düşünmenize gerek bile yok .
    Komik birşey daha : güneşliklerdeki lamba aurisde elle basılan bir anahtardan açılıyor :)
    Viraj kabiliyetinde de civic daha güven verici .
    yan dikiz aynaları : görüş kapasitesi civicde daha başarılı . Ayrıca ısıtmalar da daha erken sonuç veriyor civicde.
    Bagaj kapağı , her avm ye girişte başıma bela . Açarmısınız diyorlar , içerden açılmıyor ki :)

    Auris in hiç mi artısı yok ? Var tabii ki
    Direksiyon : aurisdeki direksiyon tüy gibi hafif civicden sonra . şehir içinde çok rahat kullanım sunuyor
    LPG uyumu : civide vtec özelliği nedeniyle , vtec in devreye girip çıkma anlarında hafif bi silkme oluyor araçta . Her ne kadar fabrikasyon LPG li dense de , ona özel modifikasyonlar yapılmış olsa da LPG ye tam uyumlu değil . Bu sorun sadece konfor problemi yaşatıyor . arıza vb. gibi bir durum sözkonusu değil. Aurisde benzin-lpg ayırımı yapamazsınız , çok uyumlu .
    Boya : Civicde çevreci adı altında uygulanan booya sistemi çok kırılgan , naif. en ufak şeyde boya kalkıyor ... Auris de klasik boya var .
    Anahtar , civicden daha güzel dizaynı var. civicin ki balta gibi bişey :)
    Ekonomi : Civicden elbette daha az tüketimi var.

    NOT: Bu yorumlar sadece bana aittir . Kişiden kişiye elbette değişiklik gösterecektir. Kimse üzerine alınmasın , tartışma niyetim yok :) Bu deneyimler 57 bin km 2 yıl civicde ve 6 ay 12 bin km aurisde elde edilmiştir. Önümüzde kış mevsimi var , farklı deneyimler edinebilirim zira aurisle ilk kışım olacak.



    açıklaman için tşk ederim
    gayet dikkatli okudum ve sonunda senin makyajlı 2015 kasadan haberin olmadıgına karar verdim :)
    bende civic mi yoksa auris mi diye çok düşünüp sonunda aurise karar vermiştim
    civic için aracın içerden görüş acısı diyen ilk defa seni gördüm :) direksiyon düğmeleri pek şık değil o konuda katılıyorum ama ergonomik yeterince
    klima zaten dijital nereyi ceviriyoruz onuda bilmiyorum :)
    usb aynen dediğin gibi auristede vitesin önündeki kutunun içinde görünmüyorr
    econa gelince auriste civic gibi manuel değil ac kapa yapmıyorsun sürüş tarzına göre araç kendisi acıyor yada kapatıyor
    anahtara gelince anatarsız calıstırma varbagaj kapagı konusunda sonuna kadar katılıyorum sana )
    lpg uyum konusunda gerekenleride söylemişsin
    bu durumda senin artık yeni auris almaktan baska caren kalmadı dostum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    Satın almadan önce uzuun uzuuun iki aracı da kullanın . senede 15-20 k km yapan biri için şehiriçinde 1 litre fazla yakmış olması veya 3-5 bin fazla fiyatı olması gibi şeyler bence çok önemli değil. satın aldıktan sonra kafanın rahat olması mühim . Keşke diğerini alsaymışım gibi düşüncelere mahal vermeyin.

    Mesela benim 2013 honda civic elegance eco otomatik lpg vardı . Bu auris ona kurban olsun

    Neyine kurban olsun mesela ?:)

    mesela far aydınlatmaları : aurisde sağ ve sol ön köşeler aydınlanmıyor , özellikle şehiriçinde sis farlarını açmak durumunda kalıyorum aydınlansın biraz da göreyim diye
    görüş açısı : civic sağ sol öndeki kelebek camlar sayesinde görüş kabiliyeti iyiydi , aurisde her defasında sağa sola kaykılıp bakmam gerekiyor . her iki araçta da koltuk en alt seviyede kullanılıyor.
    direksiyon : dizayn olarak civicde şık ve ergonomik . aurisde düğmeler sonradan takılmış gibi , adi , kullanışsız . yüzeyden dışarda konumlandırıldığından yanlışlıkla basmak bile sözkonusu .
    Gösterge dizaynı : bunun karşılaştırılması bile saçma , civic çok başarılıydı .
    Klima düğmeleri : aurisdeki çevirmeli düzenek kullanışsız , sağ taraftakine erişim zor araç kulanırken
    Göğüs dizaynı : civicde ferah geniş sürüş pozisyonu elde edilmiş . aurisde herkesin dediği gibi kamyon tarzı , boğucu .
    vites önündeki en çok kullanılan eşya gözü küçücük aurisde
    USB : civicde kolçağın içinde takılı duruyordu , görünmüyordu . aurisde orda usb saçma bir görüntüye sebep oluyor.
    Civicdeki ECON düğmesi : hız sabitleyici performansından klima performansına kadar etki eden , olayları yumuşatan çok güzel bir özellik . aurisde yok , manuel olarak klimayı yumuşatabiliyorsunuz otomatik modda.
    Ses yalıtımı : Özellikle davlumbaz yalıtımı : aurise ilk bindiğim zamanlar defalarca lastik havalarına bakmama sebep oldu , acaba yine mi çok yuksek basıncı , ondan mı bu kadar ses diye havayı indire indire denedim ama yok . yalıtım olmadığından lastik havalarından bağımsız.
    Şunu da yazmadan geçemeyecem , kontak anahtarı aurisde oyle dümdüz girip çıkıyor , Civicde bu bile farklı , orda bile bir mekanizma var :) Artı anahtar giriş deliğinde aydınatma var .
    Ses sistemi : civicde daha başarılı hoparlörler mevcut .
    Yokuş kalkış desteği , aurisde her defasında frene yüklenip akf hale getirmelisiniz , unutursanız yeri gelir başınıza büyük problem açılır . Civicde otomatik olarak eğimi kendisi algılayıp devreye giriyor , böyle bişeyi düşünmenize gerek bile yok .
    Komik birşey daha : güneşliklerdeki lamba aurisde elle basılan bir anahtardan açılıyor :)
    Viraj kabiliyetinde de civic daha güven verici .
    yan dikiz aynaları : görüş kapasitesi civicde daha başarılı . Ayrıca ısıtmalar da daha erken sonuç veriyor civicde.
    Bagaj kapağı , her avm ye girişte başıma bela . Açarmısınız diyorlar , içerden açılmıyor ki :)

    Auris in hiç mi artısı yok ? Var tabii ki
    Direksiyon : aurisdeki direksiyon tüy gibi hafif civicden sonra . şehir içinde çok rahat kullanım sunuyor
    LPG uyumu : civide vtec özelliği nedeniyle , vtec in devreye girip çıkma anlarında hafif bi silkme oluyor araçta . Her ne kadar fabrikasyon LPG li dense de , ona özel modifikasyonlar yapılmış olsa da LPG ye tam uyumlu değil . Bu sorun sadece konfor problemi yaşatıyor . arıza vb. gibi bir durum sözkonusu değil. Aurisde benzin-lpg ayırımı yapamazsınız , çok uyumlu .
    Boya : Civicde çevreci adı altında uygulanan booya sistemi çok kırılgan , naif. en ufak şeyde boya kalkıyor ... Auris de klasik boya var .
    Anahtar , civicden daha güzel dizaynı var. civicin ki balta gibi bişey :)
    Ekonomi : Civicden elbette daha az tüketimi var.

    NOT: Bu yorumlar sadece bana aittir . Kişiden kişiye elbette değişiklik gösterecektir. Kimse üzerine alınmasın , tartışma niyetim yok :) Bu deneyimler 57 bin km 2 yıl civicde ve 6 ay 12 bin km aurisde elde edilmiştir. Önümüzde kış mevsimi var , farklı deneyimler edinebilirim zira aurisle ilk kışım olacak.



    açıklaman için tşk ederim
    gayet dikkatli okudum ve sonunda senin makyajlı 2015 kasadan haberin olmadıgına karar verdim :)
    bende civic mi yoksa auris mi diye çok düşünüp sonunda aurise karar vermiştim
    civic için aracın içerden görüş acısı diyen ilk defa seni gördüm :) direksiyon düğmeleri pek şık değil o konuda katılıyorum ama ergonomik yeterince
    klima zaten dijital nereyi ceviriyoruz onuda bilmiyorum :)
    usb aynen dediğin gibi auristede vitesin önündeki kutunun içinde görünmüyorr
    econa gelince auriste civic gibi manuel değil ac kapa yapmıyorsun sürüş tarzına göre araç kendisi acıyor yada kapatıyor
    anahtara gelince anatarsız calıstırma varbagaj kapagı konusunda sonuna kadar katılıyorum sana )
    lpg uyum konusunda gerekenleride söylemişsin
    bu durumda senin artık yeni auris almaktan baska caren kalmadı dostum :)




    ikisinin de makyajsız kasalarını kıyasladım. ikisinin de makyajlısını kullanmadım .
    klima olayında tek düğmeye basılı tutup ful aşağı yukarı derece değişikliği yapabilirken aurisde o tekerleği çevirip durmak zorundayız. Bunu kastettim .
    usb kutu içinde falan değil aurisde. ortada dımdızlak duruyor .
    econ olayını hiç anlamamışsın hocam kullanmadığın için. kullananlar bile detaylı bilmez o özelliği .

    Sonuç olarak yeni auris mi :)))

    Kişisel beğeniler zevkler bunlar . eksik yazdığım ya da abarttığım birçok şey olabilir.

    Okuduğunuz yorumladığınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    Satın almadan önce uzuun uzuuun iki aracı da kullanın . senede 15-20 k km yapan biri için şehiriçinde 1 litre fazla yakmış olması veya 3-5 bin fazla fiyatı olması gibi şeyler bence çok önemli değil. satın aldıktan sonra kafanın rahat olması mühim . Keşke diğerini alsaymışım gibi düşüncelere mahal vermeyin.

    Mesela benim 2013 honda civic elegance eco otomatik lpg vardı . Bu auris ona kurban olsun

    Neyine kurban olsun mesela ?:)

    mesela far aydınlatmaları : aurisde sağ ve sol ön köşeler aydınlanmıyor , özellikle şehiriçinde sis farlarını açmak durumunda kalıyorum aydınlansın biraz da göreyim diye
    görüş açısı : civic sağ sol öndeki kelebek camlar sayesinde görüş kabiliyeti iyiydi , aurisde her defasında sağa sola kaykılıp bakmam gerekiyor . her iki araçta da koltuk en alt seviyede kullanılıyor.
    direksiyon : dizayn olarak civicde şık ve ergonomik . aurisde düğmeler sonradan takılmış gibi , adi , kullanışsız . yüzeyden dışarda konumlandırıldığından yanlışlıkla basmak bile sözkonusu .
    Gösterge dizaynı : bunun karşılaştırılması bile saçma , civic çok başarılıydı .
    Klima düğmeleri : aurisdeki çevirmeli düzenek kullanışsız , sağ taraftakine erişim zor araç kulanırken
    Göğüs dizaynı : civicde ferah geniş sürüş pozisyonu elde edilmiş . aurisde herkesin dediği gibi kamyon tarzı , boğucu .
    vites önündeki en çok kullanılan eşya gözü küçücük aurisde
    USB : civicde kolçağın içinde takılı duruyordu , görünmüyordu . aurisde orda usb saçma bir görüntüye sebep oluyor.
    Civicdeki ECON düğmesi : hız sabitleyici performansından klima performansına kadar etki eden , olayları yumuşatan çok güzel bir özellik . aurisde yok , manuel olarak klimayı yumuşatabiliyorsunuz otomatik modda.
    Ses yalıtımı : Özellikle davlumbaz yalıtımı : aurise ilk bindiğim zamanlar defalarca lastik havalarına bakmama sebep oldu , acaba yine mi çok yuksek basıncı , ondan mı bu kadar ses diye havayı indire indire denedim ama yok . yalıtım olmadığından lastik havalarından bağımsız.
    Şunu da yazmadan geçemeyecem , kontak anahtarı aurisde oyle dümdüz girip çıkıyor , Civicde bu bile farklı , orda bile bir mekanizma var :) Artı anahtar giriş deliğinde aydınatma var .
    Ses sistemi : civicde daha başarılı hoparlörler mevcut .
    Yokuş kalkış desteği , aurisde her defasında frene yüklenip akf hale getirmelisiniz , unutursanız yeri gelir başınıza büyük problem açılır . Civicde otomatik olarak eğimi kendisi algılayıp devreye giriyor , böyle bişeyi düşünmenize gerek bile yok .
    Komik birşey daha : güneşliklerdeki lamba aurisde elle basılan bir anahtardan açılıyor :)
    Viraj kabiliyetinde de civic daha güven verici .
    yan dikiz aynaları : görüş kapasitesi civicde daha başarılı . Ayrıca ısıtmalar da daha erken sonuç veriyor civicde.
    Bagaj kapağı , her avm ye girişte başıma bela . Açarmısınız diyorlar , içerden açılmıyor ki :)

    Auris in hiç mi artısı yok ? Var tabii ki
    Direksiyon : aurisdeki direksiyon tüy gibi hafif civicden sonra . şehir içinde çok rahat kullanım sunuyor
    LPG uyumu : civide vtec özelliği nedeniyle , vtec in devreye girip çıkma anlarında hafif bi silkme oluyor araçta . Her ne kadar fabrikasyon LPG li dense de , ona özel modifikasyonlar yapılmış olsa da LPG ye tam uyumlu değil . Bu sorun sadece konfor problemi yaşatıyor . arıza vb. gibi bir durum sözkonusu değil. Aurisde benzin-lpg ayırımı yapamazsınız , çok uyumlu .
    Boya : Civicde çevreci adı altında uygulanan booya sistemi çok kırılgan , naif. en ufak şeyde boya kalkıyor ... Auris de klasik boya var .
    Anahtar , civicden daha güzel dizaynı var. civicin ki balta gibi bişey :)
    Ekonomi : Civicden elbette daha az tüketimi var.

    NOT: Bu yorumlar sadece bana aittir . Kişiden kişiye elbette değişiklik gösterecektir. Kimse üzerine alınmasın , tartışma niyetim yok :) Bu deneyimler 57 bin km 2 yıl civicde ve 6 ay 12 bin km aurisde elde edilmiştir. Önümüzde kış mevsimi var , farklı deneyimler edinebilirim zira aurisle ilk kışım olacak.



    açıklaman için tşk ederim
    gayet dikkatli okudum ve sonunda senin makyajlı 2015 kasadan haberin olmadıgına karar verdim :)
    bende civic mi yoksa auris mi diye çok düşünüp sonunda aurise karar vermiştim
    civic için aracın içerden görüş acısı diyen ilk defa seni gördüm :) direksiyon düğmeleri pek şık değil o konuda katılıyorum ama ergonomik yeterince
    klima zaten dijital nereyi ceviriyoruz onuda bilmiyorum :)
    usb aynen dediğin gibi auristede vitesin önündeki kutunun içinde görünmüyorr
    econa gelince auriste civic gibi manuel değil ac kapa yapmıyorsun sürüş tarzına göre araç kendisi acıyor yada kapatıyor
    anahtara gelince anatarsız calıstırma varbagaj kapagı konusunda sonuna kadar katılıyorum sana )
    lpg uyum konusunda gerekenleride söylemişsin
    bu durumda senin artık yeni auris almaktan baska caren kalmadı dostum :)




    ikisinin de makyajsız kasalarını kıyasladım. ikisinin de makyajlısını kullanmadım .
    klima olayında tek düğmeye basılı tutup ful aşağı yukarı derece değişikliği yapabilirken aurisde o tekerleği çevirip durmak zorundayız. Bunu kastettim .
    usb kutu içinde falan değil aurisde. ortada dımdızlak duruyor .
    econ olayını hiç anlamamışsın hocam kullanmadığın için. kullananlar bile detaylı bilmez o özelliği .

    Sonuç olarak yeni auris mi :)))

    Kişisel beğeniler zevkler bunlar . eksik yazdığım ya da abarttığım birçok şey olabilir.

    Okuduğunuz yorumladığınız için teşekkürler.

    Tabi kişisel zevkler farklı olabilir
    Benim kullandığım araçta dijital klima var öyle yuvarlak bişey yok usb de kapalı eğer gözlerim yanlış görmüyorsa tabii :)
    Evi olayıda otomatik gördüğüm kadarıyla tabi şu var araba konusunda çok iddaalı olduğumu söyleyemem gözlemlerim ve tespitlerim bunlar
    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan.ersin

    Arkadaşlar merhaba


    Seat leon fr manuel ile 2015 yeni auris advance skaypack otomatik arasında kaldım.
    Leon için 67500 tl den 66000 tl ye indiler. Auris içinse 76500 tl den 71000 tl fiyat verdiler.
    Biraz daha zorlasam 70000 TL de olabilir. Aracı ötv indirimiyle alacağım ve en az 6 sene kullanacağım.
    Aurisin tek düşündüren yanı çok yakması lpg taktırırsam uzun yıllar kullanabilir miyim ?
    Leon un ise 2. eli ve düşük konforu sıkıntı.
    Her gün şehir içi git gel toplam 10 km yolum var. Yılda da en fazla 16 17000 km yaparım.

    Yardımlarınızı bekliyorum:)

    Arkadaşım yaklaşık 1700km'dir 2015 yeni auris advance skaypack otomatik kullanıyorum...Seat hiç kullanmadım o yüzden onunla ilgili hiç yorum yapmayacağım AMA ben yeni auristen çok memnunum!!!Gaz tepkileri gayet iyi turbo araçlar gibi ve tüketimide ona göre tabi ki. aynı motor ve şanzımana sahip corollayı da kullandım ona göre ortalamada 0.5 lt gibi fazla tüketiyor. Sürekli bir Trim sesi yok, ön panelden ses gelmiyor.Klima gayet başarılı yol-motor sesi, yalıtım, malzeme kalitesi, donanım çeşitliliği gibi konularda corollanın bir tık üstünde....Kesinlikle test aracı ile deneme sürüşü yapın.Kısa mesafe sıkışık şehir içi trafikte çok yaksa da (9-10lt civarı) Benim aracımın hiç sıfırlamadığım 1700 km'lik ortalaması yaklaşık 7,6lt.Bunun %30-35'i normal şehir içi trafik kalanı uzun yol...




  • Merhaba Arkadaşlar,

    2012 Hyundai I30 Elite Dizel Manuel Vites aracım var. Otomatik vitesli ve benzinli bir araca geçmek istiyorum. Araştırmalara başladım. Golf 1.2 gereğinden pahalı ve donanım olarak düşük. Peugeot 308 1.2 puretech güzel gibi ama Fransız araçlarına karşı önyargılı yaklaşıyorum nedense. Daha sonra Auris e baktım, gerek donanım, gerekse fiyat olarak (2. el 1-2 yaşında) makul bir araç gibi göründü. Biraz okumaya çalıştım ama 138 sayfa oldukça uzun. Aracı kullanan sizler özellikle i30 la kıyaslayarak bu aracı önerir misiniz?

    Bu arada ilgilendiğim donanım advance skypack 1.6 cvt. Premium da çok sevdiğim bir donanım olan ısıtmalı koltuklar var fakat 2. elde Premium bulmak oldukça zor ve sanırım fiyat farkıda biraz fazla. Görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
  • Honour81 H kullanıcısına yanıt
    ben aurisin 2013 model makyajsız kasasını kullandım şu anda 2015 makyajlı kasa benzinli otomatik aracım var. daha öncede dizel otomatik elantra kullanmıştım. kesinlikle auris diyebilirim.


    fakat muhakkak test sürüşü yapmanızı öneririm.
  • Mirror link baglantisi ile telefondan navi goruntusu aktarilamiyor. Donanim var yazilim yok. Bu nasil sacma bir pazarlama tezgahidir anlamadım. Cok anlamam ama belki iki kablo baglantisini yerinden cikararak araclari piyasa surmus bile olabilirler. Bu arada youtube dan kastettigim ozelligi incelerseniz neden sitemimde hakli oldugumu anlarsiniz.
    Ayrica bir sorum var arkadaslar. Benim aracim makjayli beyaZ RENK. Aracim kirlendiginde basincli su ve kopuge ragmen kirler aynen duruyor. Bir kac defa sungerle kirlerin ustunden geciyorum. Bu 8. Aracim ve hic boyle bir olayla karsilasmadim. Sizce bu durum normal midir? Yoksa bir boya hatasi falan mi var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babacor

    Mirror link baglantisi ile telefondan navi goruntusu aktarilamiyor. Donanim var yazilim yok. Bu nasil sacma bir pazarlama tezgahidir anlamadım. Cok anlamam ama belki iki kablo baglantisini yerinden cikararak araclari piyasa surmus bile olabilirler. Bu arada youtube dan kastettigim ozelligi incelerseniz neden sitemimde hakli oldugumu anlarsiniz.
    Ayrica bir sorum var arkadaslar. Benim aracim makjayli beyaZ RENK. Aracim kirlendiginde basincli su ve kopuge ragmen kirler aynen duruyor. Bir kac defa sungerle kirlerin ustunden geciyorum. Bu 8. Aracim ve hic boyle bir olayla karsilasmadim. Sizce bu durum normal midir? Yoksa bir boya hatasi falan mi var?

    Benim araçta beyaz benimkisinde sürekli bagaj kapağı cam arka tampon sürekli kirli anlamadım ne iş:) köpük basınçlı su ile yıkayınca Bi problemle karşılaşmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: babacor

    Mirror link baglantisi ile telefondan navi goruntusu aktarilamiyor. Donanim var yazilim yok. Bu nasil sacma bir pazarlama tezgahidir anlamadım. Cok anlamam ama belki iki kablo baglantisini yerinden cikararak araclari piyasa surmus bile olabilirler. Bu arada youtube dan kastettigim ozelligi incelerseniz neden sitemimde hakli oldugumu anlarsiniz.
    Ayrica bir sorum var arkadaslar. Benim aracim makjayli beyaZ RENK. Aracim kirlendiginde basincli su ve kopuge ragmen kirler aynen duruyor. Bir kac defa sungerle kirlerin ustunden geciyorum. Bu 8. Aracim ve hic boyle bir olayla karsilasmadim. Sizce bu durum normal midir? Yoksa bir boya hatasi falan mi var?

    Benim araçta beyaz benimkisinde sürekli bagaj kapağı cam arka tampon sürekli kirli anlamadım ne iş:) köpük basınçlı su ile yıkayınca Bi problemle karşılaşmadım.

    Abartmiyorum 5 dakika boyunca basincli su tuttum. Kir aynen yerinde kaldi. Kopuk sonrasi bir daha basinvli su ile yikadim sonuc ayni. Sanırım bu duruma kimse normal diyemez. zift izleri icin yetkli servis komple tiner uygulamisti araca. Acaba diyorum bununla mi ilgisi var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babacor


    quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: babacor

    Mirror link baglantisi ile telefondan navi goruntusu aktarilamiyor. Donanim var yazilim yok. Bu nasil sacma bir pazarlama tezgahidir anlamadım. Cok anlamam ama belki iki kablo baglantisini yerinden cikararak araclari piyasa surmus bile olabilirler. Bu arada youtube dan kastettigim ozelligi incelerseniz neden sitemimde hakli oldugumu anlarsiniz.
    Ayrica bir sorum var arkadaslar. Benim aracim makjayli beyaZ RENK. Aracim kirlendiginde basincli su ve kopuge ragmen kirler aynen duruyor. Bir kac defa sungerle kirlerin ustunden geciyorum. Bu 8. Aracim ve hic boyle bir olayla karsilasmadim. Sizce bu durum normal midir? Yoksa bir boya hatasi falan mi var?

    Benim araçta beyaz benimkisinde sürekli bagaj kapağı cam arka tampon sürekli kirli anlamadım ne iş:) köpük basınçlı su ile yıkayınca Bi problemle karşılaşmadım.

    Abartmiyorum 5 dakika boyunca basincli su tuttum. Kir aynen yerinde kaldi. Kopuk sonrasi bir daha basinvli su ile yikadim sonuc ayni. Sanırım bu duruma kimse normal diyemez. zift izleri icin yetkli servis komple tiner uygulamisti araca. Acaba diyorum bununla mi ilgisi var

    Onunla bir ilgisi var mı bilmiyorum ama normal olmadığı kesin.baska bir işlem yapılmasıysa onun dışında da bir şey olamaz gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zor çıkıyorsa hatta çıkmıyorsa zifttir arkadaşlar. Sonax vb yerlerin özel ürünleri oluyor, yıkatırken söylerseniz hallederler. Bu arada aracıma egzoz ucu (krom ve vidalı) almak istiyorum ama servis çok pahalı açıkçası. önerebileceğiniz bir site vs var mı? ordan getirteyim diyorum daha uygunsa
  • Bugün baya bi bayi gezdim. Auris advanc skaypack otomatikle test sürüşü yaptım aracın gidişi çok iyi. 71 000 tl ye indiler en son. Sonra yeni astraya baktım. 1.4 ecotec manuel benzinli liste fiyatı 76000 den 69000 tl ye indiler. Sonra leon fr a baktım ellerinde tek araç kalmış 67500 den 63500 fiyat verdiler. En sonda golf 7 1.4 manuel hıghlnine baktım sunrooflu 80000 tl den 72500 e düştü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan.ersin



    Bugün baya bi bayi gezdim. Auris advanc skaypack otomatikle test sürüşü yaptım aracın gidişi çok iyi. 71 000 tl ye indiler en son. Sonra yeni astraya baktım. 1.4 ecotec manuel benzinli liste fiyatı 76000 den 69000 tl ye indiler. Sonra leon fr a baktım ellerinde tek araç kalmış 67500 den 63500 fiyat verdiler. En sonda golf 7 1.4 manuel hıghlnine baktım sunrooflu 80000 tl den 72500 e düştü.

    Otomatik vites candır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan.ersin



    Bugün baya bi bayi gezdim. Auris advanc skaypack otomatikle test sürüşü yaptım aracın gidişi çok iyi. 71 000 tl ye indiler en son. Sonra yeni astraya baktım. 1.4 ecotec manuel benzinli liste fiyatı 76000 den 69000 tl ye indiler. Sonra leon fr a baktım ellerinde tek araç kalmış 67500 den 63500 fiyat verdiler. En sonda golf 7 1.4 manuel hıghlnine baktım sunrooflu 80000 tl den 72500 e düştü.

    Otomatik vites candır :)

    Aynen öyle :) vites geçişleri sürüşü baya zevkliydi. Ama golfün kalitesi de bi başka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan.ersin

    quote:

    Orijinalden alıntı: zuu19


    quote:

    Orijinalden alıntı: alparslan.ersin



    Bugün baya bi bayi gezdim. Auris advanc skaypack otomatikle test sürüşü yaptım aracın gidişi çok iyi. 71 000 tl ye indiler en son. Sonra yeni astraya baktım. 1.4 ecotec manuel benzinli liste fiyatı 76000 den 69000 tl ye indiler. Sonra leon fr a baktım ellerinde tek araç kalmış 67500 den 63500 fiyat verdiler. En sonda golf 7 1.4 manuel hıghlnine baktım sunrooflu 80000 tl den 72500 e düştü.

    Otomatik vites candır :)

    Aynen öyle :) vites geçişleri sürüşü baya zevkliydi. Ama golfün kalitesi de bi başka.

    Aracı şehiriçi kullanacaksan muhtemelen lpg düşüneceksin o Zaman'da golf golf olmuyor :) tabi kalite algısı güzel golfte ama donanım olarak auris ondan aşağı kalmaz sanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 412413414415416
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.