Şimdi Ara

YENİ AUDI S4 TÜRKİYE’DE SATIŞA SUNULDU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • huseyinn06 (4 mesaj) FB®h Pozitif (1 mesaj) Alfredo (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Audi >> YENİ AUDI S4 TÜRKİYE’DE SATIŞA SUNULDU
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Audi’nin üst orta segmentteki sportif modelleri S4 ve S4 Avant Audi Yetkili Satıcılarında. Direkt enjeksiyonlu ve süperşarjlı, üç litrelik V6 motora sahip yeni S4 ve S4 Avant’lar, 99 bin 300 Euro’dan başlayan fiyatlarla satılacak.

    Audi’nin üst orta segmentteki yeni sportif modelleri S4 ve S4 Avant satışa sunuldu. Manuel ve yedi ileri S tronic şanzıman seçeneğinin bulunduğu 3.0lt TFSI motorlu modeller, 99 bin 300 Euro’dan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. Direkt enjeksiyonlu ve süperşarjlı, üç litrelik V6 motora sahip olan araç, 0’dan 100 km/s’te yalnızca 5.1 saniyede ulaşırken, ortalama olarak 100 km’de sadece 9.7 lt yakıt tüketiyor. Rakiplerine karşı üstünlüğünü pekiştirmek amacıyla yenilikçi teknolojilerle donatılan yeni S4 ve S4 Avant’ta yer alan yedi ileri S tronic şanzıman, viteslerin son derece hızlı değiştirilmesine olanak tanırken, spor diferansiyel de torku, ihtiyaca göre arka tekerlekler arasında dağıtıyor.

    Güçlü ve ekonomik yeni 3.0 TFSI motor

    Yeni S4 ve S4 Avant’da Audi V motor ailesinin en yeni üyesi 3.0 TFSI motorlar bulunuyor. 2,995 cc’lik hacme sahip olan ve bir süperşarjla donatılan bu V6 motor, 333 HP güç üretiyor. Sedan, 0 – 100 km/s hızlanmasını sadece 5.1 saniyede tamamlarken, Avant ise bu hızlanmayı 5.2 saniyede gerçekleştiriyor: Her iki modelin de azami hızları, sınırlandırılmış 250 km/s’e ulaşıyor.

    TFSI ibaresinde yer alan “T” harfinin artık sadece “turbo”yu değil, aynı zamanda genel anlamıyla süperşarj kavramını da temsil ettiği 3.0’lt. V6 motor üzerinde yapılan kapsamlı denemelerin sonuçları, süper şarjın üstünlüğünü kanıtlıyor. Direkt enjeksiyonla bağlantılı olarak bu sistem iki turboşarjdan hem ebatları hem de başlama performansı ve hassasiyeti açısından daha iyi sonuç veriyor.

    Süperşarja güç veren motor tahrikli kayışın, rölanti hızından başlamak üzere tam itme gücü temin ettiği 3.0 TFSI motor, azami 440 Nm’lik torkunu 2,500 d/dk’da elde ediyor ve bu değeri 4,850 d/dk’ya kadar değişmeden koruyor.

    Yeni 3.0 TFSI, örnek yakıt verimliliği sergiliyor; Sedan, ortalama olarak 100 km’de 9.7 lt. yakıt harcarken, Avant ise 100 km’de 9.9 lt. tüketim yapıyor. Önceki modele göre 3.4 litrelik bir (yüzde 26) gelişim anlamına gelen bu verimlilik, Audi’nin benzinli doğrudan püskürtme teknolojisiyle elde ediliyor.

    Tasarımdaki yeniliklerle ortaya çıkan sportif görünüm ve iç mekan

    Audi S4 ve S4 Avant’ın dış mekan tasarımındaki yenilikler, her iki modele de atletik ve kaslı bir görünüm kazandırıyor; özel eteklikler, alüminyum görünümlü dış aynalar, 18 inç S tasarımlı hafif alaşım jantlar, yan kavisli paneller, arkada kontrollü spoyler ile dörtlü egzoz sistemi. Gündüz sürüş ışıklarına sahip Xenon plus farlar ile stoplar diğer ayrıştırıcı unsurlar arasında yer alıyor.

    Her iki modelin iç mekân tasarımında da önemli yenilikler mevcut. Spor koltuklarda elektrikli bel destekleri ve baldır destekleri, S4 amblemlerinin bulunduğu, beyaz ibrelere sahip gri kadranlı ön gösterge paneli, çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi ve anahtar öne çıkıyor. Alüminyum dekor unsurlarıyla bezenmiş iç mekan, siyah renkte, karbon ve huş ağacı kaplamaların yanında paslanmaz çelikten delikli desenli kaplamalarla destekleniyor.

    Dinamizm ve performans standart

    Yeni S4 ve S4 Avant’ın V6 gücü, standart olarak sunulan, seri ve kusursuz şekilde vites değiştiren altı ileri vitesli manuel şanzımandan kaynaklanıyor. Ayrıca her iki model için opsiyonel olarak sunulan, son derece dinamik ve yüksek düzeyde verimli yedi ileri S tronic şanzıman, sürücünün direksiyon simidi üzerindeki değiştirme butonlarını kullanarak veya doğrudan vites kolu aracılığıyla vites değişimi yapmasına olanak tanıyor.

    Audi sürüş seçimi sistemini içeren spor diferansiyel quattro çekiş sistemini ideal biçimde tamamlayan yeni, aktif spor diferansiyel, direksiyon çevrildiğinde veya otomobil bir virajda hızlandığında, gücün, kontrollü bir şekilde dış arka tekerleğe yönlendirilerek aracın üzerine virajda tam anlamıyla baskı yapılmasını sağlıyor. Her türlü dışa doğru çekme durumunda veya daha keskin virajlarda müdahale eden sistem, sürücünün direksiyon başında ve yüksek yanal ivmelenmelerde daha az efor sarfetmesini sağlıyor.

    Audi Drive Select sistemi

    Audi Drive Select sistemi, yeni S4 ve S4 Avant’ta sunulan bir başka yüksek teknoloji ürünü özellik. Hıza duyarlı servotronic direksiyonu destekleyen bu özellik, bir düğmeye dokunulmasıyla, sürücünün “konfor”, “otomatik” ve “dinamik” modlardan birisini tercih etmesini sağlıyor. Araç MMI işletim sistemi ile donatıldığı takdirde, sürücünün kendi kişisel zevklerine ve tercihlerine göre programlayabildiği dördüncü bir mod da sağlanabiliyor.

    Güvenlik ve konfor için her şey düşünülmüş

    Opsiyonel destek sistemleri sürücüye yolda daha büyük bir konfor sunuyor; uyarlanabilir hız sabitleyici sistem (ACC) öndeki araçla aradaki mesafeyi ayarlıyor ve fren koruma da olası arkadan çarpmalarla ilgili uyarılarda bulunuyor. Audi Side Assist sistemi, şerit değiştirmeyi daha güvenli hale getirirken, Audi geliştirilmiş park sistemi ise park yerine geri geri parkı kolaylaştırıyor.

    Cazip bir teknoloji paketinin sunulduğu araçta, iletişim ve eğlence teknolojileri portföyü, tüm rakiplere üstünlük sergileyen MMI işletim sistemi, Bang & Olufsen’in yüksek teknoloji ürünü çözümüne kadar varan çeşitli radyo ve ses sistemleri, iki navigasyon sistemi, iPod arayüzü ve oldukça kullanışlı Bluetooth araç telefonu yer alıyor. Üç bölgeli delüks otomatik klima ve uyarlanabilir far olarak bilinen dinamik viraj aydınlatma sistemi gibi lüks özellikler de opsiyonel donanımlar arasında yer alıyor.



    |
    |




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Birkaç da resim ekleyelim...







    |
    |




  • Yarbay
    4306 Mesaj
    Bunlar araba yapmasını çok iyi biliyorlar. İnsana iç çektiriyorlar.

    Konu ile biraz alakasız ama bu nasıl birşeydir yahu; 4991cc 580Hp






    Dip not: bu araç Türkiye'de Arnavutköy'de bir galeride.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Sevgili Alfredo,

    O ne öyle yahu!...

    Asfaltta gezen uçak herhalde. Sahi vergisi epey tutar herhalde.

    Saygılar...
    |
    |
  • Binbaşı
    1497 Mesaj
    Ankara doğuşta rs6 yı gördüm camına ekonomik değerleri asmışlar e sınıfındahayır niye asıyorlar anlamıyorum madem çok yakıyor asmayın kardeşim
    |
    |
  • Yüzbaşı
    355 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    702 BG’lik MTM RS6 R

    Teknik verileri:

    702 BG ve 785 Nm tork değerlerine varan motor versiyonları
    20” ve 21” “bimoto” alaşım tekerlekler
    Geliştirilmiş fren sistemi
    Karbon fiber ön spoiler lip ve arka difüzör tasarımı
    Çarpıcı performans verileri



    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Pubg mobile uc
Masal Oku
Radyo Dinle
Sohbet
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.